Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Lady skrev:

Neii, neste episode kommer ikke før 22.april :cry3: 

Nei, det er alt for lenge til.

Satt jo og ropte nei, nei, da denne ukes episode var ferdig, for jeg ville se neste med en gang.

Og det flaue, jeg er 37 år, og bare elsker serien.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

18. april, men likevel. :grine:

Anonymkode: fa4e0...ce3

Står 22.spril på NRK.no, og 18.april på skam.p3.no. Sikkert bare klipp som kommer 18.april 😔😔😔😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, momo skrev:

Nei, det er alt for lenge til.

Satt jo og ropte nei, nei, da denne ukes episode var ferdig, for jeg ville se neste med en gang.

Og det flaue, jeg er 37 år, og bare elsker serien.

Jaa 😱 Altfor lenge!! Jeg elsker den serien, og dagens episode var så bra. Vil se fortsettelsen NÅ!! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

MÅ jo være aprilsnarr dette med 18. april?! Bare må se mer så snart som mulig!!! :D

TS

Anonymkode: 26ebc...0fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Neiii! Det er alt for lenge til 18. april! Vi må jo se hva som skjer nå!

At det går an å bli så opphengt i en serie i voksen alder. Også ble jeg skikkelig klinesjuk også...

Anonymkode: 3d2b2...4c2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

I det siste klippet som ligger på p3 nå ser man at william har på russebukse

Anonymkode: 33d94...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eva er forferdelig irriterende denne sesongen. 

Anonymkode: 45d0c...d95

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, nå ble jeg flau over meg selv!! Jeg jublet høyt når de endelig kysset!! OG jeg fikk sommerfugler i magen! Trenger å bli forelsket igjen... Hilsen ung kvinne 26!!!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og er #skamifisert. Holder ikke ut til 18 april.. Enda mindre 22, pleier jo ikke være noe ordentlig action før fredags-episoden. 

Lever meg igjennom dette Noora-William-dramaet. Savner å være singel og gå på videregående, om det er lov å si! 

Tipper resten av sesongen vil være drama med William som er russ, og Noora som ikke er det, og alt som kan skje i russetiden, utro eller lignende. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjipt at ikke neste episode kommer før om 3 (!!!) uker, men fra skaperenes perspektiv ser jeg jo at dette er nødvendig. Russetiden og slutten på semesteret må jo nesten få være med i de siste 7 episodene. Samtidig gir dete mange muligheter for neste episode. Hva kan ha skjedd disse tre uken som vi ikke får se? Kanskje Noora og Vilde har snakket gjennom problemet, kanskje Vilde har bestemt seg for å være langsint. Kanskje Noora og William ikke fungerer i lengden og den delen av plottet nesten er ferdig? 

Ventetiden kommer til å gå oss på nervene, men jeg er også utrolig spent på hvordan de vil bygge opp neste episode. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke likt Eva i hele eksistensen av Skam. Spesielt måten hun snakker på (ikke dialekten altså), er så sykt irriterende. Vet ikke om produsentene gjorst på at hun skal bli oppfattet "slik", eller om hun er en dårligere skuespiller enn de andre. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 uker til neste episode???:dry:
Hadde håpet det var en aprilsnarr, men det står fremdeles i spilleren. Sukk.

Jeg ELSKER Noora! Ble så glad når de kysset :fnise:
Tipper det klikker for Vilde, og minst en av dem truer med å gå av bussen. 
Men jeg liker Noora og William sammen. Håpløs romantiker som jeg er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 timer siden, smartbimbo skrev:

Har ikke likt Eva i hele eksistensen av Skam. Spesielt måten hun snakker på (ikke dialekten altså), er så sykt irriterende. Vet ikke om produsentene gjorst på at hun skal bli oppfattet "slik", eller om hun er en dårligere skuespiller enn de andre. 

Hun er hvertfall dårlig til å spille full :fnise: 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes
1 time siden, Lady skrev:

Hun er hvertfall dårlig til å spille full :fnise: 

Kommenterte det til samboer i går. Han mener at alle venninnegjenger har den jenta som blir SÅNN full, men at jenter er blinde for det :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synd vi ikke får se de første tre ukene av forholdet deres, og at vi ikke får sett Vildes umiddelbare reaksjon og hvordan de andre jentene takler å måtte velge side. Forhåpentligvis gjør de opp for det med en knakende bra start 18/22.april. Også håper jeg de legger ut litt instagram og sms-samtaler i løpet av denne tiden.

Om jeg skal gjette vil jeg tro Noora og William får et fantastisk bra forhold og at dramaet heller er sentrert rundt jentegjengen. Vi har ventet så lenge på at de skal bli sammen og jeg tror ikke produsentene er så tjukke i huet at de ødelegger det med en gang. 

Anonymkode: 33d94...e36

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner enda ikke hvorfor Noora faktisk liker William, jeg?

Anonymkode: a41c7...6ea

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...