Dr. A. Kula Skrevet 11. januar 2017 #12861 Skrevet 11. januar 2017 7 timer siden, Moonwalker skrev: Kommer helt an på bruken @Dr. A. Kula hvor store puter skal det være i sengen? Og hvor mange? Det avhenger jo litt av hva man skal gjøre i sengen. Ved soving er det knapt nødvendig, men praktisk med en som kan brukes når man ligger på siden. Og ellers kan puter være praktisk for å gi støtte når man sitter/ligger og bedriver andre aktiviteter enn soving. Da kan putene endatil vøre store. Antallet avhenger av antall personer i sengen. @Moonwalker har du pynteputer i sofaen? 50 minutter siden, canacas skrev: Mac Air, Apple TV, iPad, iPod, iPhone. Men Dell på jobb @Dr. A. Kula blir du fornærmet om jeg ikke vil være med i spørretråden? Neida, blir ikke fornærmet. Ser selv hva tid det tar å svare. Men jeg synes det er trist om kontakten vi hadde skal stoppe på grunn av det som jeg oppfatter som en misforståelse. Så da lar jeg være med videre spørsmål til deg @canacas, og lar det bli opp til deg om du vil ta opp tråden/kommunikasjonen igjen. 2 timer siden, Jacklost skrev: Nei @Svinepels Har du? Så en del av 2004 og 2007 sesongen når de gikk, så hele 2008, 2012-2016 sesongene Jeg blir veldig engasjert, er bare et eller annet med det som gjør det interessant @Rainstorm Følger du med på Farmen? @Kruset Eier du mange krus? LOST Nei @EpleDrue Du da og hvilket lag heier du på? Glemte det, sorry Spiller ikke fotball, har aldri interessert meg for sport @Dr. A. Kula Gamer du? Vil ikke si jeg Gaver, men det hender jeg spiller eks bilspill på PlayStation. @Jacklost har du prøvd Ratchet og Clank serien på PS?
Gjest Jacklost Skrevet 11. januar 2017 #12862 Skrevet 11. januar 2017 2 timer siden, Svinepels skrev: Har vært i arbeid siden jeg var 15. @Jacklost Hva ser du på som den aller viktigste tingen du kan klare for å få fremtiden til å se lysere ut? Finne meg en kjæreste @Svinepels Hva er din største drøm? @Dr. A. Kula Siterer ikke da det blir for mange tagger å fjerne Ja elsker den serien :D Har spilt alle spillene og flere av de to til 3 ganger @Dr. A. Kula Bruker du PS3 eller PS4?
Kruset Skrevet 11. januar 2017 #12863 Skrevet 11. januar 2017 2 timer siden, Jacklost skrev: (...) @Kruset Eier du mange krus? LOST (...) Det har blitt en pen liten samling Flere kommer til når plassen blir bedre, jeg har en liten greie for fine krus. @Jacklost Hva er drømmejobben? 2 timer siden, Loki Laufeyson skrev: Oldemor @Hoppetaujenta Hvilken film er den beste du har sett? @Kruset Hvem er ditt største idol? Kan jeg svare lillesøster? @Loki Laufeyson Har du noen kjæledyr? 13 timer siden, Dr. A. Kula skrev: (...) @Hermine Grang, @Jacklost og @Kruset dere får standardspørsmålet fra meg til nye i tråden; Har dere spilt/spiller dere fotball (og på hvilket nivå) og spiller dere FPL (som dere vet hva er om dere spiller det)? Nei, verken eller. @Dr. A. Kula Hva er FPL? @Hoppetaujenta Har du noen nyttårsforsetter for 2017?
Gjest Cyrus Skrevet 11. januar 2017 #12864 Skrevet 11. januar 2017 8 minutter siden, Jacklost skrev: Finne meg en kjæreste @Svinepels Hva er din største drøm? Å ha evnen til å spole tilbake tiden og endre historien min. @Jacklost Hvordan har du tenkt å få deg kjæreste?
annebanane Skrevet 11. januar 2017 #12865 Skrevet 11. januar 2017 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 11.1.2017 den 12.47): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Hoppetaujenta Skrevet 11. januar 2017 #12866 Skrevet 11. januar 2017 @Loki Laufeyson: har ikke det. Alt varierer etter humør og filmer som jeg nesten har vært litt likegyldig til første gangen, kan bli en skikkelig god film neste gang jeg ser den. Jeg er heldig sånn. @Kruset: Bare ting som er helt greie å overholde. Ta hensyn til hva jeg trenger dette året f.eks. La meg komme oftere først istedenfor andre som insisterer på å komme først bare fordi det er behagelig for dem. Sette tempoet ned og unne meg en pause og hjemmebakt brød oftere. @Jacklost: hvilke tre ting tror du vil bli fint med det å få deg en kjæreste?
pika Skrevet 11. januar 2017 #12867 Skrevet 11. januar 2017 20 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: Takk for det @pika trener du styrke? Ja 14 timer siden, EpleDrue skrev: Haha! Da kan vi gi opp menneskeheten sammen i dag, og håpe på robotene klarer seg bedre. I dag ble det Calvin Klein, husker ikke helt hva den heter. Skal informere deg når jeg er hjemme! @pika Hvordan har kvelden din vært? Nja, vet ikke om roboter er svaret - kanskje på noen områder men definitivt ikke på alle! Har du ikke kommet hjem enda @EpleDrue ? Kvelden var fin den vettu, men jeg var tydeligvis i koma for jeg trodde jeg hadde forsovet meg da jeg våknet klokka 1
pika Skrevet 11. januar 2017 #12868 Skrevet 11. januar 2017 17 minutter siden, Svinepels skrev: Å ha evnen til å spole tilbake tiden og endre historien min. Hva er din historie(om det er noe du vil dele da...)?
Gjest Cyrus Skrevet 11. januar 2017 #12869 Skrevet 11. januar 2017 7 minutter siden, pika skrev: Hva er din historie(om det er noe du vil dele da...)? Nei..
Dr. A. Kula Skrevet 11. januar 2017 #12870 Skrevet 11. januar 2017 1 time siden, Jacklost skrev: Finne meg en kjæreste @Svinepels Hva er din største drøm? @Dr. A. Kula Siterer ikke da det blir for mange tagger å fjerne Ja elsker den serien :D Har spilt alle spillene og flere av de to til 3 ganger @Dr. A. Kula Bruker du PS3 eller PS4? Bruker PS3, har også en PS2 som ikke er i bruk lenger. Ønsker meg PS4, men i og med det blir så lite bruk, har jeg (eller fruen ) ikke brydd meg med det. @Jacklost favoritt gadget og våpen i R&C? (Det var en bug i KG tidligere som gjorde at nevnte brukere i siteringer fikk varsler, dette er fikset og du trenger ikke fjerne de lenger) 1 time siden, Kruset skrev: Det har blitt en pen liten samling Flere kommer til når plassen blir bedre, jeg har en liten greie for fine krus. @Jacklost Hva er drømmejobben? Kan jeg svare lillesøster? @Loki Laufeyson Har du noen kjæledyr? Nei, verken eller. @Dr. A. Kula Hva er FPL? @Hoppetaujenta Har du noen nyttårsforsetter for 2017? FPL = Fantasy Premier League et gratis spill på nett der man setter sammen spiller i engelske Premier League til eget lag og hvor man får poeng utifra spillernes faktiske prestasjoner for hver runde. @Kruset kaffetrakter, kapselmaskin eller kaffemaskin tilgjengelig på jobb? 54 minutter siden, Moonwalker skrev: Pynteputer er ikke min greie, så har ganske så normale puter i sofaene. @Dr. A. Kula Kjenner du mange med en kitsch stil/smak (google om du ikke kjenner uttrykket), og hva synest du om den type stil/smak? Tror ikke jeg kjenner så mange, men mistenker svigermor for å ha en mild variant. Pynteting er støvsamlere, så det synes jeg ikke noe om. Selv om noe kan være fryktelig stilig til tross for å være smakløst. @Moonwalker har du noen ekte/orginale malerier hjemme?
annebanane Skrevet 11. januar 2017 #12871 Skrevet 11. januar 2017 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 11.1.2017 den 14.15): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Dr. A. Kula Skrevet 11. januar 2017 #12872 Skrevet 11. januar 2017 6 minutter siden, Moonwalker skrev: Nei, det har jeg ikke. @Dr. A. Kula Er du flink med symaskin? Jeg er nok ingen superbruker, men tror jeg er vesentlig flinkere enn en gjennomsnittsmann, og i hvertfall flinkere enn fruen. @Moonwalker hva var det siste du sydde på maskin?
annebanane Skrevet 11. januar 2017 #12873 Skrevet 11. januar 2017 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 11.1.2017 den 14.50): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Dr. A. Kula Skrevet 11. januar 2017 #12874 Skrevet 11. januar 2017 57 minutter siden, Moonwalker skrev: Fikset et par hull i en bukse. @Dr. A. Kula Hva er det mest avanserte du har sydd på maskin? Hva regnes som avansert? Er det innstillingene, ekstrautstyr eller hvordan tøystykkene holdes mot hverandre? Har sydd knappehull, der jeg bruker ekstrautstyr for å sy sømmen rundt hullet før hullet sprettes. Har brukt ulike innstillinger for mønster, og brukt ulike nålestykker. Mener jeg også har prøvd med på "dobbelsøm", men er noe usikker. Kan til og med spole tråd på spolen til bruk for undertråd! @Moonwalker hva slags merke er din symaskin?
Gjest supernova_87 Skrevet 11. januar 2017 #12875 Skrevet 11. januar 2017 6 timer siden, Jacklost skrev: Så en del av 2004 og 2007 sesongen når de gikk, så hele 2008, 2012-2016 sesongene Jeg blir veldig engasjert, er bare et eller annet med det som gjør det interessant @Rainstorm Følger du med på Farmen? Joda, jeg følger med vet du! Liksom i alle fall, inntil jeg datt av etter episode 2. @JacklostHva savner du mest akkurat i dag? @Dr. A. KulaHvorfor må du være så sabla hyggelig da? Forresten er det sånn at det bare er å spørre hvemsomhelst, eller er det litt sånn som jeg leste her i en tråd at det er så jævlig frekt å bare tagge brukere ut av det blå uten at man vet at de vil være med på leken! OMG! liksom? Eller noen som vil gi meg en liten life lesson angående Spør bruker-tråden? @Sphere Hvis du hver eneste gang resten av livet måtte dusje sammen med en enkelt topp-politiker (altså som alle med litt interesse for norsk politikk vet hvem er), hvem ville du valgt?
Gjest Catalina Culès Skrevet 11. januar 2017 #12876 Skrevet 11. januar 2017 3 timer siden, Kruset skrev: Det har blitt en pen liten samling Flere kommer til når plassen blir bedre, jeg har en liten greie for fine krus. @Jacklost Hva er drømmejobben? Kan jeg svare lillesøster? @Loki Laufeyson Har du noen kjæledyr? Nei, verken eller. @Dr. A. Kula Hva er FPL? @Hoppetaujenta Har du noen nyttårsforsetter for 2017? Har ikke kjæledyr nå, men har hatt katt og hamster ( men ikke samtidig) @Salka Hvilken Pink Floyd låt er din favoritt?
annebanane Skrevet 11. januar 2017 #12877 Skrevet 11. januar 2017 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 11.1.2017 den 16.22): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Kruset Skrevet 11. januar 2017 #12878 Skrevet 11. januar 2017 2 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Bruker PS3, har også en PS2 som ikke er i bruk lenger. Ønsker meg PS4, men i og med det blir så lite bruk, har jeg (eller fruen ) ikke brydd meg med det. @Jacklost favoritt gadget og våpen i R&C? (Det var en bug i KG tidligere som gjorde at nevnte brukere i siteringer fikk varsler, dette er fikset og du trenger ikke fjerne de lenger) FPL = Fantasy Premier League et gratis spill på nett der man setter sammen spiller i engelske Premier League til eget lag og hvor man får poeng utifra spillernes faktiske prestasjoner for hver runde. @Kruset kaffetrakter, kapselmaskin eller kaffemaskin tilgjengelig på jobb? Tror ikke jeg kjenner så mange, men mistenker svigermor for å ha en mild variant. Pynteting er støvsamlere, så det synes jeg ikke noe om. Selv om noe kan være fryktelig stilig til tross for å være smakløst. @Moonwalker har du noen ekte/orginale malerier hjemme? På min jobb, mener du? Det finnes kaffemaskiner på universitetet, den er i grunn ikke så god. Foretrekker som regel traktekaffe, så det er godt slikt pleier å finnes på lærerværelser @Dr. A. Kula Har du en film du kan se igjen og igjen uten å gå lei? @Jerry Lee Hva er din absolutte favorittrett?
Gjest supernova_87 Skrevet 11. januar 2017 #12879 Skrevet 11. januar 2017 1 minutt siden, Moonwalker skrev: Tag, tag, tag - så bestemmer de selv om de vil delta @Rainstorm Hva er ditt favorittgodis? Nå tenkte jeg liksom, favorittgodis, det er jo så vanskelig! Hvordan skal jeg velge, så da bare falt det inn at da skriver jeg PRECUM da! Attealtså! Men det er vel barnvennlig, family-rated tråd dette her. Så jeg får bare tenke litt til (ikke at precum uansett ER det, jeg skjønner ikke hvilket romvesen som sitter inni øret mitt jeg!). Pønskepønske. ... Jeg tror søren meg du har satt meg fast jeg. Når man er så glad i godis kan man jo ikke velge en spesifikk ting her i livet. Og er ikke det litt fantastisk at man ikke trenger? Vi er så frie vi. SÅ frie at vi kan ha flere favorittgodiser! Jeg er litt sånn at jeg har perioder, at jeg blir hekta, for så å bli lei og tenke at "herlighet det er jo ikke så godt". Men noe jeg kommer til at jeg kanskje kan si er favoritt er varme desserter som sånne franske crepe med nutella som du kun får kjøpt på gata i Frankrike, og så for over et år siden fikk jeg verdens beste sjokoladefondant servert. Men dette er jo ikke noe som man har tilgang til. Men det må bli favoritten! Værsegod, en godisavhandling! OK @Moonwalker: kill one, marry one, sleep with one, velg fritt fra Norges topp-politikere.
Salka Skrevet 11. januar 2017 #12880 Skrevet 11. januar 2017 3 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Har ikke kjæledyr nå, men har hatt katt og hamster ( men ikke samtidig) @Salka Hvilken Pink Floyd låt er din favoritt? Shine On You Crazy Diamond. Den er rett og slett et mesterverk! @Loki Laufeyson Hvilket band er ditt absolutte favorittband? @Jacklost hvis du kommer med på neste års farmen hva slags type vil du fremstå som da? Vil du delta i allianser eller holde deg unna sånt f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå