Gå til innhold

Fjerne hår fra vasken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en avløpspumpe og en sugekopp det samme?

Anonymkode: 4988e...880

Det var iallfall det i mine tanker akkurat da...var det jeg mente ;) 

Funker jif avløpsåpner? Har samme problem nemlig, og er livredd for å begynne å skru fra hverandre ting :P 

Ja, det funker hos meg iallfall :P  Jeg skrur fra hverandre noen ganger, men dog.. Jif avløpsåpner er helt fin å bruke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tips folkens! Ser det er mange som foreslår å skru rørene fra hverandre, men det tør jeg rett og slett ikke. Er livredd for å ødelegge noe :P

Du kan få kjøpt en sånn lang plastikkgreie med haker på som kan dra opp håret, ofte kommer de med type Plumbo og lignende. Ellers kan du lage selv med ståltråd.

Er det spesielle butikker man får kjøpt disse i? Kan ikke huske å ha sett det når jeg har stått i vaskehyllai butikken der de har plumbo? Hvis ikke tror jeg nok jeg skal prøve å lage en selv. Så en video på YT hvor de brukte en sånn pinnesak og den fikk jo opp en hel masse møkk hehe.

 

Anonymkode: 79ba8...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips folkens! Ser det er mange som foreslår å skru rørene fra hverandre, men det tør jeg rett og slett ikke. Er livredd for å ødelegge noe :P

Er det spesielle butikker man får kjøpt disse i? Kan ikke huske å ha sett det når jeg har stått i vaskehyllai butikken der de har plumbo? Hvis ikke tror jeg nok jeg skal prøve å lage en selv. Så en video på YT hvor de brukte en sånn pinnesak og den fikk jo opp en hel masse møkk hehe.

 

Anonymkode: 79ba8...2c9

Sist jeg kjøpte var det i vanlig dagligvarebutikk, men det var i utlandet da. Har aldri sett etter det i norsk dagligvare, men det burde jo finnes? Ellers er det ikke så vanskelig å lage selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...