Gjest supernova_87 Skrevet 23. januar 2017 #13121 Skrevet 23. januar 2017 På 11.1.2017 den 16.50, Sphere skrev: Hmmmm... Denne er vanskelig. I dusjen vil man jo uansett ikke få de dypeste samtalene, så da hadde det jo vært greit å ha noe pent å se på. Kanskje Lan Marie Nguyen Berg? Men da hadde det sikkert blitt sparedusj og gjort i en fei... Dessuten har typen hennes vært sinna på meg på Twitter. Kunne vært dråpen som fikk det til å renne over for ham... Ellers har jeg sansen for Linda Hofstad Helleland, selv om hun snublet litt med talen til jul. @Rainstorm Hvem ville du helst hatt med deg i bilen på vei inn til by'n i rushen? Får nesten ta et kjent ansikt om denne skal bli morsom. Du ass. Nei, nå har jeg tenkt hardt og lenge på dette, og kommer frem til at jeg gjerne skulle hatt med meg Knut Nærum i bilen. Egentlig synes jeg dette var et forferdelig spørsmål, for jeg vil jo helst være i fred i bilen i rushen sånn at jeg kan øve på de fantastiske sangskillsa mine med å synge drithøyt på kleine slagere fra de siste fire tiår, elns. @Sphere: Kill one, marry one, sleep with one med norske komikere! Og tilleggsspørsmål, på dette spørsmålet er det meningen at de tre alternativene er gjensidig utelukkende, altså at man ikke får ligge eller drepe ektemannen/kona si?! På 11.1.2017 den 17.51, Dr. A. Kula skrev: Hva har jeg gjort for å gjøre et slikt inntrykk på deg? Beklager om jeg ødelegger ditt bilde av at menn(esker) bare er noen egoistiske, ondskapsfulle kranglefanter. Jeg er bare meg selv og har det bedre når menneskene rundt meg har det bra! Og så har jeg selv smertelig erfart (av å være i sorg) hvor godt en liten håndsrekning gjør. Så vannvittig mye bedre hos mottager enn energien bruktmarked håndsrekkeren. Så får heller folk kalle meg naiv når jeg ikke tar igjen, når noen er slemme/ufine mot meg. @Rainstorm du får i første omgang standardspørsmålet. Har du spilt/spiller du fotball og spiller du FPL? Vel, du har vel bare vært deg selv da, og du er inspirerende, og god. De er heldige de som får ha deg i IRL-livet sitt. Nå begynner jeg å grine igjen! Altså, jeg vet ikke hva FPL er så da regner jeg med at svaret er NEI. Men fotball har jeg spilt da jeg var yngre, jeg var til og med ganske god, spilte på kretslaget og ble pusha av trenerene til å kutte ut alle andre ting jeg drev med for å kun bruke fritiden på fotball, så da slutte jeg da ... med fotball. @Dr. A. Kula, du må være sammen med (legit kjærester!) med en kjent person mellom 18-22, hvem velger du? På 11.1.2017 den 20.18, Kruset skrev: @Rainstorm Kunne du tenke deg å hoppe i fallskjerm? Ånei!ÅNEIÅnei! Det må du ikke våge å finne på å spørre om en gang. Jeg blir fylt med skrekk her jeg sitter bare av tanken jo! @Kruset Fortell meg noe sprøtt om deg selv! På 12.1.2017 den 1.46, Moonwalker skrev: Haha! Crepe'n kjøpt på gata i Frankrike er utrolig god da Nei, dette er vanskelig! Har alt for lite kontroll på norske politikere. Men jeg kvitter meg med mr. Anundsen (dette ble elle melle mellom et par), gifter meg med Erna (hun virker da hyggelig) og ligger med Moxnes. Ser for meg at sistnevnte ikke er så pusekatt som han innimellom prøver fremstå @Rainstorm Har du noen gang sendt inn en tekst til publisering utenom i skolesammenheng? ÅÅ, nå begynte jeg å drømme om Crepe igjen! Jeg skal SÅ dra til Frankrike i år! Man må liksom LEVE livet sitt, get out there, fyll tiden med ting som gjør det verdt å være til, og hallo! Crepe med nutella! That's it. Og hei! HAHAHA, du vil ha villbassen Moxnes i senga, ohlala! Og til spørsmålet ditt, det forferdelig flaue svaret er at JA, jeg sendte inn noe helt forferdelig en gang jeg tydeligvis ikke var helt tilstede i mitt eget hode. Dette har jeg aldri sagt til noen, så ingen kommer til å kjenne meg igjen for det, så derfor kan jeg vel fortelle hva det var om: en barnebok om ei lita jente som hadde en usynlig venn fordi hun var så ensom. Jeg får vondt bare av å tenke på det. Og det er til og med så dårlig at jeg kun er 40% sikker på at det noen gang har skjedd at jeg sendte det inn for den tanken er bare FOR flau. Her er en smakebit som ingen spurte om: Sitat Marie likar ikkje å gå i barnehagen. Ho har ingen å leike med der. Men ho har ein ven. Han heiter Jens. Han bur hos naboane, Elias og Stine. Dei voksne i barnehagen seier at Jens ikkje finnast, men pappaen til Marie seier at det er fordi dei ikkje kan sjå han. Jens er usynleg. Jeg dør. @Moonwalker: HAR DU!? På 22.1.2017 den 19.51, EpleDrue skrev: @Rainstorm Helt ærlig, hvilken sjokolademelk er den beste? Takk, endelig et enkelt spørsmål! Vi vet begge to at dette åpenbart er Tine Sjokomelk, i liten versjon! Det er spesielt viktig at det er denne lille versjonen, og drukket med det sugerøret som følger med. Smaker ekstra godt når du må lukke munnen på den måten, og SJOKOLADE-melk kommer inn i munnen din. Det handler kanskje om at det underbevisst (!) minner om å suge på en pupp (jeg har IKKE tenkt på dette før!)? @EpleDrueHvis du måtte kline med en mannlig bruker av KG hvem ville du valgt?
annebanane Skrevet 23. januar 2017 #13122 Skrevet 23. januar 2017 (endret) Rainstorm skrev (På 23.1.2017 den 20.14): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Dr. A. Kula Skrevet 23. januar 2017 #13123 Skrevet 23. januar 2017 1 time siden, Moonwalker skrev: Ikke vært enda, men skal! Har egentlig lyst å ta en stor rundtur @Byjenta! Synest du det er ekkelt å klatre i stiger? Alt for ofte Siden jeg som oftest dusjer hver dag, så er det vanskelig å la være å vaske håret i samme slengen. @EpleDrue Hvilke produkter bruker du i håret ved vask og styling? Verden rundt, takk Har lyst å se så mye som mulig. Derfor @Byjenta! Kjøper du partypynt om du skal ha fest hjemme hos deg selv, eller holder det med det som er der fra før av? Blir vel en vodka av et slag. Usikker hvilken som er dyrest av de jeg kjøper. Er ikke den som kjøper aå dyre ting på polet. @dr.a: har du ølappen "Untappd" på mobilen? Viss ja: hvor mange ulike øl har du registrert? Hadde en app kalt Beer Top List, men brukt den bare noen få ganger. Har hørt om Untappd og tenkt den skal jeg ha, men ikke blitt noe mer. Så nå er den installert! @Moonwalker Beste ølen du har smakt? 46 minutter siden, Kruset skrev: Spørsmålet var i grunn åpent for tolkning, uten at jeg reflekterte så altfor mye over det. Jeg lurte kanskje mest på å reise jorden rundt. @Dr. A. Kula Hva har du spist til middag i dag? Estee Lauder Pure White Linen Light Breeze har jeg brukt en del år @EpleDrue Fortell om din første forelskelse? Pasta og kylling. I ovnen med pastasaus og ost på. @Kruset bruker du fullkornspasta, eller blir det vanlig (sånn på gammel vane)? 31 minutter siden, Rainstorm skrev: Du ass. Nei, nå har jeg tenkt hardt og lenge på dette, og kommer frem til at jeg gjerne skulle hatt med meg Knut Nærum i bilen. Egentlig synes jeg dette var et forferdelig spørsmål, for jeg vil jo helst være i fred i bilen i rushen sånn at jeg kan øve på de fantastiske sangskillsa mine med å synge drithøyt på kleine slagere fra de siste fire tiår, elns. @Sphere: Kill one, marry one, sleep with one med norske komikere! Og tilleggsspørsmål, på dette spørsmålet er det meningen at de tre alternativene er gjensidig utelukkende, altså at man ikke får ligge eller drepe ektemannen/kona si?! Vel, du har vel bare vært deg selv da, og du er inspirerende, og god. De er heldige de som får ha deg i IRL-livet sitt. Nå begynner jeg å grine igjen! Altså, jeg vet ikke hva FPL er så da regner jeg med at svaret er NEI. Men fotball har jeg spilt da jeg var yngre, jeg var til og med ganske god, spilte på kretslaget og ble pusha av trenerene til å kutte ut alle andre ting jeg drev med for å kun bruke fritiden på fotball, så da slutte jeg da ... med fotball. @Dr. A. Kula, du må være sammen med (legit kjærester!) med en kjent person mellom 18-22, hvem velger du? Ånei!ÅNEIÅnei! Det må du ikke våge å finne på å spørre om en gang. Jeg blir fylt med skrekk her jeg sitter bare av tanken jo! @Kruset Fortell meg noe sprøtt om deg selv! ÅÅ, nå begynte jeg å drømme om Crepe igjen! Jeg skal SÅ dra til Frankrike i år! Man må liksom LEVE livet sitt, get out there, fyll tiden med ting som gjør det verdt å være til, og hallo! Crepe med nutella! That's it. Og hei! HAHAHA, du vil ha villbassen Moxnes i senga, ohlala! Og til spørsmålet ditt, det forferdelig flaue svaret er at JA, jeg sendte inn noe helt forferdelig en gang jeg tydeligvis ikke var helt tilstede i mitt eget hode. Dette har jeg aldri sagt til noen, så ingen kommer til å kjenne meg igjen for det, så derfor kan jeg vel fortelle hva det var om: en barnebok om ei lita jente som hadde en usynlig venn fordi hun var så ensom. Jeg får vondt bare av å tenke på det. Og det er til og med så dårlig at jeg kun er 40% sikker på at det noen gang har skjedd at jeg sendte det inn for den tanken er bare FOR flau. Her er en smakebit som ingen spurte om: Jeg dør. @Moonwalker: HAR DU!? Takk, endelig et enkelt spørsmål! Vi vet begge to at dette åpenbart er Tine Sjokomelk, i liten versjon! Det er spesielt viktig at det er denne lille versjonen, og drukket med det sugerøret som følger med. Smaker ekstra godt når du må lukke munnen på den måten, og SJOKOLADE-melk kommer inn i munnen din. Det handler kanskje om at det underbevisst (!) minner om å suge på en pupp (jeg har IKKE tenkt på dette før!)? @EpleDrueHvis du måtte kline med en mannlig bruker av KG hvem ville du valgt? Imponerende med kretslagsspill. Skikkelig dumt at det legges slikt press på unge utøvere om å velge vekk andre idretter. Det er jo nettopp slike situasjoner som bryter så totalt med flest mulig, lengst mulig. Det der var ikke noe fin oppgave. Ikke når jeg selv har unger i den alderen, så blir det jo ufornektelig litt rart. Men får gjøre et forsøk. Eller forresten, hvem i huleste i den alderen er kjente? Her må du nesten gi meg noen alternativer, så gjenstår det om disse er kjente for meg!? @Rainstorm hvor gammel trodde du jeg var, og hvor gammel tror du nå at jeg er? Og påvirker det inntrykket du har/hadde av meg? FPL er Fantasy Premier League, et gratis internettspill der du velger spillere fra virkelighetens Premier League innenfor en virtuell sum, og får poeng basert på spillernes faktiske prestasjoner i ligaen, runde for runde. @fiole du får også standardspørsmålet mitt nå når du har "etablert" deg her i tråden; Har du spilt/spiller du fotball og på hvilket nivå? Og spiller du FPL (se over for forklaring)? (endelig husketjeg på å stille spørsmålet)
Kruset Skrevet 23. januar 2017 #13124 Skrevet 23. januar 2017 57 minutter siden, Rainstorm skrev: Du ass. Nei, nå har jeg tenkt hardt og lenge på dette, og kommer frem til at jeg gjerne skulle hatt med meg Knut Nærum i bilen. Egentlig synes jeg dette var et forferdelig spørsmål, for jeg vil jo helst være i fred i bilen i rushen sånn at jeg kan øve på de fantastiske sangskillsa mine med å synge drithøyt på kleine slagere fra de siste fire tiår, elns. @Sphere: Kill one, marry one, sleep with one med norske komikere! Og tilleggsspørsmål, på dette spørsmålet er det meningen at de tre alternativene er gjensidig utelukkende, altså at man ikke får ligge eller drepe ektemannen/kona si?! Vel, du har vel bare vært deg selv da, og du er inspirerende, og god. De er heldige de som får ha deg i IRL-livet sitt. Nå begynner jeg å grine igjen! Altså, jeg vet ikke hva FPL er så da regner jeg med at svaret er NEI. Men fotball har jeg spilt da jeg var yngre, jeg var til og med ganske god, spilte på kretslaget og ble pusha av trenerene til å kutte ut alle andre ting jeg drev med for å kun bruke fritiden på fotball, så da slutte jeg da ... med fotball. @Dr. A. Kula, du må være sammen med (legit kjærester!) med en kjent person mellom 18-22, hvem velger du? Ånei!ÅNEIÅnei! Det må du ikke våge å finne på å spørre om en gang. Jeg blir fylt med skrekk her jeg sitter bare av tanken jo! @Kruset Fortell meg noe sprøtt om deg selv! ÅÅ, nå begynte jeg å drømme om Crepe igjen! Jeg skal SÅ dra til Frankrike i år! Man må liksom LEVE livet sitt, get out there, fyll tiden med ting som gjør det verdt å være til, og hallo! Crepe med nutella! That's it. Og hei! HAHAHA, du vil ha villbassen Moxnes i senga, ohlala! Og til spørsmålet ditt, det forferdelig flaue svaret er at JA, jeg sendte inn noe helt forferdelig en gang jeg tydeligvis ikke var helt tilstede i mitt eget hode. Dette har jeg aldri sagt til noen, så ingen kommer til å kjenne meg igjen for det, så derfor kan jeg vel fortelle hva det var om: en barnebok om ei lita jente som hadde en usynlig venn fordi hun var så ensom. Jeg får vondt bare av å tenke på det. Og det er til og med så dårlig at jeg kun er 40% sikker på at det noen gang har skjedd at jeg sendte det inn for den tanken er bare FOR flau. Her er en smakebit som ingen spurte om: Jeg dør. @Moonwalker: HAR DU!? Takk, endelig et enkelt spørsmål! Vi vet begge to at dette åpenbart er Tine Sjokomelk, i liten versjon! Det er spesielt viktig at det er denne lille versjonen, og drukket med det sugerøret som følger med. Smaker ekstra godt når du må lukke munnen på den måten, og SJOKOLADE-melk kommer inn i munnen din. Det handler kanskje om at det underbevisst (!) minner om å suge på en pupp (jeg har IKKE tenkt på dette før!)? @EpleDrueHvis du måtte kline med en mannlig bruker av KG hvem ville du valgt? Jeg er ikke så sprø av meg, så den er faktisk vanskelig. At jeg har lyst til å både hoppe i fallskjerm og i strikk, kanskje? @Rainstorm Hvor vil du helst bo, by eller bygd?
Kruset Skrevet 23. januar 2017 #13125 Skrevet 23. januar 2017 3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Hadde en app kalt Beer Top List, men brukt den bare noen få ganger. Har hørt om Untappd og tenkt den skal jeg ha, men ikke blitt noe mer. Så nå er den installert! @Moonwalker Beste ølen du har smakt? Pasta og kylling. I ovnen med pastasaus og ost på. @Kruset bruker du fullkornspasta, eller blir det vanlig (sånn på gammel vane)? Imponerende med kretslagsspill. Skikkelig dumt at det legges slikt press på unge utøvere om å velge vekk andre idretter. Det er jo nettopp slike situasjoner som bryter så totalt med flest mulig, lengst mulig. Det der var ikke noe fin oppgave. Ikke når jeg selv har unger i den alderen, så blir det jo ufornektelig litt rart. Men får gjøre et forsøk. Eller forresten, hvem i huleste i den alderen er kjente? Her må du nesten gi meg noen alternativer, så gjenstår det om disse er kjente for meg!? @Rainstorm hvor gammel trodde du jeg var, og hvor gammel tror du nå at jeg er? Og påvirker det inntrykket du har/hadde av meg? FPL er Fantasy Premier League, et gratis internettspill der du velger spillere fra virkelighetens Premier League innenfor en virtuell sum, og får poeng basert på spillernes faktiske prestasjoner i ligaen, runde for runde. @fiole du får også standardspørsmålet mitt nå når du har "etablert" deg her i tråden; Har du spilt/spiller du fotball og på hvilket nivå? Og spiller du FPL (se over for forklaring)? (endelig husketjeg på å stille spørsmålet) Jeg bruker fullkornspasta, synes faktisk det smaker best. Litt mer smak liksom, og så metter det jo bedre @Dr. A. Kula Er det noen ting du velger å spise bare fordi det er sunt, eller går smak først?
pika Skrevet 23. januar 2017 #13126 Skrevet 23. januar 2017 3 timer siden, EpleDrue skrev: Ja! Innenlands neste gang. @pika Er sommerferien i boks? YSL eyeliner kjøper jeg ganske ofte på flyplassen, og parfyme (Og Toblerone) Nope - ingenting i boks her gitt - du da @EpleDrue, hvor skal du reise i sommer?
Dr. A. Kula Skrevet 23. januar 2017 #13127 Skrevet 23. januar 2017 23 minutter siden, Kruset skrev: Jeg bruker fullkornspasta, synes faktisk det smaker best. Litt mer smak liksom, og så metter det jo bedre @Dr. A. Kula Er det noen ting du velger å spise bare fordi det er sunt, eller går smak først? Det finnes en balansegang. Kan godt velge sunne produkter, men om de ikke smaker godt nok, velger jeg heller tradisjonelt og etter smak. Eksempelvis drikker jeg sjeldent brus, og om jeg gjør vil jeg ha ekte Coca Cola. Selv om det er usunt. Men det er sjeldent og da klarer jeg meg (stort set) med det ene glasset. Men det kan jo også finnes ulike sunne varianter med ulike samker, så det er jo verdt å sjekke ut. @Kruset beste grønnsak - rå og kokt?
Gjest supernova_87 Skrevet 23. januar 2017 #13128 Skrevet 23. januar 2017 1 time siden, Moonwalker skrev: Jeg liker hjernen din med alle disse svarene Har også sendt inn greier, men det er heldigvis bare faktatekster og intervjuer og slikt til en avis og to. Hadde ikke turt å sende inn noe rundt mine egne tanker og fantasi @Rainstorm Hvordan ser din døgnrytme ut? Takk! (tror jeg?) Det er godt noen liker den! Jeg burde heller ikke turt. Hvis jeg noen gang skal gjøre noe så dumt igjen skal jeg passe på å høre med en venninne først, få henne til å lese det, slik at jeg ikke driter meg ut sånn igjen her i livet. Men lev og lær! Min døgnrytme ser forvirret ut! 16 timer er alt for kort å være våken, så da er jeg våken lengre, men får dermed for lite søvn neste dag, så jeg blir supertrøtt om kvelden, og legger meg tidlig. Dessuten mener jeg oppriktig at å ta en lur på dagen er såpass deilig at det må man unne seg av og til. Problemet er bare at lur-moderasjon ikke er min sterkeste side! Okei, Moonwalker: Hva betyr det når man bruker det gullfisk-"smilefjeset" som jeg brukte der oppe? Og vil du si du er god på moderne media/sosiale media? 15 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Imponerende med kretslagsspill. Skikkelig dumt at det legges slikt press på unge utøvere om å velge vekk andre idretter. Det er jo nettopp slike situasjoner som bryter så totalt med flest mulig, lengst mulig. Det der var ikke noe fin oppgave. Ikke når jeg selv har unger i den alderen, så blir det jo ufornektelig litt rart. Men får gjøre et forsøk. Eller forresten, hvem i huleste i den alderen er kjente? Her må du nesten gi meg noen alternativer, så gjenstår det om disse er kjente for meg!? @Rainstorm hvor gammel trodde du jeg var, og hvor gammel tror du nå at jeg er? Og påvirker det inntrykket du har/hadde av meg? Ja, helt enig! Det som skjedde var jo at jeg ikke ville drive med fotball lenger, selv om jeg noen ganger angret på det i ettertid. Men det ble ikke gøy når de skulle rakke ned på de andre tingene jeg drev med. Rart, er vel bare fint å få seg en kjæreste som er på bølgelengde med barna! Vet du jeg synes du svarte godt nok jeg, og dessuten kommer jeg ikke på andre kjente mennesker på den alderen enn type bloggere, og kjent for å være kjent-folk, og de passer du ikke med! Jeg trodde du var sånn 44-48, og nå tror jeg du er sånn 44-48, kanskje litt yngre. Og nå blir jeg skikkelig redd for å fornærme! Og om alderen din påvirker inntrykket ... hm, nei. Tror egentlig ikke det. Du er jo du! Her er enda en ikke noe fin oppgave til deg: Marry one, kill one, sleep with one, med kjente politikere i Norge. So-ry. 13 minutter siden, Kruset skrev: Jeg er ikke så sprø av meg, så den er faktisk vanskelig. At jeg har lyst til å både hoppe i fallskjerm og i strikk, kanskje? @Rainstorm Hvor vil du helst bo, by eller bygd? Hvis du spør MEG er jo det veldig sprøtt ja! Nå trodde jeg først du spurte hvor jeg ville bygge bro, og det vil jeg jo i grunn ikke drive med, såeh! Men hvor jeg vil bo, jeg vil bo i en liten by, der det er i alle fall litt kulturtilbud og muligheter for underholdning, og aktiviteter, og flyplass, samtidig såpass lite at man ikke må bruke mye tid på rushtrafikk og byråkrati. Kruset: Har du et favorittkrus?
fiole Skrevet 23. januar 2017 #13129 Skrevet 23. januar 2017 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Hadde en app kalt Beer Top List, men brukt den bare noen få ganger. Har hørt om Untappd og tenkt den skal jeg ha, men ikke blitt noe mer. Så nå er den installert! @Moonwalker Beste ølen du har smakt? Pasta og kylling. I ovnen med pastasaus og ost på. @Kruset bruker du fullkornspasta, eller blir det vanlig (sånn på gammel vane)? Imponerende med kretslagsspill. Skikkelig dumt at det legges slikt press på unge utøvere om å velge vekk andre idretter. Det er jo nettopp slike situasjoner som bryter så totalt med flest mulig, lengst mulig. Det der var ikke noe fin oppgave. Ikke når jeg selv har unger i den alderen, så blir det jo ufornektelig litt rart. Men får gjøre et forsøk. Eller forresten, hvem i huleste i den alderen er kjente? Her må du nesten gi meg noen alternativer, så gjenstår det om disse er kjente for meg!? @Rainstorm hvor gammel trodde du jeg var, og hvor gammel tror du nå at jeg er? Og påvirker det inntrykket du har/hadde av meg? FPL er Fantasy Premier League, et gratis internettspill der du velger spillere fra virkelighetens Premier League innenfor en virtuell sum, og får poeng basert på spillernes faktiske prestasjoner i ligaen, runde for runde. @fiole du får også standardspørsmålet mitt nå når du har "etablert" deg her i tråden; Har du spilt/spiller du fotball og på hvilket nivå? Og spiller du FPL (se over for forklaring)? (endelig husketjeg på å stille spørsmålet) Jeg har aldri spilt noe fotball what so ever jeg og kommer ikke til å gjøre det heller @Dr. A. KulaEr du en prinsippfast person?
Dr. A. Kula Skrevet 23. januar 2017 #13130 Skrevet 23. januar 2017 16 minutter siden, Rainstorm skrev: Takk! (tror jeg?) Det er godt noen liker den! Jeg burde heller ikke turt. Hvis jeg noen gang skal gjøre noe så dumt igjen skal jeg passe på å høre med en venninne først, få henne til å lese det, slik at jeg ikke driter meg ut sånn igjen her i livet. Men lev og lær! Min døgnrytme ser forvirret ut! 16 timer er alt for kort å være våken, så da er jeg våken lengre, men får dermed for lite søvn neste dag, så jeg blir supertrøtt om kvelden, og legger meg tidlig. Dessuten mener jeg oppriktig at å ta en lur på dagen er såpass deilig at det må man unne seg av og til. Problemet er bare at lur-moderasjon ikke er min sterkeste side! Okei, Moonwalker: Hva betyr det når man bruker det gullfisk-"smilefjeset" som jeg brukte der oppe? Og vil du si du er god på moderne media/sosiale media? Ja, helt enig! Det som skjedde var jo at jeg ikke ville drive med fotball lenger, selv om jeg noen ganger angret på det i ettertid. Men det ble ikke gøy når de skulle rakke ned på de andre tingene jeg drev med. Rart, er vel bare fint å få seg en kjæreste som er på bølgelengde med barna! Vet du jeg synes du svarte godt nok jeg, og dessuten kommer jeg ikke på andre kjente mennesker på den alderen enn type bloggere, og kjent for å være kjent-folk, og de passer du ikke med! Jeg trodde du var sånn 44-48, og nå tror jeg du er sånn 44-48, kanskje litt yngre. Og nå blir jeg skikkelig redd for å fornærme! Og om alderen din påvirker inntrykket ... hm, nei. Tror egentlig ikke det. Du er jo du! Her er enda en ikke noe fin oppgave til deg: Marry one, kill one, sleep with one, med kjente politikere i Norge. So-ry. Hvis du spør MEG er jo det veldig sprøtt ja! Nå trodde jeg først du spurte hvor jeg ville bygge bro, og det vil jeg jo i grunn ikke drive med, såeh! Men hvor jeg vil bo, jeg vil bo i en liten by, der det er i alle fall litt kulturtilbud og muligheter for underholdning, og aktiviteter, og flyplass, samtidig såpass lite at man ikke må bruke mye tid på rushtrafikk og byråkrati. Kruset: Har du et favorittkrus? Pu-uh! Nei, ville nok ikke visst mye om personene utover utseende, og det blir litt enkelt kriteria å basere et valg av kjæreste på. Så takk for den - og så takk for den! Kill one - er liksom ikke helt meg dette. Kan godt være uenig med folk, men da argumenterer man på sak, ikke person. Får gjøre det forsiktig å si Svartstad Haugland (KrF) som håndterte voldtektsanklagen i partiet noe partisk, og så satser vi på at hun får sin tilgivelse og havner på det gode stedet uanset. Marry one - Da snakker vi livslangt forløp, så her bør det være god match. Eller litt opprørsk, så kanskje Abid Raja (V), så får vi sette toleransen til mange på prøve, spesielt om det i tillegg blir i et åpent forhold! Sleep with one - Her Tror jeg at jeg velger vår sittende finansminister. Hun er singel, så ikke noe fare for sjalusidrama. Dama er frisk og jeg mistenker hun kan være lengtende etter en (diskret) ONS. Og du er ikke på villspor mtp alder, du synes å lese mennesker bra! @Rainstorm hva fortsatte du med når du sluttet med fotball?
Dr. A. Kula Skrevet 23. januar 2017 #13131 Skrevet 23. januar 2017 3 minutter siden, fiole skrev: Jeg har aldri spilt noe fotball what so ever jeg og kommer ikke til å gjøre det heller @Dr. A. KulaEr du en prinsippfast person? Det tror jeg kan være bekrivende på meg, ja. På noen områder i hvertfall. Men ikke mer prinsippfast enn at jeg lytter til argumenter og andres meninger og kan endre standpunkt om det finnes fornuft og logikk i å gjøre det. @fiole har du drevet/driver du annen idrett?
fiole Skrevet 23. januar 2017 #13132 Skrevet 23. januar 2017 4 timer siden, EpleDrue skrev: Ja! Innenlands neste gang. @pika Er sommerferien i boks? Tror jeg er en 5er. Sånn normal liksom. @Kruset Hviken parfyme bruker du? Jeg er egentlig veldig A menneske, A+, men pga situasjonen jeg er i nå er jeg sikkert snart B menneske, dessverre. Kommer heldigvis sterkere tilbake. @Salka Hva plager deg mest ved det motsatte kjønn? Anonyme brukere kjefter på alt. Ink om du er snill. Det som irriterte meg mest på Kvinneguiden forsvant i helgen, så nå er det kun kleine tråder som kan irritere meg. Men jeg leser ikke tråder som jeg vet vil få meg til å riste på hodet. Du sier du har opplevd å bli ghostet, men har du selv ghosta en mann, @Strixa? Tror jeg sier chartertur til Mallorca da jeg ikke er noe villmarksmann. Kanskje jeg burde dratt en uke i villmarken for å bli skikkelig mann? Som Petter dro på Farmen for å bli mann? @fiole Kunne du dratt til Afrika for å hjelpe syke og foreldreløse barn? Gud har gjort mirakler før, så vi kan enda håpe! Men jeg må vel snart bite i det sure eplet og innse at Liverpool ikke var gode nok i år igjen.. Skal over til England og se kampen mot Arsenal, får se om den blir like spennende nå som den ville vært for en uke siden. Våre norske damer gjorde en ok kamp, men du gikk ikke glipp av stort. @Dr. A. Kula Hva tenker du om skaden i Hull? Og er du fornøyd om Chelsea vinner PL? Ja det kunne jeg, MEN en viktig ting er om jeg hadde vært sterk nok psykisk til å få lidelsene så tett på meg.....får vondt i hjertet rett som det er av å se på nyheter eller dokumentarer om de som lider. @EpleDrueViss du skullee velge å gjøre en bestemt ting før du døde, hva ville du valgt?
Sphere Skrevet 23. januar 2017 #13133 Skrevet 23. januar 2017 2 timer siden, Rainstorm skrev: Du ass. Nei, nå har jeg tenkt hardt og lenge på dette, og kommer frem til at jeg gjerne skulle hatt med meg Knut Nærum i bilen. Egentlig synes jeg dette var et forferdelig spørsmål, for jeg vil jo helst være i fred i bilen i rushen sånn at jeg kan øve på de fantastiske sangskillsa mine med å synge drithøyt på kleine slagere fra de siste fire tiår, elns. @Sphere: Kill one, marry one, sleep with one med norske komikere! Og tilleggsspørsmål, på dette spørsmålet er det meningen at de tre alternativene er gjensidig utelukkende, altså at man ikke får ligge eller drepe ektemannen/kona si?! Jeg får kjeft hver gang jeg svarer samme på ligge med og gifte seg med, så jeg antar at regelen er at de tre alternativene er gjensidig utelukkende. Drepe synes jeg kanskje blir litt drøyt, men jeg skulle ønske noen kunne drepe karrieren til Ørjan Burøe. Så kunne jeg giftet meg med Pernille Sørensen, og ligget med Ine Jansen. Det tror jeg hadde vært et godt liv. Mye latter, både i senga og ellers. @Rainstorm Hvor langt ville du kjørt for en omgang fantastisk sex?
Kruset Skrevet 24. januar 2017 #13134 Skrevet 24. januar 2017 (endret) 12 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Det finnes en balansegang. Kan godt velge sunne produkter, men om de ikke smaker godt nok, velger jeg heller tradisjonelt og etter smak. Eksempelvis drikker jeg sjeldent brus, og om jeg gjør vil jeg ha ekte Coca Cola. Selv om det er usunt. Men det er sjeldent og da klarer jeg meg (stort set) med det ene glasset. Men det kan jo også finnes ulike sunne varianter med ulike samker, så det er jo verdt å sjekke ut. @Kruset beste grønnsak - rå og kokt? Huff, det spørsmålet er vanskelig, det er jo så mye godt! Rå spiser jeg nok helst gulrot. Kokt... kanskje brokkoli? Grønnsakene er forresten aller best ovnsbakt/stekt eller lignende. @Dr. A. Kula Får du i deg fem om dagen? 12 timer siden, Rainstorm skrev: Nå trodde jeg først du spurte hvor jeg ville bygge bro, og det vil jeg jo i grunn ikke drive med, såeh! Men hvor jeg vil bo, jeg vil bo i en liten by, der det er i alle fall litt kulturtilbud og muligheter for underholdning, og aktiviteter, og flyplass, samtidig såpass lite at man ikke må bruke mye tid på rushtrafikk og byråkrati. Kruset: Har du et favorittkrus? Takk for tilleggsinformasjonen Favorittkruset tror jeg må være det eldste jeg har. Pent, grønt krus med navnet mitt på, fått av et familiemedlem for mange år siden. @Rainstorm Hvilken hobby kunne du tenke deg å prøve ut? Endret 24. januar 2017 av Kruset
Byjenta! Skrevet 24. januar 2017 #13135 Skrevet 24. januar 2017 19 timer siden, Moonwalker skrev: Ikke vært enda, men skal! Har egentlig lyst å ta en stor rundtur @Byjenta! Synest du det er ekkelt å klatre i stiger? Alt for ofte Siden jeg som oftest dusjer hver dag, så er det vanskelig å la være å vaske håret i samme slengen. @EpleDrue Hvilke produkter bruker du i håret ved vask og styling? Verden rundt, takk Har lyst å se så mye som mulig. Derfor @Byjenta! Kjøper du partypynt om du skal ha fest hjemme hos deg selv, eller holder det med det som er der fra før av? Blir vel en vodka av et slag. Usikker hvilken som er dyrest av de jeg kjøper. Er ikke den som kjøper aå dyre ting på polet. @dr.a: har du ølappen "Untappd" på mobilen? Viss ja: hvor mange ulike øl har du registrert? jeg hater å klatre i stiger. Jeg har ekstremt høydeskrekk, så neitakk. Fest har vi veldig sjelden, men om vi skal ha det holder det i massevis og ha det slik som vi har det. 20 timer siden, applestories skrev: Australia. Har alltid hatt lyst å dra dit. Favorittby? @Byjenta! I utlandet eller Norge? I utlandet er favorittbyene mine los Angeles, Krakow , manchester og London @applestories hvor ofte handler du mat? @Moonwalker shopper du nye?
fiole Skrevet 24. januar 2017 #13136 Skrevet 24. januar 2017 15 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Det tror jeg kan være bekrivende på meg, ja. På noen områder i hvertfall. Men ikke mer prinsippfast enn at jeg lytter til argumenter og andres meninger og kan endre standpunkt om det finnes fornuft og logikk i å gjøre det. @fiole har du drevet/driver du annen idrett? Vet ikke om det kalles sport akkurat men jeg drev med klassisk ballet i noen år så var jeg en ganske habil vollyballspiller i skoleturneringene @Dr. A. Kula Hva ville du valgt å gjøre viss du skulle velge en ting før du døde?
Gjest EpleDrue Skrevet 24. januar 2017 #13137 Skrevet 24. januar 2017 21 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue hvordan kunne jeg glemme å spille bench-boost i FPL denne runden? Hadde 10 poeng mindre på benkens fire spillere enn hele banens 11 til sammen! Jeg ga opp FPL, tror jeg er en dårlig taper eller noe.. Hvem ligger forresten best an av @pika og deg? @Dr. A. Kula Ser du på kveldens håndballkamp? 21 timer siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue Hvilke produkter bruker du i håret ved vask og styling? Dette er jeg ganske sikker på jeg har svart tidligere i tråden, happy hunting, darling. @Moonwalker Hvor er den flaueste plassen du har fått akutt diaré? 21 timer siden, Kruset skrev: @EpleDrue Fortell om din første forelskelse? Hun heter Jessica Rabbit. Google henne så vil du forstå. Dette er egentlig sykt flaut.. @Kruset Er du glad i å bake? Hva baker du mest? 21 timer siden, Strixa skrev: @EpleDrue hva forsvant i helga? En anonym bruker. @Strixa Dersom du var gravid, kunne du ventet til fødsel for å vite kjønnet, eller ville nysgjerrigheten vunnet? 20 timer siden, Rainstorm skrev: Takk, endelig et enkelt spørsmål! Vi vet begge to at dette åpenbart er Tine Sjokomelk, i liten versjon! Det er spesielt viktig at det er denne lille versjonen, og drukket med det sugerøret som følger med. Smaker ekstra godt når du må lukke munnen på den måten, og SJOKOLADE-melk kommer inn i munnen din. Det handler kanskje om at det underbevisst (!) minner om å suge på en pupp (jeg har IKKE tenkt på dette før!)? @EpleDrueHvis du måtte kline med en mannlig bruker av KG hvem ville du valgt? Se her ja! Endelig noen som forstår meg! Jeg kjøpte 18 stk av de små Tine Sjokomelk med sugerør, og for hver snap jeg sender ler folk av meg. Endelig kan jeg si jeg ikke er alene om å elske å sutte på sugerøret. (For ulike grunner selvfølgelig). Eneste jeg er litt skuffet over er at på selve kartongen står det den er like god varm som kald. Den er absolutt IKKE like god varm som den er kald. Siden jeg sikkert ikke får kline med meg selv, hadde jeg nok klina med @lipgloss. Tror ikke vi bor så langt fra hverandre. Eller kanskje jeg tar feil. Hvis ikke får det bli @Dr. A. Kula, ville sikkert sett ut som jeg klina med faren min. Blir du tent av tanken, @Rainstorm? PS gutta, jeg har myke lepper og lite skjegg.. Siden jeg først drar deg inn i denne mølja her, @lipgloss, skal du få tidenes spørsmål! Er du glad i sjokoladekake? 19 timer siden, pika skrev: Nope - ingenting i boks her gitt - du da @EpleDrue, hvor skal du reise i sommer? Ingenting planlagt for sommeren enda, men det blir en liten tur til Roma i mai. @pika Hva er typisk italiensk for deg?
applestories Skrevet 24. januar 2017 #13138 Skrevet 24. januar 2017 2 timer siden, Byjenta! skrev: @applestories hvor ofte handler du mat? @Moonwalker shopper du nye? Nesten hver dag. Alltid noe man trenger, og jeg går forbi to dagligvarebutikker på vei hjem. Det hadde nok vært sunnere for lommeboken å bare handle en dag eller to, men jeg er så altfor glad i å gå i mat butikker Spiser du mye ferdigmat @Byjenta! ?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 24. januar 2017 #13139 Skrevet 24. januar 2017 18 minutter siden, EpleDrue skrev: En anonym bruker. @Strixa Dersom du var gravid, kunne du ventet til fødsel for å vite kjønnet, eller ville nysgjerrigheten vunnet? Det er ingen som gråter over en tapt anonym bruker... Heldigvis er jeg IKKE gravid. Hadde jeg vært, ville jeg visst kjønnet, mest av hensyn til faren. Han får ikke ta skikkelig del i babyen før den kommer til verden. Litt lettere for han å forholde seg til barnet om kjønnet er kjent. @EpleDrue hva ville du gjort om du var gravid?
Gjest EpleDrue Skrevet 24. januar 2017 #13140 Skrevet 24. januar 2017 4 minutter siden, Strixa skrev: @EpleDrue hva ville du gjort om du var gravid? Kan jeg få realistiske spørsmål? Klarer ikke sette meg inn i situasjonen Men jeg hadde oppsøkt legen min, som hadde funnet ut at jeg ikke var gravid, da jeg som mann ikke kan bli det. @Strixa Hva skal til for at du snur deg etter en mann?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå