Gjest Badebuksa Skrevet 9. desember 2015 #1481 Skrevet 9. desember 2015 Jah, hva skal en egentlig si? Jente i tyveårene som er bosatt i bartebyen, nysgjerrig av natur, distré og veldig morgengretten. Glad i å være sosial, spiser taco hver fredag og er generelt ganske pysete av meg Om du lurer på noe mer så fyr løs @Badebuksa: Tre ord som beskriver deg! @morgendis (jøss, funka ikke på tlf), da vet man litt! Regner med du mener Trondheim, kjenner endel i tyveårene som bor i de trakter for tiden. Er nærmest populært blant de jeg kjenner å bosette seg i Trondheim :oTre ord: KreativEmpatisk Romantisk
Gjest morgendis Skrevet 9. desember 2015 #1482 Skrevet 9. desember 2015 @morgendis (jøss, funka ikke på tlf), da vet man litt! Regner med du mener Trondheim, kjenner endel i tyveårene som bor i de trakter for tiden. Er nærmest populært blant de jeg kjenner å bosette seg i Trondheim :oTre ord: KreativEmpatisk Romantisk Jepp, Trondheim er byen Er jo en veldig populær studentby, så det kan jeg godt tenke meg @Badebuksa: (Nå ville det ikke funke hos meg heller, selv på pc) Hva er det mest romantiske du har gjort?
Gjest Badebuksa Skrevet 9. desember 2015 #1483 Skrevet 9. desember 2015 Jepp, Trondheim er byen Er jo en veldig populær studentby, så det kan jeg godt tenke meg @Badebuksa: (Nå ville det ikke funke hos meg heller, selv på pc) Hva er det mest romantiske du har gjort? den måtte jeg tenke på.. hmm.. har jo hatt noen pikniker med jordbær og sjokolade ved et idyllisk vann, lange turer på stranden (åh, så klisjé), det kommer nok litt an på men en dyp samtale under en gåtur i soloppgangen er jo romantisk synes jeg. Har gjort mye sånt i hvertfall.@morgendis er du romantisk da?
Gjest morgendis Skrevet 9. desember 2015 #1485 Skrevet 9. desember 2015 @morgendis er du romantisk da?Nei, kan ikke skryte på meg det Jeg er typen til å si noe fullstendig upassende i en romantisk setting, for jeg kan bli litt småflau av hele greia. Men jeg er fan av hverdagsromantikk da. Der kan jeg til og med glimte til Liker dere ost?Nja, milde oster funker. @Badebuksa: Eier du en julegenser? (En sånn en med bjeller, nisser, reinsdyr osv)@Severus: Hvilken ost er din favoritt?
Severus Skrevet 9. desember 2015 #1486 Skrevet 9. desember 2015 Nei, kan ikke skryte på meg det Jeg er typen til å si noe fullstendig upassende i en romantisk setting, for jeg kan bli litt småflau av hele greia. Men jeg er fan av hverdagsromantikk da. Der kan jeg til og med glimte til Nja, milde oster funker. @Badebuksa: Eier du en julegenser? (En sånn en med bjeller, nisser, reinsdyr osv)@Severus: Hvilken ost er din favoritt? Gouda@morgendis kunne du ha bodd i Finnmark?
Gjest morgendis Skrevet 9. desember 2015 #1487 Skrevet 9. desember 2015 @morgendis kunne du ha bodd i Finnmark?Nei, det kunne jeg ikke. Men jeg drar gjerne på besøk! @Severus: Hva spiser du på julaften?
Severus Skrevet 9. desember 2015 #1488 Skrevet 9. desember 2015 Nei, det kunne jeg ikke. Men jeg drar gjerne på besøk! @Severus: Hva spiser du på julaften? rrrrrrrbibbe @morgendis hva spiser du på nyttårsaften?
Gjest morgendis Skrevet 9. desember 2015 #1489 Skrevet 9. desember 2015 @morgendis hva spiser du på nyttårsaften?Tidligere spiste jeg alltid kalkun på nyttårsaften, men det har sklidd ut de siste årene. De to siste årene har jeg spist sushi og biff. @Severus: Beste julefilm?
Gjest Badebuksa Skrevet 9. desember 2015 #1490 Skrevet 9. desember 2015 Nei, kan ikke skryte på meg det Jeg er typen til å si noe fullstendig upassende i en romantisk setting, for jeg kan bli litt småflau av hele greia. Men jeg er fan av hverdagsromantikk da. Der kan jeg til og med glimte til Nja, milde oster funker. @Badebuksa: Eier du en julegenser? (En sånn en med bjeller, nisser, reinsdyr osv)@Severus: Hvilken ost er din favoritt? Nei, eier ingen julegenser!@morgendis liker du jula?
Severus Skrevet 9. desember 2015 #1491 Skrevet 9. desember 2015 Tidligere spiste jeg alltid kalkun på nyttårsaften, men det har sklidd ut de siste årene. De to siste årene har jeg spist sushi og biff. @Severus: Beste julefilm? Hjemme Alene @badebuksa måtte du tegne badebuksa di på nytt?
Gjest morgendis Skrevet 9. desember 2015 #1492 Skrevet 9. desember 2015 Nei, eier ingen julegenser!@morgendis liker du jula?Liker er en underdrivelse, jeg ELSKER julen (Måtte faktisk store bokstaver til her) @Badebuksa: Hvilken sang hører du mest på for tiden? @Lady: Ditt stolteste øyeblikk?
Gjest Badebuksa Skrevet 9. desember 2015 #1493 Skrevet 9. desember 2015 Hjemme Alene @badebuksa måtte du tegne badebuksa di på nytt?Jepp, den gamle har forsvunnet for meg. Men den ble jo helt ålreit? @Severus liker du å tegne?Liker er en underdrivelse, jeg ELSKER julen (Måtte faktisk store bokstaver til her) @Badebuksa: Hvilken sang hører du mest på for tiden? @Lady: Ditt stolteste øyeblikk? Hello av Adele. Ikke spør meg hvorfor, jeg har den på hjernen @morgendis liker du is?
Gjest morgendis Skrevet 9. desember 2015 #1494 Skrevet 9. desember 2015 @morgendis liker du is?Ja, is er digg! @Badebuksa: Hvordan ser du ut?
Gjest Badebuksa Skrevet 9. desember 2015 #1495 Skrevet 9. desember 2015 Ja, is er digg! @Badebuksa: Hvordan ser du ut? nordisk hva skal man si. Lys hud (veldig lys altså), grønne øyne og mørk blond/brun i håret. Normal kroppsbygning tror jeg. Relativt ung, men voksen. @morgendis handler du mye på nett?
Gjest morgendis Skrevet 9. desember 2015 #1496 Skrevet 9. desember 2015 @morgendis handler du mye på nett?Ikke spesielt mye... Jeg er fortsatt litt gammeldags som liker å gå i butikker @Badebuksa: Leser du noen blogger? Hvis ja, hvilke?
Gjest Badebuksa Skrevet 9. desember 2015 #1497 Skrevet 9. desember 2015 (endret) Leser ingen blogger for øyeblikket!@morgendis er du en blogger? Endret 9. desember 2015 av Badebuksa
Gjest morgendis Skrevet 9. desember 2015 #1498 Skrevet 9. desember 2015 @morgendis er du en blogger? Nei, det er jeg ikke @Badebuksa: Hva foretrekker du å drikke på fest?
Lady Skrevet 9. desember 2015 #1499 Skrevet 9. desember 2015 Hmm. Jeg har blitt kalt mye rart.. dum, slem, barnslig, egoistisk osv osv. Men det jeg husker best er da jeg la ut bilde (av meg selv) i en tråd en gang. Fikk mange fine komplimenter, og det synes tydeligvis en AB at jeg ikke fortjente, for vedkommende skreiv "Hun er søt, men og helt ordinær!" Husker at jeg fniste litt da jeg leste det. @Lady Hvis du kunne velge, hva ville vært fornavnet ditt? Julie.@Incognita har du noengang kjent igjen noen fra bildetråden i virkeligheten ?
Lady Skrevet 9. desember 2015 #1500 Skrevet 9. desember 2015 ja!noen som krevde sykemelding fra første dag man var syk. Jeg leverte det og ringte og sa ifra en gang jeg var syk, men ble oppringt og bedt om å forklare hvorfor jeg ikke møtte på jobb.. @lady hvor gammel er du?23år.@mini-mio har du kjæreste?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå