ankara Skrevet 22. mai 2016 #1041 Del Skrevet 22. mai 2016 Vilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #1042 Del Skrevet 22. mai 2016 Vilde ass.. Sana har nok rett; Vilde er tøffere og seigere enn de fleste av oss! Man kunne formelig se hvordan Noora bare smeltet og bare glemte alt om det der "jeg har spist"-tullet sitt Anonymkode: ae4c5...237 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellifluous Skrevet 22. mai 2016 #1043 Del Skrevet 22. mai 2016 Vilde er god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plexus Skrevet 22. mai 2016 #1044 Del Skrevet 22. mai 2016 Elsker vilde! <3 Jeg så faktisk Vilde og Noora på Gina tricot forrige uke, da pratet de om noen karakterer i Skam. Hadde ørene på stilk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 22. mai 2016 #1045 Del Skrevet 22. mai 2016 Vilde... Teori: William har nok reist til far i London for å si at nok er nok, nå får han ta affære overfor den bedritne eldstesønnen. En rettssak mot Nico vil kunne dra farens gode navn og rykte ned i søla også, et ekstra argument for at faren skal engasjere seg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 22. mai 2016 #1046 Del Skrevet 22. mai 2016 (endret) 55 minutter siden, Plexus skrev: Elsker vilde! <3 Jeg så faktisk Vilde og Noora på Gina tricot forrige uke, da pratet de om noen karakterer i Skam. Hadde ørene på stilk *Ulrikke og Josefine. Endret 22. mai 2016 av ankara 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 22. mai 2016 #1047 Del Skrevet 22. mai 2016 Åh, hekta! Startet å se i forigårs og har nå slukt alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 22. mai 2016 #1048 Del Skrevet 22. mai 2016 4 minutter siden, hulderjenta skrev: Åh, hekta! Startet å se i forigårs og har nå slukt alt. Samme her. Bare at jeg var ferdig igår Jeg måtte se hva dette oppstyret om denne serien var for noe. Imponert! Jeg er 33, så det var kjempekjekt å mimre tilbake. Og i tillegg spilles mye av musikken jeg hørte på, på ungdomsskolen, i den serien, så jeg falt rett tilbake til ungdommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #1049 Del Skrevet 22. mai 2016 Plager meg litt at dialogen er så falsk, med tilgjorte nasale stemmer... Snakker vanlige folk sånn? Høres ut som de snakker ut gjennom nesa.. Da tenker jeg spesielt på Noora og Vilde.. Mange av scenene domineres av stirring ut i lufta og dialoger som er stakkato og rare.. Noora bruker veeeeldig lang tid på å svare når noen snakker til henne, og hun svarer på en anstrengt måte som gjør at jeg bare irriterer meg... Anonymkode: 4f27c...e2e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 22. mai 2016 #1050 Del Skrevet 22. mai 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noora bruker veeeeldig lang tid på å svare når noen snakker til henne Enig. Akkurat det irriterer meg også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonus Skrevet 22. mai 2016 #1051 Del Skrevet 22. mai 2016 50 minutter siden, UnderCover skrev: Samme her. Bare at jeg var ferdig igår Jeg måtte se hva dette oppstyret om denne serien var for noe. Imponert! Jeg er 33, så det var kjempekjekt å mimre tilbake. Og i tillegg spilles mye av musikken jeg hørte på, på ungdomsskolen, i den serien, så jeg falt rett tilbake til ungdommen 56 minutter siden, hulderjenta skrev: Åh, hekta! Startet å se i forigårs og har nå slukt alt. Starta i se i går og så ferdig i dag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #1052 Del Skrevet 22. mai 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Plager meg litt at dialogen er så falsk, med tilgjorte nasale stemmer... Snakker vanlige folk sånn? Høres ut som de snakker ut gjennom nesa.. Da tenker jeg spesielt på Noora og Vilde.. Mange av scenene domineres av stirring ut i lufta og dialoger som er stakkato og rare.. Noora bruker veeeeldig lang tid på å svare når noen snakker til henne, og hun svarer på en anstrengt måte som gjør at jeg bare irriterer meg... Anonymkode: 4f27c...e2e Ja, dialogene er rare, spesielt når Noora er med, hun bruker laaang tid på å svare og virker nesten alltid uinteressert når hun svarer. Det er unaturlig. Og ja, hun har begynt å irritere meg også. Alt med serien er autentisk, men samtalene med Noora er ikke. Anonymkode: ca37e...e54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonus Skrevet 22. mai 2016 #1053 Del Skrevet 22. mai 2016 Som ny skam-seer: Er det sånn at alt som skjer i episodene dukker opp på skam-siden i forkant? Så om man følger med der, så er det ikke noe vits i å se episodene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 22. mai 2016 #1054 Del Skrevet 22. mai 2016 Et øyeblikk siden, Tonus skrev: Som ny skam-seer: Er det sånn at alt som skjer i episodene dukker opp på skam-siden i forkant? Så om man følger med der, så er det ikke noe vits i å se episodene? Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tasia Skrevet 22. mai 2016 #1055 Del Skrevet 22. mai 2016 Er så avhengig og lever meg SÅ inn i serien at det er flaut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 22. mai 2016 #1056 Del Skrevet 22. mai 2016 1 time siden, Tonus skrev: 1 time siden, Tonus skrev: Som ny skam-seer: Er det sånn at alt som skjer i episodene dukker opp på skam-siden i forkant? Så om man følger med der, så er det ikke noe vits i å se episodene? 1 time siden, Kraula skrev: Jepp! Hva er vitsen med det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 22. mai 2016 #1057 Del Skrevet 22. mai 2016 6 minutter siden, UnderCover skrev: Hva er vitsen med det da? I tillegg til klippene som danner fredagens episoder får man innblikk i Instagram-bilder, chat-meldinger på Facebook og sms-samtaler. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #1058 Del Skrevet 22. mai 2016 Meldte meg inn i SKAM 20+ gruppa på Facebook og blir helt sliten av hvordan voksne folk engasjerer seg. Jeg er selv over målgruppen og elsker serien og har fulgt med på forumet her, men den gruppa der tar kaka. Folk som får helga ødelagt på grunn av det som skjer mellom W og N og klager over mangel på nattesøvn osv. Beklager at dette er litt off topic, men er det bare jeg som reagerer på denne gruppa? Anonymkode: 6915b...03d 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #1059 Del Skrevet 22. mai 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meldte meg inn i SKAM 20+ gruppa på Facebook og blir helt sliten av hvordan voksne folk engasjerer seg. Jeg er selv over målgruppen og elsker serien og har fulgt med på forumet her, men den gruppa der tar kaka. Folk som får helga ødelagt på grunn av det som skjer mellom W og N og klager over mangel på nattesøvn osv. Beklager at dette er litt off topic, men er det bare jeg som reagerer på denne gruppa? Anonymkode: 6915b...03d Haha, jeg la også merke til at noen er i overkant engasjerte. Anonymkode: c6e25...519 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #1060 Del Skrevet 22. mai 2016 Det nye klippet var så fint! Vilde er så god <3 Anonymkode: 49d82...2d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå