Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som tror hun lot t skjorten være hos Jonas, dere er klar over at hun snakker med ''Chris'' i meldingen? altså hun lot den være hos ham

Anonymkode: 7ae87...b60

Det er jo akkurat det vi driver og diskuterer. Hvis du ser på forrige side, ser du en del av grunnene til at vi tror den lå hos Jonas beskrevet.

Anonymkode: 753ca...807

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dèt er et godt poeng. Eva og Jonas har noe på gang. 

Anonymkode: ed13c...99a

1 time siden, helloAdele skrev:

Jeg ser det nå jeg og. Er nok Jonas ja.

Edit: Meldingen hvor Eva sender "ikke si det til noen da" til Chris ved en feil, kanskje den egentlig var til Jonas?? 

Det kan godt hende at Jonas og Eva roter, men det betyr dermed ikke at det er noe på gang mellom dem. Eva mener jo at Chris er en "føkkboy" og at han ikke mener noe seriøst, men i følge Vilde, som jo er en av bestevenninnene hennes, er Eva interessert men hun tror ikke Chris er det. Hun tror nok at Chris også driver å roter rundt. Ergo tror jeg ikke at hun hooker med Jonas fordi hun er interessert. Og hvis hun skrev til Noora at hun ikke skal fortelle noe om henne og Jonas, betyr det jo at hun er interessert i Chris og ikke vil at han skal finne noe ut om henne og Jonas. Uansett kommer de nok ikke til å hooke mer nå som J vet at hun ligger med Chris og at de begge er interessert i hverandre (uten å vite om det).

Anonymkode: ca37e...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan godt hende at Jonas og Eva roter, men det betyr dermed ikke at det er noe på gang mellom dem. Eva mener jo at Chris er en "føkkboy" og at han ikke mener noe seriøst, men i følge Vilde, som jo er en av bestevenninnene hennes, er Eva interessert men hun tror ikke Chris er det. Hun tror nok at Chris også driver å roter rundt. Ergo tror jeg ikke at hun hooker med Jonas fordi hun er interessert. Og hvis hun skrev til Noora at hun ikke skal fortelle noe om henne og Jonas, betyr det jo at hun er interessert i Chris og ikke vil at han skal finne noe ut om henne og Jonas. Uansett kommer de nok ikke til å hooke mer nå som J vet at hun ligger med Chris og at de begge er interessert i hverandre (uten å vite om det).

Jeg tror Vilde tar feil. Søte, naive Vilde misforstår en situasjon - ikke et usannsynlig scenario. Hun har jo helt åpenbart lest Chris feil,for han har jo gjort det veldig klart nå at han er interessert i Eva, og det påstod jo Vilde at han ikke var. Og jeg tror ikke meldingen Eva sendte feil var ment til Noora, jeg tror den var ment til Jonas, men at hun sa til Chris at den var ment til Noora fordi hun ikke kunne si til Chris at den var ment til Jonas. At det foregår ting mellom Jonas og Eva igjen ville også forklare hvorfor Jonas ikke vil fortelle vennene dine at han holder på med Emma.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6/18/2017 den 10.47, lulu88 skrev:

P- Chris idag!

Synes dette blir en fin måte å avslutte på og er spent på hvilke flere som får en dag. Tipper jenteChris får siste klipp siden så mange ønsker å se henne. Pluss en ekstra episode på lørdag med Eid feiring.

Ble skuffa over at han fikk en snutt. Han har jo aldri vært en sentral person i serien. Jeg vil ha klipp om jente chris. Hun er viktigere å vite om

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror Vilde tar feil. Søte, naive Vilde misforstår en situasjon - ikke et usannsynlig scenario. Hun har jo helt åpenbart lest Chris feil,for han har jo gjort det veldig klart nå at han er interessert i Eva, og det påstod jo Vilde at han ikke var. Og jeg tror ikke meldingen Eva sendte feil var ment til Noora, jeg tror den var ment til Jonas, men at hun sa til Chris at den var ment til Noora fordi hun ikke kunne si til Chris at den var ment til Jonas. At det foregår ting mellom Jonas og Eva igjen ville også forklare hvorfor Jonas ikke vil fortelle vennene dine at han holder på med Emma.

Søte, naive Vilde kan også ha rett. Eva er en av bestevenninnene hennes og hun tilbringer mye tid sammen med henne - men Chris kjenner hun jo ikke, så da antar hun vel bare, som Eva, at han er en fuckboy. Eva har jo sagt et par ganger at det ikke er noe seriøst mellom dem siden Chris jo er en player - noe Vilde har fått med seg. Andem har også uttalt at hun hører på fansen; fansen ville at Eva skulle bli sammen med Chris og var ikke så begeistret for forholdet mellom Jonas og Eva, noe som var årsaken til at de slo opp. 

Dersom meldingen var ment til Jonas, styrker det teorien om at hun er interessert i Chris ettersom hun ikke vil at noen skal vite at hun hooker med Jonas. Jonas har ikke fortalt noen om Emma fordi han ønsket å bli sammen med Eva - men da han fikk vite at Eva mest sannsynlig er interessert i Chris og han i henne, ville han plutselig bli sett sammen med Emma.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6/18/2017 den 16.29, AnonymBruker skrev:

Jada, vi er da vel alle enige i at en alkoholiker ikke er skikket til å oppdra barn. Går an å reflektere litt rundt dette istedenfor å komme med one-liners. 

Herregud. Må man reflektere over alt? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, Maleficenta skrev:

Ble skuffa over at han fikk en snutt. Han har jo aldri vært en sentral person i serien. Jeg vil ha klipp om jente chris. Hun er viktigere å vite om

Eva har alltid vært en sentral person i serien og klippet med Chris handlet jo om Eva. Dessuten er vi i begynnelsen av uken og vi får nok klipp med Jente-Chris også. Dessuten har penetrator-Chris vært med fra begynnelsen, og de gangene vi har sett ham, har det nesten alltid hatt noe å gjøre med Eva. Fansen ønsket jo også under sesong 1, at de skulle bli sammen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Nei, du må ikke gjøre det, men andre kan vel om de vil. Det er liksom ikke vits å gjenta det samme om og om igjen når andre reflekterer. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
31 minutter siden, Maleficenta skrev:

Jeg tenker at du ikke hadde hatt vondt av det. 

Anonymkode: 0c169...1e7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at du ikke hadde hatt vondt av det. 

Anonymkode: 0c169...1e7

Dette er en tv serie vi diskuterer. Du oppfører deg som om det er virkel7ge personer dette. Tror det er bra for noen at det ikke skal lages flere sesonger av skam. Ikke vits i å reflektere noe som uansett er åpenbart.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Roter Eva og Jonas, heter det at de har noe på gang. Følg med i timen, eller? Gjetter at du er over målgruppen til serien... 

Hun skrev ikke til Noora. Hun skrev til Jonas, men sendte med uhell til gutteChris. Hun ba Jonas "ikke si det til noen", Noora var bare en unnskyldning for å dekke over til Chris hvem meldingen faktisk var til. Forstår du nå? Det er det vi snakker om her, om det er sånn det henger sammen.

Anonymkode: ed13c...99a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Siste episode er utsatt til lørdag kveld/søndag morgen så man får med seg siste festen :) 

Anonymkode: c549e...544

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Siste episode er utsatt til lørdag kveld/søndag morgen så man får med seg siste festen :) 

Hvor har du det fra?

Anonymkode: 9eb5b...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Men "ikke si det til noen" ble jo sendt kvelden før hele skjortedialogen?

Tror også skjorten ligger hos Jonas, siden mandag var Jonas-døgn.

Hurra for jenteChris i dag!

Anonymkode: 26ebc...0fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
5 minutter siden, Mynona skrev:

Hvordan vet du det? 

Kjenner flere som jobber med serien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rairi skrev:

Alt jeg har hørt er at det er homser og muslimer i den.

Da har du hørt helt rett. Det er en serie om helt normale ungdom. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som er litt ambivalente til hele denne oppkjøringen til avslutningen? :sukk: Jeg har vært en av dem som ikke har vært superbegeistra for denne sesongen. Budskapet er viktig, ja, men det har liksom...ikke skjedd noe. Og jeg krever ikke mye altså. Jeg bare føler at denne sesongen har vært en oppvisning på hvor god Julie Andem er på stillheter. :lol: 

Grunnen til at jeg er så ambivalent, er at jeg føler at hvilket som helst av de andre klippene av de andre karakterene har vært mer spennende enn det vi har fått sett av Sana. 

Jeg synes det er synd at det er denne følelsen jeg sitter igjen med i slutten av en sesong. At den kunne vært bedre. Hm.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...