Ti.09 Skrevet 5. januar 2017 #3461 Del Skrevet 5. januar 2017 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg oppdaget nettopp at han som spiller Eskild (Carl Martin) og hun som spiller Sonja (Theresa) har samme etternavn (Eggesbø). Noen som vet om de er i slekt? Anonymkode: b048f...5e1 Ja, tror de er fetter og kusine. Er ikke helt sikker da, har lest det et sted. Endret 5. januar 2017 av Tita92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #3462 Del Skrevet 5. januar 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg oppdaget nettopp at han som spiller Eskild (Carl Martin) og hun som spiller Sonja (Theresa) har samme etternavn (Eggesbø). Noen som vet om de er i slekt? Anonymkode: b048f...5e1 De er fetter og kusine ja. Anonymkode: 9a5a2...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #3463 Del Skrevet 16. januar 2017 Trailer ute nå! Spoiler Neida. Aprilsnarr. Men håper at det kommer snart! Anonymkode: ae4c5...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #3464 Del Skrevet 16. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trailer ute nå! Vis skjult innhold Neida. Aprilsnarr. Men håper at det kommer snart! Anonymkode: ae4c5...237 Idiot!! Anonymkode: 7b4d6...13c 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 16. januar 2017 #3465 Del Skrevet 16. januar 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trailer ute nå! Vis skjult innhold Neida. Aprilsnarr. Men håper at det kommer snart! Anonymkode: ae4c5...237 Ikke gjør det flere ganger!Trodde seriøst traileren hadde kommet..Vi får bare vente i spenning. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri_H Skrevet 17. januar 2017 #3466 Del Skrevet 17. januar 2017 Sukk... lurer på hvor lenge vi må vente med å få trailer jeg... Er det ikke på tide snart?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #3467 Del Skrevet 17. januar 2017 2 timer siden, Siri_H skrev: Sukk... lurer på hvor lenge vi må vente med å få trailer jeg... Er det ikke på tide snart?? Jo! Jeg venter og venter... Nå skulle ny sesong komme til våren, og det kan vel være alt fra starten av mars til slutten av mai. Vanligvis har trailerne kommet i god tid før sesongstart, men det spørs vel litt om hvor godt i gang de er med forberedelser og manuskript. Hovedpersonen regner jeg med at de har klar Og JAndem har vært på en velfortjent ferie i noen uker, så det kan nok drøye litt ennå... Anonymkode: 9a5a2...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #3468 Del Skrevet 19. januar 2017 http://www.dagbladet.no/kultur/har-skam-ulrikke-avslort-seriens-neste-hovedperson/66770834 Vilde Anonymkode: 7f0b8...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 19. januar 2017 #3469 Del Skrevet 19. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: http://www.dagbladet.no/kultur/har-skam-ulrikke-avslort-seriens-neste-hovedperson/66770834 Vilde Anonymkode: 7f0b8...dbf Det er bare tull. Hun la ut 4 bilder og merket de med 1, 2, 3 & 4. Så slettet hun de hun fikk mest kommentarer på (1, 2 og 3) for hun fikk kommentarer som "drømmekroppen" osv. Alt er forklart i bildet hun la ut etter bilde nr. 4. Der det står "jeg blir hovedrolle i sesong 4" er redigert, hun skrev aldri det. Rotete forklart, men ja.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 19. januar 2017 #3470 Del Skrevet 19. januar 2017 (endret) Jeg tror det blir Sana som får sesong 4. Endret 20. januar 2017 av Tita92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 19. januar 2017 #3471 Del Skrevet 19. januar 2017 Jeg håper de legger det ut snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 19. januar 2017 #3472 Del Skrevet 19. januar 2017 1 minutt siden, Wanda Maximoff skrev: Jeg håper de legger det ut snart. Jeg håper det også! Er så spent, begynner å bli gal av å vente. Tror sesong 4 blir bra, uansett hvem som får hovedrollen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #3473 Del Skrevet 20. januar 2017 I dag kunne vi trengt en oppmuntring, produsenter. Mvh, Verden Anonymkode: da7fd...deb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #3474 Del Skrevet 21. januar 2017 Ser Skam for første gang nå, første sesong. Hvorfor var Eva så dum at hun fortalte til Isak at hun klinte/"hooka" med en annen!? Vet ikke hva som skjer videre, da, synes bare det var litt teitisk. Anonymkode: 9e5ab...e9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #3475 Del Skrevet 22. januar 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser Skam for første gang nå, første sesong. Hvorfor var Eva så dum at hun fortalte til Isak at hun klinte/"hooka" med en annen!? Vet ikke hva som skjer videre, da, synes bare det var litt teitisk. Anonymkode: 9e5ab...e9d Hun hadde ekstremt dårlig samvittighet og trengte nok å lette litt på trykket. Anonymkode: 753ca...807 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #3476 Del Skrevet 22. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun hadde ekstremt dårlig samvittighet og trengte nok å lette litt på trykket. Anonymkode: 753ca...807 Og han sladrer selvsagt også, selv om hun knapt hadde gjort noe galt, de klinte i noen sekunder lizzm. Moralen er: aldri betro det om noe som kan bli til ulempe for deg om det kommer ut. Anonymkode: 9e5ab...e9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #3477 Del Skrevet 22. januar 2017 Hva tror dere om spekulasjonene rundt Sana nå om dagen da? Anonymkode: 8a3be...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #3478 Del Skrevet 22. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tror dere om spekulasjonene rundt Sana nå om dagen da? Anonymkode: 8a3be...fc6 Jeg har trodd på en Sana sesong 4 helt siden hun så inn i kameraet i første klipp sesong 3. Det var en morsom vri, tenkte jeg Dessuten skal jo nerven i SKAM være sterk og relevant (sitat Julie Andem) Og hva er mer relevant enn Islam i Norge, å vokse opp som to-kulturell, utfordringer for en muslimsk jente i dagens Norge etc etc.. Det blir et par utfordringer når det gjelder hijaben hennes, men det kan kanskje løses med parykk? Hvis det ikke blir Sana tror jeg enten Vilde eller Magnus får sesongen.. Anonymkode: 9a5a2...642 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. januar 2017 #3479 Del Skrevet 22. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har trodd på en Sana sesong 4 helt siden hun så inn i kameraet i første klipp sesong 3. Det var en morsom vri, tenkte jeg Dessuten skal jo nerven i SKAM være sterk og relevant (sitat Julie Andem) Og hva er mer relevant enn Islam i Norge, å vokse opp som to-kulturell, utfordringer for en muslimsk jente i dagens Norge etc etc.. Det blir et par utfordringer når det gjelder hijaben hennes, men det kan kanskje løses med parykk? Hvis det ikke blir Sana tror jeg enten Vilde eller Magnus får sesongen.. Anonymkode: 9a5a2...642 Hva mener du med utfordringer med hijaben hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #3480 Del Skrevet 22. januar 2017 49 minutter siden, Mynona skrev: Hva mener du med utfordringer med hijaben hennes? Hvis hun bruker hijab til vanlig også så kan det bli vanskelig å vise henne uten hijab i serien, om det skulle bli aktuelt når hun filmes hjemme eller noe, antar jeg hun mener. Anonymkode: 8a3be...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå