pika Skrevet 22. januar 2017 #13101 Skrevet 22. januar 2017 42 minutter siden, EpleDrue skrev: Vi kan spise ganske mye før noen kommenteter at det er rart. Kan stå når jeg tisser. Slipper det der greiene dere har en gang i måneden. Ca aldri kø når jeg skal på toalettet på byen osv. Og vi får lov å date flotte damer Og mye mer, men jeg orker ikke tenke så mye. @pika Hva er det beste med oss menn? Eller gutter som du sier da. Har prøvd å svare en stund nå - men I really don´t know! @EpleDrue Hva liker du best at folk legger ut på storien sin på snap?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 22. januar 2017 #13102 Skrevet 22. januar 2017 47 minutter siden, EpleDrue skrev: Ja, den ble veldig vellykket til slutt. Ja, mener selvfølgelkg frisøren din?! Hvem trodde du jeg mente, @Strixa? Gratulerer! Han er helt ok. Hyggelig mann. @EpleDrue tror du det er lettere eller vanskeligere å finne kjæreste i dataalderen enn det var før da folk faktisk snakket sammen på ordentlig?
Gjest EpleDrue Skrevet 22. januar 2017 #13103 Skrevet 22. januar 2017 5 minutter siden, pika skrev: @EpleDrue Hva liker du best at folk legger ut på storien sin på snap? Noe morsomt! Men alle legger ut at det er fest, eller av dyrene sine. @pika Hva pleier du alltid å bestille når du er ute på flyreise? 3 minutter siden, Strixa skrev: @EpleDrue tror du det er lettere eller vanskeligere å finne kjæreste i dataalderen enn det var før da folk faktisk snakket sammen på ordentlig? Hmm, for meg er det lettere IRL, men vil tro at internettet har gjort det enklere for folk å komme i kontakt med nye mennesker. Tror også det er lettere å droppe noen via mobil osv. Gir opp mye lettere. Kunne ikke gått inn for nettdating som møteplassen og Tinder. @Strixa Er du aktiv på noen datingsider/apper?
pika Skrevet 22. januar 2017 #13104 Skrevet 22. januar 2017 4 minutter siden, EpleDrue skrev: Noe morsomt! Men alle legger ut at det er fest, eller av dyrene sine. @pika Hva pleier du alltid å bestille når du er ute på flyreise? Hmm.. I taxfree`en på flyet tenker du eller? @EpleDrue Skal du reise innenlands eller utenlands neste gang du skal kjøre fly?
Gjest Jacklost Skrevet 22. januar 2017 #13105 Skrevet 22. januar 2017 (endret) . Endret 22. januar 2017 av Jacklost
Kruset Skrevet 22. januar 2017 #13106 Skrevet 22. januar 2017 2 timer siden, EpleDrue skrev: Er en samtale på Snapchat ink kan jeg ikke telle. Men SMS, rundt 20 kanskje. @Kruset Skal du se Farmen i kveld? Og kunne du deltatt i en realityserie? Player!! Nei, bare med tre stykker. @pika Hvilke sosiale medier er du på? Ja, mange ganger. @Strixa Om du ikke har røyka noe, har du da drukket noe? Filosoferer du ofte over livet? @fiole Tine eller Q melk? Hva er best? @Rainstorm Helt ærlig, hvilken sjokolademelk er den beste? @Monopropylene Hva er din signaturrett? @Lillesiren Hvor liten er du? Nei, jeg har i grunn gått litt lei av konseptet. Kunne heller ikke tenke meg å være med i en realityserie. @EpleDrue Hvordan ville du rangere ditt utseende på en skala fra 1-10?
Gjest Jacklost Skrevet 22. januar 2017 #13107 Skrevet 22. januar 2017 (endret) . Endret 23. januar 2017 av Jacklost
Salka Skrevet 22. januar 2017 #13108 Skrevet 22. januar 2017 15 timer siden, fiole skrev: @fiole hva slags musikk liker du? Vel, det spenner seg fra Pink Floyd til Red Hot Chillipepper...en god del klassisk, nei gu jeg liker så mye det hadde blitt en lang liste det er flere hundre cd er i hylla så jeg ELSKER musikk kan du si. @Salka Leser at du driver med Islandshest? Har du egen hest da?(kanskje er det et dumt spørsmål?) Ikke noe dumt spørsmål. Jepp, har to islandshester. @fiole liker du hester? 7 timer siden, EpleDrue skrev: Jeg har enda ikke smakt sushi, og nå er målet at jeg skal klare hele livet uten sushi. Min favorittmat må være pinnekjøtt og pizza. Redd jeg hadde gått lei pinnekjøtt om jeg spiste det like ofte som pizza. Pizza kunne jeg nok hatt 4 ganger i uken. Pizzaen kan ikke inneholde ananas, fisk eller sopp. Det hører ikke hjemme på en ekte pizza! @Salka Hva har du gjort i helgen? Hehe, du da. Sushi som er såååå godt! men smakte det sent jeg også, er ikke mer enn kanskje et par år siden første gang og siden har jeg spist det minst en dag i uka. Jeg er mer glad i fisk enn kjøtt da. Men enig i at pizza også er megagodt og at fisk og ananas ikke passer på pizza. I helgen har jeg stort sett gjort det vanlige, trent og ordnet med hestene. @EpleDrue er du A eller B-menneske?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 22. januar 2017 #13109 Skrevet 22. januar 2017 1 time siden, EpleDrue skrev: Hmm, for meg er det lettere IRL, men vil tro at internettet har gjort det enklere for folk å komme i kontakt med nye mennesker. Tror også det er lettere å droppe noen via mobil osv. Gir opp mye lettere. Kunne ikke gått inn for nettdating som møteplassen og Tinder. @Strixa Er du aktiv på noen datingsider/apper? Tenker du har helt rett i dine observasjoner. Og selv om jeg ikke kunne ordet før jeg kom på KG, så har jeg også opplevd å bli ghostet mange ganger. Jeg flørter mest på KG jeg, Eple. Får til og med kjeft av AB for det innimellom... @EpleDrue hva synes du er aller mest irriterende på KG?
fiole Skrevet 23. januar 2017 #13110 Skrevet 23. januar 2017 (endret) 10 timer siden, Salka skrev: Ikke noe dumt spørsmål. Jepp, har to islandshester. @fiole liker du hester? Hehe, du da. Sushi som er såååå godt! men smakte det sent jeg også, er ikke mer enn kanskje et par år siden første gang og siden har jeg spist det minst en dag i uka. Jeg er mer glad i fisk enn kjøtt da. Men enig i at pizza også er megagodt og at fisk og ananas ikke passer på pizza. I helgen har jeg stort sett gjort det vanlige, trent og ordnet med hestene. @EpleDrue er du A eller B-menneske? Jeg gjør det dog ikke på det nivået du er da, har gått på rideskole og hadde en stall i nærleiken hvor vi gikk og stellte hester daglig. Blir litt ekstra varm om hjertet når jeg ser en fin hest. @Salka Du driver vel kanskje med konkurranse innen sporten da? Endret 23. januar 2017 av fiole
fiole Skrevet 23. januar 2017 #13111 Skrevet 23. januar 2017 10 timer siden, Kruset skrev: Nei, jeg har i grunn gått litt lei av konseptet. Kunne heller ikke tenke meg å være med i en realityserie. @EpleDrue Hvordan ville du rangere ditt utseende på en skala fra 1-10? Jeg kjøper Q-melk @EpleDrue Kunne du tenke deg en villmarksferie eller en chartertur til Mallorca?
Byjenta! Skrevet 23. januar 2017 #13112 Skrevet 23. januar 2017 17 timer siden, pika skrev: Sååå mange steder jeg vil dra! Klarer ikke velge et sted tror jeg! Mauritius og Maldivene ser helt fantastisk ut Cinque terre i Italia skal visstnok være helt nydelig, flere steder i Italia som står høyt på ønskelista, men vil ogs gjerne til Mexico, LA, Florida+++ @Byjenta! Hva med deg? 18 timer siden, Strixa skrev: Kina. Mye historie å lære, se og oppleve. @Byjenta! hva med deg? åå:) har vært på så mange steder. Og LA var drømmen. Men der har jeg vært. Men vi tilbake dit + kjøre Route 66. Og til flere stater i USA. Australia og New Zealand og hadde vært kult. Men litt for langt. @Strixa : hvor i Norge bor du? Fylke? @pika: favoritt frukt,
pika Skrevet 23. januar 2017 #13113 Skrevet 23. januar 2017 36 minutter siden, Byjenta! skrev: åå:) har vært på så mange steder. Og LA var drømmen. Men der har jeg vært. Men vi tilbake dit + kjøre Route 66. Og til flere stater i USA. Australia og New Zealand og hadde vært kult. Men litt for langt. @pika: favoritt frukt, Ananas @Byjenta! Hvilken parfyme bruker du?
Dr. A. Kula Skrevet 23. januar 2017 #13114 Skrevet 23. januar 2017 På 20.1.2017 den 16.50, Kruset skrev: Absolutt ikke selvkjørende, jeg liker i grunn veldig godt å kjøre! Jeg er på mange områder ganske utålmodig av meg. Jeg vil gjerne se resultater raskt, blir fort lei av ting som er ensidige, osv. Jeg er ganske sta da, så det veier opp for noen ting. Med mennesker er jeg ganske tålmodig, tror jeg. @Dr. A. Kula Kunne du tenke deg å dra på jordomseiling? Kunne nok mer tenkt meg å reise verden rundt, men tanken på å seile over Atlanterhavet og Stillehavet, i flere uker (?) uten land i sikte frister ikke veldig. Har ikke noe imot å seile, men å ligge lenge "øde" ute i havet er ikke fristende. @Kruset mente du virkelig å seile jorden rundt, eller tenkte du mer på å reise jorden rundt? På 20.1.2017 den 17.17, Salka skrev: Jepp, jeg er blodfan av Pink Floyd, de er ved siden av R.E.M. mitt favorittband. @fiole hva slags musikk liker du? Hoho, helt enig i at man kan bli litt oppgitt her inne noen ganger. Når jeg skal spise noe ekstra godt spiser jeg sushi. Jeg elsker sushi og den beste sushien jeg har smakt er på Fiskfélagið i Reykjavik. Du da, @EpleDrue hva er din favorittmat? Jeg driver med gangartsridning. (Islandshest) @Dr. A. Kula hva er ditt favorittdyr og har du noen dyr? Jeg har ikke dyr og har ikke bestemt meg for hva som er favorittdyret. Jeg liker dyr, men er ikke helt typen til å ha de på heltid. Har nok med familien @Salka hva er det resultatet du er mest fornøyd med å ha oppnådd i hesteidretten din? På 20.1.2017 den 23.49, Moonwalker skrev: Jeg er ikke særlig glad i mørkere øl, så juleøl har utgått Eneste juleølen jeg har smakt er tuborg julebryg. Den var heller ikke noe særlig. Det gikk helt skeis med to pale ale som ble prøvd i dag. De smakte nesten såpevann. Har du en god en å anbefale innen den kategorien, @Dr. A. Kula? Jeg liker godt Nøgne Ø sitt ølutvalg, inkludert deres utvalg i Pale Ale. Imperial India Pale Ale #500 kan anbefales. Generelt er poløl bedre enn butikkøl! @Moonwalker hva er og/eller hvor mye kostet den dyreste enkeltvaren du har kjøpt på polet? På 22.1.2017 den 15.29, EpleDrue skrev: Nei, drakk opp alt av øl jeg hadde igjen her hjemme i går. Så nå er det tomt. Leveren var veldig fornøyd med det i dag. Har du enda litt juleøl igjen? @Dr. A. Kula Skal du se treningskampen mellom Norge - England i kveld kl 17:50? <...> Fikk ikke med meg den kampen desverre. Ble dratt med i familieselskap med manglende sportsinteresse, så nei. @EpleDrue tror du Chelsea har vunnet PL nå?
applestories Skrevet 23. januar 2017 #13115 Skrevet 23. januar 2017 21 timer siden, Byjenta! skrev: @Mysticgirl @Moonwalker @Lady @pika @applestories @Strixa Drømmedestinasjon og hvorfor? Australia. Har alltid hatt lyst å dra dit. Favorittby? @Byjenta!
Gjest EpleDrue Skrevet 23. januar 2017 #13116 Skrevet 23. januar 2017 19 timer siden, pika skrev: Hmm.. I taxfree`en på flyet tenker du eller? @EpleDrue Skal du reise innenlands eller utenlands neste gang du skal kjøre fly? Ja! Innenlands neste gang. @pika Er sommerferien i boks? 19 timer siden, Kruset skrev: @EpleDrue Hvordan ville du rangere ditt utseende på en skala fra 1-10? Tror jeg er en 5er. Sånn normal liksom. @Kruset Hviken parfyme bruker du? 19 timer siden, Salka skrev: @EpleDrue er du A eller B-menneske? Jeg er egentlig veldig A menneske, A+, men pga situasjonen jeg er i nå er jeg sikkert snart B menneske, dessverre. Kommer heldigvis sterkere tilbake. @Salka Hva plager deg mest ved det motsatte kjønn? 17 timer siden, Strixa skrev: Tenker du har helt rett i dine observasjoner. Og selv om jeg ikke kunne ordet før jeg kom på KG, så har jeg også opplevd å bli ghostet mange ganger. Jeg flørter mest på KG jeg, Eple. Får til og med kjeft av AB for det innimellom... @EpleDrue hva synes du er aller mest irriterende på KG? Anonyme brukere kjefter på alt. Ink om du er snill. Det som irriterte meg mest på Kvinneguiden forsvant i helgen, så nå er det kun kleine tråder som kan irritere meg. Men jeg leser ikke tråder som jeg vet vil få meg til å riste på hodet. Du sier du har opplevd å bli ghostet, men har du selv ghosta en mann, @Strixa? 8 timer siden, fiole skrev: @EpleDrue Kunne du tenke deg en villmarksferie eller en chartertur til Mallorca? Tror jeg sier chartertur til Mallorca da jeg ikke er noe villmarksmann. Kanskje jeg burde dratt en uke i villmarken for å bli skikkelig mann? Som Petter dro på Farmen for å bli mann? @fiole Kunne du dratt til Afrika for å hjelpe syke og foreldreløse barn? 48 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue tror du Chelsea har vunnet PL nå? Gud har gjort mirakler før, så vi kan enda håpe! Men jeg må vel snart bite i det sure eplet og innse at Liverpool ikke var gode nok i år igjen.. Skal over til England og se kampen mot Arsenal, får se om den blir like spennende nå som den ville vært for en uke siden. Våre norske damer gjorde en ok kamp, men du gikk ikke glipp av stort. @Dr. A. Kula Hva tenker du om skaden i Hull? Og er du fornøyd om Chelsea vinner PL?
Dr. A. Kula Skrevet 23. januar 2017 #13117 Skrevet 23. januar 2017 1 time siden, EpleDrue skrev: Ja! Innenlands neste gang. @pika Er sommerferien i boks? Tror jeg er en 5er. Sånn normal liksom. @Kruset Hviken parfyme bruker du? Jeg er egentlig veldig A menneske, A+, men pga situasjonen jeg er i nå er jeg sikkert snart B menneske, dessverre. Kommer heldigvis sterkere tilbake. @Salka Hva plager deg mest ved det motsatte kjønn? Anonyme brukere kjefter på alt. Ink om du er snill. Det som irriterte meg mest på Kvinneguiden forsvant i helgen, så nå er det kun kleine tråder som kan irritere meg. Men jeg leser ikke tråder som jeg vet vil få meg til å riste på hodet. Du sier du har opplevd å bli ghostet, men har du selv ghosta en mann, @Strixa? Tror jeg sier chartertur til Mallorca da jeg ikke er noe villmarksmann. Kanskje jeg burde dratt en uke i villmarken for å bli skikkelig mann? Som Petter dro på Farmen for å bli mann? @fiole Kunne du dratt til Afrika for å hjelpe syke og foreldreløse barn? Gud har gjort mirakler før, så vi kan enda håpe! Men jeg må vel snart bite i det sure eplet og innse at Liverpool ikke var gode nok i år igjen.. Skal over til England og se kampen mot Arsenal, får se om den blir like spennende nå som den ville vært for en uke siden. Våre norske damer gjorde en ok kamp, men du gikk ikke glipp av stort. @Dr. A. Kula Hva tenker du om skaden i Hull? Og er du fornøyd om Chelsea vinner PL? Det er alltid tragisk med skader. Nå har jeg ikke sett hendelsen, men inntrykket fra media er at der var en kollisjon uten noe forsett eller stygge intensjoner bak. Vi kan alltid gjøre ting bedre, men vi klarer neppe å eliminere at ulykker skjer, men det gjelder jo ikke bare på fotballbanen. Da er det verre når spillere bevisst skader andre, slik oppførsel bør straffes med utestenging på livstid. Håper Hull-spilleren kommer fra det uten men, men kranuebrudd hørtes alvorlig ut. Blir ikke fornøyd med Chelsea som PL vinner, nei. @EpleDrue hvordan kunne jeg glemme å spille bench-boost i FPL denne runden? Hadde 10 poeng mindre på benkens fire spillere enn hele banens 11 til sammen!
annebanane Skrevet 23. januar 2017 #13118 Skrevet 23. januar 2017 På Saturday, January 21, 2017 den 22.09, Byjenta! skrev: vært i USA? Hvis ikke vil du? Og hvor? @Moonwalker Ikke vært enda, men skal! Har egentlig lyst å ta en stor rundtur @Byjenta! Synest du det er ekkelt å klatre i stiger? På Sunday, January 22, 2017 den 15.29, EpleDrue skrev: @Moonwalker Hvor ofte vasker du håret ditt? Alt for ofte Siden jeg som oftest dusjer hver dag, så er det vanskelig å la være å vaske håret i samme slengen. @EpleDrue Hvilke produkter bruker du i håret ved vask og styling? 22 timer siden, Byjenta! skrev: @Mysticgirl @Moonwalker @Lady @pika @applestories @Strixa Drømmedestinasjon og hvorfor? Verden rundt, takk Har lyst å se så mye som mulig. Derfor @Byjenta! Kjøper du partypynt om du skal ha fest hjemme hos deg selv, eller holder det med det som er der fra før av? 2 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @Moonwalker hva er og/eller hvor mye kostet den dyreste enkeltvaren du har kjøpt på polet? Blir vel en vodka av et slag. Usikker hvilken som er dyrest av de jeg kjøper. Er ikke den som kjøper aå dyre ting på polet. @dr.a: har du ølappen "Untappd" på mobilen? Viss ja: hvor mange ulike øl har du registrert?
Kruset Skrevet 23. januar 2017 #13119 Skrevet 23. januar 2017 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Kunne nok mer tenkt meg å reise verden rundt, men tanken på å seile over Atlanterhavet og Stillehavet, i flere uker (?) uten land i sikte frister ikke veldig. Har ikke noe imot å seile, men å ligge lenge "øde" ute i havet er ikke fristende. @Kruset mente du virkelig å seile jorden rundt, eller tenkte du mer på å reise jorden rundt? Jeg har ikke dyr og har ikke bestemt meg for hva som er favorittdyret. Jeg liker dyr, men er ikke helt typen til å ha de på heltid. Har nok med familien @Salka hva er det resultatet du er mest fornøyd med å ha oppnådd i hesteidretten din? Jeg liker godt Nøgne Ø sitt ølutvalg, inkludert deres utvalg i Pale Ale. Imperial India Pale Ale #500 kan anbefales. Generelt er poløl bedre enn butikkøl! @Moonwalker hva er og/eller hvor mye kostet den dyreste enkeltvaren du har kjøpt på polet? Fikk ikke med meg den kampen desverre. Ble dratt med i familieselskap med manglende sportsinteresse, så nei. @EpleDrue tror du Chelsea har vunnet PL nå? Spørsmålet var i grunn åpent for tolkning, uten at jeg reflekterte så altfor mye over det. Jeg lurte kanskje mest på å reise jorden rundt. @Dr. A. Kula Hva har du spist til middag i dag? 13 minutter siden, EpleDrue skrev: Ja! Innenlands neste gang. @pika Er sommerferien i boks? Tror jeg er en 5er. Sånn normal liksom. @Kruset Hviken parfyme bruker du? Jeg er egentlig veldig A menneske, A+, men pga situasjonen jeg er i nå er jeg sikkert snart B menneske, dessverre. Kommer heldigvis sterkere tilbake. @Salka Hva plager deg mest ved det motsatte kjønn? Anonyme brukere kjefter på alt. Ink om du er snill. Det som irriterte meg mest på Kvinneguiden forsvant i helgen, så nå er det kun kleine tråder som kan irritere meg. Men jeg leser ikke tråder som jeg vet vil få meg til å riste på hodet. Du sier du har opplevd å bli ghostet, men har du selv ghosta en mann, @Strixa? Tror jeg sier chartertur til Mallorca da jeg ikke er noe villmarksmann. Kanskje jeg burde dratt en uke i villmarken for å bli skikkelig mann? Som Petter dro på Farmen for å bli mann? @fiole Kunne du dratt til Afrika for å hjelpe syke og foreldreløse barn? Gud har gjort mirakler før, så vi kan enda håpe! Men jeg må vel snart bite i det sure eplet og innse at Liverpool ikke var gode nok i år igjen.. Skal over til England og se kampen mot Arsenal, får se om den blir like spennende nå som den ville vært for en uke siden. Våre norske damer gjorde en ok kamp, men du gikk ikke glipp av stort. @Dr. A. Kula Hva tenker du om skaden i Hull? Og er du fornøyd om Chelsea vinner PL? Estee Lauder Pure White Linen Light Breeze har jeg brukt en del år @EpleDrue Fortell om din første forelskelse?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 23. januar 2017 #13120 Skrevet 23. januar 2017 1 time siden, EpleDrue skrev: Anonyme brukere kjefter på alt. Ink om du er snill. Det som irriterte meg mest på Kvinneguiden forsvant i helgen, så nå er det kun kleine tråder som kan irritere meg. Men jeg leser ikke tråder som jeg vet vil få meg til å riste på hodet. Du sier du har opplevd å bli ghostet, men har du selv ghosta en mann, @Strixa? Jepp, de bitre ABene er de verste. @EpleDrue hva forsvant i helga? Jeg har aldri ghostet, men jeg har nok gradvis snakket mindre og mindre med noen. Å forsvinne helt plutselige er ikke mi greie. Jeg er litt gammeldags og liker å si fra at dette ikke funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå