Gå til innhold

Chandra har blitt mamma <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk dere. :kose: Føles mye bedre ut nå. Hatt besøk av helsesøster som var veldig forståelsesfull og flink. Det er godt å bare snakke om ting og høre at det er helt normalt og samtidig få litt tips.

Lille J ble veid og hadde lagt på seg 50g mer enn hva de hadde vært fornøyd med så jeg er absolutt godkjent som melkeku! :P Det var veldig betryggende! Fikk også streng beskjed om å levere urinprøve på legekontoret i morgen! 

I dag har mini virkelig hengt i puppen hele dagen så i dag måtte mannen dra ut på tur uten oss. Men vi har fått til sittende amming flere ganger i dag og det er jeg superglad for! Nå er hun i melkekoma så jeg skal prøve å få sove litt. Pluss til mannen som fikk klippet gresset også. 

I dag er dagen for å bare roe ned kjenner jeg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra du fikk snakket med noen :) Det er tøft dette. Jeg føler ihvertfall at det er summen av alle små ting som gjør det :jepp: Og spesielt søvnmangel! 

Hurra for vektoppgang og sittende amming :hoppendeglad: 

Skrevet
1 time siden, LilleMy1989 skrev:

Så bra du fikk snakket med noen :) Det er tøft dette. Jeg føler ihvertfall at det er summen av alle små ting som gjør det :jepp: Og spesielt søvnmangel! 

Hurra for vektoppgang og sittende amming :hoppendeglad: 

Ja det var veldig godt! Føler også at det er alle småting til sammen som gjør det blandet med lite søvn. Føler veien mellom glede og tårer er kort altså. :P Tror og håper at kroppen blir litt mer vant til å være våken om natten etterhvert. Det er også godt å ha KG å lese om dere andre i samme livssituasjon. :) I stad begynte jeg å hylgrine fordi mannen snakket litt hardt til meg. :P

Men såå glad for vektoppgangen altså. Da slipper jeg å lure på om vi får det til i det minste. Man må virkelig ta vare på hver minste lille seier som dette og sittende amming. :)

Skrevet
Den 10.8.2016 at 13.55, Sjela skrev:

Ja det var heftig når det sto på. Men er stolt av kroppen og hva den får til. Jeg var også veldig skeptisk til epidural pgra bivirkninger i ettertid, men også det faktum at det er en sykt stor nål som settes i ryggen :hakeslepp: Og det gikk jo faktisk fint å føde uten selv om det var vondt! :) Men hadde noen tatt risposen min altså :kjefte::fnise:

Håper du er like heldig med helsesøster som vi er. Her ringte hun nettopp for å høre hvordan det gikk med oss etter jeg var der på mandag etter en helg med lite søvn og mye hyling og magevondt. Det var ledig tid for avlastning av husmor om vi trengte det. Altså... føler meg så ivaretatt! Heldigvis har vi ikke behov for det nå ettersom smokk og semper dråper har gjort nytta si. Greit å ha i bakhodet om lille J skulle få vondt i magen :)

Her går det også unna med klesvasken. Ikke vært like heldig med alt heller :( Fått gule melkeflekker på flere hvit bodyer/klær selv om jeg har vasket dem på 60 med hvitt vaskemiddel. Er sånn butikkens eget vaskemiddel så er sikkert for dårlig...rema.... de siste vasken jeg har tatt har jeg slengt inn en scoop vanish med i vasken som jeg er overbevist om må hjelpe :fnise:

Jeg ser for meg to barn, men neste barn kommer defintivt ikke med det første. Jeg vil ha tid til bare oss først. Og så vil jeg gifte meg før nummer to kommer. Tenker at jeg vil være litt mer trent også før en ny graviditet. 4 år til kanskje :) Selv om mamma kommenterte at hun syntes det var sent å få nummer to når man var så gammel :fnise: vi snakker altså 34 år :hoho:

Ja den sprøyta som skal langt inn i ryggen frister ikke mye altså! Jeg syntes også det gikk helt fint uten. Så lenge jeg hadde lystgassen min så! På det verste så skrek jeg gjennom riene for så å le og være svimmel i mellom liksom.  :ler:

Vi hadde besøk av helsesøster i stad og hun var også helt fantastisk! Hurra! Jeg viste ikke hva jeg skulle forvente så jeg ble veldig positivt overrasket. Godt å ha slike personer å snakke med når ting blir tungt. :)

Så kjedelig med flekker! Håper vanish hjalp deg! Vår lille J tisser ekstremt mye på stellematta og vi må vaske håndklærne vi har over matta hele tiden. Tror vi må finne en ny løsning på underlag der altså! Leste at de hadde slike flanellsbleier på sparkjøp som var populære til det bruket som ikke tar så stor plass i maskinen. 

Vi er jo like gamle vi da. Jeg tenker også at det må bli 3-4 år i mellom da, og da blir man jo eldre. Men man er jo veldig langt fra gammel som 34-åring da heldigvis! Nå vil jeg bare nyte nummer en altså. Være skikkelig tilstede for henne. :rodmer:

10 timer siden, Rainbow skrev:

Spedbarnsfotografering var en god idé! Vi hadde ute-valpefotografering!

(Sorry, men det er den sammenligningen jeg har! :P ) Det ble kjempefine bilder og virkerlig verdt det! 

Veldig gøy at denne opplevelsen har gjort deg tøffere mtp triathalonen. Du er kjempemodig som skal være med på det, men en fødsel må jo faktisk være enda verrre - i form av skumlere! 

Siden du er så glad i husarbeid er du hjertelig velkommen til å komme til oss og rydde, vaske og fikse i hagen, altså. Hva med å vaske ned leiligheten vår før vi flytter? Alt er greit! :hoho:

Du har god tid til å bestemme deg for om du vil ha flere barn, da! :) 

Så kult med valpefotografering! Nå angrer jeg på at vi ikke gjorde det! Det var jo forsåvidt en bra sammenlikning da! 

Jaja, jeg kommer å vasker!! Haha, eller ikke! :ler: 

-----

Det ble egentlig en fin avslutning på dagen. Mannen, Lille J og jeg har nemlig vært på shoppingsenteret! Vi måtte ha et par pysjer til henne så det passet fint å ta en tur. Hun sov i vogna hele tiden og jeg tror ikke hun merket at vi var på utflukt en gang. Tror hun er i melkekoma rett og slett! Det var så godt å komme seg litt ut og titte på klær. Det har kommet masse fine høstklær i butikkene nå! Nå ligger hun på brystet til far og sover og straks skal vi bade henne. :rodmer:

Skrevet

:hoho: jeg kan ikke min egen alder og bommet med ett år :ler: Ammetåka altså! Jeg er 29 i år jeg :fnise:

Så godt at du også er fornøyd med helsesøster. Det er godt å ha noen å lufte tanker og spørsmål hos. 

Vi bruker også små håndklær på stellebordet og det blir stadig søl og vask av disse :ler: men jeg pleier å legge en liten klut under rumpa så blir det mest søl på disse og de tar ikke like stor plass i vasken :)

:pls: elsker melkekoma 

Skrevet

Vi også bruker sånne små vaskekluter som underlag på stellematta. De tar ikke like stor plass i maskinen og veldig enkle å bytte ut etter hvert uhell. ;)  

Og den første tiden er helt berg og dalbane følelsesmessig altså! :opplyser:
Vi har flere episoder som vi ler godt av nå men som virkelig ikke var noe artige der og da. Som for eksempel den kvelden vi skulle kose oss med indisk take away og mannen spiste opp alt nan brødet mens jeg ammet. Han trodde jeg var ferdig og det var jeg jo absolutt ikke så det endte i hikstgråt i opp mot en halvtime etterpå uten at jeg en gang klarte å forklare han hva som var galt. Stakkars mannen! :hoho:

• Liker 1
Skrevet

Vi kjøpte slike kladder på apoteket. Litt de samme som de hadde på sykehuset. Var helt supre og bare å bytte ut når det kom søl på de :) Sparte endel klesvask på det :) 

Skrevet
14 timer siden, Sjela skrev:

:hoho: jeg kan ikke min egen alder og bommet med ett år :ler: Ammetåka altså! Jeg er 29 i år jeg :fnise:

Så godt at du også er fornøyd med helsesøster. Det er godt å ha noen å lufte tanker og spørsmål hos. 

Vi bruker også små håndklær på stellebordet og det blir stadig søl og vask av disse :ler: men jeg pleier å legge en liten klut under rumpa så blir det mest søl på disse og de tar ikke like stor plass i vasken :)

:pls: elsker melkekoma 

Ååå, kjekt når du brått kan trekke fra et år da! Så det er bare jeg som en gammel her da! Ble 30 i år.  :grine:

4 timer siden, Beccy87 skrev:

Vi også bruker sånne små vaskekluter som underlag på stellematta. De tar ikke like stor plass i maskinen og veldig enkle å bytte ut etter hvert uhell. ;)  

Og den første tiden er helt berg og dalbane følelsesmessig altså! :opplyser:
Vi har flere episoder som vi ler godt av nå men som virkelig ikke var noe artige der og da. Som for eksempel den kvelden vi skulle kose oss med indisk take away og mannen spiste opp alt nan brødet mens jeg ammet. Han trodde jeg var ferdig og det var jeg jo absolutt ikke så det endte i hikstgråt i opp mot en halvtime etterpå uten at jeg en gang klarte å forklare han hva som var galt. Stakkars mannen! :hoho:

Smart! Hvor små da? Ligger babyen rett på stellematta da eller har dere noe annet i mellom? Eller er klutene så store at de dekker baby liksom? 

Jeg ble litt tatt på sengen av disse følelsene altså. :P Jeg er typen som knapt gråter i begravelser, men ikke nå lenger. I går så vi en krimserie der tenåringsdatteren til en ble drept og det var jo bare så trist å tenke på om det kunne skjedd med min J. 

Ser for meg situasjonen med takeaway maten! Det kunne brått skjedd meg også kjenner jeg! Disse mannfolka får gjennomgå! :ler:

3 timer siden, ShiningStar skrev:

Vi kjøpte slike kladder på apoteket. Litt de samme som de hadde på sykehuset. Var helt supre og bare å bytte ut når det kom søl på de :) Sparte endel klesvask på det :) 

Smart, det må jeg sjekke ut! Nok klesvask blir det jo fra før for å si det mildt. :)

Skrevet

God morgen! Eller formiddag var det kanskje... Her går livet i sitt eget tempo. :fnise:

Stod opp rundt 10 etter litt amming og tok meg en lang dusj og fikset urinprøve. Det var en interessant opplevelse. Man skal jo tisse ut litt før man tar prøven, men når bekkenmuskulaturen ikke fungerer så må man jo bare hive inn glasset midt i strålen og jeg hadde ikke kontroll og det sprutet ut på gulvet. :bond: Må virkelig ta disse bekkenbunnsøvelsene seriøst ja! 

Denne natten har vært bra! Ammet lille til rundt 23:00 og hun sov til klokken 02:00. Jeg slet med å sove da men fikk duppet litt. Etter amming i to tiden sov hun helt til 6/7 tiden og så til rett før ti! Fantastisk! Etter tips fra helsesøster la jeg en brukt singlet i sengen sammen med henne og det tror jeg kan ha fungert. I tillegg var jeg flink til å ikke ta henne opp med en gang hun lagde litt lyder fordi jeg tror hun er sulten. :P 

Nå ligger hun i vuggen sin og sover igjen mens jeg spiser sen frokost og nyter kaffe. Kaffe er virkelig en livsnødvendighet nå. Holder samme regime som gravide da, siden samme regler gjelder for når man ammer. 

Mannen ringte fra legekontoret nå og urinprøven var fin men de sendte den til dyrkning allikevel. Fikk i tillegg en legetime på mandag. Så teit at de ikke fant ut av hva smertene kom fra. De brukte jo kateter på meg under fødselen så det kan jo være at det har irritert inni der? Smertene er jo ikke i urinrøret men i selve blæra. Hmf... 

I kveld har jeg sendt mannen vekk på guttekveld og mamma kommer for å holde meg med selskap og lage kyllingsuppe til meg. Det blir herlig.

Må også nevne at foten til J nesten har blitt helt fin etter all tøyingen vi driver med! Vi har time til fysio om et par uker og da må vi krysse fingrene for at det blir første og siste time. :) Når jeg først er i det positive hjørnet så kan jeg jo bare slenge med at stingene mine har blitt så mye bedre og at en liten bit av tråden falt ut i går. Hadde jo flaks og sydde bare 3 cm som var et fint kutt etter klippingen. I tillegg sydde legen fordi hun skulle vise de andre hvordan man sydde det penest, så jeg følte at jeg fikk veldig bra sting. :fnise: Haha, snakk om gleder altså!

Skrevet

Hoi, babyer er jo akkurat som valper! :rodmer: Man får jo gjerne med en klut med lukt av mammaen når man tar dem med hjem første gangen, og jeg så et tv-program der de la klær som lukta mye menneske for å se om hunden fortsatt "kunne klokka" for når mannen kom hjem - siden han begynte å vente på en viss tid. Viste seg at han begynte å vente fordi lukten av mannen dalte i rommet etter hvert som timene gikk, og han hadde lært seg akkurat hvordan det lukta når ankomst nærma seg. Oj, nå snakka jeg meg bort i noe heeelt annet! :fnise:

Veldig fint at du fikk sovet litt mer og at det er en bra dag! Blir nok litt sånn emosjonell berg-og dalbane nå også, tenker jeg. Og nå kan du assosiere alle ting som skjer med barn på tv til deg selv og babyen, så blir alt så mye nærmere! Veldig bra det går fint med foten hennes og at stingene dine ser ut til å hele på riktig måte. :) 

Kjipt at de ikke fant ut hvorfor du har vondt, kanskje du bare er veldig sår og sliten i alle musklene nedi der? Jeg har hatt kateter under en operasjon en gang, og da var det ikke noe sånt etterpå, men fødsel river jo opp i alt der nede. 

Du er ikke gammel, jeg er fem år eldre enn deg, og på mandag er det bare et halvt år til jeg er nærmere 40 enn 30. :grine: 40, lissom. Det er voksent, det. Da må jeg kanskje prøve å slutte å si lissom? 

Skrevet

Æsj så dumt at de ikke fant noe på urinprøva! Er liksom greiere når de finner ut av det, så kan man i alle fall få noe for det. 

For øvrig er 30 ingen alder ;) Heller det enn å være 20 igjen. Hjelp :fnise:

Skrevet
39 minutter siden, Chandra skrev:

God morgen! Eller formiddag var det kanskje... Her går livet i sitt eget tempo. :fnise:

Stod opp rundt 10 etter litt amming og tok meg en lang dusj og fikset urinprøve. Det var en interessant opplevelse. Man skal jo tisse ut litt før man tar prøven, men når bekkenmuskulaturen ikke fungerer så må man jo bare hive inn glasset midt i strålen og jeg hadde ikke kontroll og det sprutet ut på gulvet. :bond: Må virkelig ta disse bekkenbunnsøvelsene seriøst ja! 

Denne natten har vært bra! Ammet lille til rundt 23:00 og hun sov til klokken 02:00. Jeg slet med å sove da men fikk duppet litt. Etter amming i to tiden sov hun helt til 6/7 tiden og så til rett før ti! Fantastisk! Etter tips fra helsesøster la jeg en brukt singlet i sengen sammen med henne og det tror jeg kan ha fungert. I tillegg var jeg flink til å ikke ta henne opp med en gang hun lagde litt lyder fordi jeg tror hun er sulten. :P 

Nå ligger hun i vuggen sin og sover igjen mens jeg spiser sen frokost og nyter kaffe. Kaffe er virkelig en livsnødvendighet nå. Holder samme regime som gravide da, siden samme regler gjelder for når man ammer. 

Mannen ringte fra legekontoret nå og urinprøven var fin men de sendte den til dyrkning allikevel. Fikk i tillegg en legetime på mandag. Så teit at de ikke fant ut av hva smertene kom fra. De brukte jo kateter på meg under fødselen så det kan jo være at det har irritert inni der? Smertene er jo ikke i urinrøret men i selve blæra. Hmf... 

I kveld har jeg sendt mannen vekk på guttekveld og mamma kommer for å holde meg med selskap og lage kyllingsuppe til meg. Det blir herlig.

Må også nevne at foten til J nesten har blitt helt fin etter all tøyingen vi driver med! Vi har time til fysio om et par uker og da må vi krysse fingrene for at det blir første og siste time. :) Når jeg først er i det positive hjørnet så kan jeg jo bare slenge med at stingene mine har blitt så mye bedre og at en liten bit av tråden falt ut i går. Hadde jo flaks og sydde bare 3 cm som var et fint kutt etter klippingen. I tillegg sydde legen fordi hun skulle vise de andre hvordan man sydde det penest, så jeg følte at jeg fikk veldig bra sting. :fnise: Haha, snakk om gleder altså!

Ah for en herlig natt du har hatt :P Jeg må prøve det trikset med brukte klær tydeligvis... I natt var første natten med nest i senga hans og det funka for å få han til å sovne uten å kave seg våken. Men det hjalp ikke på varigheten :(

Tror faktisk du kan drikke mer kaffe nå altså... leser på ammehjelpen at 2 kopper ikke vil påvirke barnet og at 4-6 kopper KAN gi irritable barn :klo: med andre ord vidt spenn :a034::a034::a034:

Veldig kjedelig med de smertene da. Kan det ha med fødsel å gjøre? Noen merker det jo i blæren etterpå... Håper dyrkingen gir svar, eller aller best, at det går over og dyrkingen er fin ;) 

Da har dere vært flinke og gjort det som dere skulle! Satser på fornøyd fysioterapeut :jepp: 

Det er så deilig når stingene detter ut!! Jeg har ventet på det lenge! Nå begynner ting å bli bra downunder, jubel og glede! Tror de fleste er veldig flinke til å sy altså, heldigvis! Blir nok prioritert at det skal være bra. Og det er faktisk ikke små gleder du skriver om, det er veldig viktig faktisk! :jepp: 

Skrevet
2 timer siden, Rainbow skrev:

Hoi, babyer er jo akkurat som valper! :rodmer: Man får jo gjerne med en klut med lukt av mammaen når man tar dem med hjem første gangen, og jeg så et tv-program der de la klær som lukta mye menneske for å se om hunden fortsatt "kunne klokka" for når mannen kom hjem - siden han begynte å vente på en viss tid. Viste seg at han begynte å vente fordi lukten av mannen dalte i rommet etter hvert som timene gikk, og han hadde lært seg akkurat hvordan det lukta når ankomst nærma seg. Oj, nå snakka jeg meg bort i noe heeelt annet! :fnise:

Veldig fint at du fikk sovet litt mer og at det er en bra dag! Blir nok litt sånn emosjonell berg-og dalbane nå også, tenker jeg. Og nå kan du assosiere alle ting som skjer med barn på tv til deg selv og babyen, så blir alt så mye nærmere! Veldig bra det går fint med foten hennes og at stingene dine ser ut til å hele på riktig måte. :) 

Kjipt at de ikke fant ut hvorfor du har vondt, kanskje du bare er veldig sår og sliten i alle musklene nedi der? Jeg har hatt kateter under en operasjon en gang, og da var det ikke noe sånt etterpå, men fødsel river jo opp i alt der nede. 

Du er ikke gammel, jeg er fem år eldre enn deg, og på mandag er det bare et halvt år til jeg er nærmere 40 enn 30. :grine: 40, lissom. Det er voksent, det. Da må jeg kanskje prøve å slutte å si lissom? 

Det kan faktisk sammenliknes altså! Bortsett fra at valper er litt verre å holde styr på! :ler: 

Det kan jo hende det er musklene ja. Man river jo opp det meste og musklene blir helt slappe og ødelagte. :P Det som er enda mer teit er at jeg må til den tette legen som jeg egentlig ikke bruker på mandag. Det var vist den eneste muligheten. Vet ikke om jeg skrev om han tidligere men jeg hadde en episode med han for en stund siden som endte i at jordmor ringte og kjeftet på han. Drama! :tongue: I tillegg er det faren til bestevenninnen min på barne/ungdomsskolen liksom. Bestiller ikke 6-ukerskontrollen hos han for å si det sånn!

2 timer siden, Sjela skrev:

Æsj så dumt at de ikke fant noe på urinprøva! Er liksom greiere når de finner ut av det, så kan man i alle fall få noe for det. 

For øvrig er 30 ingen alder ;) Heller det enn å være 20 igjen. Hjelp :fnise:

Ja, veldig dumt! Liker å vite hva det er! Håper det går over av seg selv innen mandag. Nei 30 er egentlig en fin alder. Jeg ble ikke deppa av å bli det altså! Men det er jo halvveis til 60 da! :laugh: Jeg føler meg egentlig veldig ung og folk tror alltid jeg er mye yngre enn det jeg er og nå som jeg er 30 så kan jeg ikke ta det som en fornærmelse lenger heller. 

2 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Ah for en herlig natt du har hatt :P Jeg må prøve det trikset med brukte klær tydeligvis... I natt var første natten med nest i senga hans og det funka for å få han til å sovne uten å kave seg våken. Men det hjalp ikke på varigheten :(

Tror faktisk du kan drikke mer kaffe nå altså... leser på ammehjelpen at 2 kopper ikke vil påvirke barnet og at 4-6 kopper KAN gi irritable barn :klo: med andre ord vidt spenn :a034::a034::a034:

Veldig kjedelig med de smertene da. Kan det ha med fødsel å gjøre? Noen merker det jo i blæren etterpå... Håper dyrkingen gir svar, eller aller best, at det går over og dyrkingen er fin ;) 

Da har dere vært flinke og gjort det som dere skulle! Satser på fornøyd fysioterapeut :jepp: 

Det er så deilig når stingene detter ut!! Jeg har ventet på det lenge! Nå begynner ting å bli bra downunder, jubel og glede! Tror de fleste er veldig flinke til å sy altså, heldigvis! Blir nok prioritert at det skal være bra. Og det er faktisk ikke små gleder du skriver om, det er veldig viktig faktisk! :jepp: 

Så dumt at nestet ikke fungerte så bra selv om han sovnet fortere. Krysser fingrene for at tskjorte fungerer. Merket at vår J lå med hodet vendt mot singleten mens hun sov. Vi byttet side på den etter en amming og da snudde hun seg også så det er tydelig at det hadde en effekt i alle fall.

Nå må jeg sjekke opp i dette kaffegreiene altså! I det ammeheftet står det 1-2 kopper kaffe. Hm... Men det er som du sier sikkert ikke krise og det er jo så mange meninger! 

Jeg håper det har noe med fødselen å gjøre og at det bare trenger å leges litt av seg selv. Det var uansett bra å utelukke UVI da. Nesten litt skuffet siden jeg aldri har hatt det i hele mitt liv. :P Glad jeg slipper antibiotika da! 

Revnet du mye? Ja de er jo veldig flinke! Det var helt merkelig da hun drev og sydde og forklarte de andre. Typ, og så syr dere slik og tar tråden under her og rundt og nedenom her og så syr dere slike sting bortover her så det blir pent. Det er viktig at det blir pene sting osv... Følte meg som et broderi der jeg lå og spriket. :fnise:

Skrevet

Synd du ikke fikk svar på prøven din i dag. Håper det bedrer seg etterhvert. 

Men så greit at stingene begynner å falle ut allerede! Sying der nede er jeg sikker på er veldig viktig altså. Jeg så en episode Pinlige Sykdommer der ei hadde blitt sydd for mye etter en fødsel. Det meste gjorde visst vondt etterpå, forståelig nok. Det er så mye på gang der nede på et bittelite område, liksom! :fnise:

Skrevet

Jeg tror ikke jeg revnet noe særlig? Det ble ikke nevnt annet enn at jeg hadde noen små rifter og på jordmor virket det som at hun sydde for at det skulle se best mulig ut senere egentlig. Men hadde endel sting ja. 

Skrevet
1 time siden, Weebs skrev:

Synd du ikke fikk svar på prøven din i dag. Håper det bedrer seg etterhvert. 

Men så greit at stingene begynner å falle ut allerede! Sying der nede er jeg sikker på er veldig viktig altså. Jeg så en episode Pinlige Sykdommer der ei hadde blitt sydd for mye etter en fødsel. Det meste gjorde visst vondt etterpå, forståelig nok. Det er så mye på gang der nede på et bittelite område, liksom! :fnise:

Det var veldig teit. Kan jo hende de får noen svar på dyrkning men tviler. 

Det høres forferdelig ut å bli sydd feil der nede altså! Veldig viktig å gjøre det ordentlig. 

1 time siden, LilleMy1989 skrev:

Jeg tror ikke jeg revnet noe særlig? Det ble ikke nevnt annet enn at jeg hadde noen små rifter og på jordmor virket det som at hun sydde for at det skulle se best mulig ut senere egentlig. Men hadde endel sting ja. 

Det var bra det da! :)

-----

Nå ligger vi i senga og ammer og mamma lager mat. Holder på å dø av sult! Gikk en liten tur i regnet med hunden mens mamma passet på. Kom hjem til en skikkelig sulten og sur baby. Mamma trodde hun hadde magevondt men det var nok bare sult. Fikk litt dårlig samvittighet for å ha dratt avgårde da. :P 

Skrevet
6 timer siden, Chandra skrev:

Smart! Hvor små da? Ligger babyen rett på stellematta da eller har dere noe annet i mellom? Eller er klutene så store at de dekker baby liksom? 

Vi er kjempe fan av IKEA så vi har denne stellematten: 
IKEA stellematte

Med dette trekket: 
Trekk

Også bruker vi sånne vanlige vaskekluter under rumpa: 
vaskeklut

;)  

• Liker 1
Skrevet

Jeg drakk myye kaffe etter fødselen.. Viste ikke at det ikke var greit... Wooops.. :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Så deilig at mammaen din er der og lager mat til deg! Kjenner jeg blir litt misunnelig. Selv om min mamma bor rett i nærheten og sikkert vil gjøre noe sånt her og. Koselig:hjerte:

Herlig at stingene begynner å falle ut! Jeg sydde et par pyntesting da jeg fikk L, men et av dem revnet opp igjen så den ene indre kjønnsleppen er kløyvd..skikkelig dritt! Dro til lege for å sjekke om det var noe jeg kunne få fikset på, men hun mente det kun var kosmetisk så det var ikke nødvendig. Går helt greit nå liksom, men håper ikke det samme skjer denne gangen. Foretrekker et helt underliv:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Oi, sov til nå jeg! Ammet i ett tiden, halv seks tiden og så ni tiden. Nå er klokka 12. :rolleyes:

Lille J har arvet mammas sovehjerte. :rodmer: 

Håper hun våkner snart for nå er jura sprengte. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...