AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #341 Del Skrevet 24. april 2016 9 timer siden, Fjotteri skrev: Ikke at man skal ha persondiskusjon - men når man bruker seg selv på videoer og sånt som skuespiller så er man jo i offentligheten: Nå er jo jeg gammal, men også når jeg var russ sjøl så var jo hjernekapasiteten på en viss normalgrad hos de fleste - og folk fulgte jo samme "gjenger" som man gjør idag. Og først dukka det opp på Trygdekontoret dette med den russebussen hvor han fyren som spiller William er med, og igjen nå i et par medier. Og jeg blir så skuffa Det smittet liksom over til hvordan jeg så på karakteren - jeg synes liksom alle overpriviligerte unger som bruker et lass penger på russebuss og "puling"(de sier det jo selv) er platte kjipinger(jada, når jeg var russ selv og) - og plutselig ble det umulig å se karakterens mer alvorlige sider når han jo i media samtidig som serien går fremstår endel "annerledes". Det forstyrrer meg litt at han bruker kjendisstatusen sin i media på privaten til russetull, når serien går nøyaktig samtidig. Fyren burde holde seg litt mer anonym og ikke få pene jenter til å nevne hvilken russebuss som er kulest på video i virkeligheten. Mulig jenter som i virkeligheten er som hun Vilde synes det er innmari stas, men gamle sure damer som meg synes liksom rollekarakteren ødelegges noe når privatpersonen velger være veldig offentlig i en veldig lik rolle - bare mer........ja, useriøs og platt(ikke personen selvsagt, men konseptet fyllerussetid på opptak så hele landet kan se på). Jeg vil kunne se på Skam uten å irritere meg over at karakteren i virkeligheten er en full russetulling bruker kjendisstatusen sin på fjas Jeg har ikke sett noe mer om han skuespilleren enn at jeg har kikka litt på instagramen hans og jeg fant ut at jeg skal la være å gjøre det igjen fordi det virker som at han faktisk er sånn som William framstår i sesong 1. I serien håper jeg at William skal ha litt mer ved seg enn å være en rik russegutt som velter seg i villige damer med bleka hår og store pupper. Anonymkode: 3d2b2...4c2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjotteri Skrevet 24. april 2016 #342 Del Skrevet 24. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke sett noe mer om han skuespilleren enn at jeg har kikka litt på instagramen hans og jeg fant ut at jeg skal la være å gjøre det igjen fordi det virker som at han faktisk er sånn som William framstår i sesong 1. I serien håper jeg at William skal ha litt mer ved seg enn å være en rik russegutt som velter seg i villige damer med bleka hår og store pupper. Anonymkode: 3d2b2...4c2 Ja, du sa det jeg ikke turte si. Jeg følger ikke med på noe annet enn selve serien og følger adri blogger/instagrammer osv - og likevel får jeg det inntrykket uten å oppsøke arenaer for det. Da har man jo profilert seg litt for godt, tenker jeg. Litt dumt for serien som er for fersk til å ha etablert seg med mer dyptgående rollebeskrivelser, og hvor de har "reklamert" med å skjerme skuespillerne mest mulig og hilde deg borte fra media grunnet alder osv. Det bidro liksom litt ekstra til at karakterene var nettopp troverdige og at serien jo skiller seg fra andre også på grunn av det. Stakkaren må jo få lov til å ligge med så mange han vil, være russ(ikke at det trenger innebære pule, drikke, sloss som de kalte "doing it the hemingway")bade i nakne damer og dra på puletur med gutta - men sjefene hans(og han selv) kunne gitt beskjed om at akkurat han ikke skal profileres med det i landsdekkende medier. Han ungen til Mette Marit klarer jo hvertfall holde seg litt i bakgrunnen, da kan godt han Skamfyren og roe ned cella litt foran kamera. Ingenting var dummere enn det teite klippet med hvilken russebuss som var best og ei eller anna jente lydig svarer "deres(navnet da)" - det er så ekstremt nedlatende, platt og dumt at å-r-h. Omdømme for faen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #343 Del Skrevet 24. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke sett noe mer om han skuespilleren enn at jeg har kikka litt på instagramen hans og jeg fant ut at jeg skal la være å gjøre det igjen fordi det virker som at han faktisk er sånn som William framstår i sesong 1. I serien håper jeg at William skal ha litt mer ved seg enn å være en rik russegutt som velter seg i villige damer med bleka hår og store pupper. Anonymkode: 3d2b2...4c2 Så kvalmende. Man skulle trodd at de hadde litt mer ydmykhet og forståelse rundt karakteren sin. Nå er det nok også mange seere som tror at skuespilleren er som William, så de blir nok ikke akkurat skuffet. Anonymkode: 07b78...464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #344 Del Skrevet 24. april 2016 5 timer siden, Fjotteri skrev: Ja, du sa det jeg ikke turte si. Jeg følger ikke med på noe annet enn selve serien og følger adri blogger/instagrammer osv - og likevel får jeg det inntrykket uten å oppsøke arenaer for det. Da har man jo profilert seg litt for godt, tenker jeg. Litt dumt for serien som er for fersk til å ha etablert seg med mer dyptgående rollebeskrivelser, og hvor de har "reklamert" med å skjerme skuespillerne mest mulig og hilde deg borte fra media grunnet alder osv. Det bidro liksom litt ekstra til at karakterene var nettopp troverdige og at serien jo skiller seg fra andre også på grunn av det. Stakkaren må jo få lov til å ligge med så mange han vil, være russ(ikke at det trenger innebære pule, drikke, sloss som de kalte "doing it the hemingway")bade i nakne damer og dra på puletur med gutta - men sjefene hans(og han selv) kunne gitt beskjed om at akkurat han ikke skal profileres med det i landsdekkende medier. Han ungen til Mette Marit klarer jo hvertfall holde seg litt i bakgrunnen, da kan godt han Skamfyren og roe ned cella litt foran kamera. Ingenting var dummere enn det teite klippet med hvilken russebuss som var best og ei eller anna jente lydig svarer "deres(navnet da)" - det er så ekstremt nedlatende, platt og dumt at å-r-h. Omdømme for faen Han må jo få gjøre som han vil, jeg skal ikke komme med noen moraliserende pekefinger (selv om jeg synes oppførselen er teit). Det som kanskje er ekstra spesielt med skam og skuespillerene er at de er i samme/lignende livssituasjon som karakterene de spiller, og det er en fordel å ikke vite noe om dem privat for at karakterene skal få "leve" uforstyrret. Jeg synes det er et godt valg av produsentene å ikke la skuespillerene snakke med media. Anonymkode: 3d2b2...4c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tapas Skrevet 24. april 2016 #345 Del Skrevet 24. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han må jo få gjøre som han vil, jeg skal ikke komme med noen moraliserende pekefinger (selv om jeg synes oppførselen er teit). Det som kanskje er ekstra spesielt med skam og skuespillerene er at de er i samme/lignende livssituasjon som karakterene de spiller, og det er en fordel å ikke vite noe om dem privat for at karakterene skal få "leve" uforstyrret. Jeg synes det er et godt valg av produsentene å ikke la skuespillerene snakke med media. Anonymkode: 3d2b2...4c2 På en måte ja og på en annen måte er det jo urettferdig at disse unge lovende ikke får mulighet til å ha kontakt med fansen. Det stenger også mange veier som kan ha stor betydning for deres framtid. NRK bruker argumentet at det blir "mer autentisk og ekte" å skjule deres identitet men man skal ikke se bort i fra at NRK har andre agenda i tankene også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #346 Del Skrevet 24. april 2016 Jeg syns det er en veldig merkelig diskusjon rundt han som spiller William. Jeg måtte til og med på inn på IG-kontoen hans for å se om han framstod spesielt usympatisk. Og det syns jeg da ikke? Det må da være lov til å være russ? Der han kommer fra er det veldig vanlig å være på stor buss og ta den helt ut i russetiden. Jeg syns ikke akkurat han blir usympatisk av det. Anonymkode: 55971...2d4 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clarity Skrevet 24. april 2016 #347 Del Skrevet 24. april 2016 Hvor er den russevideoen dere snakker om egentlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 24. april 2016 #348 Del Skrevet 24. april 2016 Den 23.4.2016 at 20.07, Vera Vinge skrev: Jeg trodde ikke denne serien skulle være noe for meg, men da jeg og mannen så den for første gang for noen dager siden, ble vi helt oppslukt og så alt på et par kvelder. Vi er i begynnelsen av 30-årene, men plutselig føltes ikke vgs så lenge siden likevel. Samme alder og oppfatning her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 24. april 2016 #349 Del Skrevet 24. april 2016 Den 23.4.2016 at 20.31, Banan skrev: Jeg skammer meg fordi jeg er så hekta på skam Liker de sterke personlighetene til karakterene, og det er absolutt god underholdning å se på. Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #350 Del Skrevet 24. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns det er en veldig merkelig diskusjon rundt han som spiller William. Jeg måtte til og med på inn på IG-kontoen hans for å se om han framstod spesielt usympatisk. Og det syns jeg da ikke? Det må da være lov til å være russ? Der han kommer fra er det veldig vanlig å være på stor buss og ta den helt ut i russetiden. Jeg syns ikke akkurat han blir usympatisk av det. Anonymkode: 55971...2d4 Kan hende det ikke var hans egen konto, men bussen hans sin konto jeg reagerte mest på. Det er sikkert vanlig å "ta den helt ut" i russetiden, men jeg synes likevel det er usmakelig (men så er jeg en gammel, snerpete kjerring også ) Anonymkode: 3d2b2...4c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J1995 Skrevet 24. april 2016 #351 Del Skrevet 24. april 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke sett noe mer om han skuespilleren enn at jeg har kikka litt på instagramen hans og jeg fant ut at jeg skal la være å gjøre det igjen fordi det virker som at han faktisk er sånn som William framstår i sesong 1. I serien håper jeg at William skal ha litt mer ved seg enn å være en rik russegutt som velter seg i villige damer med bleka hår og store pupper. Anonymkode: 3d2b2...4c2 Dette er helt latterlig og helt urelevant. At dere kritiserer en person på bakgrunn av en instagram-konto og en snutt på 45 sekunder om russefeiring på tv2 sier mer om dere enn han. Selv ser jeg ikke noe galt i verken instagrammen hans eller snutten. Han har ikke gitt noe intervju eller gått ut i pressen for å promotere russebussen sin? Hva slags bilder på instagram viser til at han er som karakteren han spiller? Jeg ser en helt vanlig gutt som skal få lov til å være ung og feire russetiden og nyte den som alle andre 19-åringer i Norge. Bare fordi han er med i en serie så skal ikke det være lov? Det var ikke han selv som var med på Trygdekontoret, men hans kompiser, og det virket ikke som om de ville snakke så mye om han som spiller William eller sønnen til kronprinsesse Mette Marit. Var vel mer programlederen som prøvde å få dette frem. Sorry meg, men dette blir for dumt! Det dere kommer med synes jeg er dårlige og barnslige påstander som dere ikke har bevis på. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #352 Del Skrevet 25. april 2016 Klippet dere snakker om ligger på insta til normandy_2016. Jeg skjønner egentlig ikke problemet, bildene på hans insta er da ganske uskyldige? De bildene som er på brukeren til russebussen minner mye om bildene som er på the penetrators /riot club sin bruker, men det kan da ikke "William" ta på sin kappe. Nei damer, ta dere en bolle! Han må få være ung og feire russetiden! Anonymkode: bbd6f...497 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vackra Skrevet 25. april 2016 #353 Del Skrevet 25. april 2016 Det nyeste klippet var gøy, gleder meg til å se hvordan dette utarter seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #354 Del Skrevet 25. april 2016 Hun jenta som svarte så "lydig" som en av dere nevner er jo en av de største bloggerne her i landet - det der var nok kun for moro skyld! Og sier lite om fyren som spiller William. Anonymkode: 7ed4f...97a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #355 Del Skrevet 25. april 2016 Jeg så han som spiller William i helgen. Klokken var rundt 0240 natt til søndag. Han og noen andre hadde kjøpt seg mat og så gikk de forbi en pike som satt alene, han stoppet og spurte om det gikk bra med henne. Og så lånte han henne mobilen sånn at hun kunne ringe pappaen sin. Tror faktisk at han fulgte henne til Bensinstasjonen også, sånn at hun ikke satt alene i mørket. Han virket veldig jordnær og hyggelig på meg. Anonymkode: 315ac...27d 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 25. april 2016 #356 Del Skrevet 25. april 2016 Hva heter han som spiller William? Er han russ i år på ekte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #357 Del Skrevet 25. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg så han som spiller William i helgen. Klokken var rundt 0240 natt til søndag. Han og noen andre hadde kjøpt seg mat og så gikk de forbi en pike som satt alene, han stoppet og spurte om det gikk bra med henne. Og så lånte han henne mobilen sånn at hun kunne ringe pappaen sin. Tror faktisk at han fulgte henne til Bensinstasjonen også, sånn at hun ikke satt alene i mørket. Han virket veldig jordnær og hyggelig på meg. Anonymkode: 315ac...27d Okei, jeg var forutinntatt og tok feil. Beklager. Anonymkode: 3d2b2...4c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #358 Del Skrevet 25. april 2016 21 minutter siden, Lady skrev: Hva heter han som spiller William? Er han russ i år på ekte? Thomas Hayes. Han er russ i år ja. Fantastisk klipp som ble lagt ut i dag. Vildes latter 😂 Blir spennende å se hva skjer! Anonymkode: 152fb...a53 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 25. april 2016 #359 Del Skrevet 25. april 2016 Denne artikkelen: http://www.aftenposten.no/meninger/sid/Skam-odela-sin-sterkeste-kvinnelige-karakter--Asli-Altunoz-8441086.html er spot on. Jeg kunne ikke vært mer enig. Noora skuffet enormt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 25. april 2016 #360 Del Skrevet 25. april 2016 Jeg syns det har virket som om Noora var hatt en ting for William hele tiden jeg, og hver gang hun har avvist han så har hun hatt noe lekent i stemmen/blikket. Blir for dumt at hun ikke kan ende opp med han fordi da er hun ikke en sterk kvinne. Trodde det å være en sterk kvinne betydde at man gjorde egne valg jeg. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå