Gjest ISeeYouCreep Skrevet 15. mai 2016 #841 Del Skrevet 15. mai 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #842 Del Skrevet 15. mai 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis dette hadde vært i virkeligheten (noe som jo ikke er helt usannsynlig), ville det nok ha ødelagt forholdet mellom Noora og William. Evt. så måtte de to brødrene kutte all kontakt for alltid, og det er kanskje vanskeligere? Det ser jo ut til at begge bor i den leiligheten. Jeg tror faktisk også at jenter i videregående hadde snakket med venninnene om dette. I barneskolen eller ungdomsskolen er det nok mer vanlig at man holder inne i seg hvis man har opplevd overgrep. Og nå forstår jeg hvorfor serien heter SKAM - Noora føler skam når hun har opplevd overgrep. Overgriper fortsetter som før og har hatt en morsom kveld. Offeret sliter masse og kjenner på skammen. Det er jo helt feil at det er sånn, men ganske vanlig. Anonymkode: cea55...4e8 Det du tror, er bare tull og tøys! Jeg har erfart overgrep når jeg var 18 år, den typen hvor jeg var så full at jeg ikke hadde kontroll på kroppen min, og ikke maktet å kjempe overgriperen av meg selv om jeg klarte å stønne lavt nei flere ganger og gi tydelig tegn på at dette ikke var ønskelig. Sa det ikke til en sjel. Gikk på folkehøgskole, og det var ingen som merket noe forskjell på meg. Endte bare med at jeg pakket sakene mine og forlot hele skolen uken etter, på kvelden uten at noen visste det. Anonymkode: 5301d...597 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanor Skrevet 16. mai 2016 #843 Del Skrevet 16. mai 2016 Åååh, fint klipp! Nå ble jeg litt forelska i William, jeg også... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 16. mai 2016 #844 Del Skrevet 16. mai 2016 Åh, William Nå er jeg og på team William, har ikke likt han før, men nå, nå gjør jeg det. Det at han bare avslutta safari uten å gå inn og se hvem som skrev til henne og heller satte seg ned med artikkelen. Fint gjort! Fin fyr! Håper bare at de snakker sammen når Noora våkner. Det er ikke greit at Nikolai holder på sånn. Noora og William snakker sammen, så går de til Mari som forteller hva som skjedde. Håper jeg. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 16. mai 2016 #845 Del Skrevet 16. mai 2016 Å, Noora... Jeg gråter for og med deg. Og William har fått prisen som Årets kjæreste. Har alltid hatt en soft spot for han, nå smeltet jeg helt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken.stille Skrevet 16. mai 2016 #846 Del Skrevet 16. mai 2016 Litt flaut å innrømme, men jeg tenkte jeg skulle sjekke ut hva dette var for noe i går - og jeg endte med å se alle episodene! Og nå er jeg hekta. Haha. Håper virkelig Noora forteller William om det som skjedde med broren hans! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #847 Del Skrevet 16. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det du tror, er bare tull og tøys! Jeg har erfart overgrep når jeg var 18 år, den typen hvor jeg var så full at jeg ikke hadde kontroll på kroppen min, og ikke maktet å kjempe overgriperen av meg selv om jeg klarte å stønne lavt nei flere ganger og gi tydelig tegn på at dette ikke var ønskelig. Sa det ikke til en sjel. Gikk på folkehøgskole, og det var ingen som merket noe forskjell på meg. Endte bare med at jeg pakket sakene mine og forlot hele skolen uken etter, på kvelden uten at noen visste det. Anonymkode: 5301d...597 Meg 34 år, 3 uker før jeg ble 35 år. Jeg har fortalt det til to personer. Den ene har blitt voldatt, dermed følte jeg at kunne si noe (selvom vi ikke har snakket om det face to face, kun på tekst) og en fyr jeg ikke engang kjenner,fordi var jeg full og lei meg,jeg gråt hele kvelden,da jeg hadde sittet med 2 venninner av han som gjorde det (pluss noenandre) fordi det ble en kjempe stor påminnelse for meg, de er helt uskydig i dette,men likevel må jeg kutte de ut pga han fordi det kommer til være en evig påminelse og det faktum at jeg kan fortelle noe. Var ikke før da jeg skjønte hvor mye det hadde påvirket meg at han dopet meg ned. Ellers så har jeg ikke fortalttil en levende sjel. Anonymkode: af432...613 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #848 Del Skrevet 16. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Meg 34 år, 3 uker før jeg ble 35 år. Jeg har fortalt det til to personer. Den ene har blitt voldatt, dermed følte jeg at kunne si noe (selvom vi ikke har snakket om det face to face, kun på tekst) og en fyr jeg ikke engang kjenner,fordi var jeg full og lei meg,jeg gråt hele kvelden,da jeg hadde sittet med 2 venninner av han som gjorde det (pluss noenandre) fordi det ble en kjempe stor påminnelse for meg, de er helt uskydig i dette,men likevel må jeg kutte de ut pga han fordi det kommer til være en evig påminelse og det faktum at jeg kan fortelle noe. Var ikke før da jeg skjønte hvor mye det hadde påvirket meg at han dopet meg ned. Ellers så har jeg ikke fortalttil en levende sjel. Anonymkode: af432...613 "ikke kan fortelle Anonymkode: af432...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jallatralla Skrevet 16. mai 2016 #849 Del Skrevet 16. mai 2016 Skriker av frustrasjon her! FORTELL HAM, NOORAAAA! Var også bombesikker på at W skulle åpne face, men han lot faktisk være! Og i stede så skriver han (mest sannsynlig) ferdig artikkelen til Noora! Tnaw ^^ Plager meg litt at han ikke sjekket det, men kanskje like greit? Her beviste han jo faktisk at han stoler på Noora og ikke snoker i samtalene hennes. Applaus for det! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 16. mai 2016 #850 Del Skrevet 16. mai 2016 Å, for et rørende klipp i dag. Syns bare det øyeblikket hvor de veltet ned i senga og ble liggende der med den fine musikken i bakgrunnen var helt spesielt. Nå har jeg store forhåpninger til 17. mai-frokost-intervention i morgen... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PatrickBateman_ Skrevet 16. mai 2016 #851 Del Skrevet 16. mai 2016 Hadde egentlig håpet at W skulle åpne facebooken hennes slik at han kunne sett hva Nico skrev! Men på en annen side var det jo veldig flott at han ikke gjorde det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ClickB4it Skrevet 16. mai 2016 #852 Del Skrevet 16. mai 2016 Alle fortjener en William og en Eskild i livet, altså <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 16. mai 2016 #853 Del Skrevet 16. mai 2016 Jeg og ønsket at W skulle åpne opp facebook siden, så han kunne finne ut av det. Blir jo kjærestesyk av å se på her og. Som jeg savner sånne klemmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #854 Del Skrevet 17. mai 2016 Nytt klipp på hele 20 min! Måtte snike meg til å se det her på morgenkvisten. Anonymkode: a1fed...186 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #855 Del Skrevet 17. mai 2016 Det siste klippet var helt fantastisk, blir helt rørt Anonymkode: 2a984...cfa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 17. mai 2016 #856 Del Skrevet 17. mai 2016 Den 17. mai kjolen til Noora, finnes den i noen butikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #857 Del Skrevet 17. mai 2016 Endelig! Så godt at hun fortalte det til jentene Nå håper jeg Noora ser hvor glade de er i henne. Og William da, så snill han er ❤️ Synes han var så søt når han hadde funnet kjole til henne, sikkert den korteste og trangeste kjolen han fant Anonymkode: bbd6f...497 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ClickB4it Skrevet 17. mai 2016 #858 Del Skrevet 17. mai 2016 Åh, William og jentene og ALT! Det er bare fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #859 Del Skrevet 17. mai 2016 William når han fant frem kjolen😂 Så bra at hun fortalte det til jentene, herlig gjeng💜 Håper Noora klarer å si det til William også. Han er så nydelig. Anonymkode: 152fb...a53 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #860 Del Skrevet 17. mai 2016 Ja!!! Nå møter jentene broren til William på den cafeen og grisebanker ham! Anonymkode: 7f0b8...dbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå