Gå til innhold

Hva gjør du på lørdagskvelden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke kjefte på hunden da :( Hadde hund før, og hun var veldig praktisk å krangle med :P Hoppet rundt på gulvet med henne og sloss om en taustump. Man kan ikke la være å smile når et annet vesen er så engasjert, glad og ivrig :)

Godt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har spist taco og sett film med kjæresten. Nå ligger jeg på sofaen under et stort ullteppe og ser på drop dead diva :) Skikkelig lat TV-kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagd en køforlenger av afrikansk blackwood og juma, spiser jeg pepperkaker, hører på Anna Ternheim og spiller BF4 :)

Hva er en køforlenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist taco og sett film med kjæresten. Nå ligger jeg på sofaen under et stort ullteppe og ser på drop dead diva :) Skikkelig lat TV-kveld!

ÅÅÅÅÅH! Nå fikk jeg lyst på taco. Er sulten igjen, men spiste opp pizzaen. Jeg som tenkte jeg var så lur som laget en liten pizza akkurat stor nok til meg selv... Jeg må begynne å invitere folk på mat på lørdager sånn at jeg har rester... Hm. Jeg tror jeg skal lage meg taco i morgen... eneste kjipe er at da må jeg gå 10min lenger til butikken enn om det ikke hadde vært søndag. Hele FEMTEN minutter må jeg bruke :( Syntes ekstremt synd på meg selv nå... kanskje jeg skal lage meg havregrøt..?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom akkurat hjem fra en hyggelig tinderdate. Nå titter jeg litt rundt på sosiale medier og nyheter og spiser potetgull.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å skru bak på biljardkøen, slik at man når lenger ut på bordet.
Her er en jeg lagde av Bacote for litt siden
 

Åh! Billiard er så ufattelig gøy!!! Har spilt det en god del siste månedene, og virkelig fått øynene opp for spillet. Er så kjekt når man "knekker koden" og faktisk klarer å planlegge slagene og få den hvite ballen til å ligge der man vil ha den. Har lyst til/blitt anbefalt å kjøpe min egen kø etterhvert faktisk. Har du peiling på hva en nybegynner burde kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom akkurat hjem fra en hyggelig tinderdate. Nå titter jeg litt rundt på sosiale medier og nyheter og spiser potetgull.

Første date? :) Alltid kjekt når de går bra. Blir det en nummer to? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Billiard er så ufattelig gøy!!! Har spilt det en god del siste månedene, og virkelig fått øynene opp for spillet. Er så kjekt når man "knekker koden" og faktisk klarer å planlegge slagene og få den hvite ballen til å ligge der man vil ha den. Har lyst til/blitt anbefalt å kjøpe min egen kø etterhvert faktisk. Har du peiling på hva en nybegynner burde kjøpe?

Ta det på PM, jeg kan hjelpe deg med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første date? :) Alltid kjekt når de går bra. Blir det en nummer to? :) 

Første date ja, og ser ut til at det blir en nummer to :biggrin: Han virker veldig interessert ihvertfall, og fikk melding nesten med en gang jeg hadde kommet inn døra, haha. Spennende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første date ja, og ser ut til at det blir en nummer to :biggrin: Han virker veldig interessert ihvertfall, og fikk melding nesten med en gang jeg hadde kommet inn døra, haha. Spennende! 

Så kjekt!! Du må fortelle om hvordan date nr 2 går. Hva gjorde dere på daten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt poeng.

Du kan få deg en sånn tamagochi (eller hva det nå var de datadyrene het). Hadde et slikt en gang på nititallet som jeg kjeftet på :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt!! Du må fortelle om hvordan date nr 2 går. Hva gjorde dere på daten?

Først gikk vi en tur med hunden hans, så dro vi hjem til han og lagde middag sammen. Blir litt skeptisk når folk inviterer hjem til seg selv på første date, men det gikk bra :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...