AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #61 Skrevet 10. november 2015 At barnet mitt hadde klart 25 minutter alene tviler jeg ikke på men det er jo så mye som kan skje.. (som mest sannsynlig ikke skjer selvfølgelig) Hva om mor blir påkjørt på vei hjem fra barnehagen for eksempel? Det der er krisemaksimering. Er det bedre at mor tar det syke barnet med seg og at det også blir påkjørt da...? Anonymkode: bd358...710
Nordvesta Skrevet 11. november 2015 #62 Skrevet 11. november 2015 Tråden ryddet for persondebatt og svar til dette. Minner om regleneNordvesta, mod.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #63 Skrevet 11. november 2015 Det hadde aldri falt meg inn. Ikke med sjuåringen min heller. Enig. Ville ikke ha latt de være alene! Anonymkode: 1175b...bdc
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #64 Skrevet 11. november 2015 Dattern min på 5 har fått vannkopper, og hadde feber når hun la seg. Akkurat i morgen må pappan reise så tildlig at han ikke kan levere lillebror i bhg...Dit må vi gå, og jeg føler at det blir dumt å måtte kle på henne masse, og drasse henne opp i bhg.Så ville dere latt 5 åringen være alene hjemme den stunden det tar å lever i bhg, 20-25 min?Anonymkode: c0379...256Ulykker kan skje! Varme plater, ovner, kniver, fall, etc.! Anonymkode: 1175b...bdc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå