Gjest Magnifiq Skrevet 12. mai 2016 #721 Del Skrevet 12. mai 2016 1 time siden, missdior skrev: Jeg syns det bygger seg opp mot at Eskild blir den som først skjønner hva som skjer med Noora. At hun på en eller annen måte åpner seg for han. Det tror jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle de Jour Skrevet 12. mai 2016 #722 Del Skrevet 12. mai 2016 Ser ut til at ukens episode bare blir 21 minutter mens neste blir 47, så vi får nok ikke så mange svar nå. Spent på neste uke da! Også håper jeg det ikke blir streik i NRK sånn at de ikke får laga mer skam kommer til å få abstinenser i så fall! Ser ut til at Noora ikke kommer til å få noen svar fra Nico, så Mari blir nok en nøkkelperson for å finne ut hva som skjedde. I mellomtiden håper jeg inderlig at noen ser at noe er galt! Sana visste jo at hun skulle oppsøke W, hun bør kanskje grave litt. Med mindre hun er for opptatt med denne krigen sin da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 12. mai 2016 #723 Del Skrevet 12. mai 2016 (endret) Det eneste jeg egentlig har oppfattet som urealistisk i serien så langt, er at ingen av venninnene spør Noora om hvordan det går. Både Sana, fordi hun vet at Noora skulle snakke med William, og Eva som burde se at noe ikke er bra. Jeg håper at Noora snakker med vennene sine før William, selv om jeg er for at det skal ordne seg mellom N og W. Selv om jeg liker sesong 2 bedre enn sesong 1, kan jeg savne litt av det fellesskapet mellom jentene vi så mer av i sesong 1. Men da måtte man nesten hatt mer tid, for jeg har likt storylinen med henne og W veldig godt, samt scenene med Eskild, og ville ikke byttet ut det heller. Det optimale på fredag for min del: Eskild får alle jentene til å komme hjem til Noora, hun forteller og de hjelper henne med å kontakte Mari, som forteller at ingenting skjedde. Så, kan man håndtere situasjonen med Yakuza-greiene og William, hvor han også forteller mer om bakgrunnen for det ene og det andre. Endret 12. mai 2016 av Vera Vinge 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 12. mai 2016 #724 Del Skrevet 12. mai 2016 8 minutter siden, Belle de Jour skrev: Også håper jeg det ikke blir streik i NRK sånn at de ikke får laga mer skam kommer til å få abstinenser i så fall! Produksjonen ligger jo foran sendingene på TV/nett. Streiken er for øvrig avblåst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 12. mai 2016 #725 Del Skrevet 12. mai 2016 (endret) 24 minutter siden, Vera Vinge skrev: Det eneste jeg egentlig har oppfattet som urealistisk i serien så langt, er at ingen av venninnene spør Noora om hvordan det går. Både Sana, fordi hun vet at Noora skulle snakke med William, og Eva som burde se at noe ikke er bra. Jeg håper at Noora snakker med vennene sine før William, selv om jeg er for at det skal ordne seg mellom N og W. Selv om jeg liker sesong 2 bedre enn sesong 1, kan jeg savne litt av det fellesskapet mellom jentene vi så mer av i sesong 1. Men da måtte man nesten hatt mer tid, for jeg har likt storylinen med henne og W veldig godt, samt scenene med Eskild, og ville ikke byttet ut det heller. Det optimale på fredag for min del: Eskild får alle jentene til å komme hjem til Noora, hun forteller og de hjelper henne med å kontakte Mari, som forteller at ingenting skjedde. Så, kan man håndtere situasjonen med Yakuza-greiene og William, hvor han også forteller mer om bakgrunnen for det ene og det andre. Husk at jentene, med unntak av Chris og VIlde, ikke har kjent hverandre lenger enn siden i høst. Og det er jo ikke første gangen i løpet av dette skoleåret at Noora virker fjern og lite involvert i samtalene rundt seg, så det er slett ikke sikkert at det er så tydelig for dem at hun ikke har det bra. Hun har jo heller ikke vist seg å være en person som åpner seg i det hele tatt om hvordan hun har det, heller, med mindre noen faktisk spør (jfr "Tenker på William hele tiden"-samtalen med Sana). Endret 12. mai 2016 av Rosalie 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle de Jour Skrevet 12. mai 2016 #726 Del Skrevet 12. mai 2016 18 minutter siden, ankara skrev: Produksjonen ligger jo foran sendingene på TV/nett. Streiken er for øvrig avblåst! Åh er den, så bra! Ja produksjonen ligger foran, men om det skulle bli en langvarig streik ville de gå tom for materiale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 12. mai 2016 #727 Del Skrevet 12. mai 2016 25 minutter siden, ankara skrev: Produksjonen ligger jo foran sendingene på TV/nett. Streiken er for øvrig avblåst! Nope, det er den ikke. De skal mekle igjen nå kl 11. http://www.nrk.no/norge/nrk-mekling-pa-overtid-1.12942578 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 12. mai 2016 #728 Del Skrevet 12. mai 2016 20 minutter siden, Rosalie skrev: Nope, det er den ikke. De skal mekle igjen nå kl 11. http://www.nrk.no/norge/nrk-mekling-pa-overtid-1.12942578 http://www.nrk.no/norge/det-blir-ikke-nrk-streik-1.11781004 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 12. mai 2016 #729 Del Skrevet 12. mai 2016 6 minutter siden, missdior skrev: http://www.nrk.no/norge/det-blir-ikke-nrk-streik-1.11781004 ? Ikke i følge denne: http://www.nrk.no/nyheter/fortsatt-mekling-mellom-nrk-partene-1.12942951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle de Jour Skrevet 12. mai 2016 #730 Del Skrevet 12. mai 2016 En annen ting jeg lurer på: hvem stoler egentlig Noora på? Skjønte hun at Nico løy (forutsatt at han gjorde det, noe jeg tror), eller tror hun at alt det han sa om W er sant? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle de Jour Skrevet 12. mai 2016 #731 Del Skrevet 12. mai 2016 8 minutter siden, missdior skrev: http://www.nrk.no/norge/det-blir-ikke-nrk-streik-1.11781004 ? Den står jo som sist oppdatert 2014? Da må vi fortsatt vente i spenning... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 12. mai 2016 #732 Del Skrevet 12. mai 2016 21 minutter siden, Belle de Jour skrev: Den står jo som sist oppdatert 2014? Da må vi fortsatt vente i spenning... dårlig av nrk! var Eurovision NRK som delte linken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 12. mai 2016 #733 Del Skrevet 12. mai 2016 22 minutter siden, Belle de Jour skrev: En annen ting jeg lurer på: hvem stoler egentlig Noora på? Skjønte hun at Nico løy (forutsatt at han gjorde det, noe jeg tror), eller tror hun at alt det han sa om W er sant? Jeg tror hun skjønner at broren løy, både fordi hun er redd for at han har voldtatt henne (hans troverdighet generelt sett synker jo mye av det), fordi det viste seg at W var på russetreff og ikke på trening og fordi han skrev en veldig kjærlig melding til henne dagen etter og at dermed er lite sannsynlig at han hadde dumpet henne til fordel for en annen jente, slik broren sa. I tillegg tror jeg kroppsspråket hennes ville vært helt annerledes da de traff hverandre på skolen, om hun var sint på ham. De hadde jo egentlig et nært og intimt øyeblikk mtp. kroppsspråk og hvor nære de stod, noe som ville vært rart om hun trodde på broren. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 12. mai 2016 #734 Del Skrevet 12. mai 2016 1 time siden, Rosalie skrev: Husk at jentene, med unntak av Chris og VIlde, ikke har kjent hverandre lenger enn siden i høst. Og det er jo ikke første gangen i løpet av dette skoleåret at Noora virker fjern og lite involvert i samtalene rundt seg, så det er slett ikke sikkert at det er så tydelig for dem at hun ikke har det bra. Hun har jo heller ikke vist seg å være en person som åpner seg i det hele tatt om hvordan hun har det, heller, med mindre noen faktisk spør (jfr "Tenker på William hele tiden"-samtalen med Sana). Joda, jeg er enig i det siste, at hun har vært litt distansert hele veien. Men mtp. hvor lenge de har kjent hverandre, vil jeg si 3/4 år er ganske lenge i den alderen. Sånn jeg husker venninneforhold fra den tiden, ble man fort ganske nære, fordi man er mye sammen på skolen og det er mye intense greier som gjør at man snakker mye og blir nære. Men hun er jo mer lukket, så jeg ser jo det. Men likevel, så er hun ikke sitt "snappy" selv akkurat, og det er merkelig at de ikke fanger opp, hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 12. mai 2016 #735 Del Skrevet 12. mai 2016 Nytt klipp! Nå er Vilde på sporet her Både med W og spiseforstyrrelsene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 12. mai 2016 #736 Del Skrevet 12. mai 2016 Ingen streik: http://www.nrk.no/nyheter/ingen-nrk-streik-1.12943121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 12. mai 2016 #737 Del Skrevet 12. mai 2016 33 minutter siden, missdior skrev: Nytt klipp! Nå er Vilde på sporet her Både med W og spiseforstyrrelsene. Ååå, da må jeg snart ha røykepause, slik at jeg kan ta med mobilen og streame i skyggen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #738 Del Skrevet 12. mai 2016 Antar hun nå tar kontakt med Mari siden broren til William enda ikke har svart. Helt tydelig at hun sliter med spiseforstyrrelse for å kontrollere situasjonen, samt distansere seg fra andre. Det bygger seg nok bare mer og mer opp nå fremover til hele korthuset ramler for Noora og hun får hjelp, trolig av venninne først og fremst. Anonymkode: a1fed...186 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle de Jour Skrevet 12. mai 2016 #739 Del Skrevet 12. mai 2016 1 time siden, Vera Vinge skrev: Jeg tror hun skjønner at broren løy, både fordi hun er redd for at han har voldtatt henne (hans troverdighet generelt sett synker jo mye av det), fordi det viste seg at W var på russetreff og ikke på trening og fordi han skrev en veldig kjærlig melding til henne dagen etter og at dermed er lite sannsynlig at han hadde dumpet henne til fordel for en annen jente, slik broren sa. I tillegg tror jeg kroppsspråket hennes ville vært helt annerledes da de traff hverandre på skolen, om hun var sint på ham. De hadde jo egentlig et nært og intimt øyeblikk mtp. kroppsspråk og hvor nære de stod, noe som ville vært rart om hun trodde på broren. Jeg håper jo hun har gjennomskuet ham, og som du sier er hun jo redd for hva han kan ha gjort. Men hun må være ekstremt forvirret! Så siste klipp. Denne krigen til Sana tok jo en noe uventet vending må jeg si! Litt krise med den hevnen de hadde mekka, rettet mot feil person! Nå regner jeg i hvert fall med at Vilde er på sporet av noen. Ser for meg en konfrontasjon i morgen der ting kommer fram, jeg bare lurer på hvilke parter som er involvert. Mari, W, jentene, Eskild? Alle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 12. mai 2016 #740 Del Skrevet 12. mai 2016 Jeg så hun som spiller Sana i sted. Hun er russ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå