Gå til innhold

Bamseline`s prøvedagbok

Bamseline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff jeg ble så lei meg når jeg leste dette vennen - tårene kom og jeg fikk helt vondt i magen! Skulle gjerne ha vært der og gitt deg en god klem!

Tenker på deg!

Varme klemmer fra Charmina :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aller først, tusen takk for klemmer og oppmuntrende hilsner La Traviata, Mrs.Potter, Melli, Bizzy, Madden, Hulderjenta, Imax, Madden, Xavia, Imax, Linemor, Charmina, Hulderjenta, Charmina.

I`m Back, og nå starter snart eggjakten igjen. Vi gir oss nemlig ikke!!! :riste:

Skal innrømme at jeg hadde noen tøffe dager i begynnelsen, var nok ekstra tøft siden sambo var i utlandet og vi ikke hadde mulighet til å være sammen der og da.... Men, jeg hadde god støtte i mine foreldre, søster og venninde, men samtidig blir det liksom ikke det samme. Var godt når sambo kom hjem søndag og vi kunne få pratet og grått litt sammen....

Men, samtidig er det godt å vite at kroppen ordet opp i noe som ikke var som det skulle, og vi trøster oss med det. Og nå vet vi at vi kan bli gravide, så nå gir vi oss ikke!!!!

Endelig er det blitt litt sommer også, har sååååå mange planer for hagen og uteplassen, men nå som solen har kommet fram er det mer fristende å finne fram solsenga og slenge seg på den.... :oops:

Burde vel egentlig ha pusset vinduer og ryddet litt også, har liksom ikke hatt ork til å gjøre noe i det siste... Må ta meg sammen, må ta et skippertak før helga, så det er rent og pent her til da :Nikke:

Neste forventet mens er visstnok 4-6 uker etter utskrapningen og 4 uker er da 08.juli, så det er sånn ca IKM neste mnd...... Har ikke de aller største forhåpninger for at det klaffer så fort, men det skader ikke å være litt optimist :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Godt å lese at det går nogenlunde bra med deg.Har tenkt masse på deg og vært så lei meg på dine vegne. Håper det går fort at det klaffer igjen - jeg krysser iallefall både fingre og tær for dere!

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Bamseline!

Har tenkt mye på deg, godt å høre at det går bedre. Krysser alt som krysses kan for at dere får klaff igjen snart!

Deilig med sommer og sol, nyt det mens det varer! Vet aldri med sommerværet her i landet, det var jo begredelig i fjor så i år må det bli bedre!

Ha en fin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor
Men, samtidig er det godt å vite at kroppen ordet opp i noe som ikke var som det skulle, og vi trøster oss med det. Og nå vet vi at vi kan bli gravide, så nå gir vi oss ikke!!!!

Mager trøst, men sanne ord. :trøste:

Visste ikke dette før nå jeg.

Håper dere lykkes snart igjen. :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Takk for koselig hilsen, Bamseline!

Kanskje det er plass til deg i kofferten, ja! Kan ta deg med i tankene i alle fall! :Nikke::klem: Har du vært på Azorene? Virker i hvertfall veldig fint der, bare litt spent på været... :sjenert:

Ønsker deg en riktig god helg!

Og lykke til med å lage baby i sommer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen i dagboka mi. Håper alt er ok? Jeg har hatt noen hektiske uker og nå går alt over på hvilemodus... :roll: Så det blir nok mye KGbesøk i ukene fremover :wink:

Ha en fin en! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en stooor :klem:

Håper du koser deg i sommervær og at det klaffer for dere igjen raskt !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Hulderjenta

Hei! :D

Håper du har det bra, i hvertfall så bra som du kan!

Ha en kjempefin onsdag, håper solen skinner for deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...