Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kommer det til å være tilbud på påskegodtesnop på påskeaften, tror dere? :arwen:

Anonymkode: 00e56...d3c

Nei sider tror eg ikkje. Det pleier vel vara efter påske?

Anonymkode: d3c7a...03d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Safarikjeks er nå 11.90,- hos rema og kiwi. Har kostet 18.90,- de sister månedene. 

Anonymkode: 0563d...3b7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meny har nå "Våre egne ferskvarer"  kjøttdeig, karbonadedeig og rå kjøttboller til kr. 29,90.-

:spise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Safarikjeks er nå 11.90,- hos rema og kiwi. Har kostet 18.90,- de sister månedene. 

Anonymkode: 0563d...3b7

Mest sannsynlig kun denne uka. Extra har minus 30% på all kjeks fra sætre så er nok derfot

Anonymkode: ac686...571

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Jerry Lee skrev:

Meny :

8pk Gilde grillpølser, kr. 29,90

8pk Finsbråten grillpølser, kr. 19,90.

8pk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Jerry Lee skrev:

8 pølser i pakka!

Har du gått rundt hele ditt liv og trodd at det er 8 pølser i en pakke grillpølser fra Gilde?

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, applestories skrev:

Har du gått rundt hele ditt liv og trodd at det er 8 pølser i en pakke grillpølser fra Gilde?

:troest:

Hvor mange er det mener du? Og hvorfor så jævlig nedlatende?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Hvor mange er det mener du? Og hvorfor så jævlig nedlatende?

10.

Slik at når du kjøper en pakke små pølsebrød har du to til overs, og når du kjøper store pølsebrød har du to for lite.

Ikke nedlatende, trodde ærlig talt det var noe "alle" nordmenn irriterte seg over - det er ihvertfall inntrykket man får i grillsesongen :)

(men som du ser under kan selv de som selger produktene ta feil)

Screenshot_20180426-163503.thumb.png.f58f1291b559490cf8229eb437a91b72.png

Screenshot_20180426-163701.thumb.png.2652ee4495330ce21c7dac95e6b216ad.png

Endret av applestories
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Hvor mange er det mener du? Og hvorfor så jævlig nedlatende?

Tror det var ment humoristisk! Er hvertfall slik jeg leser det😊 Dessuten er det jo du som har rett! Normalt sett er det jo 10 pølser i en pakke. Nå har de laget pakker med bare 8 pølser i, disse kan dermed selges til en lavere pris, noe som ser bra ut for kunden (helt til kunden oppdager at pakken "mangler" to, og at prisen dermed ikke er fullt så god som de trodde!

Anonymkode: 3c51c...f44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg opplever det motsatte. Mesteparten av det du nevner, ser ikke jeg på som mat da, så kan jo være derfor.

Anonymkode: ea5bb...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det var ment humoristisk! Er hvertfall slik jeg leser det😊 Dessuten er det jo du som har rett! Normalt sett er det jo 10 pølser i en pakke. Nå har de laget pakker med bare 8 pølser i, disse kan dermed selges til en lavere pris, noe som ser bra ut for kunden (helt til kunden oppdager at pakken "mangler" to, og at prisen dermed ikke er fullt så god som de trodde!

Anonymkode: 3c51c...f44

Javel. Men jeg husker ikke når det var ti pølser i pakka. 8 har vært standard i årevis.

Men dette er ikke en krangletråd.  Jeg mente bare å opplyse etter trådtittel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, applestories skrev:

10.

Slik at når du kjøper en pakke små pølsebrød har du to til overs, og når du kjøper store pølsebrød har du to for lite.

Ikke nedlatende, trodde ærlig talt det var noe "alle" nordmenn irriterte seg over - det er ihvertfall inntrykket man får i grillsesongen :)

(men som du ser under kan selv de som selger produktene ta feil)

Screenshot_20180426-163503.thumb.png.f58f1291b559490cf8229eb437a91b72.png

Screenshot_20180426-163701.thumb.png.2652ee4495330ce21c7dac95e6b216ad.png

Ok. Har aldri sett en 10pk av den typen. Og nå er jeg ferdig. Det jeg opplyste om var altså prisen en ÅTTEpk!

Hjelpes.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det var ment humoristisk! Er hvertfall slik jeg leser det😊 Dessuten er det jo du som har rett! Normalt sett er det jo 10 pølser i en pakke. Nå har de laget pakker med bare 8 pølser i, disse kan dermed selges til en lavere pris, noe som ser bra ut for kunden (helt til kunden oppdager at pakken "mangler" to, og at prisen dermed ikke er fullt så god som de trodde!

Anonymkode: 3c51c...f44

Du har rett i at det var ment å være humoristisk, ikke slemt :)

Du har også rett i at kjedene og/eller produsentene gjerne endrer størrelsen på pakningene slik at det ved første øyekast ser ut til at du får et bedre tilbud enn du faktisk gjør.

Derfor sjekket jeg Menys nettsider, og bildet av en 10pk jeg la ved er fra kundeavisen. På nett, vel å merke, så om der er andre priser og størrelser i butikk enn det som reklameres for skal jeg legge meg flat:pisk:

-----

Tilbake til tema så har jeg i det siste funnet mange gode tilbud i ulike butikker - mye forskjellig som skal ut av sortimentet og som fortsatt er holdbart i månedsvis. Tyder på at det ryddes i hyllene - er nok mest oppsamling frå vinterslippet, men nå kommer jo snart årets andre matvareslipp.

Meny er jo kjent for å ha gode tilbud på nyhetene den første uken.

Endret av applestories
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 pk fra Gilde har vært i alle år. Har aldri hørt om 8 pk, så er vel den som er ny..

Anonymkode: 5c672...5e9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinderegg 3pk 30 kr på coop xtra, vanligvis koster ett Kinderegg 16kr. 

Anonymkode: bf8d0...4ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...