Gå til innhold

Spør en bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Byjenta! skrev (På 23.12.2016 den 22.07):

Endret av annebanane
Videoannonse
Annonse
Gjest Annetnavn_
Skrevet
12 timer siden, EpleDrue skrev:

Hmm. Litt usikker. Jeg synes vi kan skille mellom gutt, ung mann, mann og eldre mann. Synes det blir rart om jeg skulle sagt jeg var en gutt på 27 år, men igjen høres jeg veldig voksen ut om jeg sier mann. Virker som de fleste mener mann er 30+. Så da er jeg vel bare en guttunge. @pika Når går en jente over til å bli en kvinne i dine øyne? 

Fire ulike, kjøpte tre nye i dag. Nå kan julen bare komme. :) @Dr. A. Kula Hvilken juleøl har vært den beste til nå? 

Haha, nei. Visste ikke en gang hvem han var. Takk for Wikipedia tenker jeg.:fnise: @Strixa Er alt klart til jul nå? 

Selvfølgelig spanderte jeg på min kjære mor! Spanderer på alle jeg. @toothfairy Er det en selvfølge at mannen(evt gutten) spanderer på første date? 

Behovet for pugging blir mindre og mindre i takt med at behovet for god søkekompetanse øker. 

Alt er klart nå. Blir koselig i morgen. @EpleDrue hva tror du at du får i julegave?

Skrevet
15 timer siden, Moonwalker skrev:

Her har det gått i ett med julegreier i hele dag, så nå får det være godt nok :P 

@Byjenta! hahar du en anelse om hva noen av gavene i år er?

Nope. :)

@Moonwalker:  hva er dagens antrekk?

Skrevet (endret)
Byjenta! skrev (På 24.12.2016 den 14.08):

Endret av annebanane
Skrevet
31 minutter siden, Moonwalker skrev:

Dette er dagens antrekk:

images.jpg 

den såkallede nonne-/prestekjolen som jeg også kaller den :ler: Den har lommer, så har lagt min elsk på den! 

@Byjenta! når starter dere på maten i dag?

Nice fin da :)

Ca klokka 5. :) så veldig snart. Hva med deg?

Hva er høydepunktet på juleaften? @Moonwalker

Gjest EpleDrue
Skrevet
På Friday, December 23, 2016 den 11.43, Dr. A. Kula skrev:

@EpleDrue hvilke fire har du smakt og hvilke tre nye.har du kjøpt (og er Tomasmesse blant de)?

Tomasmesse var utrolig god! Hamstret inn noen ekstra. :) Ble mye vanlig juleøl fra butikken, helt standard. Hansa osv. @Dr. A. Kula Får du besøk av uværet "Urd" i morgen? Eller er du en av de heldige som slipper unna ekstremværet?

På Friday, December 23, 2016 den 12.53, pika skrev:

@EpleDrueHva ønsker du deg aller mest til jul?

Glad familie, og det fikk jeg absolutt. :) @pika Tror du på meg om jeg sier jeg skrapte frem en ganske heftige pengesum på skrapelodd i går? 

På Saturday, December 24, 2016 den 0.27, Strixa skrev:

Alt er klart nå. Blir koselig i morgen. @EpleDrue hva tror du at du får i julegave?

Jeg var ganske sikker på at jeg fikk sokker, og det fikk jeg. :) @Strixa Er du fornøyd med julefeiringen? Hvilken gave ble du mest fornøyd med?

Gjest Annetnavn_
Skrevet
12 minutter siden, EpleDrue skrev:

Tomasmesse var utrolig god! Hamstret inn noen ekstra. :) Ble mye vanlig juleøl fra butikken, helt standard. Hansa osv. @Dr. A. Kula Får du besøk av uværet "Urd" i morgen? Eller er du en av de heldige som slipper unna ekstremværet?

Glad familie, og det fikk jeg absolutt. :) @pika Tror du på meg om jeg sier jeg skrapte frem en ganske heftige pengesum på skrapelodd i går? 

Jeg var ganske sikker på at jeg fikk sokker, og det fikk jeg. :) @Strixa Er du fornøyd med julefeiringen? Hvilken gave ble du mest fornøyd med?

Typisk gave til menn, sokker:fnise:. Håper du fikk noe annet mer spennende i tillegg. Selv er jeg veldig fornøyd med feiringa. Kunne godt latt være den siste ribbebiten, men ellers var alt helt topp. Den gaven jeg var mest fornøyd med, var en gave jeg ga bort. Mitt minste tantebarn på under ett år satt og lekte fascinert i over en halvtime med leken jeg hadde kjøpt:rodmer:

@EpleDrue liker du gamle damer på 40+?

Gjest Annetnavn_
Skrevet
4 minutter siden, EpleDrue skrev:

Liker på hvilken måte, @Strixa

Det var en i en annen tråd her som hevdet at du ikke likte gamle damer, så jeg tenkte jeg ville spørre deg i stedet for å spekulere. Det er umulig for meg å vite på hvilken måte denne ABen i den andre tråden mente, men du kan jo svare på dette: Kunne du, helt hypotetisk, forelsket deg i en gammel dame (altså 40+ i følge en eller annen AB), @EpleDrue?

Gjest EpleDrue
Skrevet
5 minutter siden, Strixa skrev:

Det var en i en annen tråd her som hevdet at du ikke likte gamle damer, så jeg tenkte jeg ville spørre deg i stedet for å spekulere. Det er umulig for meg å vite på hvilken måte denne ABen i den andre tråden mente, men du kan jo svare på dette: Kunne du, helt hypotetisk, forelsket deg i en gammel dame (altså 40+ i følge en eller annen AB), @EpleDrue?

Det vet jeg ikke. Har ikke vært i en situasjon hvor det skulle vært aktuelt. 40 vil være 13 år eldre enn meg, og jeg vet jo jeg syntes min lærerinne på skolen var pen. Er mye som spiller inn for at jeg skal bli forelsket. Føler ikke jeg kan svare på det, fordi jeg kan aldri vite hva hjertet en gang kunne følt. Nå ser jeg ikke helt hva en dame i 40-årene skulle se i en mann i slutten av 20-årene. Pr dags dato er det uansett uaktuelt da jeg ikke er følelsesmessig ledig på det området. :) 

@Strixa Hvor mange sjanser fortjener et mennesker når det kommer til dating? 

Gjest Annetnavn_
Skrevet
13 minutter siden, EpleDrue skrev:

Det vet jeg ikke. Har ikke vært i en situasjon hvor det skulle vært aktuelt. 40 vil være 13 år eldre enn meg, og jeg vet jo jeg syntes min lærerinne på skolen var pen. Er mye som spiller inn for at jeg skal bli forelsket. Føler ikke jeg kan svare på det, fordi jeg kan aldri vite hva hjertet en gang kunne følt. Nå ser jeg ikke helt hva en dame i 40-årene skulle se i en mann i slutten av 20-årene. Pr dags dato er det uansett uaktuelt da jeg ikke er følelsesmessig ledig på det området. :) 

@Strixa Hvor mange sjanser fortjener et mennesker når det kommer til dating? 

Takk for et grundig svar på et hypotetisk spørsmål. Nå slipper AB å mase mer om det.

@EpleDrue Hva mener du med sjangser? Mener du å drite på draget og bli tatt inn i varmen igjen? Eller mer hvor mange muligheter bør man få i livet til å finne den rette?

Gjest EpleDrue
Skrevet
7 minutter siden, Strixa skrev:

Takk for et grundig svar på et hypotetisk spørsmål. Nå slipper AB å mase mer om det.

@EpleDrue Hva mener du med sjangser? Mener du å drite på draget og bli tatt inn i varmen igjen? Eller mer hvor mange muligheter bør man få i livet til å finne den rette?

Anonyme brukere vil aldri slutte å mase. Derfor svarer jeg ikke anonyme brukere.:fnise:

@Strixa Med sjanser tenkte jeg på at en date blir utsatt, grunnet noe dukket opp på den avtalte tiden. Fortjener vedkommende en ny sjanse, eller har vedkommende brukt opp sin sjanse da? 

Gjest Annetnavn_
Skrevet
Akkurat nå, EpleDrue skrev:

Anonyme brukere vil aldri slutte å mase. Derfor svarer jeg ikke anonyme brukere.:fnise:

@Strixa Med sjanser tenkte jeg på at en date blir utsatt, grunnet noe dukket opp på den avtalte tiden. Fortjener vedkommende en ny sjanse, eller har vedkommende brukt opp sin sjanse da? 

Det kommer jo helt an på hva det er som har dukket opp. Enkelt ting går foran alt, sånn er det bare. Det kan for eksempel være et kritisk sykehusbesøk eller barn man ikke kan komme fra. Hvis utsettelsen skyldes noe som er mindre viktig, er det verre. Generelt er jeg for å gi folk flere sjangser, men om en fyr er interessert så bør han kjenne sin besøkelsestid. 

@EpleDrue har du noen gang glemt en date og ikke dukket opp eller kommet for sent?

Skrevet
1 time siden, EpleDrue skrev:

Har ikke sjekket hvor Urd skal ramme, så det vet jeg ikke. Men har ikke løse gjenstander ute nå uansett.

@EpleDrue hvor mange var dere sammen på julaften? 

Gjest EpleDrue
Skrevet
3 minutter siden, Strixa skrev:

@EpleDrue har du noen gang glemt en date og ikke dukket opp eller kommet for sent?

Nei, må en ikke date noen for å evt være så uheldig? Jeg dater ikke vet du! :nigo: @Strixa Har du inngått en avtale med en nær venn at dere gifter dere i voksen alder om dere begge er single? 

2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

@EpleDrue hvor mange var dere sammen på julaften? 

Vi var 18 stk. Det var i overkant mange for en som bor alene. Veldig hyggelig, men jeg sov lenge i dag. :P Hvor mangle var dere, og hvilken julegave satte du mest pris på, @Dr. A. Kula?

Gjest Annetnavn_
Skrevet
1 minutt siden, EpleDrue skrev:

Nei, må en ikke date noen for å evt være så uheldig? Jeg dater ikke vet du! :nigo: @Strixa Har du inngått en avtale med en nær venn at dere gifter dere i voksen alder om dere begge er single? 

Da jeg var ung og dum nok til å inngå sånne avtaler, trodde jeg at jeg var så stygg at ingen ville ha meg, ikke en gang bestekameraten min. Ville aldri turt å lage en sånn avtale i frykt for at han ville dumpe meg på grunn av utseendet. Nå skjønner jeg hvorfor du ikke dater, du bare slapper av du for du har avtalen i boks for lengst! Har jeg rett, @EpleDrue?

Gjest EpleDrue
Skrevet
3 minutter siden, Strixa skrev:

Da jeg var ung og dum nok til å inngå sånne avtaler, trodde jeg at jeg var så stygg at ingen ville ha meg, ikke en gang bestekameraten min. Ville aldri turt å lage en sånn avtale i frykt for at han ville dumpe meg på grunn av utseendet. Nå skjønner jeg hvorfor du ikke dater, du bare slapper av du for du har avtalen i boks for lengst! Har jeg rett, @EpleDrue?

Det medfører riktighet, @Strixa:fnise: 

Kunne du datet en blind mann, @Strixa?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet

Lenge siden sist, men ville ønske alle god jul og godt nyttår før jeg drar herfra. ✨

Takk for meg, alle fine og flotte KG-venner, og lykke til videre! 💖😘

Skrevet (endret)
7 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Lenge siden sist, men ville ønske alle god jul og godt nyttår før jeg drar herfra. ✨

Takk for meg, alle fine og flotte KG-venner, og lykke til videre! 💖😘

God jul, men må være passende i en slik tråd å spørre hvorfor du kommer tilbake kun for å slette brukeren. 

Endret av Taffelost
  • Liker 1
Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
13 minutter siden, Taffelost skrev:

God jul, men må være passende i en slik tråd å spørre hvorfor du kommer tilbake kun for å slette brukeren. 

Det var her i tråden jeg bodde (og var "motivator" i trådstarters fravær), så det føltes mer riktig enn ute på det åpne forumet. 😊 Mest som et punktum, og litt for min egen del også. Jeg hadde mange fine stunder her og ville takke dem som bidro til det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...