Gå til innhold

Guttekompiser tror jeg er interessert i dem, eller så blir de forelska i meg. Hvorfor??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg prøver å få meg nye venner som er menn, ender de alltid med å enten tro at jeg er interessert i dem. Eller så ender de med å bli interessert i meg.

hva er det jeg gjør galt?

jag synes jeg oppfører meg akkurat likt som med mine jentevenner, og jeg synes ikke jeg flørter!

jeg prater med dem, ler om noe er morsomt, lytter når de har noe å fortelle, tuller med dem, hjelper dem om de trenger hjelp med noe oppgave eller skolearbeid siden vi går i samme klasse. Osv.. Er det ikke sånt venner gjør da?

hvorfor kan jeg ikke også ha vanlige mannlige venner? 

Anonymkode: e0c6b...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Sånn skjer alltid med meg også. Ganske kjipt for jeg er glad i mennesker og syns det er chill å ha guttevenner... Prøver til og med å oppføre meg litt mandig og usexy bare for å ikke være attraktiv for de men mest mulig kompis. Desverre ikke alltid det funker. Ganske ekkelt når menn jeg anser som kompiser plutselig legger hånda si på låret mitt,  eller sier til andre kompiser av dem vi møter at jeg er dama hans. Og jeg bare what og de bare hehe jo bare spill med, ehhh nei du... 

Anonymkode: 2da8f...f21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du prøve å få mannlige venner? Det høres helt merkelig ut. Klart gutter tror du er interessert i dem når du faktisk aktivt oppsøker dem.

Anonymkode: 1933d...6a5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du prøve å få mannlige venner? Det høres helt merkelig ut. Klart gutter tror du er interessert i dem når du faktisk aktivt oppsøker dem.

Anonymkode: 1933d...6a5

Det er ikke merkelig å ville ha venner av begge kjønn? 
 

Men jeg vet hva du prater om TS. Det skjer meg altfor ofte, mine guttevenner prøver ofte på mer enn vennskap, selvom jeg overhodet ikke hinter til det. Ganskje kjipt i grunn, men det er dessverre ikke annet å gjøre enn å si det rett ut, at du ikke er intr. i mer, så får de bare ta det slik de vil. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal damer (som ser bra ut vel og merke) ha en guttekompis uten baktanker må dere skaffe dere en kompis som er homofil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det å være mann også, det er vanskelig å ha jentevenner. Altså ikke alle venninnene mine legger an på meg, men rimelig mange skal ha noe fysisk tilbake. For noen dager siden sendte en venninne jeg aldri har rotet med et erotisk bilde av seg selv. Altså jeg synes ikke det er like ekkelt som penisbilder, men det er kleint. Synes det er kjipt uansett hva jeg svarer. Jeg har ikke lyst til å oppmuntre noe, men samtidig så er det jo kjipt for jenta å høre at jeg ikke ønsker slike bilder når hun har blottet seg for meg.

 

Anonymkode: af931...d92

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er det å være mann også, det er vanskelig å ha jentevenner. Altså ikke alle venninnene mine legger an på meg, men rimelig mange skal ha noe fysisk tilbake. For noen dager siden sendte en venninne jeg aldri har rotet med et erotisk bilde av seg selv. Altså jeg synes ikke det er like ekkelt som penisbilder, men det er kleint. Synes det er kjipt uansett hva jeg svarer. Jeg har ikke lyst til å oppmuntre noe, men samtidig så er det jo kjipt for jenta å høre at jeg ikke ønsker slike bilder når hun har blottet seg for meg.

 

Anonymkode: af931...d92

Jeg ble blottet av en fyr når jeg jogget rundt Sognsvann, ble til at jeg lot han gi meg en håndjager, han var enig i at penisen min var mer imponerende enn hans. Vi møttes et par ganger til, men så ble han buret inn en stund og etter det flyttet han. Vi sender hverandre kort til høytider da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg ble blottet av en fyr når jeg jogget rundt Sognsvann, ble til at jeg lot han gi meg en håndjager, han var enig i at penisen min var mer imponerende enn hans. Vi møttes et par ganger til, men så ble han buret inn en stund og etter det flyttet han. Vi sender hverandre kort til høytider da. 

Forstår du ikke tror meg, men forstår ikke hvorfor. Vil ikke si at jeg er i en uvanlig situasjon, bor i kollektiv og er sånn med flere av kompisene mine. Sier heller ikke at jentene er spesielt attraktive selv om noen av dem er det. 

Anonymkode: af931...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår du ikke tror meg, men forstår ikke hvorfor. Vil ikke si at jeg er i en uvanlig situasjon, bor i kollektiv og er sånn med flere av kompisene mine. Sier heller ikke at jentene er spesielt attraktive selv om noen av dem er det. 

Anonymkode: af931...d92

Jeg har aldri uttrykt mistillit til din fortelling. Da ville jeg sagt: "Pictures or it didn't happen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Prorsum skrev:

Det er ikke merkelig å ville ha venner av begge kjønn? 
 

Men jeg vet hva du prater om TS. Det skjer meg altfor ofte, mine guttevenner prøver ofte på mer enn vennskap, selvom jeg overhodet ikke hinter til det. Ganskje kjipt i grunn, men det er dessverre ikke annet å gjøre enn å si det rett ut, at du ikke er intr. i mer, så får de bare ta det slik de vil. 

Det er veldig uvanlig å oppsøke en person av det motsatte kjønn for å bli venner ja - fullstendig bak mål. Men jenter er jo så vanvittig privilegerte og i så i sin egen lille prinsesse-verden at det virker sikkert helt greit for dere. 

Hvis man blir venner med det motsatte kjønn så skjer det naturlig via sosial sirkel. Man oppsøker ikke en person av det motsatte kjønn for å bli venner. Makan til idioti. 

Anonymkode: 1933d...6a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Prorsum skrev:

Det er ikke merkelig å ville ha venner av begge kjønn? 
 

Men jeg vet hva du prater om TS. Det skjer meg altfor ofte, mine guttevenner prøver ofte på mer enn vennskap, selvom jeg overhodet ikke hinter til det. Ganskje kjipt i grunn, men det er dessverre ikke annet å gjøre enn å si det rett ut, at du ikke er intr. i mer, så får de bare ta det slik de vil. 

I likhet med TS har du ikke "guttevenner". Du har menn som er interessert i deg og henger med deg utelukkende av den gruynn. 

Anonymkode: 1933d...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I likhet med TS har du ikke "guttevenner". Du har menn som er interessert i deg og henger med deg utelukkende av den gruynn. 

Anonymkode: 1933d...6a5

Vel.. Jeg vil fortsatt kalle dem guttevenner. Flere av dem vet jeg ikke er interessert tilbake, men vi er fortsatt gode venner som bryr seg om hverandre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Prorsum skrev:

Vel.. Jeg vil fortsatt kalle dem guttevenner. Flere av dem vet jeg ikke er interessert tilbake, men vi er fortsatt gode venner som bryr seg om hverandre. 

BULL SHIT

Anonymkode: 1933d...6a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemunn

Jeg opplever det samme på min arbeidsplass, og syns egentlig hele situasjonen er ganske surrealistisk. Fordi de fleste kvinnene er yngre enn meg har jeg funnet tonen bedre med mennene, da vi har likere livsstil.

Det har jo gått som det åpenbart går, noen av de blir interessert. Som vi leser på forumet her er ikke menn bortskjemt på positiv oppmerksomhet fra kvinner, så jeg tror mye skyldes det. Vi som oppfører oss rundt mannlige kolleger/medstudenter som vi gjør med venninnene våre blir oppfattet som litt "på", da mange er vant til avvisning i møte med kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

BULL SHIT

Anonymkode: 1933d...6a5

Nå må du slutte!

Anonymkode: 1247b...816

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

BULL SHIT

Anonymkode: 1933d...6a5

Ok, du vet tydeligvis mye mer om vennskapet til mine guttevenner enn meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er garantert at dere hadde hatet å hatt en guttvenn som ikke var interessert i dere seksuelt. Spesielt hvis det ikke var en homofil kar med venninneaktige tendenser.

Anonymkode: 98993...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Prorsum skrev:

Ok, du vet tydeligvis mye mer om vennskapet til mine guttevenner enn meg selv.

Jepp. 

Du er jo tydeligvis like himmelfallen hver gang en "kompis" prøver seg på deg, så det skal nok ikke mye til å vite mer om "vennskapet" enn deg. 

Jeg kan love deg at den dagen du får deg type så kommer disse "vennene" til å forsvinne som dugg for solen. 

Anonymkode: 1933d...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...