Gå til innhold

Hva er det kjipeste du opplever at bekjente gjør fordi du er singel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg finner meg ikke i at par foreslår at jeg skal betale det samme som dem to til sammen. Heldigvis er vennene mine grei sånn, og er helt med på at de skal betale for to. Spesielt ettersom at jeg har veldig dårlig råd.

Jeg mistet min beste venninne da hun fikk type. Tror han påvirket henne mer enn hun selv forstod. Hver gang jeg var med henne, var selvsagt typen der også. Det var forsåvidt ok, men problemet var at de lå og tørrjukket på hverandre hele fuckings tiden. Hvilket jeg fant særs ubehagelig, så jeg stirret ned i mobilen isteden. Er en lang og kjip historie som fortsatt er ganske sår, men i korte trekk endte det hele med en særs sårende telefonsamtale.

Hun hadde unngått meg lenge, og jeg prøvde å ta kontakt. Til slutt ringte hun meg og skjelte meg ut. Snakket om hvor usosial jeg var fordi jeg satt på mobilen når jeg var med henne, en lang lekse om hvilken forferdelig person jeg var... mesteparten av disse tingene handlet om misforståelser og halvparten av det var direkte feil. Det hele avsluttet med at hun sa "jeg vil ikke ha noe mer med deg å gjøre". Hun la på før jeg rakk å si et eneste ord for å forklare...

Det hjalp ikke på at dette var på bursdagen min...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når noen skal gi råd om at jeg ikke skal være så kresen når det gjelder menn, bare fordi jeg ikke likte en mann som de mener jeg burde like.

Anonymkode: fd185...64f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner meg ikke i at par foreslår at jeg skal betale det samme som dem to til sammen. Heldigvis er vennene mine grei sånn, og er helt med på at de skal betale for to. Spesielt ettersom at jeg har veldig dårlig råd.

Jeg mistet min beste venninne da hun fikk type. Tror han påvirket henne mer enn hun selv forstod. Hver gang jeg var med henne, var selvsagt typen der også. Det var forsåvidt ok, men problemet var at de lå og tørrjukket på hverandre hele fuckings tiden. Hvilket jeg fant særs ubehagelig, så jeg stirret ned i mobilen isteden. Er en lang og kjip historie som fortsatt er ganske sår, men i korte trekk endte det hele med en særs sårende telefonsamtale.

Hun hadde unngått meg lenge, og jeg prøvde å ta kontakt. Til slutt ringte hun meg og skjelte meg ut. Snakket om hvor usosial jeg var fordi jeg satt på mobilen når jeg var med henne, en lang lekse om hvilken forferdelig person jeg var... mesteparten av disse tingene handlet om misforståelser og halvparten av det var direkte feil. Det hele avsluttet med at hun sa "jeg vil ikke ha noe mer med deg å gjøre". Hun la på før jeg rakk å si et eneste ord for å forklare...

Det hjalp ikke på at dette var på bursdagen min...

Hun skal du være glad du ble kvitt.

Anonymkode: fd185...64f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke dette problemet selv, men en venninne fortalte at mennene til hennes venninner pleier å kommentere til henne om at det må være tøft å være singel og ikke få oppfylt de fysiske behov... Grøss.

Anonymkode: fd185...64f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal du være glad du ble kvitt.

Anonymkode: fd185...64f

Vet at jeg burde være det. Det begynner å bli noen år siden nå, men jeg savner henne fortsatt. Vi hadde et veldig nært vennskap i mange år. Reiste på turer, pratet om alt mulig, var nærmest erteris. Rett og slett min aller beste venninne. Hun var jævlig mot meg, og det var veldig rart. Hun oppførte seg aldri på den måten før hun traff ham. Da var jeg plutselig djevelen.

Jeg sa aldri noe på at han alltid var med, for det er helt naturlig når man er nyforelsket. Det er også fullstendig normalt at man har mindre tid til venner. Dette var selvsagt helt greit, men ble knust av akkurat det hun sa.

Hun har ikke mange venninner lenger... Det som er kjipt er at hun har èn venninne - en av mine nærmeste venner som JEG introduserte henne for. Det er frustrerende.

Jeg er i hvert fall takknemlig for at jeg har noen andre gode venner å støtte meg på... men... fortsatt sårt selv om det er lenge siden.

Endret av altflyter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke dette problemet selv, men en venninne fortalte at mennene til hennes venninner pleier å kommentere til henne om at det må være tøft å være singel og ikke få oppfylt de fysiske behov... Grøss.

Anonymkode: fd185...64f

Takk for å gni det inn liksom...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for å gni det inn liksom...

Og de hadde nok også ønsket å hjelpe henne med det fysiske behovet hvis mulig, ellers hadde de vel ikke tatt det opp. ;)

Anonymkode: fd185...64f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de hadde nok også ønsket å hjelpe henne med det fysiske behovet hvis mulig, ellers hadde de vel ikke tatt det opp. ;)

Anonymkode: fd185...64f

Hehe. Typisk par... "Ta han her. Fant han på byn en gang i tiden. Sikkert en hyggelig fyr"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hun har ikke mange venninner lenger... Det som er kjipt er at hun har èn venninne - en av mine nærmeste venner som JEG introduserte henne for. Det er frustrerende.

Jeg er i hvert fall takknemlig for at jeg har noen andre gode venner å støtte meg på... men... fortsatt sårt selv om det er lenge siden.

Ja, merkelig. Da har vel kanskje deres felles venninne fortalt henne din versjon, og da burde hun fått forståelse.

Anonymkode: fd185...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, merkelig. Da har vel kanskje deres felles venninne fortalt henne din versjon, og da burde hun fått forståelse.

Anonymkode: fd185...64f

Tror de generelt sett unngår å snakke om meg. Og det er sikkert like greit. Vet det er smålig men jeg skulle virkelig ønske de ikke var venner. Hadde jeg vært litt kjipere/ mer barnslig, hadde jeg sagt "meg eller henne". Frister litt av og til, men gjør det selvsagt ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke fått med deg at det absolutt verste du kan gjøre er å splitte par? Alle må sitte sammen med partneren, det er jo ikke så ofte de har barnefri og anledning til å pynte seg og spise en bedre middag. For all del må du ikke tro selskapet dreier seg om brudeparet, det er en gruppedate for alle inviterte småbarnsforeldre. (Lært på bryllupsforumet.)

Haha, det får virkelig være deres problem. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke dette problemet selv, men en venninne fortalte at mennene til hennes venninner pleier å kommentere til henne om at det må være tøft å være singel og ikke få oppfylt de fysiske behov... Grøss.

Anonymkode: fd185...64f

Ingen problemer med å skjønne hva de egentlig hinter til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de generelt sett unngår å snakke om meg. Og det er sikkert like greit. Vet det er smålig men jeg skulle virkelig ønske de ikke var venner. Hadde jeg vært litt kjipere/ mer barnslig, hadde jeg sagt "meg eller henne". Frister litt av og til, men gjør det selvsagt ikke

Hun byttet deg ut med en kar altså, ja, ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kalte meg familie helt til den dagen bryllupet ble for dyrt. Da var jeg plutselig ikke familie lenger og det var jeg som var rar som ble såret.

Anonymkode: 13994...427

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kalte meg familie helt til den dagen bryllupet ble for dyrt. Da var jeg plutselig ikke familie lenger og det var jeg som var rar som ble såret.

Anonymkode: 13994...427

Hva var argumentasjonen deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de aldri har tid til å henge fordi de må "avtale"  med mannen først, se om han kan være hjemme med barna, osv..

Åh dette er irriterende! Har en venninne som MÅ være hjemme senest 8 fordi hun må legge ungene. Mannen legger aldri ungene selv. Det er hennes jobb, men hun legger jo opp til der selv . Irriterende når mannen ringer og sier hun må komme hjem for nå skal ungene legges. 

Slitsomt når venninner alltid må be sin partner om lov til å ut på byen,  ut å spise med deg osv. Sier han nei, blir hun hjemme. Skulle tro han var pappaen de sin. Må be om tillatelse først.

De som er limt sammen med typen 24/7! 

De som alltid spør "skal ikke du få deg type snart?" Har det veldig fint som singel takk! 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh dette er irriterende! Har en venninne som MÅ være hjemme senest 8 fordi hun må legge ungene. Mannen legger aldri ungene selv. Det er hennes jobb, men hun legger jo opp til der selv . Irriterende når mannen ringer og sier hun må komme hjem for nå skal ungene legges. 

Slitsomt når venninner alltid må be sin partner om lov til å ut på byen,  ut å spise med deg osv. Sier han nei, blir hun hjemme. Skulle tro han var pappaen de sin. Må be om tillatelse først.

De som er limt sammen med typen 24/7! 

De som alltid spør "skal ikke du få deg type snart?" Har det veldig fint som singel takk! 

 

Lurer på om de virkelig liker å leve i ræva på fyren sin på det der viset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- At jeg ikke blir inkludert. Hverken fysisk på arrangementer, middager, turer eller når vi møtes og gjennom prat. "Alt" dreier seg om det jeg ikke har og jeg blir en "stum" part på sidelinjen. 

- At de stiller meg en del private spørsmål, gjerne foran mange andre. Jeg syns selv det er vanskelig å svare på hvorfor jeg har vært singel så lenge og syns det er sårt at jeg må forklare og forsvare meg selv. Jeg blir også utilpass av at folk skal snakke så mye om sex når de antagelig vet at jeg er lite aktiv. 

- At kolleger og venner skal spleise meg med menn jeg ikke har uttrykt noe interesse i eller synes å passe sammen med. Syns det har skapt ubehagelig stemmning på jobb når jeg må "avvise" en fyr som egentlig ikke har prøvd seg. 

- At folk synes synd på meg og behandler meg som en som har tapt Livet. 

- At jeg sitter mye alene, i sommerferier og på nyttåraften og at absolutt ingen ser ut til å bry seg fordi de er så opptatt av sitt. Akkurat det forstår jeg jo også, men jeg opplever det som kjipt likevel og føler at jeg må "skjule" det og skamme meg. 

 

 

Anonymkode: c0f0c...4a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...