Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud, Vilde når hun løper og skriker på slutten! Jeg har sett det flere ganger, og jeg ler like mye hver gang :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vilde er fantastisk!

jeg synes utrolig synd på Noora. Håper hun klarer å åpne seg opp for noen, og at det ordner seg med henne og William. Han må jo på et eller annet vis finne ut at hun var i leiligheten hans? Håper han ikke blir fuckboy igjen. 

Anonymkode: 152fb...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de som liker Vilde, så har hun og en venninne en podkast som heter Friår, som kom ut igår :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilde! :hjerte::hjerte::hjerte: Tror neste sesong kan handle om henne, siden karateren hennes har vokst så pass mye denne sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
27 minutter siden, maipai skrev:

Vilde! :hjerte::hjerte::hjerte: Tror neste sesong kan handle om henne, siden karateren hennes har vokst så pass mye denne sesongen.

Jeg føler på meg at det blir Saana. 

Synes Vilde er det åpenbare valget for neste sesong, så jeg synes det er kult hvis det blir Saana. Liker henne, og hun viser flotte sider av seg selv nå. 

Anonymkode: 152fb...a53

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kunne ønske jeg ikke startet med å se de daglige oppdateringene. Vil jo bare at det skal ordne seg for Noora, men den ene dagen er jo mer deprimerende enn den andre.. Blir sliten av det her! Og så er det bare 8 minutter igjen av ukas episode så da blir det åpenbart ikke noen avklaring i morgen. Trøster meg med at episoden neste fredag varer i 47 minutter. Hvis det blir ordentlig slutt med Noora og W da... Assa da gir jeg opp serien. Sesong med Sana fenger ikke meg om jeg må sitte der med kjærlighetssorg.

Anonymkode: 33d94...e36

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, missdior skrev:

Nytt klipp! Nå er Vilde på sporet her :) Både med W og spiseforstyrrelsene.

Vilde :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnifiq

Tror aldri et par har rørt så i meg som Noora og William. Kjenner så igjen alle følelsene og kaoset fra jeg selv var like gammel.

Håper på skikkelig klisje, og at de finner ut av det. Syns kjemien mellom dem er helt magisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Magnifiq skrev:

Syns kjemien mellom dem er helt magisk.

Magisk? Det William gjør er jo minst like ille som Nico. Det er psykisk vold. Han forfører henne, manipulerer henne og lyver hele tiden. Kjemien er alt annet enn magisk spør du meg. Syns synd på Noora som liker en sånn type som han. Syns også det er synd at slike "badguys" får heltestatus av fansen. Hva med de snille guttene?

William er ikke annet enn en lystløgner og voldsmann (merk mann, han er over 18) som driver med psykisk terror av en 16 år gammel jente.

Stakkars Noora - som var sååå tøff og kul i sesong 1, da hun fortsatt hadde integritet og stod i mot "fuckboys" (for å bruke begrepet deres) som han :cry3:

Endret av ankara
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnifiq
41 minutter siden, ankara skrev:

Magisk? Det William gjør er jo minst like ille som Nico. Det er psykisk vold. Han forfører henne, manipulerer henne og lyver hele tiden. Kjemien er alt annet enn magisk spør du meg. Syns synd på Noora som liker en sånn type som han. Syns også det er synd at slike "badguys" får heltestatus av fansen. Hva med de snille guttene?

William er ikke annet enn en lystløgner og voldsmann (merk mann, han er over 18) som driver med psykisk terror av en 16 år gammel jente.

Stakkars Noora - som var sååå tøff og kul i sesong 1, da hun fortsatt hadde integritet og stod i mot "fuckboys" (for å bruke begrepet deres) som han :cry3:

Psykisk terror?

Å kalle det psykisk terror er å fornærme de som faktisk er utsatt for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, ankara skrev:

Det var da voldsomt. Hva er det han har gjort som er minst like ille som muligens voldtekt? At han brukte Vilde for å komme i kontakt med Noora? Det er vel mye vi ikke har fått vite om hvorfor han lyver, og det handler jo antakeligvis nettopp om psykobror. At han knuste en flaske i hodet var åpenbart ikke bra, og grunn nok til å stille spørsmålstegn ved om Noora kan være sammen med ham. Men som Sana er inne på, er det ting man ikke vet her.

Men det er jo tydelig at han tolkes helt forskjellig av de som ser ham. Jeg syns han virker som en fin fyr, men med sine problemer, åpenbart. Ikke en klassisk bad boy, etter mine begreper, siden jeg ikke syns han har behandlet Noora dårlig, da det virker som noe av det han har drevet med er å beskytte henne (mor bror).

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Vera Vinge skrev:

iden jeg ikke syns han har behandlet Noora dårlig

Det er akkurat poenget mitt. Syns det er skremmende mange unge, fanatiske fans som også mener dette. Skremmende. Fortjener man virkelig å bli behandlet sånn, og samtidig mene det er helt greit?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnifiq
7 timer siden, ankara skrev:

Det er akkurat poenget mitt. Syns det er skremmende mange unge, fanatiske fans som også mener dette. Skremmende. Fortjener man virkelig å bli behandlet sånn, og samtidig mene det er helt greit?

Nå er jeg voksen, bare så det er sagt.

Hva har han gjort, som du mener er så fryktelig grusomt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns ikke William er hverken manipulerende, kontrollerende eller særlig drittsekk på generell basis.

Han virker som en normal 19-åring som har et rykte som går foran seg (og rykter i den alderen har som regel lite hold...), og som ikke har hatt det supergreit hjemme, og som har et anstrengt forhold til broren sin. Ja, han har løyet for Noora opptil flere ganger. Men ser man på løgnene, så har de alle med broren hans å gjøre. Og den intensive jakten på Noora begynte ikke før etter at kroppsspråket hennes ga beskjed om at hun var interessert. Men han har også vist seg varm og voksen. Ikke full på egen hjemmefest, samarbeidet med politiet for å få tømt kåken. Og når han fikk Noora for seg selv var han jo bare fin og respekterte alle grensene hennes, selv de svært sære.

Ja, han kunne svart Vilde på en penere måte i skolegården, men han var stilt opp mot veggen foran vennene sine. Og nei, det var ikke greit å bruke Vilde til å komme til Noora, men hallo - 19 år, liksom. Jeg mener å huske at slikt slett ikke var uvanlig da vi var på den alderen. Vedrørende slagsmålene og at han knuste flaske i hodet på en fyr, vet vi alt for lite om bakgrunnen.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poussey

Synes det har vært så få og korte klipp denne uka - tålmodighetsprøve :sjokkbla:

Håper det ramler inn masse nytt på http://skam.p3.no/ i dag :danse:

Jeg får så vondt av Noora, snakk om å pine seerne med hva som skjer videre :trist:

NB: Når Eskild rappet fiskekakene til Noora og han senere kjøpte 40 nye til henne, så var visst dette kjempegod reklame for fiskekaker, for jeg har spist endel (og jeg spiser vanligvis sjeldent fiskekaker) :laugh::fnise:

Endret av Poussey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Poussey skrev:

NB: Når Eskild rappet fiskekakene til Noora og han senere kjøpte 40 nye til henne, så var visst dette kjempegod reklame for fiskekaker, for jeg har spist endel (og jeg spiser vanligvis sjeldent fiskekaker) :laugh::fnise:

Samme her :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poussey
1 minutt siden, mm456 skrev:

Samme her :fnise:

Haha, ai love it! :5:

Fiskekaker :hjerte: Tror det blir lunsjen i dag også ass! ^^ Sitte her og spise fiskekaker og tenke på Noora :fnise: Skamfænen sin det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...