Gå til innhold

Hva er det verste du ser i en bolig-annonse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, MiniMjau skrev:

Ananaskåken hadde jo stort potensiale! Nydelig funkislelighet med vanvittig utsikt ! 

Funkis? :vetikke:

Anonymkode: f1289...4ba

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ananasmegleren har nettopp gitt intervju i lokalavisa:

http://www.ba.no/nyheter/bolig-og-eiendom/bergenhus/mener-denne-boligannonsen-er-til-a-spise-opp/s/5-8-334825

Anonymkode: 3589b...4f8

"Eierne var veldig glad i ananas"= eierne var swingers-medlemmer? 😎

Anonymkode: 04705...688

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mayoo skrev:

http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=74878564

Denne annonsen oppsummerer ganske greit noe av det verste jeg ser i en bolig-annonse. Kommer aldri til å bruke den eiendomsmegleren! Dummeste jeg noen gang har sett. 

Ha ha ha 😃 :skratte: Ler meg helt krokete!! Det er det VERSTE jeg har sett:fnise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg ser i en boligannonse, er bad fra 70-tallet...!

Av småpirk, så legger jeg alltid merke til det hvis selgerne ikke har giddet å rydde vekk oppvaskkluter og håndklær på kjøkkenet, de henger der til tørk som vanlig. Da tenker jeg "sur lukt".... Gjerne synlig oppvaskbørste i samme slengen. "Ikke noe vits å rydde bare pga jeg skal selge,vel!" ser ut til å være holdningen deres. Jeg ser også usedvanlig mange stygge sengetepper. Jeg var selv på visning i en  leilighet nylig, der sengeteppet på dobbeltsenga var (hold dere fast) av glinsende, gull-farget metallic-stoff...! Det var så utrolig stygt! Faktisk hadde de gardiner som matchet, av samme stoffet også. Godt at slike ting ikke følger boligen. Det hadde i så fall gått rett i søpla.

Jeg legger også alltid merke til det hvis folk ikke har like og matchende håndklær på badet på bildene eller på visning... jeg er en håndkle-frik, og alle håndklærvære like og matche! Det er så stygt med "hummer og kanari" i forskjellige farger osv.

Da jeg og eksmannen skulle selge, fikk vi i forkant en skikkelig "smørbrødliste" fra fotografbyrået før fotograferingen til prospekt og annonse skulle finne sted. Denne ble kalt "Klargjøringsliste før fotografering og visning", og det var ganske enkelt bare å følge denne og huke av etterhvert som punktene ble utført. Det ble et supert resultat. Dette antar jeg er en liste de fleste selgere får, som bruker et proff eiendomsmeglerbyrå, som igjen anliter et proff fotografbyrå. Likevel velger mange altså ikke å følge listen man får.

 

Endret av Million
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ikke meglerne sin feil, men jeg så en boligannonse hvor beboerne hadde sånne wall-stickers i snirklebokstaver med "visdomsord" (carpe diem, bless this mess) og "vittigheter" på engelsk i ALLE rom. Gjerne flere wallstickers på samme vegg. Og alle rommene hadde én kontrastvegg med sinnssykt rotete tapet, og oppå rotetapeten hadde de to-tre wallstickers (30 x 30 cm!) helt tilfeldig plassert. Inkludert bad og vaskerom hvor de hadde kontrastvegg med psykideliske fliser.

Boligen er under 5 år, så alt er jo helt nytt. Men de som kjøper må jo male alle rommene, det er jo ingen som vil bo slik. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er spesielt 2 ting som irriterer meg ved boligannonser. Det ene er alle detaljbildene som ikke sier noe om boligen i seg selv, og det andre er grove photoshop-feil. F.eks har de lagt på blå himmel utendørs for å fremheve boligen, selv om man ser mot fasaden at det snør eller regner kraftig.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26. april 2016 at 15.32, Leo skrev:

Her lurer jeg litt på hva stylisten/fotografen har tenkt med de dekorerte bordene som er dekket med laken. Gir meg assosiasjoner til et likhus... :pirat:

http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=58267629

Ikke faen om jeg hadde kjøpt den der. Jævlig creepy. Sånn der klargjøringsbenk for lik minnet det om. Bilde 19 ga meg frysninger.

Anonymkode: a3f1f...e4a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke faen om jeg hadde kjøpt den der. Jævlig creepy. Sånn der klargjøringsbenk for lik minnet det om. Bilde 19 ga meg frysninger.

Anonymkode: a3f1f...e4a

Den i steinkjelleren minnet meg om en krypt :ohmy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke faen om jeg hadde kjøpt den der. Jævlig creepy. Sånn der klargjøringsbenk for lik minnet det om. Bilde 19 ga meg frysninger.

Anonymkode: a3f1f...e4a

Enig. Fatter ikke hva de har tenkt her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke faen om jeg hadde kjøpt den der. Jævlig creepy. Sånn der klargjøringsbenk for lik minnet det om. Bilde 19 ga meg frysninger.

Anonymkode: a3f1f...e4a

Det der er jo helt åpenbart et massasjeinstitutt. "Klargjøringsbenkene for lik" er massasjebord. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne boligannonsen, pas på bla gjennom alle bildene og les teksten! Et godt argument for hvorfor det er evrdt å spandere på seg en megler fremfor å fikse selv :fnise:

http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=74255819

Anonymkode: 341ce...a15

Har bare kommet til bilde 15 men 😂😂😂😂 !!! Hva er det her for noe???!

Stien som fører til, veien som fører til, enda mer av veien som fører til. Bussholdeplass på andre siden, bussholdeplass på D,enne siden, mann som venter på bussen 😂😂😂😂

Anonymkode: 9d1a5...3a1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bussen har gått nå, bussholdeplassen er igjen tom, passasjeren er sikkert tatt med... Se også bilde nr. 10, 12, 13 😂😂😂

Anonymkode: 9d1a5...3a1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At det er barnevennlig og at det er lekeplasser i nærheten. Er det noe jeg ikke vil ha i nærheten av mitt hjem er det barn og lekeplasser. Men jeg har ennå ikke funnet en annonse som sier det er et barnefiendtlig område som er rolig og har høy takhøyde for fyll og fanteri.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Denne boligannonsen, pas på bla gjennom alle bildene og les teksten! Et godt argument for hvorfor det er evrdt å spandere på seg en megler fremfor å fikse selv :fnise:

http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=74255819

Anonymkode: 341ce...a15

Ler meg ihjel av de bussbildene :) "Ja,bussen kommer og stopper foran bussholderplassen". Nei,sier du det du :fnise:

Anonymkode: 3563e...443

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...