Gå til innhold

Hva gjør du på lørdagskvelden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er helt alene, hører på musikk, nipper til litt vin og leser en bok. Høres kanskje stusselig og viggo ut for noen, men for meg er det en perfekt kveld. 

Anonymkode: 7c6fb...bb9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært på jobb. Nå skal jeg gire ned en times tid, sove 6t og så opp på jobb igjen.

Anonymkode: cc641...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres perfekt ut! Selv har jeg rigget meg i sengen og ser på Harry Potter mens jeg spiser nybakte kanelsnurrer. :) 

Anonymkode: 362b6...e3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja jeg og sønnen pakket adventsgaver og gjorde klart kalenderen, så deretter på en film og han la seg ca 21. Etter det har jeg hengt litt på KG og utsatt å legge meg jeg også... noe jeg må straks siden jeg må opp og rydde leiligheten i morgen, eneste dagen å gjøre det på og det er totalt bomba :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag her jeg faktisk kjeda meg, typisk en sånn dag da alt bare er noe dritt. Som regel finner jeg alltid på noe på lørdagene. T.o.m tv var bånn i bøtta i dag. :a034:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist pizza og sett på film, og nå henger jeg på KG med dynen rundt meg :) Optimal lørdag altså :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist pizza og sett på film, og nå henger jeg på KG med dynen rundt meg :) Optimal lørdag altså :D 

Jeg har spist pizza og sett på film, og nå henger jeg på KG med dynen rundt meg :) Optimal lørdag altså :D 

Hvilket fyll på pizzaen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvilket fyll på pizzaen?

Pepperoni, kjøttdeig, ost, tomatsaus... Det vanlige :P 

Men IKKE ananas! Hva er galt med mennesker som har ananas på pizzaen? Eller sjømat!!! :kvalm: Slikt hører IKKE hjemme på pizza! Enkelte mennesker skjønner jo ingenting :sur: :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepperoni, kjøttdeig, ost, tomatsaus... Det vanlige :P 

Men IKKE ananas! Hva er galt med mennesker som har ananas på pizzaen? Eller sjømat!!! :kvalm: Slikt hører IKKE hjemme på pizza! Enkelte mennesker skjønner jo ingenting :sur: :P 

Enig.

På min egopizza er det chilliguffe (chillisaus og chreme fraiche blanding), rødløk, pølse, sopp, aubergine, masse ost, tomat opp på der igjen og så bernaisesaus etter at pizzaen er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag her jeg faktisk kjeda meg, typisk en sånn dag da alt bare er noe dritt. Som regel finner jeg alltid på noe på lørdagene. T.o.m tv var bånn i bøtta i dag. :a034:

Har du ikke netflix? :P Jeg elsker å "kjede meg" Sofa, film, pizza... 

Ps. Jeg må snart lære meg å multisitere :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm... Har du gullfisk? :) 

Nei, skulle kjøpe hund her, men ble presentert for en veldig utidig ekstrakontrakt, så jeg venter til neste oppdretter og neste kull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skulle kjøpe hund her, men ble presentert for en veldig utidig ekstrakontrakt, så jeg venter til neste oppdretter og neste kull.

Ikke kjefte på hunden da :( Hadde hund før, og hun var veldig praktisk å krangle med :P Hoppet rundt på gulvet med henne og sloss om en taustump. Man kan ikke la være å smile når et annet vesen er så engasjert, glad og ivrig :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...