Gå til innhold

Chandra har blitt mamma <3


Chandra

Anbefalte innlegg

Gjest Grastusta

Hei :blomst: melder meg inn nå i innspurten!

Jeg gikk på p-piller før, og Cerazette mellom graviditetene. Merket ingen forskjell mellom dem når det gjaldt hud, humørsvingninger, vekt etc. Eneste forskjellen var at jeg ikke hadde mensen på Cerazette - men det kan skyldes at jeg ammet hele tiden. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Grastusta skrev:

Hei :blomst: melder meg inn nå i innspurten!

Jeg gikk på p-piller før, og Cerazette mellom graviditetene. Merket ingen forskjell mellom dem når det gjaldt hud, humørsvingninger, vekt etc. Eneste forskjellen var at jeg ikke hadde mensen på Cerazette - men det kan skyldes at jeg ammet hele tiden. :) 

Hei! :vinke: Velkommen hit i innspurten! Jeg blir bare glad for at noen leser og skriver her siden jeg sitter her så mye selv om dagen. Ser du har dagbok så skal inn og titte snart. 

Så bra at du ikke merket noen forskjell. Så lenge det ikke blir verre er det jo ok. Får heller kjøre på med superkosthold og bra hudpleie eller noe. ;) Å slippe mensen hadde jo vært gull da. Det blir nok cerazette på 6 ukerskontrollen da. Greit å være forberedt. :tongue:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk aldri ordnet meg prevensjon etter at Trollet kom. Bestemte meg for spiral fordi minipillene virket så fulle av bivirkninger og jeg har hatt mye stress med ppiller tidligere. (Måtte bytte merke flere ganger fordi humøret mitt ble så sykt påvirket at jeg ble redd for meg selv) 
Men så fikk jeg ikke time til å sette inn før etter en evighet og da viste det seg at jeg hadde litt fremfall så jeg ble henvist til gynekolog et annet sted med påfølgende ventetid og da bestemte vi oss for å bare droppe hele greia. Det virket så dumt å sette i en spiral som er laget for å vare i 3-5 år for så å ta den ut etter ett år for å prøve på nytt barn.. :sjenert:

Jeg heier forøvrig også på deg nå, fullmånen har noe for seg altså, fødsel før Onsdag!! 
Og siden det er en jente så tenker jeg hun havner på rundt 3600. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Vi er op vei til sjekk nå for å se om det er fostervann. Men det vare renner og renner og renner. Akkurat gått over en time med hunden og det satt nok fart på sakene. :fnise: Rakk akkurat å komme inn døra så det var flaks.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh!!!! Så spennende!!! Woho! Lykke til!! Gleder meg til å høre hvordan det går!! Kommer til å ha deg i tankene i timevis nå! :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rainbow skrev:

Oh!!!! Så spennende!!! Woho! Lykke til!! Gleder meg til å høre hvordan det går!! Kommer til å ha deg i tankene i timevis nå! :hoppe: 

Takk! Dette er skummelt spennende!! Hjæælp! :tongue:

58 minutter siden, Grastusta skrev:

Meldte meg inn i siste liten! Tvi tvi!!

Ja du timet det bra! Bestiller sånn fødsel som deg! Fikk lest litt i dagboken din nemlig. ;)

38 minutter siden, Weebs skrev:

Helvete, akkurat når jeg skal legge meg?!?! 

Lykke til! 

Sorry! :fnise:

Er hjemme igjen nå i påvente av rier. Bekreftet vannavgang og sittet en stund med ctg registrering. Føler et slags merkelig press i magen og litt begynnende tak i ryggen så tror det vil starte av seg selv. Kommer også ut lyserosa sammen med fostervannet og det er jo et tegn på at ting er i gang. 

Nå skal jeg dusje og spise og gå over fødebagen før vi skal slappe av. Kjenner meg en blanding av klar og litt "hjelp hva har jeg i vente".  :bond: Jeg er så glad for at jeg sov på dagen i dag altså! Formen er jo på topp så tvi tvi for at dette går bra. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grastusta

Anbefaler en sånn fødsel, ja!

Fyyy søren så SJALU jeg er på deg som skal føde straks! Igjen: masse lykke til. Det blir som det blir, og ut kommer hun uansett! Håper du klarer å få hvilt deg litt nå. :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Grastusta skrev:

Anbefaler en sånn fødsel, ja!

Fyyy søren så SJALU jeg er på deg som skal føde straks! Igjen: masse lykke til. Det blir som det blir, og ut kommer hun uansett! Håper du klarer å få hvilt deg litt nå. :klemmer: 

Sjalu faktisk! Det går fint, du kan gjøre det for meg. :tongue:

Har smerter nederst i magen nå som liksom er der litt hele tiden men blir værre med jevne mellomrom. Skjønner ikke om det er rier eller ikke. Men det blir rimelig vondt på en tidsperiode på rundt et minutt nå før det slipper igjen. 

Har spist nå og skal snart legge meg litt nedpå tror jeg. Foreløpig hviler jeg i sofaen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grastusta

Håper alt er bra og at du enten a) får hvilt deg litt, b) føder som bare det eller c) ligger og kikker på verdens skjønneste lille vesen akkurat nå :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blæh. Riene kom 11 i går kveld men det er fremdeles i første fase og de kommer og går. Akkurat vært innom sykehuset nå for sjekk og har kastet opp alt jeg har klart å spise i dag.  :dry:

Hjem å hvile nå og prøve å få i meg mat og hvile for har ikke sovet så mye i natt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så lang tid det tar! Det tenkte jeg ikke på! Så kjipt med en så slitsom natt! Tenker på deg og håper det snart blir fortgang i sakene!  :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så slitsomt! Håper du klarer å holde på noe av maten i dag. Du trenger masse energi! Tenker og heier på deg hele veien!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...