Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis denne musikken skulle lede opp til trailer-scenen så tolker jeg det som at Noora har sex med William nå. Scenen i traileren tolker jeg som at hun endelig har blitt en av hans mange ligg. Hun ser masse jenter rundt seg som William har ligget med, og er en av dem selv. 

Broren til William er definitivt ikke til å stole på. Ganske sikker på at han snakket om seg selv når han pratet om William, og at William prøver å holde han unna Noora fordi han ikke er til å stole på.

Anonymkode: 54ec6...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis denne musikken skulle lede opp til trailer-scenen så tolker jeg det som at Noora har sex med William nå. Scenen i traileren tolker jeg som at hun endelig har blitt en av hans mange ligg. Hun ser masse jenter rundt seg som William har ligget med, og er en av dem selv. 

Broren til William er definitivt ikke til å stole på. Ganske sikker på at han snakket om seg selv når han pratet om William, og at William prøver å holde han unna Noora fordi han ikke er til å stole på.

Glem det. Så nettopp klippet. Faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er det ikke sikkert at de lå sammen da. Så slapp av før vi får noe bevis. Selv er jeg ganske så sikker på at det er seg selv Nico snakker om når kan forteller om den "voldelige broren som beit". Han virka utrolig rar og full av løyn. Men hvem veit, vi har ikke sett ferdig. Det ooordner seg! 

Anonymkode: 13e0c...dbd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelp! Hvordan skal jeg kare å konsentrere meg denne uka, kommer bare til å sjekke etter oppdateringer! Haha, så hele serien denne uka. Var fast bestemt på å spare alle klippene til de hele episodene, men aldri i verden om det går an nå! Jeg håper inderlig ikke Nico gjorde noe mer med henne, i så fall tar jo serien en veldig alvorlig retning. Og spent på hvordan W kommer til å reagere...Et lite håp i meg sier det ikke har skjedd noe mer enn at hun blacket uten klær, og at den traileren er lagd for å herje med hodene våre :P Nico er utrolig creepy, og jeg er veldig nysgjerrig på greia med hun Mari. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it
3 minutter siden, Belle de Jour skrev:

Hjelp! Hvordan skal jeg kare å konsentrere meg denne uka, kommer bare til å sjekke etter oppdateringer! Haha, så hele serien denne uka. Var fast bestemt på å spare alle klippene til de hele episodene, men aldri i verden om det går an nå! Jeg håper inderlig ikke Nico gjorde noe mer med henne, i så fall tar jo serien en veldig alvorlig retning. Og spent på hvordan W kommer til å reagere...Et lite håp i meg sier det ikke har skjedd noe mer enn at hun blacket uten klær, og at den traileren er lagd for å herje med hodene våre :P Nico er utrolig creepy, og jeg er veldig nysgjerrig på greia med hun Mari. 

Mener jeg har hørt rykter om at det finnes en app som sender deg pushvarsler når siden oppdateres. Kan sjekke med noen yngre familiemedlemmer litt senere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Belle de Jour skrev:

Føler med deg! MÅTTE DET KOMME DENNE UKA... Når jeg skriver oppgave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, ClickB4it skrev:

Mener jeg har hørt rykter om at det finnes en app som sender deg pushvarsler når siden oppdateres. Kan sjekke med noen yngre familiemedlemmer litt senere :D

Stemmer det, tror noen snakka om det i den faceboookgruppa Skam 20+ :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Belle de Jour skrev:

Stemmer det, tror noen snakka om det i den faceboookgruppa Skam 20+ :) 

Tror de prøver å lage den, men de må ha ganske mye etterspørsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, rundtfingern skrev:

Tror de prøver å lage den, men de må ha ganske mye etterspørsel?

Det kan være. Synes uansett det er greit å bare sjekke ut siden, så kan jeg liksom leve i håpet hver gang om at noe nytt har kommet :P Spørs om det kommer mer i dag da, de pleier jo ikke oppdatere sååå hyppig. Akk ja. Lurer på om jeg litt for gammel til å "shippe" et par, men jeg håper definitivt at N og W kan få en lykkelig slutt! Hvis ikke blir det litt for likt Eva og Jonas i første sesong (sett bort ifra at Evas hook med Chris ikke kan sammenlignes med det som eventuelt har skjedd med Noora), mtp at hun aldri klarer å stole på ham, og at de til slutt skiller lag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dersom de faktisk har hatt sex, så er det jo en soleklar voldtekt, hun var i ingen stand til å gi samtykke. 

Men jeg tror ingenting har skjedd mellom N og N. 

Anonymkode: c6e25...519

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poussey
3 timer siden, Tapas skrev:

Hvem er hun blonde jenta som popper opp hver episode?!

Hvis vi tenker på samme jente så heter hun Mari i Skam. Hun var bl.a på gårsdagens fest hos broren til William.

Aner ikke hva hun heter irl, men hun er knallfin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom de faktisk har hatt sex, så er det jo en soleklar voldtekt, hun var i ingen stand til å gi samtykke. 

Men jeg tror ingenting har skjedd mellom N og N. 

Anonymkode: c6e25...519

Helt klart. Under også om det var bare alkohol, eller om Nico også hadde puttet noe i drikken hennes. Så dersom noe har skjedd, så er jo det noe såpass alvorlig at det vil prege Noora i lang tid. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
5 minutter siden, Belle de Jour skrev:

Helt klart. Under også om det var bare alkohol, eller om Nico også hadde puttet noe i drikken hennes. Så dersom noe har skjedd, så er jo det noe såpass alvorlig at det vil prege Noora i lang tid. 

Tror hun bare ble sjenket man ser jo at hun får sprit etter hun har begynt å bli borte. Hadde jo vært helt unødvendig å putte noe i drinken hennes. 

Anonymkode: 36ff7...98a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror hun bare ble sjenket man ser jo at hun får sprit etter hun har begynt å bli borte. Hadde jo vært helt unødvendig å putte noe i drinken hennes. 

Anonymkode: 36ff7...98a

Det er sant. Lurer veldig på greia med Nico. Bor han der fast eller? Han sier jo at han ikke bor i Stockholm, men sa ikke Chris at søsteren hennes også studerte i Stockholm, da hun sa at han hadde smittet halve Stureplan med klamydia? Og i den scenen på kjøkkenet når William spør hvorfor han er der, sier han at han trengte en ferie. Men det kan jo være at han bare spilte med der og da. Så mange spørsmål! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Belle de Jour skrev:

Det er sant. Lurer veldig på greia med Nico. Bor han der fast eller? Han sier jo at han ikke bor i Stockholm, men sa ikke Chris at søsteren hennes også studerte i Stockholm, da hun sa at han hadde smittet halve Stureplan med klamydia? Og i den scenen på kjøkkenet når William spør hvorfor han er der, sier han at han trengte en ferie. Men det kan jo være at han bare spilte med der og da. Så mange spørsmål! 

Tror han bor der fast når han ikke studerer i Stocholm. Virker ikke som han tar skole så seriøst, så han har sikkert tatt litt tidlig sommerferie i år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...