Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Virket som william tok med den flasken som våpen. Ikke fordi han var full og drakk fra flaska, for ham virket ganske edru når han snakket med noora. 

Og jeg lurer på hvorfor bussen vil rulle med sanna fordi hun er muslim, håper ikke det skjer noe bråk dær 

Anonymkode: a8169...9b2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men var det et liv i fare her? Nei. Williams satte et liv i fare.

Anonymkode: ca37e...e54

I innlegget jeg skrev som du svarte på skrev jeg på et generelt grunnlag om vinflaskeknusing på andres hoder. 

Anonymkode: 07b78...464

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som egentlig skulle slåss var nok Jonas og isak sin guttegjeng mot Jacuzzi. Og så ringer Isak til sin elskede Chris og sier "dere må komme til vannet og hjelpe oss, vi skal slåss med jacuzzi". Og så kjører bussen ditt, Chris overtaler William til å bli med å slåss. Så dette klippet gir oss flere hint om relasjonen til Chris og Isak. Alle som sto der var uten russebukse utenom bussen til William og Chris.

Chris var der for å backe Isak. 

Anonymkode: 33d94...e36

Uuuh! Interessant teori. Må se episoden en gang til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Se klippet på nytt, Vilde smiler på slutten. Kan det være hun som ga vinflasken til William? Hun virker litt sluere enn man først trodde. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en slutt!! Jeg grøss skikkelig når jeg så den vinflaska! Klarer ikke å vente 1 uke til!!!! Elsker Skam! (Og Eskild) Herregud. Flaut 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Se klippet på nytt, Vilde smiler på slutten. Kan det være hun som ga vinflasken til William? Hun virker litt sluere enn man først trodde. 

Hva skulle motivet vært for å gi vinflaska? Synes også hun virker sjokkert når han slår.

Anonymkode: 36ff7...98a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har egentlig ikke likt Vilde noe særlig verken i første eller andre sesong, men nå begynner jeg jammen å få litt mer sansen for henne. Den neste sesongen bygger nok på henne slik flere av dere andre også har sagt. 

Anonymkode: 07b78...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skulle motivet vært for å gi vinflaska? Synes også hun virker sjokkert når han slår.

Edit: Forstår at hun kan ha gitt flasken på oppfordring fra William, men det gjør henne ikke slu? Kanskje derfor hun kunne finne på å smile? Da tenker jeg mer at det viser hvor "enkel" Vilde er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dwight
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo samme flaske hun kom med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, ankara skrev:

Samtidig er dette f.eks et helt vanlig muslimsk jentenavn i Oslo.

Er det det? Utrolig stilig! Det visste jeg ikke. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Litt annen action en hva jeg trodde det skulle bli. 

Men yacuza-gjengen, yacuza er et navn som brukes om japansk mafia. 

Isak heter isakyaki på insta, og har som tekst "en japansk sidedish". 

Er det noen conection der? Hjelper Isak yacuza-gjengen med å ta hevn på William & co? Kanskje Jonas vil ta Chris og han og Isak bruker yacuza- gjengen?

Det er i hvert fall noe som ikke stemmer der. 

Anonymkode: bbd6f...497

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt annen action en hva jeg trodde det skulle bli. 

Men yacuza-gjengen, yacuza er et navn som brukes om japansk mafia. 

Isak heter isakyaki på insta, og har som tekst "en japansk sidedish". 

Er det noen conection der? Hjelper Isak yacuza-gjengen med å ta hevn på William & co? Kanskje Jonas vil ta Chris og han og Isak bruker yacuza- gjengen?

Det er i hvert fall noe som ikke stemmer der. 

Edit: Hvem var det Jonas sloss med for en stund siden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hva skjer med at Vilde gikk med jente-Chris sin bobblejakke i klippet? Vil ikke akkurat si at det er hennes stil + er det ikke alt for varmt til det på østlandet i slutten av april?

Anonymkode: a63e4...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer med at Vilde gikk med jente-Chris sin bobblejakke i klippet? Vil ikke akkurat si at det er hennes stil + er det ikke alt for varmt til det på østlandet i slutten av april?

Anonymkode: a63e4...b3f

Den jakka var dritpoppis før, spesielt av russen.

Anonymkode: 4c968...d26

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den jakka var dritpoppis før, spesielt av russen.

Så hun har da kanskje spurt chris om å få låne jakka pga hun kobler den til russetid etc? og vilde er veldig /der/ for alt russ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
1 minutt siden, rosiealex skrev:

Så hun har da kanskje spurt chris om å få låne jakka pga hun kobler den til russetid etc? og vilde er veldig /der/ for alt russ?

Mye mulig. Mange russ går med oversized jakker, så hun glir litt inn med den på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kanskje at dagens episode var litt kjedelig, men når jeg tenker meg om så gjelder det for så vidt hele sesong 2. Litt lite handling over litt for lang tid på en måte. Siden dette var den syvende episoden vil det altså si at det kun er tre episoder igjen i denne sesongen, så nå bør det virkelig begynne å ta seg opp litt i neste episode. Det eneste som egentlig har skjedd i denne sesongen er jo at Noora og William har blitt sammen. Sånn bortsett fra det har det jo bare vært klining, klining og atter klining i hver eneste episode. Det er det som skjer liksom - klining altså.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten... Det er kult at Skam har nådd ut til flere enn bare den opprinnelige målgruppen og at folk engasjerer seg, men holy cow, når jeg ser hvordan enkelte voksene folk overanalyserer og diskuterer i skam-grupper på facebook, blir jeg litt satt ut :P Noen der inne er jo helt ekstreme og det blir såpass overdrevent at det nesten blir litt rart. Noen der inne har lurt på om de yngre seerne klarer å skille fiksjon og virkelighet når det gjelder Skam, men jeg må si at jeg lurer faktisk på det samme når det gjelder enkelte av de eldre seerne også :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syns dette begynner å bli kjedelig. Jeg er 12 år eldre enn målgruppen, men storkoste meg gjennom sesong 1. Nå derimot er det vel bare 15-åringer som syns det er interessant lengre; kjærlighetsdrama med den klisjefylte badboyen og uendelig klining. Jeg vil ha drama! 

Anonymkode: 547c0...c6b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...