Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om de har feilpriset her også eller det er fullpris hos dem men kyllinggryta sto det 25 kr på, men de hadde grøten til 1 kr. 

Anonymkode: 3a540...cde

Forskjell på familiepakken med kyllinggryte (ordinærpris) og den på tilbud:) selv om de ser nesten identisk ut. 

Jeg har letet etter den nedsatte julebrusen, mulig de ikke bytter plakater her heller :ler: Hvilket merke er det snakk om? Tenker å sjekke litt i mårra nå :P

Anonymkode: d58f8...f2f

I vår butikk prøver vi å printe ut nye plakater, men det er faktisk ikke lett. Det er grans julebrus 1,5 L og hamar på glassflaske. 

Men vi har faktisk fått beskjed om å ikke bytte plakater/priser på julesnopet, fordi det er ikke er så mange som vet at det er på tilbud. Og også å la det stå igjen billigvarer på lageret som skal prioriteres til faste kunder om det er tomt i butikken. Så litt sleipt er det jo!

Anonymkode: 9b726...6b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde vært bedre om de som ikke har råd til å kjøpe julemat til vanlig hadde fått muligheten til å kjøpe det selv når det er billig i stedt for at noen skal hamstre opp alt for å gi til organisasjoner. Må være en bedre følelse å kunne handle selv enn å få! 

Det er faktisk overraskende mange som ikke har fått med seg at det er priskrig engang.. Så må jo være bedre at de får julemat i det hele tatt, og hatten av for de som kjøper til andre, mener jeg 🙌🏻💕

• Liker 2
Skrevet

Nå mente ikke jeg noe nedsettende mot dere som gir til organisasjoner, men for de fattige som får med seg dette tilbudet må det føles utrolig deilig å kunne handle selv! 

All ære til dere som gir og bidrar! 

Anonymkode: dfc74...e6d

• Liker 1
Skrevet

Ooops, kom borti anonymknappen ⬆️

Skrevet

Jeg fikk tak i browniesene til 9,90 på kiwi, men så ser jeg at de har tatt 11,60 for de i kassa. Tar de kronene de gir i rabatt tilbake fra oss i kassa?  :klo:

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Nå virker det som det begynner å bli utsolgt hos oss :tongue: Med unntak fra surkål! :laugh:

Skrevet

Nå virker det som det begynner å bli utsolgt hos oss :tongue: Med unntak fra surkål! :laugh:

Det er ellevillt hos oss. Prix hadde fylt på alt, manglet bare marsipan. Men så hadde kiwi gryta men den var ytterligere satt ned. Fra 4,50 til 2,50. :laugh: Gjett hvem som hamstret 11 stk. 

• Liker 1
Skrevet

Hvilket julegodter er på tilbud nå? Og pris? Jeg kjøpte freia sjokoladenisser til 26kr her om dagen og skumnisser til 14,50, men vil gjerne ha andre ting også...

Skrevet

Hvilket julegodter er på tilbud nå? Og pris? Jeg kjøpte freia sjokoladenisser til 26kr her om dagen og skumnisser til 14,50, men vil gjerne ha andre ting også...

Vet ikke om det gjelder enda men....

julemarsipanposen som er sjokolade og marsipan blandet koster 21 på kiwi. 

Mokkabønner koster 21 på Rema og Kiwi.

Laban Seigmenn 16,- Rema.

Skrevet

Tykke marsipanpølser med strø 3 pk 9,- rema

Appelsin kule står 21 på i butikk men noen sier den koster 9,-? Rema

Skrevet

Men jeg får inntrykk av at pris varierer fra butikk til butikk. Ofte har folk sagt at ting koster så og så mye her, jeg har gått i butikk, og det har ikke stemt. Så kanskje best å sjekke der. 

• Liker 1
Skrevet

julegris liten og stor
freia julevenner
nidar julefavoritter (?) - ikke helt sikker på navnet
mokabønner
seigmenn
skumnisser
sjokoladenisser
nidar julemarsipan pølser med og uten strø 
tror også appelsin sjokoladen
og at kong håkon er satt ned

det er iallefall det jeg har fått med meg fra vår butikk:))

Skrevet

Jeg fikk tak i browniesene til 9,90 på kiwi, men så ser jeg at de har tatt 11,60 for de i kassa. Tar de kronene de gir i rabatt tilbake fra oss i kassa?  :klo:

går opp og ned hele tiden!

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Kjøpte i dag en pose med ostepop, tunfisk i vann, 2 vaniljesukker, 1 bakepulver, 3 pk rødkål og 1 pk surkål. Tok de siste eskene med kål. Brownies og marsipan var de tom for, da må jeg prøve andre butikker. Dette var gøy. Håper de fortsetter med krigen. 

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

går opp og ned hele tiden!

Så absolutt, som jeg poengterte tidligere om grøten jeg kjøpte. Samme produktet kostet halv prisen dagen derpå og kostet for øvrig hvis noen lurer 6 kroner på lørdag. Tomatsuppe som jeg har kjøpt noen av, koster nå 12.90 og 16.90 så er ikke så lave priser på dem mer. 

Skrevet

Så absolutt, som jeg poengterte tidligere om grøten jeg kjøpte. Samme produktet kostet halv prisen dagen derpå og kostet for øvrig hvis noen lurer 6 kroner på lørdag. Tomatsuppe som jeg har kjøpt noen av, koster nå 12.90 og 16.90 så er ikke så lave priser på dem mer. 

Dette er jo veldig misvisende. I en artikkel idag sier alle kjedene at de vil fortsette krigen helt frem til jul. Og da lurer en på om det er gjort med vilje så de kan faktisk tjene på det.

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet (endret)

Det er ellevillt hos oss. Prix hadde fylt på alt, manglet bare marsipan. Men så hadde kiwi gryta men den var ytterligere satt ned. Fra 4,50 til 2,50. :laugh: Gjett hvem som hamstret 11 stk. 

Kanskje der jeg må gå. :laugh: Jeg har en Rema butikk som nærmeste nabo og den er virkelig ikke noe å skryte av (virkelig så jeg har lyst til å sende en klage til Rema). Alle trekker seg mot samme butikken som ligger et godt stykke unna på grunn av bedre kvalitet så det er ikke rart den er tømt, men nå er det også eneste butikken som har hatt et utvalg på ting. :P 

Endret av Steve Rogers
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Dette er jo veldig misvisende. I en artikkel idag sier alle kjedene at de vil fortsette krigen helt frem til jul. Og da lurer en på om det er gjort med vilje så de kan faktisk tjene på det.

Ja, men jeg stikker innom butikken hver dag og titter jeg etter noen kupp. Bali kyllinggryte kostet i dag 2.70 om det er noen trøst, vell, det kostet den ihvertfall der jeg var :P Tomatsuppe derimot, nope, nei, skjer ikke. Hadde aldri trodd at Meny skulle være billigst på noe!!! :laugh::laugh::laugh: De hadde fortsatt 8.90 i helgen

Skrevet

Ja, men jeg stikker innom butikken hver dag og titter jeg etter noen kupp. Bali kyllinggryte kostet i dag 2.70 om det er noen trøst, vell, det kostet den ihvertfall der jeg var :P Tomatsuppe derimot, nope, nei, skjer ikke. Hadde aldri trodd at Meny skulle være billigst på noe!!! :laugh::laugh::laugh: De hadde fortsatt 8.90 i helgen

Den trøsten benyttet jeg meg av ja. 11 stk  :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...