Gå til innhold

Hvorfor kan ikke Jesus komme tilbake?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, JorunnP skrev:

Jeg har lagt merke til at de fleste som "kjekker seg" med at de ikke tror på noe som helst publiserer som anonyme... Blir det litt for tøft å vise hvem du er? Kanskje man ikke tør å være så høy i hatten om man står frem med navn...😉😅

Vise hvem man er? De aller færreste har jo sitt fulle navn som kallenavn her inne uansett, akkurat. Anonymiteten er bare for å ikke kjennes igjen fra tråd til tråd.

Hvis du mener det er Gud man gjemmer seg for ville jeg vært jævlig skuffet om han ikke klarte å knytte AB-kode til person på egen hånd. Han gjør jo en meget dårlig jobb alt i alt, men såpass bør vel den allmektige få til.

Anonymkode: 94f5f...71a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den ‎19‎.‎12‎.‎2015 at 0.15, AnonymBruker skrev:

Men faen finnes altså? 

Anonymkode: 37dc5...9b0

Litt interessant problemstilling, vis en ikke tror på Jesus eller kristendommen, hvorfor bruke faen som banne ord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.12.2015 at 11.37, Apis skrev:

Litt interessant problemstilling, vis en ikke tror på Jesus eller kristendommen, hvorfor bruke faen som banne ord

Vi er redd for guds straff må du vite! Han skal jo brenne oss fæle ateister, muslimer, jøder, hinduer og sosialister  i helvete. Du må da forstå at vi må være anonyme om vi skal ha det aller minste håp om å snike oss unna herrens vrede.

Anonymkode: a2f65...609

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎14‎.‎11‎.‎2015 at 15.42, gjestvest skrev:

Det er mange Jesuser i Mexico.  :rolleyes:

Jesus kommer til meg i neste uke og skal fikse vasken min. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.11.2015 at 15.12, AnonymBruker skrev:

 

Det står faktisk i Bibelen at Gud brukte seks dager på å skape jordkloden og alt det der. Men på den syvende dagen brukte han til å hvile på. Hva om ett døgn på den tiden, faktisk utgjorde det samme som kanskje 1 000 år på vår tid? Altså brukte han cirka 6 000 år på å skape jorden (og alt som lever i den) og så hviler han i 1 000 år....

Kanskje han fremdeles hviler da, ettersom det ikke har gått over 1 000 år siden han begynte med denne skapelsen sin?

Anonymkode: 39f32...292

Det ville jo forklare hvorfor han ikke gidder å gjøre noe med alt faenskap som skjer i verden. Men når jan sendte ned jesus da hvilte han ikke da. Og mennesker har eksistert i mer enn 1000 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19.12.2015 at 18.55, JorunnP skrev:

Skaff deg en bibel og les hva han svarte... Men det første og største tegnet er at jødene kom tilbake til sitt land. At Israel igjen skulle bli jødenes hjemland står det klart at ville skje, og at den generasjon som ser dette ikke skal gå i graven før alt har skjedd.

Videre nevnes naturkatastrofer/ekstremvær, jordskjelv både her og der, terroraksjoner, krig, rykter om krig... Høres det kjent ut? Hva er det som stadig er på nyhetssendingene? Samtidig skal mange "falle fra" og ikke lenger tro på Gud... Å gjøre narr av de som tror på Gud har i dag blitt ganske vanlig. Ikke sant?

Men ennå har han ikke somlet seg til å komme har han vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Maleficenta skrev:

Men ennå har han ikke somlet seg til å komme har han vel...

Han somler ikke, han venter tålmodig...på DEG...😊❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, JorunnP skrev:

Han somler ikke, han venter tålmodig...på DEG...😊❤️

På meg faktisk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Saturday, November 14, 2015 at 15.01, Fireproof skrev:

Fordi han døde for 1000 og noke år sida, kanskje? 

Har du ikke fulgt med. Det er ca 2000 år siden Jesus døde på korset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Saturday, November 14, 2015 at 15.12, AnonymBruker skrev:

 

Det står faktisk i Bibelen at Gud brukte seks dager på å skape jordkloden og alt det der. Men på den syvende dagen brukte han til å hvile på. Hva om ett døgn på den tiden, faktisk utgjorde det samme som kanskje 1 000 år på vår tid? Altså brukte han cirka 6 000 år på å skape jorden (og alt som lever i den) og så hviler han i 1 000 år....

Kanskje han fremdeles hviler da, ettersom det ikke har gått over 1 000 år siden han begynte med denne skapelsen sin?

Anonymkode: 39f32...292

Jorden er mye eldre enn 6000-7000 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Friday, November 20, 2015 at 17.03, AnonymBruker skrev:

Men jeg har jo kommet tilbake. Ikke min feil at dere ikke tror på det.

Anonymkode: 776de...035

Har du vurdert psykiatrisk innleggelse?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke spesielt kristen, men jeg har min barnetro I orden. Uhyggelig lesning fra alle hedningene her inne. Det er ikke håp for noen av dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 12/24/2015 at 12.06, AnonymBruker skrev:

Jesus er en fiktiv person som har hovedrollen i en roman som ble skrevet for nesten 2000år siden. Hverken han, Darth Wader, Forrest Gump og andre fiktive personer fra film/bok har eksistert. De kommer heller aldri til å eksistere. Hvorfor tror du at folk fr bøker skal begynne å eksistere i det virkelige liv?

Anonymkode: 5ed95...c30

Finnes ikke Forrest Gump på ordentlig??! :sjokkert:

Anonymkode: b284e...25b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.12.2015 at 12.06, AnonymBruker skrev:

Jesus er en fiktiv person som har hovedrollen i en roman som ble skrevet for nesten 2000år siden. Hverken han, Darth Wader, Forrest Gump og andre fiktive personer fra film/bok har eksistert. De kommer heller aldri til å eksistere. Hvorfor tror du at folk fr bøker skal begynne å eksistere i det virkelige liv?

Anonymkode: 5ed95...c30

Nå er det personer i bibelen som faktisk har eksistert. Det at du står skrevet i bibelen betyr ikke at du ikke har eksistert

Anonymkode: 5df65...c1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme
2 timer siden, OPIgirl skrev:

Har du ikke fulgt med. Det er ca 2000 år siden Jesus døde på korset.

Men han var jo ikkje 16 når han daua, vel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Balian de Ibelin
8 minutter siden, Fireproof skrev:

Men han var jo ikkje 16 når han daua, vel? 

Jesus skal ha død på korset en gang mellom år 29 og år 33. Så det er mellom 1987 år og 1983 år siden han døde. Så og si ca 2000 år siden er riktig. Hadde han død for rundt 1000 år siden ville han ha død i rundt 1016. 

Endret av Balian de Ibelin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31. desember 2015 at 11.14, JorunnP skrev:

Jeg har lagt merke til at de fleste som "kjekker seg" med at de ikke tror på noe som helst publiserer som anonyme... Blir det litt for tøft å vise hvem du er? Kanskje man ikke tør å være så høy i hatten om man står frem med navn...😉😅

Er da ingen her som kjekker seg ved å ikke tro. Om folk vil være anonyme eller ikke er vel opp til dem! Det er ikke å kjekke seg å ikke tro, det en ærlig sak og jeg er hvertfall ikke redd for å si og vise at jeg ikke tror på Jesus, gud, den hellige ånd eller noe av det vissvasset der. Ja, jeg mener det er noe vissvass og det er også en ærlig sak, ikke noe jeg sier for å kjekke og tøffe meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme
36 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Jesus skal ha død på korset en gang mellom år 29 og år 33. Så det er mellom 1987 år og 1983 år siden han døde. Så og si ca 2000 år siden er riktig. Hadde han død for rundt 1000 år siden ville han ha død i rundt 1016. 

Åja, no skjønte eg det, eg tenkte jo omvendt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fireproof skrev:

Men han var jo ikkje 16 når han daua, vel? 

Jeg sa cirka 2000 år. Det betyr ikke at det er akkurat 😜

Anonymkode: dd00f...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...