Gå til innhold

Erfaringer med cerazette


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Igår stoppa blødningen helt, lell om det er egentlig nå jeg skal ha mensen. Skjønner ingenting! Bør jeg teste imorgen? Er rådvill..

Anonymkode: c825c...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Igår stoppa blødningen helt, lell om det er egentlig nå jeg skal ha mensen. Skjønner ingenting! Bør jeg teste imorgen? Er rådvill..

Anonymkode: c825c...6da

Det er hel normalt å ikke få mensen når man går på cerazette, så hvis det bare er pga kluss med blødninger (som også er normalt i begynnelsen) er de vel ikke noe poeng i å teste.

Anonymkode: 56b27...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta nå en test! Hva kan det skade? Er mange som har sagt du burde ta en test nå, det er eneste måten å være sikker på. Hvorfor trenger du at noen andre skal fortelle deg at du skal teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det går for det samme hva slags symptomer du har. Så lenge du har slurvet med pillene kan du være gravid, så da "må" du jo ta en test.

Anonymkode: 2c88c...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruPotter

Har gått på Cerazette i over tre år og jeg har ikke hatt mensen på tre år nå. Så... Helt normalt :) Og ikke farlig. Men det er jo lurt å teste seg regelmessig, dersom man ikke har mensen og ikke kan vite sikkert om man blir gravid eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått på Cerazette i over tre år og jeg har ikke hatt mensen på tre år nå. Så... Helt normalt :) Og ikke farlig. Men det er jo lurt å teste seg regelmessig, dersom man ikke har mensen og ikke kan vite sikkert om man blir gravid eller ikke. 

ja jeg synes det bare det er rart med blødning en uke før. Sannsynligheten er nok liten men tar test imorgen for å utelukke. Vet godt at cerazette forstyrrer hormonbalansen og øker sjansen for mellomblødninger, men likevel blir man jo tullete uansett hvor mye man vet om medikamentet

Anonymkode: c825c...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FruPotter

ja jeg synes det bare det er rart med blødning en uke før. Sannsynligheten er nok liten men tar test imorgen for å utelukke. Vet godt at cerazette forstyrrer hormonbalansen og øker sjansen for mellomblødninger, men likevel blir man jo tullete uansett hvor mye man vet om medikamentet

Anonymkode: c825c...6da

Ja skjønner den. Jeg var også nervøs da jeg først begynte på den, for jeg visste jo ikke. Og det med å være nervøs for graviditet er jeg enda. Tar tester regelmessig hehe. Er jo ikke direkte redd for å bli gravid nå lenger, for det hadde ikke vært krise for meg og samboer. Men likevel, greit å ha kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...