Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det valget må du ta ene og alene. Det skal ingen på KG ta for deg. Tenk deg godt om, du vet allerede hva du vil. Hva som er rett for deg. Og hvis du ikke gjør det, slår du mynt på det. Ikke pga mynten skal ta valget, men som oftest vet du hva slags side du ønsker at mynten skal lande på før den når bakken :)

Anonymkode: 90dfd...a7a

Ja... Tusen takk, dere fantastiske folk her på KG :)

Hva tenker dere om dette her forresten som jeg skrev?
Men herregud- fyren hadde ONS. Dagen etterpå sender han melding til en jente han har ligget hos, MENS jeg er hjemme sammen med han! Smakløst!
Tror han LETT kunne ha sendt henne en melding neste gang han var ute på byen med gutta.

Og greia er jo at dersom han planlegger sånne ting (verre enn å dumme seg ut i fylla) så har jo han tatt valget for meg! Da er vi jo ikke sammen lenger engang! Han lurer meg, jo!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fulgt tråden fra sidelinjen og ser du har fått mange gode råd. Slik jeg leser det ut fra hva du skriver så er mine tanker at uansett om han faktisk er villig til å jobbe for dette forholdet, er det virkelig et forhold du vil være i? Du har kommet med mange illevarslende opplysninger om hans oppførsel og uttalelser og det er mye som skurrer her. Basert på det jeg har lest har jeg vanskelig for å tro at dette er et sunt forhold, som vil overleve "tidens tann" og som faktisk er verdt å stå i mens det stormer.

Jeg tror du gjør klokt i å bryte uavhengig om han prøver å få deg tilbake og lover forbedring. 

Anonymkode: ee90f...958

• Liker 3
Skrevet

Hei alle fine folk her inne.

Jeg har nå KJØPT meg leilighet. Altså, jeg flytter fra han.

Etter dette budet var akseptert, så gråt jeg, og kommer til å få skikkelig kjærlighetssorg. Det verste jeg har opplevd, må være å gå fra en man ELSKER. Men, han elsker jo tydeligvis ikke meg.

Fint innlegg over også! Setter utrolig pris på dere som viser forståelse :)

Jeg gruer meg til livet fremover! Til jul og nyttår! Til alle kveldene hvor jeg blir å sitte alene. HJELP, noen tips??!

Han er en nydelig gutt som jeg gjerne skulle ha delt livet mitt og fått barn med. Sånn ble det ikke!!!!
No way back now. Altså, vi kan jo bli sammen igjen hvis vi virkelig vil det i min nye leilighet, men tror neppe det kommer til å skje. Forteller han nyheten til uka. Skal jobbe hele helga, og klarer ikke å gjennomføre et brudd samtidig.

Og til alle dere som har kalt meg RYGGLØS, naiv også videre- etter 4 uker har jeg altså KJØPT en bolig, og dere burde kanskje se litt innover dere selv. I en trist livssituasjon er det fint å veie frem og tilbake.

• Liker 18
Skrevet

Veldig, veldig bra.

Prosessen tar noen ganger den tiden den tar. 

• Liker 3
Skrevet

Etter dette budet var akseptert, så gråt jeg, og kommer til å få skikkelig kjærlighetssorg. Det verste jeg har opplevd, må være å gå fra en man ELSKER. Men, han elsker jo tydeligvis ikke meg.

Jeg gruer meg til livet fremover! Til jul og nyttår! Til alle kveldene hvor jeg blir å sitte alene. HJELP, noen tips??!

Han er en nydelig gutt som jeg gjerne skulle ha delt livet mitt og fått barn med. Sånn ble det ikke!!!!
No way back now. Altså, vi kan jo bli sammen igjen hvis vi virkelig vil det i min nye leilighet, men tror neppe det kommer til å skje. Forteller han nyheten til uka. Skal jobbe hele helga, og klarer ikke å gjennomføre et brudd samtidig.

Og til alle dere som har kalt meg RYGGLØS, naiv også videre- etter 4 uker har jeg altså KJØPT en bolig, og dere burde kanskje se litt innover dere selv. I en trist livssituasjon er det fint å veie frem og tilbake.

Gratulerer! Veldig bra! Men har du sagt til han at det faktisk er slutt? For jeg har fått inntrykk av at du har snakket om å selge leiligheten, men ikke sagt at det er slutt. Altså du har sagt B, men ikke A. Litt bakvendtland. For om det er slutt så kan du jo heller ikke legge føringer på hvor lenge han kan være ute, jf. det du skrev på forrige side med at han hadde møtt en kamerat for noen øl. Nå er det helt over (?), og da har ingen av dere noe med hva den andre velger å gjøre, og hvor lenge den andre velger å være ute.

Det siste jeg ønsker å påpeke er du må ikke fokusere alt på den fysiske utroskapen, det verste her er, slik jeg ser det, hvordan han har oppført seg i ettertid. Han tok kontakt med henne, har vært kald mot deg, og til og med truet med vold. Det er langt verre. Og når du legger alt dette sammen så er det klart at du ikke kan være i et forhold med han.

Den sjarmoffensiven han har vist nå + det med at han kommer til å dø om du drar er rett og slett bare manipulering og hersketeknikk. Og det beviser igjen at du rett og slett bare ikke kan bli.

Men nå har du kjøpt leilighet, og flytter forhåpentligvis snart! I mellomtiden er det bare å fokusere på å ha det trivelig med venner og famlie, rett og slett holde seg opptatt. Vær sosial i stedet for å sitte hjemme og ha det trist alene.

Anonymkode: 229fa...bd8

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer!

Om ikke så lenge, kommer du til å være sjeleglad for at du flyttet fra han. 

• Liker 1
Gjest cheshirecat
Skrevet

FYFAEN JEG BØYER MEG I STØVET KVINNE!!!!!!!! Du er fantastisk!! Gråt, le, føl på alt! Men vit at du er FAEN MEG STERK SOM JULING!!! 

Skrevet

Takk dere! Ja jeg sa B men ikke A. Er så glad i han og forelsket i han, at jeg ville ikke sette kroken på døra, ville se an om vi kunne være sammen, men så hoppet jeg bare i det og kjøpte. Har ikke sagt det til han enda, er ikke sammen i helga.

Jeg dør av kjærlighetssorg!! Vil bare holde rundt han, kysse med han.. Og angrer som faen! Sånn føles det...

Gjest cheshirecat
Skrevet

Takk dere! Ja jeg sa B men ikke A. Er så glad i han og forelsket i han, at jeg ville ikke sette kroken på døra, ville se an om vi kunne være sammen, men så hoppet jeg bare i det og kjøpte. Har ikke sagt det til han enda, er ikke sammen i helga.

Jeg dør av kjærlighetssorg!! Vil bare holde rundt han, kysse med han.. Og angrer som faen! Sånn føles det...

ja, det er jævlig :-( MEN du har GJORT DET!! som du sier selv, kanskje kan det bli dere i den nye leiligheten..? Jeg ville ringt og  fortalt ham det. Han holdt tilbake og var uærlig, du trenger ikke gjøre det samme. Kanskje er han langt unna og freaket ut, og kanskje er det AKKURAT det han trenger! Hvordan takler han det når bordet er snudd?? Ut å pule og være singel, eller faller sammen i grus og tar første transportmiddel hjem...??? Den ultimate ildprøven, for å si det mildt! 

Skrevet

ja, det er jævlig :-( MEN du har GJORT DET!! som du sier selv, kanskje kan det bli dere i den nye leiligheten..? Jeg ville ringt og  fortalt ham det. Han holdt tilbake og var uærlig, du trenger ikke gjøre det samme. Kanskje er han langt unna og freaket ut, og kanskje er det AKKURAT det han trenger! Hvordan takler han det når bordet er snudd?? Ut å pule og være singel, eller faller sammen i grus og tar første transportmiddel hjem...??? Den ultimate ildprøven, for å si det mildt! 

ja, er spent på hvordan han takler dette!!!

savner han og er overhodet ikke sikker på om jeg har valgt riktig!!!

føles ut som om jeg har valgt helt feil, og bare vært paranoid.

Gjest cheshirecat
Skrevet

ja, er spent på hvordan han takler dette!!!

savner han og er overhodet ikke sikker på om jeg har valgt riktig!!!

føles ut som om jeg har valgt helt feil, og bare vært paranoid.

nei, du har ikke valgt feil og absolutt ikke vært paranoid.. Hadde han lagt seg flat, vært syk av bekymring, gått med på alle dine premisser - hadde det vært mer naturlig å tilgi og jobbe videre.. Men han har ikke vært sånn. Utroskapen er EN ting, men hvordan han oppfører seg etterpå er verre.

Skrevet

nei, du har ikke valgt feil og absolutt ikke vært paranoid.. Hadde han lagt seg flat, vært syk av bekymring, gått med på alle dine premisser - hadde det vært mer naturlig å tilgi og jobbe videre.. Men han har ikke vært sånn. Utroskapen er EN ting, men hvordan han oppfører seg etterpå er verre.

ja.. Han har jo gjort noe bra i etterkant, vanskelig å få frem alt her, men.. Syk av bekymring, har han ihvertfall ikke vært.

Men ja, føles rart og sykt å slå opp med noen man er forelsket i. Strider mot alle naturlover 😰

Gjest Tottelotta
Skrevet

Ang ny leilighet/økonomisk tap om dere evt skulle bli sammen igjen på et sener tidspunkt; se på det som penger brukt på din egen integritet og ryggrad. Som flere har nevnt får du nå både følt på hvordan det er å være alene (kanskje tar det ikke lange tiden før du er sjeleglad du flyttet fra ham) og du får sett hans reaksjon på at du drar. Prøver han å få deg tilbake, eller bærer det rett ut på byen for å slukke sorgene?

Skrevet

Ang ny leilighet/økonomisk tap om dere evt skulle bli sammen igjen på et sener tidspunkt; se på det som penger brukt på din egen integritet og ryggrad. Som flere har nevnt får du nå både følt på hvordan det er å være alene (kanskje tar det ikke lange tiden før du er sjeleglad du flyttet fra ham) og du får sett hans reaksjon på at du drar. Prøver han å få deg tilbake, eller bærer det rett ut på byen for å slukke sorgene?

godt innlegg! Ja-jeg får sett på hva som er det riktige livet for fremtiden, kanskje. Hvis han virkelig elsker meg, gir han kanskje ikke opp. Eller: nå får jo begges venner og familie med seg brudd og boligsalg, og vi må begynne helt på nytt igjen. Spørs om han gidder det, kjenner jeg han rett. Han er sta og bestemt- jeg tipper det bærer rett ut på byen!

Ang meg: ja, kanskje jeg vil bli sjeleglad som du sier. Akkurat nå føles det ikke sånn (skjelver i kroppen og lengter etter han) men hvem vet. Jeg får vært alene en stund, kanskje dratt på en date eller to. Tidlig å tenke i de baner, men hva om jeg plutselig oppdager at det finnes hyggeligere karer der ute. Nå er det mer sånn at Alt kan skje.

Frykter også å havne i en kjempedepresjon når jeg sitter der alene! Er jo vant til å kose meg med han.

Skrevet

Jeg føler så mye forskjellig! Elsker han og vil egentlig ha han i livet mitt. Han har grått og gjort mye for meg, så er bare så redd for at, hva hvis jeg gjør en skikkelig tabbe! Elsker å kysse og holde han, lengter etter det.

Skrevet

Merkelig at jeg ikke har fått noen kommentarer fra alle dem som mente jeg var tiltaksløs, naiv, manglet ryggrad osv. 😶

• Liker 1
Skrevet

Merkelig at jeg ikke har fått noen kommentarer fra alle dem som mente jeg var tiltaksløs, naiv, manglet ryggrad osv. 😶

Enkelte her inne har veldig lett for å kritisere. Ikke tenk på det! 

Bra du er godt i gang med å ta grep om livet ditt.

• Liker 1
Skrevet

Vel, vi er uenige. Jeg ser ikke på et engangstilfelle av utroskap som så veldig alvorlig, dersom personen ellers behandler deg bra. Folk kan gjøre feil. Det er i hvert fall overhodet ikke nødvendigvis noe tegn på en personlighetsforstyrrelse, måte på krisemaksimering. 

Jeg ser flere som kaller utroskap en "feil". Er det virkelig en "feil" når det er snakk om et bevisst valg? Ingen tvinger noen til å være utro, det er ikke et uforskyldt uhell, men et valg man tar helt på egen hånd selv om man er helt klar over hvilke konsekvenser det har. Ikke alle er i stand til å være utro, ikke alle har det i seg å med vilje såre partneren på verst tenkelige måte. Nei, det trenger ikke være et tegn på en personlighetsforstyrrelse, men man viser en mangel på empati og konsekvenstenkning som ikke er forenelig med å være i et forhold med et annet menneske som ikke aksepterer utroskap. Det sier noe om personligheten til den som er utro.

Jeg har blitt utsatt for utroskap selv, og vet hvor inni helvete vondt det gjør. Hvordan noen har evnen til å såre et menneske på den måten med viten og vilje forstår jeg ikke. Et slikt menneske vil jeg selvfølgelig ikke vurdere å fortsette et forhold med.

Anonymkode: 2d623...a05

• Liker 2
Skrevet

helt enig! Veldig godt innlegg, igjen imponert over dere KG-ere! Uff vondt å høre at du også ble utsatt for det. Gjorde du det slutt med en gang??

Siden jeg sitter og angrer litt, følelser opp og ned (det er selvfølgelig fordi jeg måtte slå opp med en mann jeg elsker) så er det godt å få litt vett banket inn!!

det overrasker meg litt at så mange er blitt utsatt for utroskap! Finnes altså mange drittsekker der ute!!

Jeg er livredd for at jeg kanskje har tatt feil valg. Kanskje jeg aldri blir forelsket igjen. Kanskje han virkelig hadde tenkt å skjerpe seg. Isåfall har jeg dummet meg kraftig ut! Frister lite å sitte alene på en søndagskveld i trang leilighet 😔

Skrevet

Det er nok en del som ikke leser tråden lenger. Men selv har jeg gratulert deg og syns det er bra, selv om jeg reagerer på at du faktisk ikke har gjort det slutt enda. Det syns jeg er rart. Hadde det vært fordi du ville hevne deg og bare stikke uten at han vet noe så hadde det forsåvidt vært greit, men jeg blir litt bekymret når du selv sier at det er fordi du er usikker.

Anonymkode: 229fa...bd8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...