Gå til innhold

Guttekompiser tror jeg er interessert i dem, eller så blir de forelska i meg. Hvorfor??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg har samme problem, men omvendt.
jeg er veldig utadvendt av meg, liker å møte nye mennesker.
hver gang jeg snakker med en fremmed kvinne kommer "skjoldet" automatisk opp. for jeg er jo natuuuurligvis bare ute etter sex. hvorfor skulle jeg ellers gidde å prate med dem? sigh :(

er dessverre vanskelig å få venner av motsatt kjønn.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du prøve å få mannlige venner? Det høres helt merkelig ut. Klart gutter tror du er interessert i dem når du faktisk aktivt oppsøker dem.

Anonymkode: 1933d...6a5

Hvorfor er det merkelig? De fleste mennesker er vel ikke så primitive at de tror at menn og kvinner ikke kan være venner. Jeg ser likevel at det ikke gjelder for deg. 

Anonymkode: addd3...4c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det merkelig? De fleste mennesker er vel ikke så primitive at de tror at menn og kvinner ikke kan være venner. Jeg ser likevel at det ikke gjelder for deg. 

Anonymkode: addd3...4c6

Det er vel ganske tydelig at det er jeg som har rett, ut fra erfaringen til damene i tråden her å dømme. 

Anonymkode: 1933d...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, WubWub skrev:

Skal damer (som ser bra ut vel og merke) ha en guttekompis uten baktanker må dere skaffe dere en kompis som er homofil.

det er trist , ønsker meg mannlige venner, men går ikke! de blir sure, og klager hele tiden på at de blir freindzona. Når jeg ikke ønsker noe folhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Charlene87 skrev:

det er trist , ønsker meg mannlige venner, men går ikke! de blir sure, og klager hele tiden på at de blir freindzona. Når jeg ikke ønsker noe folhold. 

Du er dessverre ikke alene. Alle jente vennene jeg har hatt opp gjennom åra har fortalt samme historie. Alle gutte kompisene de har hatt har senere vist seg å egentlig ha seksuelle eller romantiske baktanker om relasjonen og det kom alltid for en dag til stor skuffelse hos jentene som da mistet mennesker de så på som nære venner.

Endret av WubWub
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

14 minutter siden, WubWub skrev:

Du er dessverre ikke alene. Alle jente vennene jeg har hatt opp gjennom åra har fortalt samme historie. Alle gutte kompisene de har hatt har senere vist seg å egentlig ha seksuelle eller romantiske baktanker om relasjonen og det kom alltid for en dag til stor skuffelse hos jentene som da mistet mennesker de så på som nære venner.

Jeg tror det var derfor jeg fikk så mange gode venninder tatt i betraktning at jeg aldri flørtet eller hadde noen baktanker, så de kunne med andre ord stole på at jeg ville være en god bestekompis for de. Dessverre forsvant alle når jeg ble bat shit crazy.

Sånn som jeg ser det så bør det gå ann at mann og dame bare er gode venner. 

ja, det går an, men i mitt tilfelle er det tryggest å være venn med jenter, veldig kjedelig , men sånn er det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle kan ha mannlige venner, det handler bare om å "friendzone" dem godt nok slik at de forstår at sannsynligheten for at dere to ender opp sammen er nærmest lik null. Synes selv at det er brutalt, men nødvendig. 

Endret av Fredsmegleren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Fredsmegleren skrev:

Alle kan ha mannlige venner, det handler bare om å "friendzone" dem godt nok slik at de forstår at sannsynligheten for at dere to ender opp sammen er nærmest lik null. Synes selv at det er brutalt, men nødvendig. 

Yeah right. Det handler altså om at du, som kvinne, plasserer skapet så tydelig (som du greier, det er - som du selv sier, ikke alltid like lett, sitat; "sannsynligheten for at dere to ender opp sammen er nærmest lik null") at kisen er på grensen til å forstå at sjansen for et ligg er litt større enn sjansen for 7 rette i Lotto, men heller ikke mer? 

Hva er vitsen? Ha en, eller flere for den del, gutt(er) luskende rundt deg som tilsynelatende en venn som er grei å ha men at han, i håp om at han ville tilbringe tid med deg, skal ha et snøfnuggs håp om å få slippe til i trusa di?

Alternativt: Menn er siklende sexmonstre som aldri vil kunne være "bare" venn med kvinner, for vennskapets skyld?

Eller begge deler :vetikke:

Endret av Gorgonzola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Yeah right. Det handler altså om at du, som kvinne, plasserer skapet så tydelig (som du greier, det er - som du selv sier, ikke alltid like lett, sitat; "sannsynligheten for at dere to ender opp sammen er nærmest lik null") at kisen er på grensen til å forstå at sjansen for et ligg er litt større enn sjansen for 7 rette i Lotto, men heller ikke mer? 

Hva er vitsen? Ha en, eller flere for den del, gutt(er) luskende rundt deg som tilsynelatende en venn som er grei å ha men at han, i håp om at han ville tilbringe tid med deg, skal ha et snøfnuggs håp om å få slippe til i trusa di?

Alternativt: Menn er siklende sexmonstre som aldri vil kunne være "bare" venn med kvinner, for vennskapets skyld?

Eller begge deler :vetikke:

Mulig jeg ikke var nok spesifikk, men "nærmest null" for meg betyr at sannsynligheten faktisk er ikke eksisterende. Min feil.

Vet ikke helt om du har hatt mange venninner rundt deg, men intensjonen min er i alle fall ikke å ha guttene som "backup" dersom jeg ender opp singel i 30 åra. De er venner, vi har god kjemi, mange like interesser, tar like fag, lik humor, mindre drama enn med jenter, og generelt alle andre grunner til vennskap. Jeg velger ikke venner ut ifra kjønn, og det burde være akseptert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Fredsmegleren skrev:

Mulig jeg ikke var nok spesifikk, men "nærmest null" for meg betyr at sannsynligheten faktisk er ikke eksisterende. Min feil.

Vet ikke helt om du har hatt mange venninner rundt deg, men intensjonen min er i alle fall ikke å ha guttene som "backup" dersom jeg ender opp singel i 30 åra. De er venner, vi har god kjemi, mange like interesser, tar like fag, lik humor, mindre drama enn med jenter, og generelt alle andre grunner til vennskap. Jeg velger ikke venner ut ifra kjønn, og det burde være akseptert. 

Takk for oppklaring. Hva jeg har/ikke har er vel underordnet men jeg støtter deg 100 % i å kunne velge venner ut fra andre kriterier enn kjønn. Så lenge vennen også velger ditto. 

Endret av Gorgonzola
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke. dem syntes sikkert du er søt da vel.kanskje du burde si i fra at du kun vil være venner? :)

Anonymkode: 1644c...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 20.12.2015 at 22.44, ambivalentReaction skrev:

Jeg ble blottet av en fyr når jeg jogget rundt Sognsvann, ble til at jeg lot han gi meg en håndjager, han var enig i at penisen min var mer imponerende enn hans. Vi møttes et par ganger til, men så ble han buret inn en stund og etter det flyttet han. Vi sender hverandre kort til høytider da. 

For en gangs skyld et innlegg fra aR som jeg kan stille meg helhjertet bak. Budskapet, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Prorsum skrev:

Ok, du vet tydeligvis mye mer om vennskapet til mine guttevenner enn meg selv.

Vel, ja. For han vet mye mer om gutter enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse mennene eier jo ikke antenner. De spør ikke først for å si det slik. Dårlig pappa emne for å si det slik. :)

Anonymkode: 616c2...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Disse mennene eier jo ikke antenner. De spør ikke først for å si det slik. Dårlig pappa emne for å si det slik. :)

Anonymkode: 616c2...346

vet... jeg fnise litt, men turte ikke le spesielt høyt. *IKE*

Anonymkode: 1644c...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til gode å møte en kvinne som ikke utmerket godt vet at hun er vakker. Det visest på måten hun er på, ikke på hva hun sier om seg selv nødvendigvis. 

Alle damer jeg synes er pene, de er ofte innbilske. De bare vet at de får mange blikk fra gutter. Og jeg er ikke den som synes de tynne modellene er pene. Jeg liker de litt mer lubbne jentene med rumpe og lår.. noe jeg skulle ønske jeg var alene om å gjøre. Men neida! :)

Anonymkode: 616c2...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Charlene87 skrev:

det er trist , ønsker meg mannlige venner, men går ikke! de blir sure, og klager hele tiden på at de blir freindzona. Når jeg ikke ønsker noe folhold. 

Når de klager på at de blir friendzonet så klager du bare tilbake over at de girlfriendzoner deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.12.2015 at 0.27, Løvemunn skrev:

Jeg opplever det samme på min arbeidsplass, og syns egentlig hele situasjonen er ganske surrealistisk. Fordi de fleste kvinnene er yngre enn meg har jeg funnet tonen bedre med mennene, da vi har likere livsstil.

Det har jo gått som det åpenbart går, noen av de blir interessert. Som vi leser på forumet her er ikke menn bortskjemt på positiv oppmerksomhet fra kvinner, så jeg tror mye skyldes det. Vi som oppfører oss rundt mannlige kolleger/medstudenter som vi gjør med venninnene våre blir oppfattet som litt "på", da mange er vant til avvisning i møte med kvinner.

Jeg tror dere egentlig bare ønsker bekreftelse på at dere er deilige. En mann og kvinne vil aldri kunne se på hverandre som bare venner, siden det vil alltid ligge et potensiale for noe mer enn vennskap.

Anonymkode: 88ed3...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...