Gå til innhold

Når ba han deg flytte inn til seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg flyttet inn hos kjæresten etter et år sammen. Nå har vi vært sammen i nesten 3, og aldri hatt det bedre :D

 

Anonymkode: ac7b4...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når HAN ba deg flytte inn? Sitter fremdeles jenta i gyngestolen og broderer og håper han snart vil spørre? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stress ned, jente. Det er typisk oss jenter å la skjebnen hvile på mannen, men, hva vil DU? Vil du flytte inn hos kjæresten, snakk med fyren da vel. Hvis ikke, flytt ut fra tante og finn deg noe eget. Man skal aldri flytte inn hos en kjæreste "fordi det er praktisk" mener nå jeg. Hvis du blir sliten av å "aldri vite hvor du skal sove" så sørg for å finn det ut da. Dere har uansett kun vært sammen i 1 år, det er ikke spesielt lenge..

Sorry for en litt hard tone, men jeg blir så oppgitt hver gang jenter ikke tar tak i sitt eget liv og finner ut av ting. Spør fyren, så vet du hvor landet ligger.

Anonymkode: 438a6...491

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i over åtte år, har snakket om å bo sammen, men konkludert med at vi har det veldig fint slik det er nå. Han har aldri tatt det opp, det var det jeg som gjorde før jeg kjøpte min leilighet. Økonomi har aldri vært en god grunn til å bo sammen i våre øyne. Det må handle om et ønske om å tilbringe mer tid sammen. Vi eier hver vår leilighet og er i midten av tjueåra. 

Anonymkode: fa9b6...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Jeg er der veldig mye og jeg handler jo mat og toalettpapir og tannkrem etc om det mangler, så jeg gjør jo alt som hører til i husstell og er jo nesten som jeg bor der når jeg er der. Jeg er bare litt sliten av å aldri vite om jeg skal dra til han etter jobb eller om jeg skal hjem til tante. Jeg må liksom "pakke med meg" det jeg trenger i veska til hverdags hver eneste dag for jeg vet ikke hvor jeg kommer til å tilbringe natten og jeg vil ikke spør han hver dag om jeg skal sove hos han,og når jeg ikke spør så spør gjerne han om jeg vil komme bort til han. Jeg er lei av å være usikker. 

Men jeg er redd for å presse han opp etter ett hjørne, og er litt dumt å ha faste dager samtidig som det er gjerne greit. Har vi faste dager er jeg redd jeg kommer til å være der mindre enn jeg er nå..

Anonymkode: b90bb...202

Jammen... bestemmer du ikke over din egen fritid etter jobb da, kvinne? 

Jeg hadde klikket om jeg skulle hatt med meg en overnattingsbag hver eneste dag... fordi at dersom han ville jeg skulle komme til ham så 'måtte' jeg det, og dersom jeg ikke hørte noe så 'måtte' jeg dra hjem.

Du høres fryktelig selvutslettende ut, og derfor lar du deg kommandere i hytt & gevær.

Snakk med mannen og bli enige om hvordan dere gjør dette, - for hvis ikke så kan du se frem til å leve i en overnattingsbag uten forutsigbarhet i årevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...