Gå til innhold

Hva er det kjipeste du opplever at bekjente gjør fordi du er singel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heldigvis er jeg i et miljø der mange ikke er etablert (noen her og der som er gift eller samboere, en del som er i forhold og slikt, men så og si ingen har barn), så jeg legger ikke merke til stort egentlig. Det verste er vel når folk jeg ikke har interesse av prøver seg når de finner ut at jeg er singel, og det er jo ikke sånn at det skjer hver dag liksom :P også får jeg en mektig trang til å himle med øynene hver gang noen prøver å holde "men-nå-skal-du-vel-etablere-deg-snart"-talen sin og ikke vil akseptere at jeg ikke har lyst på unger, men det skjer omtrent en gang i skuddåret. Omgås som regel oppegående folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har motsatt erfaring. Jeg blir ekskludert av mine single venninner, for: "ååh, vi trodde du skulle være sammen med kjæresten din, og du vil vel ikke ut på byen/fest/kafé/gå tur nå som du har kjæreste." Skjønner det ikke, jeg har aldri prioritert han over venninner, nesten motsatt, og jeg er flink til å ta initiativ til noe alle kan gjøre sammen, enten de er single eller i par. 

Aldri opplevd å bli forskjellsbehandlet da jeg var singel heller, annet enn at folk ofte spurte om jeg ikke hadde kjæreste, og det var ærlig talt ikke noe jeg orket å henge meg opp i. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en episode med ei venninne pga det der under elgjakten i fjor. Jeg lot henne bli sittende alene hjemme på purr f, blir aldri invitert bortover dit jeg heller.

Må jo tenke på stakkars hu som sitter helt alene uten kjæresten og ingen dobbel-date å dra på! :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo tenke på stakkars hu som sitter helt alene uten kjæresten og ingen dobbel-date å dra på! :opplyser:

Nei, jeg vil ikke ha noe kjerring med kar med meg når jeg drar ut. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes jeg ikke kan regnes som kjipt siden det sier seg jo selv hvorfor det kan bli slik.

Anonymkode: f576a...f4a

ja det er forståelig men det er allikevel kjipt.

ogå er det de som fullstendig ignorerer venner også da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg vil ikke ha noe kjerring med kar med meg når jeg drar ut. ;)

Hehe :danse:

Dra ut med single, det er morro det... Synd jeg ikke kjenner noen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir jo til at man foretrekker single venner som seg selv. Har typ ei veninne hun må alltid sjekke hva typen mener først og har omtreng ingen egne meninger. Sånt irriterer meg, når de blir omtrent ett menneske, bruker samme klær osv. er å ta det for langt mener nå jeg. Hallo, du er et menneske du og!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg var det det å aldri bli innvitert. Ikke til middager, ikke til hytteturer, nyttårsaftener etc. Kun til jentekvelder når de ville ut på byen. Dette var gjengen med venner fra videregående. Resultatet er jo at når jeg fikk meg kjæreste og ble innvitert inn i parsekten takket jeg nei, for det ble veldig unaturlig for meg å plutselig skulle bli en del av det da.

Etter flere år med det der har jeg blitt veldig bevisst på å opprettholde vennskap med enkeltvennene mine, om de er single (med eller uten barn) eller i forhold. 

Anonymkode: d49b6...a2c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo til at man foretrekker single venner som seg selv. Har typ ei veninne hun må alltid sjekke hva typen mener først og har omtreng ingen egne meninger. Sånt irriterer meg, når de blir omtrent ett menneske, bruker samme klær osv. er å ta det for langt mener nå jeg. Hallo, du er et menneske du og!

Den kjerringa hadde jeg droppet som venninne glatt. Steike for et mehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var singel var jeg bedt med på konsert med flere venner. Hadde billetten og var klar. Jeg skulle bli hentet og satt klar, ferdig pyntet og skyssen kom aldri... ringte venninna mi og hun sa at de hadde glemt meg for alle andre var par og hadde møttes for å vorse hos henne, hun blåste det hele vekk med å si at det var sikkert ikke spennende for meg å være med bare par heller.. 

Anonymkode: 0b2e4...b85

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var singel var jeg bedt med på konsert med flere venner. Hadde billetten og var klar. Jeg skulle bli hentet og satt klar, ferdig pyntet og skyssen kom aldri... ringte venninna mi og hun sa at de hadde glemt meg for alle andre var par og hadde møttes for å vorse hos henne, hun blåste det hele vekk med å si at det var sikkert ikke spennende for meg å være med bare par heller.. 

Anonymkode: 0b2e4...b85

Den har jeg og opplevd et par ganger. Ikke konserter da (ingen av dem er musikkinteresserte), men bursdager og ferier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Lar være å invitere på noe i helgene og sender snapper om hvor koselig alle sammen har det på lørdagskveldene mens jeg sitter alene etter at barna er lagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg opplevde oftest var kollegaer (alltid kvinnelige) som ropte på vei ut døren for å hente barn at nå ble det overtid på meg igjen. Ja, og så den der "du har jo bare deg selv å tenke på". Det mest ubehagelige var dog den gangen jeg ble invitert til et vennepar og de var litt i overkant tafsete på hverandre. Da det kom frem at de godt kunne tenkt seg å hatt meg med på moroa så ble kvelden meget kort.

Anonymkode: aad84...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lar være å invitere på noe i helgene og sender snapper om hvor koselig alle sammen har det på lørdagskveldene mens jeg sitter alene etter at barna er lagt.

Det er faktisk helt utrolig kjipt... !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var singel var jeg bedt med på konsert med flere venner. Hadde billetten og var klar. Jeg skulle bli hentet og satt klar, ferdig pyntet og skyssen kom aldri... ringte venninna mi og hun sa at de hadde glemt meg for alle andre var par og hadde møttes for å vorse hos henne, hun blåste det hele vekk med å si at det var sikkert ikke spennende for meg å være med bare par heller.. 

Anonymkode: 0b2e4...b85

Fy søren.... Jeg hadde blitt så utrolig lei meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

 

jeg er som regel bare er en slags "reserve-løsning" hvis kjæresten / samboeren til noen er bortreist. De par jeg kjenner vil heller være sammen med hverandre, eventuelt med andre par. Derfor blir det visst aldri plass til noen single venner / bekjentskaper. Når jeg er ute på middag / kino sammen med en person som er i forhold med noen andre. Så fikler de alltid med mobilen sin, og sender tekstmeldinger (og chatter) med sin kjæreste / samboer. For jeg er tydeligvis ikke interessant nok, og de vil heller bruke tiden på chatte med partneren sin. Jeg føler meg nesten som ett slags tredje hjul på vognen, selv om vi egentlig bare er to personer som er ute på noe.  :icon_frown:

og hvis vi tilfeldigvis er tre stykker som går ut sammen, hvorav to stykker er i forhold. (med hver sin kjæreste som er bortreist på hver sin kant)
Så sitter de som er i forhold, og snakker om hva de burde finne på sammen med kjærestene sine, så snart partnerne deres kommer hjem igjen.  :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var singel var jeg bedt med på konsert med flere venner. Hadde billetten og var klar. Jeg skulle bli hentet og satt klar, ferdig pyntet og skyssen kom aldri... ringte venninna mi og hun sa at de hadde glemt meg for alle andre var par og hadde møttes for å vorse hos henne, hun blåste det hele vekk med å si at det var sikkert ikke spennende for meg å være med bare par heller.. 

Anonymkode: 0b2e4...b85

Det der håper jeg du tok henne skikkelig for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...