Gå til innhold

Starter prøvingen i dag !!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til til deg og :-) Jeg må bare teste imorgen, selv om jeg regner med at den er negativ :-P

spennende! Du får holde oss oppdatert da :) 

Anonymkode: 64bf5...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør også ta folat, hvis du ikke gjør det allerede! http://nhi.no/graviditetsoraklet/svangerskap-og-fodsel/livsstil/folat-og-graviditet-4908.html Kjøpes over nett eller på apoteket:) Hvis du vil lese om andre i samme situasjon, så er det mange som skriver "prøverdagbøker" her på kg. Du finner det under dagbok-kategorien :tommel: Lykke til med prøvingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok test i går som var negativ, men det var også litt tidlig å teste. Om EL var da jeg tror så er det 11 dpo i morgen og skal teste igjen da, men aner jo ikke om gjetter tidspunkt for EL stemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Jeg var på GU idag, og hun sa at jeg akkurat hadde hatt El. Så jeg venter nok tr om et par uker :-) Hvis ikke blir det mer testing :-P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok ut P staven i dag og da er prøvingen i gang! Hjelp så skremmende og morsomt på en gang. Men merker på hele meg at dette er riktig og fantastisk ! 

Hadde vært gøy om noen ville dele opplevelsen sin rundt dette ? 

 

Anonymkode: 64bf5...5ed


Vi også! Jeg sluttet med p-piller for et par måneder siden, og vi begynte prøvingen i går :blush:
Vi er så spente og fulle av forventninger, men er klar over at det kan ta lang tid. Åh, jeg er så utålmodig! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider


Vi også! Jeg sluttet med p-piller for et par måneder siden, og vi begynte prøvingen i går :blush:
Vi er så spente og fulle av forventninger, men er klar over at det kan ta lang tid. Åh, jeg er så utålmodig! :fnise:

så bra at det ikke bare er jeg som er utålmodig! :-P Jeg har så lange sykluser, at det kan ta veldig lang tid. Men gynekologen sa at vi kan ha truffet til riktig tid nå (hun mente jeg nettopp hadde hatt El,  og vi hadde samleie kvelden før). jeg har kjempehøye forventninger nå! :-o Kommer nok til å bli veldig skuffet hvis vi ikke har truffet, selv om fornuften sier at jeg ikke må bli det :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra at det ikke bare er jeg som er utålmodig! :-P Jeg har så lange sykluser, at det kan ta veldig lang tid. Men gynekologen sa at vi kan ha truffet til riktig tid nå (hun mente jeg nettopp hadde hatt El,  og vi hadde samleie kvelden før). jeg har kjempehøye forventninger nå! :-o Kommer nok til å bli veldig skuffet hvis vi ikke har truffet, selv om fornuften sier at jeg ikke må bli det :-P

Akkurat samme situasjon her faktisk :biggrin:
Jeg gjør mitt aller beste for å senke alle forventningene. Krysser fingrene for dere! :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat samme situasjon her faktisk :biggrin:
Jeg gjør mitt aller beste for å senke alle forventningene. Krysser fingrene for dere! :heiajente:

Samme her. Kjempe utolmodig. Negativ test i dag og da ble det nok ikke denne gang =/ Vet jo det kan ta tid, men er jammen ikke lett å vente og å ikke vite. Venter TR på mandag ca og da får jeg iallefall vite om syklusene mine er blitt regulære igjen, om ikke så kjøper jeg bare masse EL tester og tester ofte så vi ikke bommer =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare negative g tester, med hadde nok el en uke etter jeg trodde, så må hvertfall vente en uke til med å teste tror jeg. Klarer ikke å få tankene bort fra dette mer enn noen få min, leser alt mulig rart. Ønsket er så sterkt. Håper vi alle får en liten spire innen kort tid ! TS :) 

Anonymkode: 64bf5...5ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir gal av å lese om alt mulig hele tiden! Sitter å grubler når jeg ikke leser. Har bare lyst til å se på babyklær når jeg skal handle julepresanger, og går og lurer på hvilket kjønn det blir, hvordan han/hun kommer til å se ut... Tror jeg bare kan gå å legge meg inn et sted :-P Haha! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe huff, det skal ikke være lett. Her var det faktisk mannen som ønsket å se på barneklær forrige dagen. Var så koselig !! 

Anonymkode: 64bf5...5ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha :biggrin: kjæresten min gikk også og så på barneklær uten meg i går. Han gleder seg litt han også :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å så på senger her om dagen og syns at selv de kjedeligste ting er så søtt og fint. Har bestemt meg for å prøve å sy mye selv og har allerede begynt å samle oppskrifter, så nå må jeg bare lære meg å sy :P

 

Endret av Suta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kult! Folk prater alltid om strikking med en gang det er en baby på vei, men jeg har ikke tålmodighet til å strikke :P Men sying kan jo være gøy da! :5: 

Åhhh! Hvis gynekologen hadde rett om at jeg akk hadde hatt El når jeg var der (og hvis vi har truffet, noe hun mente var mulig), så bør det vise på testen 23.des. Det hadde bare vært tidenes julegave!!! Wæøæ!  Hater å vente (spesielt på en mulig stor skuffelse..)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok test i dag som var POSITIV! :biggrin:

Noe jeg ikke tror helt på enda.. så jeg blir her en stund til...

åh gratulerer !!!! 

Anonymkode: 64bf5...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok test i dag som var POSITIV! :biggrin:

Noe jeg ikke tror helt på enda.. så jeg blir her en stund til...

Nei er det sant?? Så koselig! GRATULERER :laugh::rodmer: Kjempekoselig å høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...