Gå til innhold

Hva er greia med pakkekalendere til barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke vokst opp med pakkekalender og kan ærlig talt ikke huske at det var vanlig blant vennene mine heller. De fleste hadde en vanlig sjokoladekalender. Nå er sønnen min bare 6 måneder så det er naturligvis ikke aktuelt med kalender på en stund ennå, men jeg ser ikke for meg å lage pakkekalender. Som en del andre her i tråden liker jeg ikke tanken på gaver hver dag i desember. Mannen min er vant med adventsgaver, altså en liten gave hver søndag i advent og det konseptet liker jeg bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skjedde med den gode gamle sjokoladekalenderen? En liten sjokoladebit etter frokosten i ventetiden. Det brukte jeg å få, og var evig takknemlig. Om man ikke kan gi barne en liten sjokoladebit i desember, så bør man heller kutte ned på alt det andre godteriet de putter i seg resten av året. Min gutt får sjokoladekalenderen når han skjønner hva advent er.

Anonymkode: 3f076...4a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med den gode gamle sjokoladekalenderen? En liten sjokoladebit etter frokosten i ventetiden. Det brukte jeg å få, og var evig takknemlig. Om man ikke kan gi barne en liten sjokoladebit i desember, så bør man heller kutte ned på alt det andre godteriet de putter i seg resten av året. Min gutt får sjokoladekalenderen når han skjønner hva advent er.

Anonymkode: 3f076...4a1

Etter frokost? Halve moroa er jo å få lov å spise den sjokoladebiten med en gang man står opp, før frokost! :P

Anonymkode: 2fa2f...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vokste opp med en skarve men fin sjokoladekalender. Lagde derfor en fornuftig pakkekalender til barnet mitt i fjor; med en masse fjas. Det er det dummeste jeg har gjort! Fingervanter, sokker, reflekser var ikke all verden...!

I år ble det Kinder-kalender, og en unge som stråler hver morgen når han får seg en sjokokadebit  :) Enkelt og greit. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...