Lady Skrevet 9. desember 2015 #1501 Skrevet 9. desember 2015 Liker er en underdrivelse, jeg ELSKER julen (Måtte faktisk store bokstaver til her) @Badebuksa: Hvilken sang hører du mest på for tiden? @Lady: Ditt stolteste øyeblikk? blir veldig lett gjenkjennelig om jeg skriver det her. Tror ikke ejg tørr å ta sjansen @morgendis hvor gammel er du?
Gjest Badebuksa Skrevet 9. desember 2015 #1502 Skrevet 9. desember 2015 Nei, det er jeg ikke @Badebuksa: Hva foretrekker du å drikke på fest? Rusbrus eller musserende @morgendis er du en vinkjenner?
Gjest morgendis Skrevet 9. desember 2015 #1503 Skrevet 9. desember 2015 @morgendis hvor gammel er du?25@morgendis er du en vinkjenner?Nei, kan ikke skryte på meg det. Drikker stort sett samme vinen hver gang, og det har jeg gjort de siste fem årene.@Lady: Beste tvserie? @Badebuksa: Hvordan vil du beskrive klesstilen din?
Gjest incognita Skrevet 9. desember 2015 #1504 Skrevet 9. desember 2015 Julie.@Incognita har du noengang kjent igjen noen fra bildetråden i virkeligheten ?Hmm nei. Det har jeg ikke.@incognita: Fineste komplimentet du noen gang har fått? Hmmm. Jeg pleier sjelden å ta til meg komplimenter, som regel går de inn ene øret og ut det andre. Tror ikke jeg kommer på noe faktisk. Eller jo!! Jeg hadde en professor som sa til meg en gang at han så opp til meg. Det var veldig fint sagt. @Lady Har du noen gang kjent igjen noen her? @morgendis Er du ny på forumet, eller har du hatt bruker før? @Badebuksa Er det ikke viktig for deg hvilket kjønn du er, eller synes du det ikke er viktig for oss andre å vite det?
Severus Skrevet 9. desember 2015 #1505 Skrevet 9. desember 2015 Jepp, den gamle har forsvunnet for meg. Men den ble jo helt ålreit? @Severus liker du å tegne?Hello av Adele. Ikke spør meg hvorfor, jeg har den på hjernen @morgendis liker du is?litt, men jeg har dessverre ikke bord til det. @incognita har du en favoritt bok?
Lady Skrevet 9. desember 2015 #1506 Skrevet 9. desember 2015 25Nei, kan ikke skryte på meg det. Drikker stort sett samme vinen hver gang, og det har jeg gjort de siste fem årene.@Lady: Beste tvserie? @Badebuksa: Hvordan vil du beskrive klesstilen din? Mistresses. @morgendis er du fornøyd med utseende ditt ?
Gjest incognita Skrevet 9. desember 2015 #1507 Skrevet 9. desember 2015 litt, men jeg har dessverre ikke bord til det. @incognita har du en favoritt bok?Det har jeg. Den heter mesteren og margarita. @Severus Følger du med på premier league?
Severus Skrevet 9. desember 2015 #1508 Skrevet 9. desember 2015 Det har jeg. Den heter mesteren og margarita. @Severus Følger du med på premier league? ikke egentlig, men jeg har en gammel Liverpool drakt fra 1997. @incognita så du på fotball VM?
Gjest incognita Skrevet 9. desember 2015 #1509 Skrevet 9. desember 2015 ikke egentlig, men jeg har en gammel Liverpool drakt fra 1997. @incognita så du på fotball VM?Nja, så litt. @Severus Har du balltekke?
Lady Skrevet 9. desember 2015 #1510 Skrevet 9. desember 2015 (endret) Hmm nei. Det har jeg ikke.Hmmm. Jeg pleier sjelden å ta til meg komplimenter, som regel går de inn ene øret og ut det andre. Tror ikke jeg kommer på noe faktisk. Eller jo!! Jeg hadde en professor som sa til meg en gang at han så opp til meg. Det var veldig fint sagt. @Lady Har du noen gang kjent igjen noen her? @morgendis Er du ny på forumet, eller har du hatt bruker før? @Badebuksa Er det ikke viktig for deg hvilket kjønn du er, eller synes du det ikke er viktig for oss andre å vite det?ja@Incognita (hvorfor virker aldri min tagg?!? ) Hva synes du om samfunnet vårt? Endret 9. desember 2015 av Lady
Gjest incognita Skrevet 9. desember 2015 #1511 Skrevet 9. desember 2015 ja@Incognita (hvorfor virker aldri min tagg?!? ) Hva synes du om samfunnet vårt?Jeg er stort sett fornøyd. Selvsagt finnes det forbedringspotensiale, men slik vil det alltid være. Jeg er glad jeg er norsk. @Lady pleier du å dra på harrytur til sverige?
Severus Skrevet 9. desember 2015 #1512 Skrevet 9. desember 2015 Nja, så litt. @Severus Har du balltekke?Jeg var god i basket på ungdomsskolen, å fotball er jeg helt ok i. @incognita liker du å danse?
Gjest morgendis Skrevet 9. desember 2015 #1513 Skrevet 9. desember 2015 @morgendis Er du ny på forumet, eller har du hatt bruker før?Jeg har hatt bruker her tidligere @morgendis er du fornøyd med utseende ditt ?Nja, fornøyd og fornøyd... Jeg har godtatt hvordan jeg ser ut, så sånn sett fornøyd med meg selv. Det er selvfølgelig ting jeg gjerne skulle forandret på, men det er lite aktuelt, så det gidder jeg ikke bruke energi på @incognita: Er du flink til å synge? @Lady: Hva er din favorittmat? @Severus: Beste film i 2015?
Gjest Badebuksa Skrevet 9. desember 2015 #1514 Skrevet 9. desember 2015 25Nei, kan ikke skryte på meg det. Drikker stort sett samme vinen hver gang, og det har jeg gjort de siste fem årene.@Lady: Beste tvserie? @Badebuksa: Hvordan vil du beskrive klesstilen din? avslappet!
Lady Skrevet 9. desember 2015 #1515 Skrevet 9. desember 2015 Jeg er stort sett fornøyd. Selvsagt finnes det forbedringspotensiale, men slik vil det alltid være. Jeg er glad jeg er norsk. @Lady pleier du å dra på harrytur til sverige?Nei@Incognita er du kreativ?
Gjest Badebuksa Skrevet 9. desember 2015 #1516 Skrevet 9. desember 2015 Hmm nei. Det har jeg ikke.Hmmm. Jeg pleier sjelden å ta til meg komplimenter, som regel går de inn ene øret og ut det andre. Tror ikke jeg kommer på noe faktisk. Eller jo!! Jeg hadde en professor som sa til meg en gang at han så opp til meg. Det var veldig fint sagt. @Lady Har du noen gang kjent igjen noen her? @morgendis Er du ny på forumet, eller har du hatt bruker før? @Badebuksa Er det ikke viktig for deg hvilket kjønn du er, eller synes du det ikke er viktig for oss andre å vite det?Jeg er det kjønnet jeg er, et ganske typisk eksemplar og tror jeg, så det er mer det at jeg ikke føler at jeg behøver å vise hvilket kjønn jeg er på kg, det kan lett farge en diskusjon "ja, men du er jo mann" eller "ja, men du er jo kvinne". Mange som henger seg opp i kjønn i diskusjoner.
Lady Skrevet 9. desember 2015 #1517 Skrevet 9. desember 2015 Jeg har hatt bruker her tidligere Nja, fornøyd og fornøyd... Jeg har godtatt hvordan jeg ser ut, så sånn sett fornøyd med meg selv. Det er selvfølgelig ting jeg gjerne skulle forandret på, men det er lite aktuelt, så det gidder jeg ikke bruke energi på @incognita: Er du flink til å synge? @Lady: Hva er din favorittmat? @Severus: Beste film i 2015? Sushi @morgendis er du glad i vinteren?
Gjest incognita Skrevet 9. desember 2015 #1518 Skrevet 9. desember 2015 @incognita liker du å danse?Bare med promille på 2+. @incognita: Er du flink til å synge? Til husbruk. @Incognita er du kreativ?Jeg er nok mer teoretisk anlagt. @Severus Når var siste bursdagen du feiret med selskap og full pakke? @morgendis Hvor dyr er den dyreste trusa du noen gang kan huske å ha kjøpt? @Lady Hvilken størrelse er pistol bootsa dine, og er du enig i at de er litt romslige i størrelsen?
Gjest Badebuksa Skrevet 9. desember 2015 #1519 Skrevet 9. desember 2015 @Lady@incognita@morgendiskan dere spille instrumenter?
Lady Skrevet 9. desember 2015 #1520 Skrevet 9. desember 2015 Bare med promille på 2+. Til husbruk. Jeg er nok mer teoretisk anlagt. @Severus Når var siste bursdagen du feiret med selskap og full pakke? @morgendis Hvor dyr er den dyreste trusa du noen gang kan huske å ha kjøpt? @Lady Hvilken størrelse er pistol bootsa dine, og er du enig i at de er litt romslige i størrelsen?str. 38. Ja, føler meg litt "big foot" med dem på @Incognita har du også de ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå