Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men skjer det nødvendigvis så mye i en normal 17 åring liv da? Det skjedde hvertfall ikke mye når jeg var 17.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var en ny og interessant side av jenteChris.

Anonymkode: ed13c...99a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var en ny og interessant side av jenteChris.

Anonymkode: ed13c...99a

Hahaha, utrolig artig klipp!

"Jaja, litt OTT på slutten der, men du skjønner hva jeg mener."😂

Håper det ordner seg på noe vis for Vilde og moren!

Anonymkode: 6d485...34f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den helsesøstera bare irriterer meg så mye.

Anonymkode: 614be...45d

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo også en mulighet at den skjorta er noe hu har glemt hos Jonas da de var sammen? Kanskje litt spesielt at hu spør om det nå 2 år etter, men hvem vet? 

Endret av caline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Eva hadde en one night med Jonas, for gamle dagers skyld. Og nå vil hun ikke at Jonas skal si det til noen. Jonas har fremdeles følelser for Eva og ville først være tilgjengelig for henne, men nå som det er klart at Chris og Eva liker hverandre, vil han prøve å gjøre Eva sjalu ved å vise frem Emma på festen til lørdag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, helloAdele skrev:

Siste episode vises fredag klokka 20.20 (bare se på NRK tv) :ohmy: Nooo!!

Det er ingen grunn til å stole på NRKs TV-program når det gjelder SKAM.   De har hele tiden forvirret oss med falske tidsanvisninger, og oppdaterer til riktig tid 1 minutt før sendetid. 

Det berømte O'helga natt-klippet f.eks. Det var lagt inn med 45 minutter i sendeskjemaet.  Det varte i 6 minutter og 14 sekunder.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bilde av Vilde på den siste meldingen fra Chris, er det en feil eller har jeg misforstått noe?

Anonymkode: 7f0b8...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kalevala skrev:

Det er ingen grunn til å stole på NRKs TV-program når det gjelder SKAM.   De har hele tiden forvirret oss med falske tidsanvisninger, og oppdaterer til riktig tid 1 minutt før sendetid. 

Det berømte O'helga natt-klippet f.eks. Det var lagt inn med 45 minutter i sendeskjemaet.  Det varte i 6 minutter og 14 sekunder.

Klippet ja, men i sendeskjema står jo tiden for hele episoden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Monky skrev:

Klippet ja, men i sendeskjema står jo tiden for hele episoden..

Ja, og den er også feil i 90% av tilfellene, dette har blitt diskutert mange ganger i denne 271 sider lange tråden.

Anonymkode: dc85c...3bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Roter Eva og Jonas, heter det at de har noe på gang. Følg med i timen, eller? Gjetter at du er over målgruppen til serien... 

Hun skrev ikke til Noora. Hun skrev til Jonas, men sendte med uhell til gutteChris. Hun ba Jonas "ikke si det til noen", Noora var bare en unnskyldning for å dekke over til Chris hvem meldingen faktisk var til. Forstår du nå? Det er det vi snakker om her, om det er sånn det henger sammen.

Anonymkode: ed13c...99a

Rote er det samme som hooke, og det trenger absolutt ikke å bety at en har noe på gang. Følger du med i timen? Og hvem bryr seg egentlig?

Spiller det noen rolle hvem hun skrev til? Nei. Hun vil ikke at noen skal vite om at hun har rotet med Jonas, og dét etter at Chris har uttrykt ønske om å bli sammen med henne…. Forteller det deg ingenting?

Jeg regner med du er under målgruppen med tanke på modenhetsnivået i innlegget ditt. 

Anonymkode: ca37e...e54

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Så også blikket hans, han virket ikke som han likte tanken på Eva+Chris. Pluss at han plutselig ble villig til å vise frem Emma, virker litt som en forsvarsmekanisme for meg... 

Anonymkode: 753ca...807

Syns litt synd på Emma. Isak brukte henne fordi han ikke ville innrømme for seg selv at han var homofil. Og nå jonas som bruker hemne som rebound over Eva

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Rairi skrev:

Alt jeg har hørt er at det er homser og muslimer i den.

Det er tre homser og ca 5 ish muslimer? Resten i serien er ikke det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rote er det samme som hooke, og det trenger absolutt ikke å bety at en har noe på gang. Følger du med i timen? Og hvem bryr seg egentlig?

Spiller det noen rolle hvem hun skrev til? Nei. Hun vil ikke at noen skal vite om at hun har rotet med Jonas, og dét etter at Chris har uttrykt ønske om å bli sammen med henne…. Forteller det deg ingenting?

Jeg regner med du er under målgruppen med tanke på modenhetsnivået i innlegget ditt. 

Anonymkode: ca37e...e54

Hahaha så gøy det er med voksne som skal forklare ungdommelige begreper de ikke har peiling på 😂 

Dere har begge feil. Å rote er å ha sex. Det kan være med eller uten følelser involvert. Og jeg er 18 så jeg vet hva jeg snakker om 😉 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, helloAdele skrev:

Hahaha så gøy det er med voksne som skal forklare ungdommelige begreper de ikke har peiling på 😂 

Dere har begge feil. Å rote er å ha sex. Det kan være med eller uten følelser involvert. Og jeg er 18 så jeg vet hva jeg snakker om 😉 

Det er jo dere tenåringer som blander sammen. Rote er å kline. Å hooke som dere norske ungdommer tror er å kline, er å ha sex i engelskspråklige land..m

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, helloAdele skrev:

Hahaha så gøy det er med voksne som skal forklare ungdommelige begreper de ikke har peiling på 😂 

Dere har begge feil. Å rote er å ha sex. Det kan være med eller uten følelser involvert. Og jeg er 18 så jeg vet hva jeg snakker om 😉 

Haha, NEI! 😂 å rote er å kline, akkurat som hooking - selv om "hook up" betyr sex. Regner med du er fra langt utpå bygda? 😜

Anonymkode: dc85c...3bc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom meldingen var ment til Jonas, styrker det teorien om at hun er interessert i Chris ettersom hun ikke vil at noen skal vite at hun hooker med Jonas. Jonas har ikke fortalt noen om Emma fordi han ønsket å bli sammen med Eva - men da han fikk vite at Eva mest sannsynlig er interessert i Chris og han i henne, ville han plutselig bli sett sammen med Emma.

Anonymkode: ca37e...e54

Hvorfor skulle hun hooke up med Jonas hvis hun faktisk var forelsket i Chris? Hun har jo tilgang på Chris hele tiden, virker det som, så hvis hun hadde følelser for ham ville hun vel ikke gått for Jonas?

 

Er det bare jeg som synes dagens klipp var kjedelig? Lurer på hva som skjer i morgen. Hvis teorien om vi skulle få én dag med hver av de originale 9 Andem hadde utviklet som ikke har fått egen sesong stemmer, er vi jo nå i mål. Går vi tilbake til Sana da? Eller blir det gruppe-klipp? :vetikke:

Anonymkode: 753ca...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, NEI! 😂 å rote er å kline, akkurat som hooking - selv om "hook up" betyr sex. Regner med du er fra langt utpå bygda? 😜

Anonymkode: dc85c...3bc

Er fra Oslo jeg, og vet at dere voksne sa rote for å kline når dere var unge men blant ungdom i dag (hvis ikke hele min omgangskrets er helt på bærtur) brukes å rote for å ha sex. 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...