Gjest -Tricia- Skrevet 7. desember 2015 #1441 Skrevet 7. desember 2015 (endret) Ja, jeg reiser mye og føler et levende vesen er litt for mye ansvar for meg. Når jeg blir "voksen" har jeg dog lyst på dyr, hage og hele sulamitten. Du da? Har du pelskledde krabater hjemme?Jeg har 2 Endret 19. desember 2015 av daydreaming
Severus Skrevet 8. desember 2015 #1442 Skrevet 8. desember 2015 @Severus om du kunne få en het natt med den fotballspilleren du ville - hvilken? Jasper Cillessen @RompeRusk tar du tran?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #1443 Skrevet 8. desember 2015 @Intruder Hvorfor har du redigert vekk alle innleggene dine her? Skal du slette deg selv? Anonymkode: e0dfb...0e1 1
Gjest incognita Skrevet 8. desember 2015 #1444 Skrevet 8. desember 2015 @incognita Ser du på det?Jepp, har sett alle sesongene .. @incognita hører du på musikk nå? I så fall hva?Det gjør jeg ikke. @Sunflower-Delight Hva er ditt favoritt tv-program? @mini-mio Liker du marsipan? @Lady Har du hatt en fin mandag?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #1445 Skrevet 8. desember 2015 @incognita Hvilken kg bruker liker du mest?@Ennasus Hvor stammer avataren og brukernavnet ditt fra? Anonymkode: e0dfb...0e1
Gjest incognita Skrevet 8. desember 2015 #1446 Skrevet 8. desember 2015 @incognita Hvilken kg bruker liker du mest?Anonymkode: e0dfb...0e1Hmm. Var en bruker her inne som kalte seg jurgy, det var han jeg likte best helt til han forsvant. Nå er jeg sannelig ikke sikker, men mini-mio er alle tiders. Og Hindenburg, han er en artigkar. @AB hvem liker du best da?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #1447 Skrevet 8. desember 2015 @incognita Hvilken kg bruker liker du mest?@Ennasus Hvor stammer avataren og brukernavnet ditt fra?Anonymkode: e0dfb...0e1Hun heter vel Susanne. Anonymkode: dc976...f20 1
Daybreak Skrevet 8. desember 2015 #1448 Skrevet 8. desember 2015 Søtt Nassenøff :D Ingen har meg rundt fingern, desverre! Lever lykkelig uvitende om at noen der ute faktisk vil ha meg rundt deres finger! @NasseNøff : Hva synes du om denne tråden?@Daybreak : hvor gammel er du?24 år.Ta begge i en.Først:Jeg har ikke pyntet til jul enda jeg.. Skal ned i kjelleren å hente julepynten og begynne nå i kveld. Men har faktisk ikke adventsstake. For kanten ved vinduet er for smalt, og katten klatrer der og da faller den i bakken. Flammer kan jeg ikke ha, for jeg har en feit og fluffy katt som er over alt. @Daybreak Har du kjæledyr?@AnonGangerTo Hvorfor heter du anon ganger to? Synes tråden er morsom. Men usikker på om jeg gjør @-tingen riktig @rundtfingern Har du pyntet til jul?@Doge liker du peanøttsmør? Dersom hest tels som kjæledyr, så ja.Ja, som regelAlle er en hund av og til @rundtfingern Favoritt: pysjenHat: Pentøy, dessverre. Slips og penskjorte ned i buksa er så ubehagelig! @Daybreak kan du strikke? Ja! @NasseNøff Hva er favorittmaten din?Nei. @rundtfingern Kva irriterar deg på KG?@NasseNøff Kva blomar likar du best?@Doge Kva drøymte du i natt?
Gjest AnonGangerTo Skrevet 8. desember 2015 #1449 Skrevet 8. desember 2015 Jeg liker Tigergutt og Tussi. @mini-mio Hvis du vant 99.9 millioner kroner, hva ville du har gjort med de? @AnonGangerTo Hvem har du bilde av som avatar?Det er av Megan Boone som spiller i The Blacklist.
Lady Skrevet 8. desember 2015 #1450 Skrevet 8. desember 2015 Jepp, har sett alle sesongene .. Det gjør jeg ikke. @Sunflower-Delight Hva er ditt favoritt tv-program? @mini-mio Liker du marsipan? @Lady Har du hatt en fin mandag?ja @Incognita hvem ser du på som de største taperne i samfunnet ?
Gjest incognita Skrevet 8. desember 2015 #1451 Skrevet 8. desember 2015 ja @Incognita hvem ser du på som de største taperne i samfunnet ?Sinna-feministene. Hva er det de sutrer for egentlig, vi er de mest priviligerte kvinnene i hele verden! @Lady når var du sist ute og spiste?
Gjest incognita Skrevet 8. desember 2015 #1452 Skrevet 8. desember 2015 @mini-mio Hva slags farge og mønster er det på undikken din i dag?
Gjest Hummels Skrevet 8. desember 2015 #1453 Skrevet 8. desember 2015 En IPhone 6s i rose gold... Følte jeg fortjener den etter mitt første semester, og snart overstått eksamen.. haha! Jeg har veldig dårlig impulskontroll på shopping skal jeg si deg. Jeg har ikke påsatte øyevipper.Trives best i sneakers og joggesko Jeg haaater fisk, og potet. Så det blir nok noe i den duren!@incognita : Hva liker du best, ribbe eller pinnekjøtt?@mini-mio : Foretrekker du plastjuletre eller ekte gran?@Sunflower-Delight : Foretrekker du joggebukser eller jeans? @AnonGangerTo : Hva er ditt favorittsnop når du skal kose deg? @Hummels : Hvorfor liker du fotball? Fotball er så jo så gøy! Både å se og spille.@rundtfingern hva er din favorittsport?
Gjest Hummels Skrevet 8. desember 2015 #1454 Skrevet 8. desember 2015 Ingen av dem. Misliker alle ti. Haha! De er tynne.. @mini-mio Hvilken kroppsdel på deg selv foretrekker du?@Hummels Hva tenker du på nå? Jeg tenker at Norge vinner lett denne håndballkampen
Lady Skrevet 8. desember 2015 #1455 Skrevet 8. desember 2015 Sinna-feministene. Hva er det de sutrer for egentlig, vi er de mest priviligerte kvinnene i hele verden! @Lady når var du sist ute og spiste?ikke så lenge siden. Forrige måned, men husker ikke hvilken dag @Incognita hvilken restaurant er din yndlingsrestaurant?
Gjest incognita Skrevet 8. desember 2015 #1456 Skrevet 8. desember 2015 ikke så lenge siden. Forrige måned, men husker ikke hvilken dag @Incognita hvilken restaurant er din yndlingsrestaurant?Hells Kitchen og alle de diggeste indiske stedene i byen. @Lady Hva har du hatt på deg i dag (klær altså) ?
Lady Skrevet 8. desember 2015 #1457 Skrevet 8. desember 2015 Hells Kitchen og alle de diggeste indiske stedene i byen. @Lady Hva har du hatt på deg i dag (klær altså) ?Bluse fra IRO, skinnbukse fra samsøe samsøe, acne pistol boots, kåpe fra samsøe samsøe og skjerf fra holzweiler. @Incognita liker du utesteder som The Villa?
Gjest incognita Skrevet 8. desember 2015 #1458 Skrevet 8. desember 2015 Bluse fra IRO, skinnbukse fra samsøe samsøe, acne pistol boots, kåpe fra samsøe samsøe og skjerf fra holzweiler. @Incognita liker du utesteder som The Villa?Ja men har ikke vært der på lenge. Men ja, trives! @Lady vanker du på villa?
minister-mio Skrevet 8. desember 2015 #1459 Skrevet 8. desember 2015 Hmm. Var en bruker her inne som kalte seg jurgy, det var han jeg likte best helt til han forsvant. Nå er jeg sannelig ikke sikker, men mini-mio er alle tiders. Og Hindenburg, han er en artigkar. du er alle tiders. Og Jurgy var morsom, det hadde vært gøy om han kom tilbake. @mini-mio Liker du marsipan?Ikke spesielt @mini-mio Hva slags farge og mønster er det på undikken din i dag? Dette er et lurespørsmål? Dametrusa min er helt svart med hvit strikk øverst med svart skrift på.@incognita skal ikke du og jeg drikke whiskey sammen snart?
minister-mio Skrevet 8. desember 2015 #1460 Skrevet 8. desember 2015 Jeg liker Tigergutt og Tussi. @mini-mio Hvis du vant 99.9 millioner kroner, hva ville du har gjort med de? Jeg ville betalt ned gjeld og spandert middag på alle jeg kjenner. Resten ville jeg spart eller gitt bort.@mini-mio Er du redd for mus?Nei, men jeg vil ikke ha dem inne.@NasseNøff hva jobber du med?@Sunflower-Delight hva har du på deg nå?@Lady hvor liker du å handle klær?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå