Lady Skrevet 8. desember 2015 #1461 Skrevet 8. desember 2015 Ja men har ikke vært der på lenge. Men ja, trives! @Lady vanker du på villa? Nei.@Incognita er du lett å bli kjent med?
Lady Skrevet 8. desember 2015 #1462 Skrevet 8. desember 2015 Jeg ville betalt ned gjeld og spandert middag på alle jeg kjenner. Resten ville jeg spart eller gitt bort.Nei, men jeg vil ikke ha dem inne.@NasseNøff hva jobber du med?@Sunflower-Delight hva har du på deg nå?@Lady hvor liker du å handle klær?Alt fra brukt til dyre butikker med designklær. @mini-mio Hvilke merke er ditt favoritt klesmerke?
minister-mio Skrevet 8. desember 2015 #1463 Skrevet 8. desember 2015 Alt fra brukt til dyre butikker med designklær. @mini-mio Hvilke merke er ditt favoritt klesmerke?Levi's@Lady Har jeg spurt før hvor gammel du er og du vil ikke si det? (Jeg ble akutt glemsk, sorry)@Daybreak skal du reise bort i jula?
Gjest incognita Skrevet 8. desember 2015 #1464 Skrevet 8. desember 2015 du er alle tiders. Og Jurgy var morsom, det hadde vært gøy om han kom tilbake.@incognita skal ikke du og jeg drikke whiskey sammen snart? Jo, det skal vi! Klar til helgen?@Incognita er du lett å bli kjent med? Jeg tror det? @Lady Er du god på å stifte nye bekjentskaper?
Lady Skrevet 8. desember 2015 #1465 Skrevet 8. desember 2015 Levi's@Lady Har jeg spurt før hvor gammel du er og du vil ikke si det? (Jeg ble akutt glemsk, sorry)@Daybreak skal du reise bort i jula?kan ikke huske at du har spurt, nei. @mini-mio hva er det verste du har opplevd i arbeidslivet?
Lady Skrevet 9. desember 2015 #1466 Skrevet 9. desember 2015 Jo, det skal vi! Klar til helgen?Jeg tror det? @Lady Er du god på å stifte nye bekjentskaper?Ja, tror det ? Vanskelig å svare på om seg selv. @Incognita Hva er det styggeste en person fra kg har skrevet til/om deg?
minister-mio Skrevet 9. desember 2015 #1467 Skrevet 9. desember 2015 Jo, det skal vi! Klar til helgen?litt klar tror jeg, veldig klar neste vet jeg
Gjest incognita Skrevet 9. desember 2015 #1468 Skrevet 9. desember 2015 Ja, tror det ? Vanskelig å svare på om seg selv. @Incognita Hva er det styggeste en person fra kg har skrevet til/om deg?Hmm. Jeg har blitt kalt mye rart.. dum, slem, barnslig, egoistisk osv osv. Men det jeg husker best er da jeg la ut bilde (av meg selv) i en tråd en gang. Fikk mange fine komplimenter, og det synes tydeligvis en AB at jeg ikke fortjente, for vedkommende skreiv "Hun er søt, men og helt ordinær!" Husker at jeg fniste litt da jeg leste det. @Lady Hvis du kunne velge, hva ville vært fornavnet ditt?
Gjest incognita Skrevet 9. desember 2015 #1469 Skrevet 9. desember 2015 litt klar tror jeg, veldig klar neste vet jeg18/19? Jeg er med!
minister-mio Skrevet 9. desember 2015 #1470 Skrevet 9. desember 2015 18/19? Jeg er med!ja!kan ikke huske at du har spurt, nei. @mini-mio hva er det verste du har opplevd i arbeidslivet?noen som krevde sykemelding fra første dag man var syk. Jeg leverte det og ringte og sa ifra en gang jeg var syk, men ble oppringt og bedt om å forklare hvorfor jeg ikke møtte på jobb.. @lady hvor gammel er du?
ajarRun Skrevet 9. desember 2015 #1471 Skrevet 9. desember 2015 @Arabella - Hvorfor er du våken så sent?
Gjest morgendis Skrevet 9. desember 2015 #1472 Skrevet 9. desember 2015 @ambivalentReaction: Hvorfor er du våken så sent?
Arabella Skrevet 9. desember 2015 #1473 Skrevet 9. desember 2015 @Arabella - Hvorfor er du våken så sent?Min døgnrytme er på 27 timer fant jeg ut en gang. Det kan forklare at det blir forskyvninger i våkentiden. Nå tenkte jeg egentlig på å forberede meg på sengen, men må lese de siste meldingene .Hva med deg selv, hvorfor er du våken?
ajarRun Skrevet 9. desember 2015 #1474 Skrevet 9. desember 2015 @ambivalentReaction: Hvorfor er du våken så sent? Min døgnrytme er på 27 timer fant jeg ut en gang. Det kan forklare at det blir forskyvninger i våkentiden. Nå tenkte jeg egentlig på å forberede meg på sengen, men må lese de siste meldingene .Hva med deg selv, hvorfor er du våken?Jeg er på ferie, så da kan jeg sove når jeg vil! :D Liker noen ganger også å sove om kvelden og være våken om natten, da slipper jeg stresset med å stå opp om morgenen. @morgendis - Hva med deg?
Gjest morgendis Skrevet 9. desember 2015 #1475 Skrevet 9. desember 2015 @morgendis - Hva med deg?Jeg er sykemeldt om dagen, noe som gjør at b-mennesket i meg virkelig kommer frem @ambivalentReaction: Hvor er du på ferie?@incognita: Fineste komplimentet du noen gang har fått?
ajarRun Skrevet 9. desember 2015 #1476 Skrevet 9. desember 2015 Jeg er sykemeldt om dagen, noe som gjør at b-mennesket i meg virkelig kommer frem @ambivalentReaction: Hvor er du på ferie?@incognita: Fineste komplimentet du noen gang har fått? Oslo! @morgendis - Verste komplimentet du har fått?
Gjest morgendis Skrevet 9. desember 2015 #1477 Skrevet 9. desember 2015 (endret) @morgendis - Verste komplimentet du har fått?Hmm, jammen ikke helt sikker. Men mulig det må bli "Du er jo faktisk skikkelig hyggelig, du. Jeg vet ikke helt hva jeg trodde om deg, men jeg hadde sett for meg deg helt...annerledes". Den har jeg hørt et par ganger, og selv om det er koselig å høre at de liker meg etter å ha pratet med meg, så er det jo litt kjedelig om folk ikke har det inntrykket av meg. @ambivalentReaction: Hvor mange på kg har du møtt i virkeligheten? @mini-mio: Hva er din beste egenskap? Endret 9. desember 2015 av morgendis
Gjest Badebuksa Skrevet 9. desember 2015 #1478 Skrevet 9. desember 2015 @morgendishvem er du? Fortell!
ajarRun Skrevet 9. desember 2015 #1479 Skrevet 9. desember 2015 Hmm, jammen ikke helt sikker. Men mulig det må bli "Du er jo faktisk skikkelig hyggelig, du. Jeg vet ikke helt hva jeg trodde om deg, men jeg hadde sett for meg deg helt...annerledes". Den har jeg hørt et par ganger, og selv om det er koselig å høre at de liker meg etter å ha pratet med meg, så er det jo litt kjedelig om folk ikke har det inntrykket av meg. @ambivalentReaction: Hvor mange på kg har du møtt i virkeligheten? @mini-mio: Hva er din beste egenskap? Ingen, hadde tenkt å møte en person med det ble ikke noe av (foreløbig).
Gjest morgendis Skrevet 9. desember 2015 #1480 Skrevet 9. desember 2015 @morgendishvem er du? Fortell!Jah, hva skal en egentlig si? Jente i tyveårene som er bosatt i bartebyen, nysgjerrig av natur, distré og veldig morgengretten. Glad i å være sosial, spiser taco hver fredag og er generelt ganske pysete av meg Om du lurer på noe mer så fyr løs @Badebuksa: Tre ord som beskriver deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå