Gå til innhold

Hvordan tolke dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler enten for at jeg ikke møter han, at han legger det et sted, eller at jeg møter han og klasker han i ansiktet!

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Dette kommer til å gjøre at du blir enda mer ydmyket og synker enda lenger ned enn han. Hent tingen din og ikke si noe mer, da jeg som sagt tror han gir ganske faen i hva du føler og hva du har å si akkurat nå.

Siden dere aldri var sammen, så har han ingen krav til å besvare alle spørsmålene du sitter med og på en måte hadde/har han heller ingen krav til å være ærlig med deg nå. Du har ingenting med hva han drev med på si da dere drev på, nettopp fordi dere aldri kom noen vei. Du kan sitte og angre på det nå, men det kommer du heller ingen vei med og, som sagt, så tror jeg du kan være glad for det nå. Om du hadde gått inn med hele deg, tror jeg du hadde sittet igjen enda mer såra enn du er nå.

Som jeg har sagt i alle innleggene mine, så må du bare glemme han. Det er utrolig vanskelig, men jeg tror han aldri kommer til å svare ærlig på noe av det du spør om nå og da kommer du heller ingen vei. Det at du sitter og graver deg ned i de samme spørsmålene og samme tingene hele tiden gjør at du til slutt blir besatt, og det er ihvertfall ikke bra for deg.

Hvis du vil, kan du sende meg en pm, så kan vi prate der! Som mange andre har sagt her, så tror jeg det ville hjulpet deg veldig å prate med noen profesjonelle om det her. Det er ikke en skam å gå til psykolog og det betyr heller ikke at man er gal i hodet, men rett og slett trenger å få orden på tankene sine og profesjonell hjelp til å se alt utenifra. Jeg vurderte selv å gå til psykolog da forholdet mitt var på det verste, men kom meg heldigvis gjennom det med hjelp av gode venner!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler enten for at jeg ikke møter han, at han legger det et sted, eller at jeg møter han og klasker han i ansiktet!

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Nå har du faktisk mast og stresset så mye for å få denne tingen, så når han endelig er villig til å gi den til deg, da er du nok nødt til å ta den imot. Ellers er det en stor risiko for at han kaster denne tingen i søpla eller nekter å gi deg den. 

Det er helt greit at du er sint, men du skal uansett ikke slå han. Hvis det er for vanskelig for deg å møte han, så sender du en kompis for å hente tingen eller så ber du ham sende den i posten. 

Er du sikker på at din motvilje mot å møte han ikke handler litt om at du innerst inne ikke vil ha tingen nå? Når han har gitt deg tingen har du tross alt ingen grunn til å kontakte han mer. Det er i så fall helt forståelig, men du må uansett hente denne tingen nå. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns seriøst så synd i denne mannen. 

Du er ikke den eneste :(

 

Anonymkode: 279cf...fb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns seriøst så synd i denne mannen. 

Ja, det er skikkelig synd i en som har ført meg bak lyset i lang tid! Jeg har tenkte mye , og det har kommet frem flere episoder der vi møttes i det første halvåret i år, som han behandlet og snakket til meg som den eneste, men så har han altså sett henne siden oktober ifjor! Han har flere ganger løyet til meg med utsagn som "glemte mobile", "lydløs mobil" ol, når jeg har sagt at jeg føler at han skjuler noe for meg, kalt meg kontrollerende/paranoid. Men så har han altså kjørt et annet opplegg parallelt med meg det siste året!

Han inviterte meg med på noe, men ditcha den avtalen han hadde med meg, så jeg dumpa han. Men så har han altså sett denne dama i 9 mnd, når jeg trodde jeg dumpa han!

I tillegg klarte han å ydmyke meg foran denne dama, da jeg måtte gå via henne, for å få avtalt når og hvor vi skulle møtes idag, siden han hadde blokkert meg. Noen dager tidligere sa han at det var helt over mellom dem, og han snakket nedsettende om henne.

Ja, skikkelig synd i denne mannen..........

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er skikkelig synd i en som har ført meg bak lyset i lang tid! Jeg har tenkte mye , og det har kommet frem flere episoder der vi møttes i det første halvåret i år, som han behandlet og snakket til meg som den eneste, men så har han altså sett henne siden oktober ifjor! Han har flere ganger løyet til meg med utsagn som "glemte mobile", "lydløs mobil" ol, når jeg har sagt at jeg føler at han skjuler noe for meg, kalt meg kontrollerende/paranoid. Men så har han altså kjørt et annet opplegg parallelt med meg det siste året!

Han inviterte meg med på noe, men ditcha den avtalen han hadde med meg, så jeg dumpa han. Men så har han altså sett denne dama i 9 mnd, når jeg trodde jeg dumpa han!

I tillegg klarte han å ydmyke meg foran denne dama, da jeg måtte gå via henne, for å få avtalt når og hvor vi skulle møtes idag, siden han hadde blokkert meg. Noen dager tidligere sa han at det var helt over mellom dem, og han snakket nedsettende om henne.

Ja, skikkelig synd i denne mannen..........

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Jeg syns faktisk det. Det er helt klart du har skapt deg et scenario i hodet ditt som aldri har eksistert.

Anonymkode: 4b5e8...d0b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns faktisk det. Det er helt klart du har skapt deg et scenario i hodet ditt som aldri har eksistert.

Anonymkode: 4b5e8...d0b

Aldri eksistert? Når vi hadde kontakt hadde vi kontakt nesten hver dag, kunne snakke timesvis på tlf, han har skrevet meg flere håndskrevne brev der han forteller om sine følelser for meg, flere mailer...jeg har møtt familien hans, møtt venner av han, vært på reise med han, han har gitt meg en ring som ser ut som en forlovelsesring, han var i et bryllup ifjor, da sendte han meg bilde derifra med teksen : "neste gang er det oss", han hart sagt flere ganger at han ønsker å flytte inn med meg. Hun dama sa at han hadde sagt at jeg var eksen hans...

Jeg vet hva vi har hatt, det gjør ikke du.

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, dette blir bare rarere og rarere.

 

Ts, hent den fuc**** tingen din, la fyren (og dama hans) være i fred og GÅ VIDERE MED LIVET DITT!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri eksistert? Når vi hadde kontakt hadde vi kontakt nesten hver dag, kunne snakke timesvis på tlf, han har skrevet meg flere håndskrevne brev der han forteller om sine følelser for meg, flere mailer...jeg har møtt familien hans, møtt venner av han, vært på reise med han, han har gitt meg en ring som ser ut som en forlovelsesring, han var i et bryllup ifjor, da sendte han meg bilde derifra med teksen : "neste gang er det oss", han hart sagt flere ganger at han ønsker å flytte inn med meg. Hun dama sa at han hadde sagt at jeg var eksen hans...

Jeg vet hva vi har hatt, det gjør ikke du.

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Begynner å tro alt er bare oppspinn. Du finner på nye ting hele tiden. Nå har han jo plutselig gitt deg en ring, som du synes ligner på en forlovelsesring. Hvis det var en forlovelsesring så var dere forlovet. Det er ingenting som ligner. Du kan ikke sammenligne forlovelse med at han ga deg en ring, hører du ikke denne ønsketenkningen din? Og disse brevene hvor han alltid skulle være din. Vel, nå har han en ny dame. Dere hadde aldri sex en gang. Og enda påstår du dere var sammen i flere år, om jeg ikke husker feil. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror aldri jeg har vært borti ei dame som dveler sååå mye ved fortia som det ts gjør! Er det mulig!

 

Ts, jeg håper du får den tingen din idag sånn at du endelig kan gå videre med livet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter alt dette styret med å få ham til å gi deg det som er ditt, og nå orker du ikke å møte ham for å få det? Jaja, så viktig var det å få tilbake det som er ditt ... Du er klar over at hvis du nå backer ut, har han all mulig "gyldig grunn" til å anklage deg for å si en ting og mene noe annet?

 

Som de andre over her sier: Møt ham, få tilbake det som er ditt, vær høflig nok til å takke for tingen, og gå derifra. Ikke proklamer (atter en gang) at du aldri vil se ham mer, ikke gjør et nummer av at du må skynde deg til en annen avtale. Ikke si noe om det som var, eller enda verre, om det som fortsatt er fra din side. Det er rett og slett ikke verdt det. Det er sløsing av din tid og ditt liv, for det ser ikke ut til at du kommer til å få noe svar uansett hvor hardt du prøver. Å stange hodet i veggen vil nesten være mer produktivt, for å si det sånn.

 

Den som virkelig er likegyldig, sier nemlig ingenting til den andre om hvor revnende likegyldig det er. Man viser det, kroppsspråk teller tross alt som regel mer enn ordene man sier. Man gjør det som må gjøres, og gidder rett og slett ikke å bruke mer tid på alt det andre. Hvorfor bruke tid og energi på noe, hvis det ikke spiller noen rolle fra eller til?

Anonymkode: d2080...5a6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette kjærlighetsforholdet kun har eksistert i hodet ditt ts. Han er ikke utro mot deg, når han gjorde det slutt med deg før han fikk ny dame.

Finn deg en annen mann...

Anonymkode: 279cf...fb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her: Vi hadde en avtale om og møtes et bestemt sted et klokkeslett. Så skriver han meg plutselig en sms at han kommer bort til meg med det som er mitt og at han kan fikse noe i leiligheten min ( noe handy han begynte på tidligere , men som han aldri ble ferdig med ). Dette snakket vi sist om på tlf da han ringte, da var han litt mer skeptisk til dette, men sa at han kunne gjøre det, men ikke idag, så det var uventet, men da jeg mailet han etter han ringte på lørdag ombestemte jeg meg og sa at jeg ikke vil at han skal komme hjem til meg mer. Det føles ikke rett etter sånn  som han har vært. Dette holdt jeg ved idag. Jeg skrev at jeg vil ha det som er mitt, men at han ikke får komme inn til meg. Han svarte ikke.

Så gikk det endel tid, han ringte meg, men strømmen på tlf min gikk ut, så mobilen slo seg av. Jeg satte i laderen, slo på mobilen og ringte han opp igjen. Men jeg var fortsatt blokkert. Det irriterte meg, jeg nevnte det og da han sa at det var en feil på mobilen...Omsider ringte han igjen ( var seinere enn det vi hadde avtalt ), sa han var der snart. Han hadde også noe hos meg han skulle få igjen ( noe han hadde glemt ). Så ringte han på. Jeg ba han vente utenfor, ville ikke ha han inn. Jeg gikk ut og åpnet, der stod han. Jeg visste ikke hva jeg skulle si, det er så mye usagt mellom oss. Han ga meg det som er mitt tilbake, han fikk det som var sitt. Han sa at jeg må ha ei god jul og et godt nyttår, jeg svarte ikke. Så begynte jeg å nevne noe om hvorfor han hadde sendt brev, sms, hvorfor han hadde invitert meg med på fest i juni til kollegaene der han introduserte meg som dama hans, hvorfor jeg overnattet flere ganger hos han, han hadde hatt jevnlig drypp med kontakt i løpet av hele året, før det ble brudd i juni, men så hadde han altså sett ei anna i ETT ÅR! Virket som han skammet seg, han så ned og begynte å skulle forklare seg, sa noe om at han trodde det kunne bli noe etc, og før han fikk sagt noe mens jeg kjente raseriet stige i meg, dyttet jeg han bort og han prøvde å stå oppe,  mens han til slutt bare snudde. Og det var det!

Kjenner at det var godt å gjøre det, vise en reaksjon, fordi han har vært illojal mot meg i ett år! Dere som snakker om at vi ikke var sammen vet ingenting om hva vi hadde, og jeg så jo på fyren idag at han faktisk skammet seg. Det var godt for meg å se. Samtidig kjenner jeg nå på en stor sorg.

Hvordan tolker andre hans væremåte?

Jeg tenker om jeg hadde gitt alt av meg selv, så kanskje det hadde vært meg og han, samtidig som jeg er glad for at jeg holdt igjen. Det er komplisert.

Det smertefulle er at jeg må kjenne på de vonde følelsene nå, mens han bare har gått videre, og går hjem til henne ( hvis hun bor der da..). Men følte allikevel at det fortsatt er noe der mellom oss. Og det gjør det så vondt.

Det er ikke for ingenting at han orket å holde på med meg i mange år, når jeg t.o.m ikke ga en veldig viktig bit av meg selv.

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler dette forholdet et like ekte som forholdet hun italienern i Orange is the New Black hadde ,  for de som følger med på det...

Anonymkode: 8a12b...3e0

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Føler dette forholdet et like ekte som forholdet hun italienern i Orange is the New Black hadde ,  for de som følger med på det...

Anonymkode: 8a12b...3e0

"Ao, Christopher" :rodmer: 

Anonymkode: 9b95c...b80

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk oppførselen din mot han var litt patetisk, og umoden. Går an å være hyggelig, ønske god jul og godt nyttår tilbake. Og ikke dytte han. Bra du har fått det som er ditt. Ferdig med det, gå videre!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett den serien som ble nevnt her, men googlet den, skumleste på wikipedia, og føler det er noe helt annet!

Han var vært oppriktig interessert i meg, han var veldig på i starten, jeg brukte mer tid, selv om det var kjemi med en gang fra begges side. Han har g vært veødig på fysisk, nesten så det ble for mye, at jeg trakk meg tilbake, også pga endel mistillit som sagt.

Angående hvordan jeg var mot han : han har vært illojal mot meg, skrevet meg brev, sms, tatt initiativ til møter, kafé, fest, kino, presenterte meg som dama si til flere venner og kolegaer i juni, mens han var sammen med denne andre dama! Jeg overnattet flere ganger med han i løpet av våren, han gikk hånd i hånd med meg på gata i halvåret fra januar til juni. Han skrev at han ventet på meg. Da hadde han sett hun dama i 9 mnd! Det er svik! Hykleri! Jeg er ennå sjokkert, etter at jeg fikk den mld fra "dama hans" om å slutte å mld han. 

Og måten han ydmyket meg på i helga da han ringte, og dama liksom fikk følelsen av at jeg var den kjipe.

Alt han har gjort mot meg føles som løgner.

Da var det på sitt rette å dytte han idag, skubbe han bort ifra meg! Jeg ønsker han ikke god jul og godt nyttår!

Ts

P.s: Men jeg vet at vi allikevel har noe spesielt. Det er det vonde her.

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...