Gjest Annetnavn_ Skrevet 12. januar 2017 #12901 Skrevet 12. januar 2017 2 timer siden, EpleDrue skrev: Har for tiden litt dilla på Alan Walker - Alone, og hans remix av move your body. Ellers har du Stavangerkameratene - bare så du vett det Hvilke norske artiser liker du, @Strixa? Stavangerkameratene? Elsker No 4. @EpleDrue har du hørt "føkk lunsj"? Hvis ikke har du noe å gjøre i løpet av dagen...
Gjest EpleDrue Skrevet 12. januar 2017 #12902 Skrevet 12. januar 2017 5 minutter siden, Strixa skrev: Stavangerkameratene? Elsker No 4. @EpleDrue har du hørt "føkk lunsj"? Hvis ikke har du noe å gjøre i løpet av dagen... Ja, den sangen må du høre. Haha, skal få hørt den ila dagen. Blir litt skeptisk når du legger med så mange punktum.......... Hvordan har uken din vært, @Strixa?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 12. januar 2017 #12903 Skrevet 12. januar 2017 6 minutter siden, EpleDrue skrev: Ja, den sangen må du høre. Haha, skal få hørt den ila dagen. Blir litt skeptisk når du legger med så mange punktum.......... Hvordan har uken din vært, @Strixa? Ikke godt å vite med deg. Hver gang jeg spør deg om noe som omhandler hverdagen, får jeg bare . Så da antar jeg at du ikke har noe å holde på med. @EpleDrue er min antakelse rett? Uken har vært helt ok, kunne vært bedre, kunne vært verre.
Gjest EpleDrue Skrevet 12. januar 2017 #12904 Skrevet 12. januar 2017 4 minutter siden, Strixa skrev: Ikke godt å vite med deg. Hver gang jeg spør deg om noe som omhandler hverdagen, får jeg bare . Så da antar jeg at du ikke har noe å holde på med. @EpleDrue er min antakelse rett? Uken har vært helt ok, kunne vært bedre, kunne vært verre. Er bortreist, så ja, du har nok rett der. @Strixa Hva inneholder den perfekte tacolefsen?
Dr. A. Kula Skrevet 12. januar 2017 #12905 Skrevet 12. januar 2017 9 timer siden, Moonwalker skrev: Var fra før av i boligen, så da slapp jeg skaffe meg en da @Dr. A. Kula Er du god til å lyve? Elendig, derfor jeg alltid taper når noen kompiser spiller enkel poker @Moonwalker hvilket kortspill er din favoritt? 3 timer siden, EpleDrue skrev: Storkampen blir sett hjemme i stuen i år. Skal til Liverpool å se LFC - Arsenal senere i år.Regner med det blir en bra kamp også. Litt skuffet over Liverpools to siste kamper, men var fint å se Coutinho tilbake på banen. @Dr. A. Kula Blir det LFC - manu i finalen tror du? Hmm, alt fra 1-7 dager i uken. @Moonwalker Skal du se den nye fifty shades filmen? Har for tiden litt dilla på Alan Walker - Alone, og hans remix av move your body. Ellers har du Stavangerkameratene - bare så du vett det Hvilke norske artiser liker du, @Strixa? Jeg heier på Liverpool FC! Hvilke interesser har du, @Jacklost? Hoho! Hjemme i kveld. @pika Hva blir det til middag i dag? Man må i hvertfall håpe på at disse to kjempene kan møtes, da det engasjerer ekstra i alle leire. Ingenting er som et oppgjør de to lagene imellom. Kanskje med unntak av El Classico, men det er jo i en annen liga. @EpleDrue har du prøvd den brasilianske resturanten i Liverpool på noen av dine turer der borte?
Byjenta! Skrevet 12. januar 2017 #12906 Skrevet 12. januar 2017 4 timer siden, Coronas skrev: Nei, jeg ser ikke på det. Er på jobb da. @Byjenta! Favorittprogram på tv? Hmmmm.. grey's anatomy og Home and away. @Coronas når står du opp i hverdagen?
Kruset Skrevet 12. januar 2017 #12907 Skrevet 12. januar 2017 12 timer siden, Dr. A. Kula skrev: All-inclusive Tyrkia-ferie med familie. Spesielt gode minner fordi noen ikke fikk oppleve flere ferier. @Kruset har du noengang tatt tyrkisk bad/spa? Nei, aldri. @Dr. A. Kula Hva er din favorittrett?
Dr. A. Kula Skrevet 12. januar 2017 #12908 Skrevet 12. januar 2017 15 minutter siden, Kruset skrev: Nei, aldri. @Dr. A. Kula Hva er din favorittrett? Finnes jo så mye god mat... Chilli-con-Carne kanskje (selvlaget da selvfølgelig) @Kruset har du kjøkkenmaskin, og i tilfelle hvilken modell og hva har du av tilleggsutstyr?
Kruset Skrevet 12. januar 2017 #12909 Skrevet 12. januar 2017 7 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Finnes jo så mye god mat... Chilli-con-Carne kanskje (selvlaget da selvfølgelig) @Kruset har du kjøkkenmaskin, og i tilfelle hvilken modell og hva har du av tilleggsutstyr? Så mye at jeg ikke hadde klart å velge én favoritt Dessverre ikke, jeg har rett og slett ikke lagringsplass til det (ikke et kjempestort behov heller, forsåvidt). @Dr. A. Kula Er du flink på kjøkkenet?
Dr. A. Kula Skrevet 12. januar 2017 #12910 Skrevet 12. januar 2017 Akkurat nå, Kruset skrev: Så mye at jeg ikke hadde klart å velge én favoritt Dessverre ikke, jeg har rett og slett ikke lagringsplass til det (ikke et kjempestort behov heller, forsåvidt). @Dr. A. Kula Er du flink på kjøkkenet? Jeg trives på kjøkkenet og liker å lage mat. Jeg vil ikke si at jeg er spesielt flink, men behersker å følge en oppskrift. Så jeg har påpekt overfor svigermor noen ganger når hun automatisk antar at det er datteren hennes som står bak mat og/eller kaker, at det nødvendigvis ikke er slik. @Kruset ville du påpekt til svigerfar at det faktisk var du som bygget terassen, når han skryter til sin sønn av godt håndtverk (tenkt tilfelle)?
Kruset Skrevet 12. januar 2017 #12911 Skrevet 12. januar 2017 6 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Jeg trives på kjøkkenet og liker å lage mat. Jeg vil ikke si at jeg er spesielt flink, men behersker å følge en oppskrift. Så jeg har påpekt overfor svigermor noen ganger når hun automatisk antar at det er datteren hennes som står bak mat og/eller kaker, at det nødvendigvis ikke er slik. @Kruset ville du påpekt til svigerfar at det faktisk var du som bygget terassen, når han skryter til sin sønn av godt håndtverk (tenkt tilfelle)? Det var et svært usannsynlig tilfelle, men ja, jeg ville nok påpekt det. Vel og merke om ikke mannen selv hadde påpekt det, noe jeg håper han ville gjort. @Dr. A. Kula Hender det at du utsetter ting du egentlig burde gjort, og henger på KG isteden?
Jerry Lee Skrevet 12. januar 2017 #12912 Skrevet 12. januar 2017 22 timer siden, Kruset skrev: På min jobb, mener du? Det finnes kaffemaskiner på universitetet, den er i grunn ikke så god. Foretrekker som regel traktekaffe, så det er godt slikt pleier å finnes på lærerværelser @Dr. A. Kula Har du en film du kan se igjen og igjen uten å gå lei? @Jerry Lee Hva er din absolutte favorittrett? Helt umulig å svare på. Kommer an på så mye. Tid, form, humør, anledning og mer. ☺ 1
Gjest Jacklost Skrevet 12. januar 2017 #12913 Skrevet 12. januar 2017 På 11.1.2017 den 12.57, Kruset skrev: Det har blitt en pen liten samling Flere kommer til når plassen blir bedre, jeg har en liten greie for fine krus. @Jacklost Hva er drømmejobben? Kan jeg svare lillesøster? @Loki Laufeyson Har du noen kjæledyr? Nei, verken eller. @Dr. A. Kula Hva er FPL? @Hoppetaujenta Har du noen nyttårsforsetter for 2017? Å jobbe med å lage spill @Kruset Har du god eller dårlig humor? På 11.1.2017 den 13.01, Svinepels skrev: Å ha evnen til å spole tilbake tiden og endre historien min. @Jacklost Hvordan har du tenkt å få deg kjæreste? Med humor @Svinepels Har du kjæreste? På 11.1.2017 den 13.11, Hoppetaujenta skrev: @Loki Laufeyson: har ikke det. Alt varierer etter humør og filmer som jeg nesten har vært litt likegyldig til første gangen, kan bli en skikkelig god film neste gang jeg ser den. Jeg er heldig sånn. @Kruset: Bare ting som er helt greie å overholde. Ta hensyn til hva jeg trenger dette året f.eks. La meg komme oftere først istedenfor andre som insisterer på å komme først bare fordi det er behagelig for dem. Sette tempoet ned og unne meg en pause og hjemmebakt brød oftere. @Jacklost: hvilke tre ting tror du vil bli fint med det å få deg en kjæreste? Å ikke være ensom lenger, å føle meg lykkelig og ha noen jeg kan dele livet med @Hoppetaujenta Hva ser du etter i en kjæreste, evt hva er det yngste og eldste du kunne vært sammen med? På 11.1.2017 den 14.15, Dr. A. Kula skrev: Bruker PS3, har også en PS2 som ikke er i bruk lenger. Ønsker meg PS4, men i og med det blir så lite bruk, har jeg (eller fruen ) ikke brydd meg med det. @Jacklost favoritt gadget og våpen i R&C? (Det var en bug i KG tidligere som gjorde at nevnte brukere i siteringer fikk varsler, dette er fikset og du trenger ikke fjerne de lenger) FPL = Fantasy Premier League et gratis spill på nett der man setter sammen spiller i engelske Premier League til eget lag og hvor man får poeng utifra spillernes faktiske prestasjoner for hver runde. @Kruset kaffetrakter, kapselmaskin eller kaffemaskin tilgjengelig på jobb? Tror ikke jeg kjenner så mange, men mistenker svigermor for å ha en mild variant. Pynteting er støvsamlere, så det synes jeg ikke noe om. Selv om noe kan være fryktelig stilig til tross for å være smakløst. @Moonwalker har du noen ekte/orginale malerier hjemme? @Dr. A. Kula Har du spilt Jak and Daxter? Husker ikke navnene utenom Rhyno våpenet men må være den som skyter slike sjokkbølger som skader mange i området 23 timer siden, Rainstorm skrev: Joda, jeg følger med vet du! Liksom i alle fall, inntil jeg datt av etter episode 2. @JacklostHva savner du mest akkurat i dag? @Dr. A. KulaHvorfor må du være så sabla hyggelig da? Forresten er det sånn at det bare er å spørre hvemsomhelst, eller er det litt sånn som jeg leste her i en tråd at det er så jævlig frekt å bare tagge brukere ut av det blå uten at man vet at de vil være med på leken! OMG! liksom? Eller noen som vil gi meg en liten life lesson angående Spør bruker-tråden? @Sphere Hvis du hver eneste gang resten av livet måtte dusje sammen med en enkelt topp-politiker (altså som alle med litt interesse for norsk politikk vet hvem er), hvem ville du valgt? Morfar, hver eneste dag ❤ @Rainstorm Hva med deg da? 23 timer siden, Salka skrev: Shine On You Crazy Diamond. Den er rett og slett et mesterverk! @Loki Laufeyson Hvilket band er ditt absolutte favorittband? @Jacklost hvis du kommer med på neste års farmen hva slags type vil du fremstå som da? Vil du delta i allianser eller holde deg unna sånt f.eks. Vil være lik slik jeg er her mest sannsynlig, prate en del, komme mer morsomme utsagn og være hyggelig med ord Det er slik jeg har lyst å være som person, bare dumt jeg har så sykt sosialangst at jeg sitter inne døgnet rundt uten venner @Salka Hadde du heiet på meg? 23 timer siden, Loki Laufeyson skrev: Vanskelig å bare velge et står mellom Linkin Park og The Pretty Reckless. @Jacklost Hvilken sesong av Farmen er den beste? 2014 sesongen, ingenting kan slå Finn/Frank/Olav feiden @Loki Laufeyson Din sin favoritt da? 8 timer siden, EpleDrue skrev: Storkampen blir sett hjemme i stuen i år. Skal til Liverpool å se LFC - Arsenal senere i år.Regner med det blir en bra kamp også. Litt skuffet over Liverpools to siste kamper, men var fint å se Coutinho tilbake på banen. @Dr. A. Kula Blir det LFC - manu i finalen tror du? Hmm, alt fra 1-7 dager i uken. @Moonwalker Skal du se den nye fifty shades filmen? Har for tiden litt dilla på Alan Walker - Alone, og hans remix av move your body. Ellers har du Stavangerkameratene - bare så du vett det Hvilke norske artiser liker du, @Strixa? Jeg heier på Liverpool FC! Hvilke interesser har du, @Jacklost? Hoho! Hjemme i kveld. @pika Hva blir det til middag i dag? Å game hvis det tells? @pika Har du husdyr? @Strixa På det forrige profilbildet ditt, hvilken tegneserie var hun dama fra? @EpleDrue Hva er din favoritt frukt?
Gjest Cyrus Skrevet 12. januar 2017 #12914 Skrevet 12. januar 2017 1 minutt siden, Jacklost skrev: Med humor @Svinepels Har du kjæreste? Nei. Det er desverre ingen som vil ha en råne som meg. @Jacklost Fortell meg en vits!
Dr. A. Kula Skrevet 12. januar 2017 #12915 Skrevet 12. januar 2017 3 timer siden, Kruset skrev: Det var et svært usannsynlig tilfelle, men ja, jeg ville nok påpekt det. Vel og merke om ikke mannen selv hadde påpekt det, noe jeg håper han ville gjort. @Dr. A. Kula Hender det at du utsetter ting du egentlig burde gjort, og henger på KG isteden? Bare å våge å anta at noen (jeg) kan rote seg bort på KG? @Kruset var det et spørsmål stilt med bakgrunn i egenerfaring? 3 minutter siden, Jacklost skrev: <...> @Dr. A. Kula Har du spilt Jak and Daxter? Husker ikke navnene utenom Rhyno våpenet men må være den som skyter slike sjokkbølger som skader mange i området <...> Nei, det har jeg ikke prøvd - er det bra? @Jacklost er du en "Trophy-hunter" på PS?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 12. januar 2017 #12916 Skrevet 12. januar 2017 6 timer siden, EpleDrue skrev: Er bortreist, så ja, du har nok rett der. @Strixa Hva inneholder den perfekte tacolefsen? @EpleDrue bortreist? Mentalt eller fysisk? Den perfekte tacolefsen er på et annet middagsbord enn mitt. Er sååååååå lei tacomat
Salka Skrevet 12. januar 2017 #12917 Skrevet 12. januar 2017 4 minutter siden, Jacklost skrev: Å jobbe med å lage spill @Kruset Har du god eller dårlig humor? Med humor @Svinepels Har du kjæreste? Å ikke være ensom lenger, å føle meg lykkelig og ha noen jeg kan dele livet med @Hoppetaujenta Hva ser du etter i en kjæreste, evt hva er det yngste og eldste du kunne vært sammen med? @Dr. A. Kula Har du spilt Jak and Daxter? Husker ikke navnene utenom Rhyno våpenet men må være den som skyter slike sjokkbølger som skader mange i området Morfar, hver eneste dag ❤ @Rainstorm Hva med deg da? Vil være lik slik jeg er her mest sannsynlig, prate en del, komme mer morsomme utsagn og være hyggelig med ord Det er slik jeg har lyst å være som person, bare dumt jeg har så sykt sosialangst at jeg sitter inne døgnet rundt uten venner @Salka Hadde du heiet på meg? 2014 sesongen, ingenting kan slå Finn/Frank/Olav feiden @Loki Laufeyson Din sin favoritt da? Å game hvis det tells? @pika Har du husdyr? @Strixa På det forrige profilbildet ditt, hvilken tegneserie var hun dama fra? @EpleDrue Hva er din favoritt frukt? Klart det! Hadde digget om du var med og jeg er sikker på at du vil bli en svært godt likt deltaker om du kommer med. Syns du er knalltøff som utfordrer den sosiale angsten din og melder deg på. Jeg har også sosial angst og hadde aldri turt det. Nå har jeg dyr jeg ikke kan reise fra også da, så hadde ikke kunnet melde meg på uansett om jeg så ville. Dessuten hadde jeg ikke klart meg så lenge uten dusj og Internett, hehe. @Jacklost hva slags musikk liker du? @Bootyhunter hva syns du er det kuleste med Lothepus?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 12. januar 2017 #12918 Skrevet 12. januar 2017 11 minutter siden, Jacklost skrev: @Strixa På det forrige profilbildet ditt, hvilken tegneserie var hun dama fra? Fra He-Man, Master of the Universe
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar 2017 #12919 Skrevet 12. januar 2017 13 minutter siden, Jacklost skrev: @Hoppetaujenta Hva ser du etter i en kjæreste, evt hva er det yngste og eldste du kunne vært sammen med? Jeg ser ikke etter noen. Jeg vil faktisk ikke ha noen, så er det sagt. Selvfølgelig finnes en nedre og øvre alder, men de tallene er ikke det som er viktigst. Innholdet i hodet og hjertet betyr mest. Så vet vi det. 1
Gjest Jacklost Skrevet 12. januar 2017 #12920 Skrevet 12. januar 2017 36 minutter siden, Svinepels skrev: Nei. Det er desverre ingen som vil ha en råne som meg. @Jacklost Fortell meg en vits! Hørt om kruset som tok cruise? 32 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Bare å våge å anta at noen (jeg) kan rote seg bort på KG? @Kruset var det et spørsmål stilt med bakgrunn i egenerfaring? Nei, det har jeg ikke prøvd - er det bra? @Jacklost er du en "Trophy-hunter" på PS? Nei @Dr. A. Kula Er du? 26 minutter siden, Salka skrev: Klart det! Hadde digget om du var med og jeg er sikker på at du vil bli en svært godt likt deltaker om du kommer med. Syns du er knalltøff som utfordrer den sosiale angsten din og melder deg på. Jeg har også sosial angst og hadde aldri turt det. Nå har jeg dyr jeg ikke kan reise fra også da, så hadde ikke kunnet melde meg på uansett om jeg så ville. Dessuten hadde jeg ikke klart meg så lenge uten dusj og Internett, hehe. @Jacklost hva slags musikk liker du? @Bootyhunter hva syns du er det kuleste med Lothepus? Alt mulig egentlig Men jeg liker ikke rap noe særlig @Salka Skal du se Norske Talenter i morgen? 25 minutter siden, Strixa skrev: Fra He-Man, Master of the Universe @Strixa Liker du å strikke? 17 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg ser ikke etter noen. Jeg vil faktisk ikke ha noen, så er det sagt. Selvfølgelig finnes en nedre og øvre alder, men de tallene er ikke det som er viktigst. Innholdet i hodet og hjertet betyr mest. Så vet vi det. Han som får deg er veldig heldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå