Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vil det ikke da være mest naturlig å være hjemme hos foreldene/ at foreldrene tar seg av sin syke sønn??

Anonymkode: 7b4d6...13c

Hvorfor skulle det være naturlig?

Anonymkode: a83b7...182

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæreste eller ikke. Her er det snakk om en psykisk syk person. Da er det naturlig at foreldrene passer ekstra godt på.

Hvorfor det? Mener du at siden han bipolar så trenger han barnevakt hvert eneste sekund i døgnet? Skulle en personlig assistent fulgt etter han på skolen, sånn i tilfelle?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Mener du at siden han bipolar så trenger han barnevakt hvert eneste sekund i døgnet? Skulle en personlig assistent fulgt etter han på skolen, sånn i tilfelle?

Du trenger ikke å vrenge på det jeg skrev.

Jeg sier bare at det ville vært naturlig at foreldrene tok seg av han. Det er da helt vanlig at foreldrene tar seg av barna sine når de er syke. Det er ikke snakk om barnevakt, men noe som er helt vanlig å gjøre om du har syke barn.

Men, for all del, dere trenger ikke å kverluere mer på den.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som er bekymra for matinntaket? De spiser jo bare dritt - grandis og kebab :fnise:

Neida, bare tuller. Skjønner at det er unntakstilstander.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det er litt forsoningstider nå - Isak fikk snakket med Emma og skværet opp. Jeg ser for meg at det blir et bra vors på fredag, med Even og Isak i fokus - det første vorset spilte jo en sentral del i hvordan det hele startet. Håper Even er i form og kan være med og ha det gøy.

Kanskje det bli dansing til Gabrielle, til og med? Eller at det hele avsluttes med en perfekt Pretty Woman-slutt?

Åh, jeg kommer til å savne dem! <3

Anonymkode: b048f...5e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke å vrenge på det jeg skrev.

Jeg sier bare at det ville vært naturlig at foreldrene tok seg av han. Det er da helt vanlig at foreldrene tar seg av barna sine når de er syke. Det er ikke snakk om barnevakt, men noe som er helt vanlig å gjøre om du har syke barn.

Men, for all del, dere trenger ikke å kverluere mer på den.

Nei, ikke når barna er voksne. Da er det vanligvis kjæreste, samboer eller nære venner man foretrekker. Foreldre har en tendens til å bli litt for mye i sånne situasjoner. Så det hadde vært svært unaturlig om han hadde vært hjemme hos foreldrene når han faktisk har en kjæreste. Foreldre er ofte bare biroller i livene til ungdom og unge voksne, frem til de selv får barn :) 

Anonymkode: d455f...38e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er medlem av Skam-fansiden for de over 20 år, og der var det en som postet dette bildet under her. Syntes det er bra at Skam bidrar til at folk tenker seg om! Veldig viktig å reflektere over hvordan man ser på andre. Alle er like mye verdt, uansett.:hjerte:

2016-12-12.png

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
43 minutter siden, Tita92 skrev:

Ny chat! Begynner å bli litt nervøs nå..

Å nei, hvorfor dette nå? Orker ikke mer drama. Uæææ! Nå må vi få klipp i dag. Alt må ordne seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kattehviskeren skrev:

Å nei, hvorfor dette nå? Orker ikke mer drama. Uæææ! Nå må vi få klipp i dag. Alt må ordne seg!

Enig! Håper det kommer et klipp snart! Blir gal av å vente. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste halvannen uken har jeg hatt en følelse av at de kanskje lurer oss i forhold til antallet episoder denne sesongen. Hva om det etter fredagens episode vil være en ny pause til etter nyttår hvor det da kommer et par ekstra episoder? Jeg skjønner ikke hvordan de skal klare å nøste opp i alt som trengs på en god, og ikke forhastet, måte på kun tre dager. Det kan selvfølgelig hende at Even blir hovedpersonen i sesong 4, men jeg har fortsatt mest tro på at det blir Sana i sesong 4.

Når de allerede lurer oss med lengde på episodene, så tenker jeg det ikke er helt usannsynlig at de også gjør det med antallet episoder. Sesong 4 skal nok uansett ikke starte før i månedsskiftet februar/mars.

Anonymkode: 8c4c2...f9c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den siste halvannen uken har jeg hatt en følelse av at de kanskje lurer oss i forhold til antallet episoder denne sesongen. Hva om det etter fredagens episode vil være en ny pause til etter nyttår hvor det da kommer et par ekstra episoder? Jeg skjønner ikke hvordan de skal klare å nøste opp i alt som trengs på en god, og ikke forhastet, måte på kun tre dager. Det kan selvfølgelig hende at Even blir hovedpersonen i sesong 4, men jeg har fortsatt mest tro på at det blir Sana i sesong 4.

Når de allerede lurer oss med lengde på episodene, så tenker jeg det ikke er helt usannsynlig at de også gjør det med antallet episoder. Sesong 4 skal nok uansett ikke starte før i månedsskiftet februar/mars.

Interessant tanke. Jeg skulle jo veldig gjerne ønske du har rett, men tviler litt. Det er åpenbart at de  trenger den tiden mellom sesongene på forberedelser osv. Men er det ikke slik at revyene er i ferbruar? Syns det er litt rart at de har lagd en revygruppe og spilt opp så mye rundt dette, og så får vi ikke se noe til revyen... Tenk hvor fantastisk det gøy det hadde vært å se Even spille i revyen :D 
Vi får, som vanlig, bare vente og se. Håper på klipp i dag................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, kattehviskeren skrev:

Interessant tanke. Jeg skulle jo veldig gjerne ønske du har rett, men tviler litt. Det er åpenbart at de  trenger den tiden mellom sesongene på forberedelser osv. Men er det ikke slik at revyene er i ferbruar? Syns det er litt rart at de har lagd en revygruppe og spilt opp så mye rundt dette, og så får vi ikke se noe til revyen... Tenk hvor fantastisk det gøy det hadde vært å se Even spille i revyen :D 
Vi får, som vanlig, bare vente og se. Håper på klipp i dag................

Tenker de isåfall allerede har spilt inn / spiller inn i disse dager det som eventuelt kommer etter episode 10. Ser ut som Nissenrevyen pleier å være i januar (iallefall de siste årene). Så OM det skulle vise seg at det blir noe mer i sesong 3 etter nyttår vil vi jo kunne få noe mer fra kosegruppa og revyen da. Tviler på at sesong 4 starter så raskt etter nyttår.

Men ja, vente å se er alt vi kan gjøre. Håper også veldig på en video i dag. En hvor de har en ordentlig samtale.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tre oppdateringer så langt i dag gjør vel at sannsynligheten for en video i kveld er minimal... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes dette "passe på Even" opplegget begynner å bli mer og mer idiotisk for hver chat som kommer. Dog er jeg ikke overrasket over at Eskild skal selge krill på Karl Johan.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, DobbelX skrev:

Kanskje Linn får neste sesong?

Eskild: "(...) Linn, 2017 skal bli ditt år."

Tenkte det samme. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke Linn får neste sesong. Litt av cluet med Skam er Hartvig Nissen. Linn er ferdig med videregående og har dermed ingen "connection" til skolen. Dessuten tror jeg det blir en tenåring vi skal følge.

Tipper Sana, Vilde eller Jonas. Magnus og Emma vil kanskje også få en sesong, men ikke nr. 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir helt sikkert ikke Even som blir hovedperson neste sesong. Han har jo vært ekstremt involvert i denne sesongen, så det ville vært veldig rart. Jeg tenker også at Sana er en mulig hovedperson ja, evt Vilde. 

Hva tenker du må "nøstes" opp i før en eventuell fredags fest? Det er nok slutt den 16, dessverre, men man kan jo alltids håpe  :)

Anonymkode: 9a5a2...642

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...