Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, pinar skrev:

ÅÅ ble glad av Jonas klipp med guttegjengen jeg. Men jeg er fortsatt på team Jonas/Eva og ikke Chris/Eva. 

For min del når det kommer til Even og Isak vs Noora og William kommer det mye av at jeg likte førstnevnte par mye bedre, og at sesong 3 er den jeg liker best, men sesong 2 (Noora sin) er den jeg har likt minst. 

Og det er helt greit å ikke ha sansen for noen karakterer, men å si at en ikke vil se dem pågrunn av at de har hatt nok skjermtid er litt teit da karakterende de VIL se har hatt like mye, om ikke mer skjermtid. Jeg har i hvert fall ikke behov for å se Even og Isak, ettersom det ikke er lenge siden vi var ferdig med sesongen deres, og de har dessuten vært med i mange av klippene denne sesongen. Jeg vil se de vi ikke har sett så mye de siste sesongene + Chris og Vilde som har vært sentrale store deler av serien. Det er de karakterene som var med fra begynnelsen som er skam, vel, for meg i alle fall. 

Anonymkode: ca37e...e54

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, pinar skrev:

ÅÅ ble glad av Jonas klipp med guttegjengen jeg. Men jeg er fortsatt på team Jonas/Eva og ikke Chris/Eva. 

Jeg er på team Eva/Chris, selv om jeg likte Jonas og heiet på dem litt, men nå er det kjent at Jonas driver og røyker hasj, noe Eva ikke likte/satte pris på. Det har ikke kommet fram at Chris bruker ulovlige rusmidler. 

Jeg er enig i at det var fint å se guttegjengen igjen. Samspillet mellom dem er autentisk :) 

Anonymkode: ca37e...e54

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det er helt greit å ikke ha sansen for noen karakterer, men å si at en ikke vil se dem pågrunn av at de har hatt nok skjermtid er litt teit da karakterende de VIL se har hatt like mye, om ikke mer skjermtid. Jeg har i hvert fall ikke behov for å se Even og Isak, ettersom det ikke er lenge siden vi var ferdig med sesongen deres, og de har dessuten vært med i mange av klippene denne sesongen. Jeg vil se de vi ikke har sett så mye de siste sesongene + Chris og Vilde som har vært sentrale store deler av serien. Det er de karakterene som var med fra begynnelsen som er skam, vel, for meg i alle fall. 

Anonymkode: ca37e...e54

Nå har vel ikke jeg skrevet noe sted at jeg vil se Isak og Even, mitt svar var mer at jeg vil heller se de enn enkelte andre karakterer og det må jo være greit. Alle har jo sansen for ulike personer både på tv og i virkeligehten. Ser ikke helt hva som er teit med det. Det baserer seg jo litt på hvilke historier som fenger for oss. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, pinar skrev:

Nå har vel ikke jeg skrevet noe sted at jeg vil se Isak og Even, mitt svar var mer at jeg vil heller se de enn enkelte andre karakterer og det må jo være greit. Alle har jo sansen for ulike personer både på tv og i virkeligehten. Ser ikke helt hva som er teit med det. Det baserer seg jo litt på hvilke historier som fenger for oss. 

Er det ikke nettopp det jeg skriver da, at det må være greit å ikke ha sansen for alle? Men det er teit å begrunne det med for mye skjemtid, da alle karakterene en vil se har hatt like mye/mer skjermtid. Ellers er jeg jo enig med deg.

Anonymkode: ca37e...e54

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, jeg syns hvertfall det virket som Jonas liker Eva litt. Måten han sa hun var der oppe på, og hvor stille han ble og undrende. Man hører praten til de andre i bakgrunnen uten at han deltar. Og det at han holder Emma skjult. Han har ikke hatt problemer med å skjule damene sine før. Tviler på at det er pga Isak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor har Eva lagt igjen en skjorte hos Jonas??:sjokk: 

Jeg håper ikke dette er alt vi får av Jonas, jeg har villet vite mer om ham siden sesong 1, og nå er jeg veldig nysgjerrig på hva greia med ham og Eva er. Jeg har vært team Jonas/Eva hele veien, og det var jo tydelig i dagens klipp at han fortsatt er litt gira på henne, også er det denne skjorten da... Wææ

Anonymkode: 753ca...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, pinar skrev:

Men, jeg syns hvertfall det virket som Jonas liker Eva litt. Måten han sa hun var der oppe på, og hvor stille han ble og undrende. Man hører praten til de andre i bakgrunnen uten at han deltar. Og det at han holder Emma skjult. Han har ikke hatt problemer med å skjule damene sine før. Tviler på at det er pga Isak. 

Helt enig. Så også blikket hans, han virket ikke som han likte tanken på Eva+Chris. Pluss at han plutselig ble villig til å vise frem Emma, virker litt som en forsvarsmekanisme for meg... 

Anonymkode: 753ca...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Ta det ned*... betyr det det jeg tror det betyr?

Anonymkode: 9eb5b...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har Eva lagt igjen en skjorte hos Jonas??:sjokk: 

Jeg håper ikke dette er alt vi får av Jonas, jeg har villet vite mer om ham siden sesong 1, og nå er jeg veldig nysgjerrig på hva greia med ham og Eva er. Jeg har vært team Jonas/Eva hele veien, og det var jo tydelig i dagens klipp at han fortsatt er litt gira på henne, også er det denne skjorten da... Wææ

Anonymkode: 753ca...807

Jeg tolker det som at det er hos P-Chris Eva har lagt igjen skjorta si. Fra klippet med P-Chris frem til klippet med Jonas er det P-Chris vi følger.

Anonymkode: bbd6f...497

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tolker det som at det er hos P-Chris Eva har lagt igjen skjorta si. Fra klippet med P-Chris frem til klippet med Jonas er det P-Chris vi følger.

Anonymkode: bbd6f...497

Eller fulgte vi Chris søndag og Jonas mandag? ;)

Anonymkode: 753ca...807

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller fulgte vi Chris søndag og Jonas mandag? ;)

Anonymkode: 753ca...807

Dèt er et godt poeng. Eva og Jonas har noe på gang. 

Anonymkode: ed13c...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tolker det som at det er hos P-Chris Eva har lagt igjen skjorta si. Fra klippet med P-Chris frem til klippet med Jonas er det P-Chris vi følger.

Anonymkode: bbd6f...497

Jeg håper bare at vi får vite det og at det er en grunn til at de forvirrer oss slik. Jeg tolket det først som at meldingene var til Jonas og at det blir en ny hovedperson per dag/døgn. 

I forrige klipp var jo Chris og Eva hjemme hos henne, og vi har jo ikke fått vite noe om at Eva har blitt introdusert for foreldrene til Chris? Sånn sett så er det jo mer logisk at det er foreldrene til Jonas som kjenner igjen skjorta da de har kjent Eva lengst og kanskje vet mer om stilen hennes. Det ville også forklart hvorfor Eva spurte om foreldrene hadde reagert på at de fant skjorta. 

Vet vi forresten når serien slutter? Jeg trodde at dette var den siste uka og at siste klipp ville komme på fredag, men jeg tviler sterkt på det nå. Eid-festen til Sana har jo blitt ganske hypa, så jeg tviler på at de er så brutale at de ikke lar oss se den. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

*Ta det ned*... betyr det det jeg tror det betyr?

Anonymkode: 9eb5b...a51

Det betyr vel å ikke gjøre så mye ut av det. Blomster er for mye. Bare ta det chill med serie og digg mat liksom :) 

Anonymkode: 152fb...a53

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Viljaa skrev:

Jeg håper bare at vi får vite det og at det er en grunn til at de forvirrer oss slik. Jeg tolket det først som at meldingene var til Jonas og at det blir en ny hovedperson per dag/døgn. 

I forrige klipp var jo Chris og Eva hjemme hos henne, og vi har jo ikke fått vite noe om at Eva har blitt introdusert for foreldrene til Chris? Sånn sett så er det jo mer logisk at det er foreldrene til Jonas som kjenner igjen skjorta da de har kjent Eva lengst og kanskje vet mer om stilen hennes. Det ville også forklart hvorfor Eva spurte om foreldrene hadde reagert på at de fant skjorta. 

Vet vi forresten når serien slutter? Jeg trodde at dette var den siste uka og at siste klipp ville komme på fredag, men jeg tviler sterkt på det nå. Eid-festen til Sana har jo blitt ganske hypa, så jeg tviler på at de er så brutale at de ikke lar oss se den. 

Siste episode vises fredag klokka 20.20 (bare se på NRK tv) :ohmy: Nooo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Viljaa skrev:

Jeg håper bare at vi får vite det og at det er en grunn til at de forvirrer oss slik. Jeg tolket det først som at meldingene var til Jonas og at det blir en ny hovedperson per dag/døgn. 

I forrige klipp var jo Chris og Eva hjemme hos henne, og vi har jo ikke fått vite noe om at Eva har blitt introdusert for foreldrene til Chris? Sånn sett så er det jo mer logisk at det er foreldrene til Jonas som kjenner igjen skjorta da de har kjent Eva lengst og kanskje vet mer om stilen hennes. Det ville også forklart hvorfor Eva spurte om foreldrene hadde reagert på at de fant skjorta. 

Vet vi forresten når serien slutter? Jeg trodde at dette var den siste uka og at siste klipp ville komme på fredag, men jeg tviler sterkt på det nå. Eid-festen til Sana har jo blitt ganske hypa, så jeg tviler på at de er så brutale at de ikke lar oss se den. 

Jeg tenker at det er ingen grunn til at Eva skulle bli stresset av at moren til Chris skjønte at skjorta var hennes. Det er i utgangspunktet lite sannsynlig at moren til Chris vet om de to, men hvis hun gjør det hadde det jo ikke vært noe stress om hun skjønte at en skjorte som lå igjen var Evas. At moren til Jonas derimot skulle finne Evas klær henslengt hos Jonas, det skjønner jeg ville være litt kleint mtp. at de to slo opp for nesten to år siden. Det er også mye mer sannsynlig at Jonas' foreldre ville kjenne igjen klærne hennes, som du sier. Vi kan også se likheter i språket mellom meldingene Jonas har sendt til Eva og Emma i dag, blant annet bruken av ordet chill og måten han samskriver ord og sløyfer bokstaver på (fantn og ikkno til Eva, blirume til Emma).

Anonymkode: 753ca...807

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at det er ingen grunn til at Eva skulle bli stresset av at moren til Chris skjønte at skjorta var hennes. Det er i utgangspunktet lite sannsynlig at moren til Chris vet om de to, men hvis hun gjør det hadde det jo ikke vært noe stress om hun skjønte at en skjorte som lå igjen var Evas. At moren til Jonas derimot skulle finne Evas klær henslengt hos Jonas, det skjønner jeg ville være litt kleint mtp. at de to slo opp for nesten to år siden. Det er også mye mer sannsynlig at Jonas' foreldre ville kjenne igjen klærne hennes, som du sier. Vi kan også se likheter i språket mellom meldingene Jonas har sendt til Eva og Emma i dag, blant annet bruken av ordet chill og måten han samskriver ord og sløyfer bokstaver på (fantn og ikkno til Eva, blirume til Emma).

Anonymkode: 753ca...807

Jeg ser det nå jeg og. Er nok Jonas ja.

Edit: Meldingen hvor Eva sender "ikke si det til noen da" til Chris ved en feil, kanskje den egentlig var til Jonas?? 

Endret av helloAdele
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, helloAdele skrev:

Jeg ser det nå jeg og. Er nok Jonas ja.

Edit: Meldingen hvor Eva sender "ikke si det til noen da" til Chris ved en feil, kanskje den egentlig var til Jonas?? 

Det tenkte jeg ikke på! :sjokk: Det kan hende! Jeg tenkte bare at det handlet om Eid-gaven til Sana :fnise:

Anonymkode: 753ca...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, helloAdele skrev:

 

Edit: Meldingen hvor Eva sender "ikke si det til noen da" til Chris ved en feil, kanskje den egentlig var til Jonas?? 

Jaaa! Det MÅ jo være det!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som tror hun lot t skjorten være hos Jonas, dere er klar over at hun snakker med ''Chris'' i meldingen? altså hun lot den være hos ham

Anonymkode: 7ae87...b60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...