Gå til innhold

Starter prøvingen i dag !!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tok ut P staven i dag og da er prøvingen i gang! Hjelp så skremmende og morsomt på en gang. Men merker på hele meg at dette er riktig og fantastisk ! 

Hadde vært gøy om noen ville dele opplevelsen sin rundt dette ? 

 

Anonymkode: 64bf5...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min eneste hensikt var å forhøre meg litt med andre her. 

Anonymkode: 64bf5...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, noen folk altså...

Vi er et par i midten av 20 årene som prøver. Jeg sluttet på pillene i august, så vi er nå i slutten av PP3 (prøve periode). Vi skulle ta det helt rolig og ikke stresse. Bare slutte og se hva som skjer. Men man blir jo gira, så jeg har noen apper på telefon der jeg ser ca hvordan syklusen min er. Så har jeg masse "hypokonder symptomer" hver måned, om man kan kalle det det :) ømme pupper, kvalm, kjenner hver minste lille murring i magen osv. Haha! Skal ha tante rød på besøk til fredag, det blir spennende å se om det klaffet denne måneden! 

Jeg synes det er en spennende tid. Kos deg masse og lykke til :D  

Anonymkode: 63153...2b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Skjønner godt at man blir opphengt i dette! Man ønsker jo egentlig at det bare skal skje med en gang! Kan du anbefale noen apper ? 

Vi er også i midten av 20 årene, masse lykke til !! :) 

Anonymkode: 64bf5...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, og lykke til! Kjøp masse strimmeltester på billige-tester.no. Jeg klarer aldri å vente på tante rød, så har testa noen dager før. Da slipper man å vente, også vet man før man får mensen, så slipper man å bli så skuffa opp igjen og opp igjen når tante rød kommer på besøk :P fikk positiv test for 5 dager siden, forventet mens i mårra :) har prøvd av og på i 2 år :) 

Et tips, ikke bruk ibux eller naproxen, det hemmer eeggproduksjon.

Anonymkode: 913d3...29e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar og råd ang billig tester ! Har nå bestilt en del og gleder meg masse :) 

åh gratulerer med positiv test! Håper alt går i orden :) 

lykke til ! 

Anonymkode: 64bf5...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig! 

Tusen takk, det håper jeg også :)

Lykke til til dere og! :D 

Anonymkode: 913d3...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, og lykke til! Kjøp masse strimmeltester på billige-tester.no. Jeg klarer aldri å vente på tante rød, så har testa noen dager før. Da slipper man å vente, også vet man før man får mensen, så slipper man å bli så skuffa opp igjen og opp igjen når tante rød kommer på besøk :P fikk positiv test for 5 dager siden, forventet mens i mårra :) har prøvd av og på i 2 år :) 

Et tips, ikke bruk ibux eller naproxen, det hemmer eeggproduksjon.

Anonymkode: 913d3...29e

Hei! Jeg har kikket en del på billige-tester.no selv, og lurer på om du har prøvd noe annet enn strimmeltestene?

Jeg tenker litt på å kjøpe den digitale testen fra Clearblue, litt lenger ned på siden her.

Det er ikke det at den er så himla dyr, men jeg lurer bare på om det er noe vits i å kjøpe en test som er 10 ganger så dyr hvis strimlene fungerer like bra? Har ikke så mye erfaring med dette her, det viktigste for meg er at det er så sikkert som mulig så klart men hvis alle disse forskjellige testene er like "sikre" og det er mer smak og behag tenker jeg jo å starte med strimler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strimlene fungerer like bra synes jeg ihvertfall :) skal du teste mye vil det bli dyrt i lengden å kjøpe CB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Appen jeg bruker heter ladytimer. Har den på Android tlf, så vet ikke om den finnes til Apple? Den har i allefall alt du trenger, og er min favoritt blant flere jeg har testet ut. Den har også egen chat funksjon :) i morgen er det test dag igjen! Spent!!

Anonymkode: 63153...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også startet å prøve nå denne uken..Veldig spent.. Merker det plutselig ble litt skremmende også 😊Lastet ned en app som heter life. Noen erfaringer med den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Appen jeg bruker heter ladytimer. Har den på Android tlf, så vet ikke om den finnes til Apple? Den har i allefall alt du trenger, og er min favoritt blant flere jeg har testet ut. Den har også egen chat funksjon :) i morgen er det test dag igjen! Spent!!

Anonymkode: 63153...2b4

takk for tips ! Hvordan gikk testingen i dag?? Ts :) 

Anonymkode: 64bf5...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har også startet å prøve nå denne uken..Veldig spent.. Merker det plutselig ble litt skremmende også 😊Lastet ned en app som heter life. Noen erfaringer med den? 

lykke til :) ja blir fort mange tanker! 

Anonymkode: 64bf5...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin negativ test dessverre, og tante rød kom dagen etter :( har heldigvis regelmessig syklus, så da er det bare å prøve igjen. Er glad for det i allefall! 

Hvordan går det med deg da? Fant du noen gode apper? :) jeg synes iallefall den er kjekk og ha. For da har jeg oversikt over ca eggløsning, da jeg ikke gidder å teste med eggløsningstester!

Anonymkode: 63153...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit! Men så fint at du er positiv ! Lykke til :) 

vanskelig å finne syklusen sin igjen etter prevensjon stopp. Utifra kalkulator skal jeg ha eggløsning i dag, men vet ikke om jeg har eggløsning nå, kanskje kroppen fortsatt er påvirket fra p staven. Har ikke hatt noe slim og tatt tester, de har ikke vært like sterke som kontroll streken. Har murringer i ryggen og stikkinger i magen, hatt det de siste dagene. Men dette kan jo komme av at p staven er tatt ut også. Lastet ned appen du anbefalte nå, så skal prøve den :) 

 

Anonymkode: 64bf5...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Strimlene fungerer like bra synes jeg ihvertfall :) skal du teste mye vil det bli dyrt i lengden å kjøpe CB

Okey takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynte også å prøve samme dag! Vi er begge 26. Slutta på p-pillene i oktober og neste sykel ble litt forsinka så veldig usikker på når EL er, bare prøver mye for sikkerhets skyld :P  Har bestilt tester og håper på å få de i posten i dag. Tror muligens EL var i går så nå er det bare å vente (vanskelig!) Har hatt lyst på baby lenge så nå når vi endelig har begynt å prøve så håper jeg det klaffer fort. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er også I 20-årene og prøver. Men syklusene mine er helt på tuppa.. mellom 40-45 dager siden august. Nå er jeg på dag 56 ca. Men kan ha noe med p-pilleslutt å gjøre kanskje. Gleder meg til å høre hvordan det går med dere! :-D

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til begge to over her 😁👍 syklusen min har tulla en del nå også, trodde jeg hadde eggeløsning, men plutselig kom den en uke etterpå. Fikk bare hatt oss 1 gang da, men får se :) prøver å ikke la hele hverdagen handle om det. Hadde vært en fin førjulsgave da ! 

Anonymkode: 64bf5...5ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...