Gjest Annetnavn_ Skrevet 21. desember 2016 #12261 Skrevet 21. desember 2016 12 minutter siden, Overrasket skrev: Siden juletreet som oftest er rundt har det bare en side og derfor må alt pyntes. @incognita @minister-mio @Strixa @Lafemmemauvaise @Svinepels @gjestvest @Fredsmegleren Hvem av dere kan først svare på "Hva er likheten mellom en ravn og et skrivebord?" @Overrasket Holder du på å lese Alice in Wonderland?
Gjest Overrasket Skrevet 21. desember 2016 #12262 Skrevet 21. desember 2016 2 minutter siden, Strixa skrev: @Overrasket Holder du på å lese Alice in Wonderland? Det synes jeg nok er litt på siden av spørsmålet altså, men du får poeng for å kjenne til referansen.
Gjest Annetnavn_ Skrevet 21. desember 2016 #12263 Skrevet 21. desember 2016 Akkurat nå, Overrasket skrev: Det synes jeg nok er litt på siden av spørsmålet altså, men du får poeng for å kjenne til referansen. Det finnes ikke noe svar...
Gjest Cyrus Skrevet 21. desember 2016 #12264 Skrevet 21. desember 2016 17 minutter siden, Overrasket skrev: Siden juletreet som oftest er rundt har det bare en side og derfor må alt pyntes. @incognita @minister-mio @Strixa @Lafemmemauvaise @Svinepels @gjestvest @Fredsmegleren Hvem av dere kan først svare på "Hva er likheten mellom en ravn og et skrivebord?" Det går ikke. Jeg er ikke smart nok.
Gjest Overrasket Skrevet 21. desember 2016 #12265 Skrevet 21. desember 2016 1 minutt siden, Strixa skrev: Det finnes ikke noe svar... Jeg lover deg at det er minst to gangbare svar.
Dr. A. Kula Skrevet 21. desember 2016 #12266 Skrevet 21. desember 2016 3 minutter siden, Overrasket skrev: Jeg lover deg at det er minst to gangbare svar. Spørsmålet skulle selvsagt gått til @Raven.WritingDesk, men det finnes svar
Gjest Annetnavn_ Skrevet 21. desember 2016 #12267 Skrevet 21. desember 2016 4 minutter siden, Overrasket skrev: Jeg lover deg at det er minst to gangbare svar. Ikke i boka, men jeg googlet meg fram til samme side som @Dr. A. Kula. Tror jeg liker gåten bedre uten svar.
Gjest Overrasket Skrevet 21. desember 2016 #12268 Skrevet 21. desember 2016 (endret) 10 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Spørsmålet skulle selvsagt gått til @Raven.WritingDesk, men det finnes svar Nå stoppet du moroa før den startet, altså Hvilket yrke har den som bygger noe mer varig enn mureren, skipsbyggeren og snekkeren? Endret 21. desember 2016 av Overrasket
Fredsmegleren Skrevet 21. desember 2016 #12269 Skrevet 21. desember 2016 1 time siden, Overrasket skrev: Siden juletreet som oftest er rundt har det bare en side og derfor må alt pyntes. @incognita @minister-mio @Strixa @Lafemmemauvaise @Svinepels @gjestvest @Fredsmegleren Hvem av dere kan først svare på "Hva er likheten mellom en ravn og et skrivebord?" Begge har bokstaven v i seg Og ingen har bokstaven å 1
Gjest Overrasket Skrevet 21. desember 2016 #12270 Skrevet 21. desember 2016 1 minutt siden, Fredsmegleren skrev: Begge har bokstaven v i seg Og ingen har bokstaven å Tar du neste også? "Hvilket yrke har den som bygger noe mer varig enn mureren, skipsbyggeren og snekkeren?"
Gjest gjestvest Skrevet 21. desember 2016 #12271 Skrevet 21. desember 2016 1 time siden, Overrasket skrev: Siden juletreet som oftest er rundt har det bare en side og derfor må alt pyntes. @incognita @minister-mio @Strixa @Lafemmemauvaise @Svinepels @gjestvest @Fredsmegleren Hvem av dere kan først svare på "Hva er likheten mellom en ravn og et skrivebord?" Jeg pleier aldri å svare her og jeg er glad jeg slapp siden jeg ikke var først.
pika Skrevet 21. desember 2016 #12272 Skrevet 21. desember 2016 4 timer siden, Byjenta! skrev: Ånei De er jeg veldig fornøyd med ja =) Hva med deg? Mange å gi til i år? @pika og liker du å pakke inn gaver? Så bra! Sånn passe, noen har vært litt vanskelig å finne til i år - OG er ikke helt ferdig heller.. Har færre å gi til enn jeg har hatt de siste årene.. Jeg liker det noen ganger, om jeg syns papiret jeg har er fint og sånn @Byjenta! Er det noe du MÅ se på tv på julaften? I såfall hva?
Byjenta! Skrevet 21. desember 2016 #12273 Skrevet 21. desember 2016 1 time siden, pika skrev: Så bra! Sånn passe, noen har vært litt vanskelig å finne til i år - OG er ikke helt ferdig heller.. Har færre å gi til enn jeg har hatt de siste årene.. Jeg liker det noen ganger, om jeg syns papiret jeg har er fint og sånn @Byjenta! Er det noe du MÅ se på tv på julaften? I såfall hva? Er ikke noe jeg absolutt må se, det kommer ann på hva jeg gjør der og da, men jeg blir veldig glad om jeg får sett mikke mus og jul i andeby og det der =) Enn du? @pika hva gjør du på julaften?
Fredsmegleren Skrevet 21. desember 2016 #12274 Skrevet 21. desember 2016 4 timer siden, Overrasket skrev: Tar du neste også? "Hvilket yrke har den som bygger noe mer varig enn mureren, skipsbyggeren og snekkeren?" Er gud et yrke?
Gjest Overrasket Skrevet 21. desember 2016 #12275 Skrevet 21. desember 2016 1 time siden, Fredsmegleren skrev: Er gud et yrke? Godt forslag, faktisk! Det har jeg ikke tenkt på engang. Hvis jeg ikke husker feil er det en (fritt oversatt) gåte Shakespeare snek inn i dialogen i Hamlet for å ta opp temaer som døden, tidens mystikk, den slags. Så svaret er graver.
pika Skrevet 21. desember 2016 #12276 Skrevet 21. desember 2016 45 minutter siden, Byjenta! skrev: Er ikke noe jeg absolutt må se, det kommer ann på hva jeg gjør der og da, men jeg blir veldig glad om jeg får sett mikke mus og jul i andeby og det der =) Enn du? @pika hva gjør du på julaften? Ja, det er koselig å se! Tre nøtter til Askepott vil jeg gjerne ha med meg - trenger ikke se hele men det må iallefall stå på. Skal ikke være hjemme i år, så da blir det nok mye tv-titting og godterispising på dagen Julen starter kl 17:00 og da er det middag og nisse/pakker blir det gjerne nok20ish @Byjenta! Samme spørsmål til deg - hva gjør du julaften?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 21. desember 2016 #12277 Skrevet 21. desember 2016 15 timer siden, EpleDrue skrev: Nei, det tror jeg absolutt ikke. @Svinepels Er du ferdig med alle julegavene? Og hva synes du om at noen butikker har laget egne "mannfolk-parkering?" @Strixa Er du god i hoderegning? @Lady Har du også fått årets influensa? @Daybreak Hvordan går det med deg? @BethD Hva har vært det beste i 2016? Klarer meg greit🙂 @EpleDrue Hva synes du om å bli kalt guttungen?
Gjest EpleDrue Skrevet 21. desember 2016 #12278 Skrevet 21. desember 2016 14 timer siden, pika skrev: @EpleDrue Hvor tror du det er gøy å feire nyttårsaften? Kanskje på fjellet under åpen himmel. I år har jeg en spesiell plass jeg skulle ønske jeg fikk feiret nyttår, men men. Kanskje en annen gang @pika Blir du fort irritert om noen ignorerer deg? 11 minutter siden, Strixa skrev: Klarer meg greit🙂 @EpleDrue Hva synes du om å bli kalt guttungen? Spørs hvem som kaller meg det. Visse brukere synes jeg bare er søte som sier det. Smiler av det. Noen brukere burde bare gi opp. @Strixa Hvordan tror du Kvinneguiden hadde vært uten Anonyme brukere?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 21. desember 2016 #12279 Skrevet 21. desember 2016 Akkurat nå, EpleDrue skrev: Kanskje på fjellet under åpen himmel. I år har jeg en spesiell plass jeg skulle ønske jeg fikk feiret nyttår, men men. Kanskje en annen gang @pika Blir du fort irritert om noen ignorerer deg? Spørs hvem som kaller meg det. Visse brukere synes jeg bare er søte som sier det. Smiler av det. Noen brukere burde bare gi opp. @Strixa Hvordan tror du Kvinneguiden hadde vært uten Anonyme brukere? Tror jeg kaller deg mann jeg, er det greit eller? Jeg tror at KG uten AB ville vært et hyggeligere sted med brukere som var mer ryddige og etterrettelige i debatter. Mest sansynlig hadde det også vært kjedeligere her. @EpleDrue leker du ofte AB?
Gjest EpleDrue Skrevet 22. desember 2016 #12280 Skrevet 22. desember 2016 4 minutter siden, Strixa skrev: Tror jeg kaller deg mann jeg, er det greit eller? Jeg tror at KG uten AB ville vært et hyggeligere sted med brukere som var mer ryddige og etterrettelige i debatter. Mest sansynlig hadde det også vært kjedeligere her. @EpleDrue leker du ofte AB? Ja, siden du spør så fint. Nei, det orker jeg ikke. Skriver ikke noe som er så farlig. @Strixa Dersom en har kjærlighetsproblemer, burde en da lage tråd om dette som anonym bruker? Eller bare gå videre i livet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå