Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Oi, jeg er skikkelig skuffet over dagens episode. Hadde håpet på at det skulle være litt stabilt med Noora og W noen episoder fremover og at dramaet heller skulle være rundt Noora og jentene, og eventuelt at jentene fikk vite om forholdet hennes til W. Men nei da, nok en uke der Noora er sint/skuffet over W og han må si unnskyld. Og så tilgir hun han, de kliner og so goes the storyyyy. Boring. Vedder på at hele neste uke blir akkurat sånn. 

Anonymkode: 33d94...e36

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ut som Noora endelig skjønner hvordan Wiiliam er, men dette er neppe slutten på forholdet:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva dreier egentlig den fighten seg om? 

Har dette noe med Isak og Chris å gjøre kanskje? 

Anonymkode: 152fb...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når jeg tenker meg om så blir det vel slutt med w og n nå, og så blir de kanskje sammen igjen mot slutten av sesongen, men det tar nok mer enn én uke for n å tilgi det der. Du så skuffelsen i blikket hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::hjerte: Eskild: "Er det hemmelig å IKKE være homofil også nå??" "Du trenger pikk, Noora. Pikk"   :laugh: 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei, hvorfor? Ble skikkelig trist av slutten. Og nå begynner det å bli problematisk å la William og Noora være sammen. Men ut fra reaksjonen hennes å dømme, blir det sikkert slutt nå. Huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, Vera Vinge skrev:

Å nei, hvorfor? Ble skikkelig trist av slutten. Og nå begynner det å bli problematisk å la William og Noora være sammen. Men ut fra reaksjonen hennes å dømme, blir det sikkert slutt nå. Huff.

Men William har sikkert kjempegod grunn til å gjøre det, og når Noora får vite årsaken, så tilgir hun ham sikkert ;) Men da må det være noe skikkelig ille. Jeg hadde ikke tilgitt vedkommende. Å se reaksjonen til Noora, var priceless. 

Anonymkode: ca37e...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Vera Vinge skrev:

Ja, det har vært relativt enkelt å forsvare forholdet deres hittil, men etter dagens episode tror jeg det blir vanskelig. Men p åden andre siden så husker jeg jo godt hvordan mine egne kompiser var i russetiden. De slåss ofte, og alltid de samme gjengene som kranglet. Mange snille gode gutter som var i slåsskamper fordi det for dem er verre å backe ut enn å backe kompisene sine. For w er det nok uaktuelt å ikke støtte kompisene, men han kunne spart seg for den vinflasken. Et sånt slag kan være dødelig!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men William har sikkert kjempegod grunn til å gjøre det, og når Noora får vite årsaken, så tilgir hun ham sikkert ;) Men da må det være noe skikkelig ille. Jeg hadde ikke tilgitt vedkommende. Å se reaksjonen til Noora, var priceless. 

Jeg kan tenke ikke tenke meg mange grunner til at det er greit å knuse en vinflaske i hodet på noen. 

Men Noora tilgir han nok garantert. 

Anonymkode: 07b78...464

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Ja,  det får man si.  Jækla døll episoden til det siste minuttet.Hva tenkte William på? Også skjønne jeg ikke hvorfor Isak og Jonas var der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, missdior skrev:

Oj! Ja,  det får man si.  Jækla døll episoden til det siste minuttet.Hva tenkte William på? Også skjønne jeg ikke hvorfor Isak og Jonas var der. 

Enig.. Hadde i tillegg håpet på noe mer enn 23 usle minutter :filer: 

Endret av Fireball
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, Fireball skrev:

Enig.. Hadde i tillegg håpet på noe lengre enn 23 usle minutter :filer: 

Også var det så innholdsløse minutter. Mesteparten bestod jo bare av klining. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, missdior skrev:

Jeg skjønner heller ikke hvorfor Jonas og Isak henger med jacuzzi-gutta... For 2(?) episode siden ble jo Jonas banka opp av jacuzzi-gutta... Hadde gjort seg med en snarlig oppklaring og litt lengre (og innholdsrike) episoder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De som egentlig skulle slåss var nok Jonas og isak sin guttegjeng mot Jacuzzi. Og så ringer Isak til sin elskede Chris og sier "dere må komme til vannet og hjelpe oss, vi skal slåss med jacuzzi". Og så kjører bussen ditt, Chris overtaler William til å bli med å slåss. Så dette klippet gir oss flere hint om relasjonen til Chris og Isak. Alle som sto der var uten russebukse utenom bussen til William og Chris.

Chris var der for å backe Isak. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan tenke ikke tenke meg mange grunner til at det er greit å knuse en vinflaske i hodet på noen. 

Men Noora tilgir han nok garantert. 

Det finnes ingen god grunn til å gjøre det. Sånt gjør en bare ikke, uansett hva vedkommende har gjort eller sagt. Har man en så dårlig impulskontroll, så har en et stort problem. Som en AB skriver, skadefølgen kan bli alvorlig. Et slikt slag kan drepe noen, det beror på tilfeldigheter. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ingen god grunn til å gjøre det. Sånt gjør en bare ikke, uansett hva vedkommende har gjort eller sagt. Har man en så dårlig impulskontroll, så har en et stort problem. Som en AB skriver, skadefølgen kan bli alvorlig. Et slikt slag kan drepe noen, det beror på tilfeldigheter. 

Tja, jeg synes det er greit dersom eget eller andres liv er i fare. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som egentlig skulle slåss var nok Jonas og isak sin guttegjeng mot Jacuzzi. Og så ringer Isak til sin elskede Chris og sier "dere må komme til vannet og hjelpe oss, vi skal slåss med jacuzzi". Og så kjører bussen ditt, Chris overtaler William til å bli med å slåss. Så dette klippet gir oss flere hint om relasjonen til Chris og Isak. Alle som sto der var uten russebukse utenom bussen til William og Chris.

Chris var der for å backe Isak. 

Det tror jeg også. Jeg så klippet igjen, og da oppdaget jeg at Jons og Isak stod ikke sammen med Jacuzzi-gutta, de sto sammen med Willam, Chris og gjengen. Det så ut som at Jonas kranglet med jacuzzi-guttene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig. Det er forskjell på å slåss med never og en vinflaske. Jeg tror historien videre nå er at det blir slutt med dem og at Noora får en kjærlighetssorg som er vanskelig å skjule for vennene. Hun kommer til å fortelle om forholdet til Eva, og så kommer Vilde til å sprekke og fortelle at hun så de kline på brua. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tja, jeg synes det er greit dersom eget eller andres liv er i fare. 

Men var det et liv i fare her? Nei. Williams satte et liv i fare.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...