Chandra Skrevet 2. august 2016 Forfatter #481 Del Skrevet 2. august 2016 Takk! Må innrømme jeg føler meg litt pjusk nå. Riene er foreløpig overlevbare selv om det tar på kreftene men denne oppkast skiten kunne jeg vært foruten. Mannen har fikset baguette og smoothie til meg Nå så da prøver vi på nytt. Glad jeg har dette klagestedet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 2. august 2016 #482 Del Skrevet 2. august 2016 Vi er her for deg! Og forventer live oppdateringer hele veien til mål! Det hadde vel vært no' "Vent litt, jeg kan ikke se babyen ennå, må bare lage et innlegg på KG om at hun er ute!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 2. august 2016 #483 Del Skrevet 2. august 2016 Hoho Baguette, smoothie og kanskje en iste. Det gir bra med energi! Klag alt du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 2. august 2016 #484 Del Skrevet 2. august 2016 19 minutter siden, Weebs skrev: Hoho Baguette, smoothie og kanskje en iste. Det gir bra med energi! Klag alt du vil Altså... Jeg tror vi er mange som har mista telefonen på baby f.eks under nattamming. Håper det er flere enn meg, i hvert fall! Men IKKE på fødestua, nei! Heia deg, Chandra. Dritt nå mens det bare er sånn halvveis i gang, men prøv så godt du kan å hvile og få i deg næring. Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 2. august 2016 #485 Del Skrevet 2. august 2016 Et øyeblikk siden, Grastusta skrev: Altså... Jeg tror vi er mange som har mista telefonen på baby f.eks under nattamming. Håper det er flere enn meg, i hvert fall! Men IKKE på fødestua, nei! Heia deg, Chandra. Dritt nå mens det bare er sånn halvveis i gang, men prøv så godt du kan å hvile og få i deg næring. Tenker på deg! Jeg har hørt om flere som skal sjekke hvordan babyen har det på natta med litt telefonlys og endt opp med å miste telefonen Fort gjort, jeg mister telefonen på meg selv all the time! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 2. august 2016 Forfatter #486 Del Skrevet 2. august 2016 Ikke på fødestua nei! Nå skal jeg prøve å sove litt. Kanskje ut å gå bittelitt for å få mer fart på riene når jeg har hvilt mer. Jeg var jo uthvilt i går kveld men det gikk fort over gitt. Dette blir nok ingen superkjapp fødsel men det er greit det altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 2. august 2016 #487 Del Skrevet 2. august 2016 Følger med her i siste innspurt jeg og! Håper det går fort nå heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 2. august 2016 Forfatter #488 Del Skrevet 2. august 2016 Takk! Her står det tilsynelatende stille nå. Noen vonde tak nå og da. Men denne fasen kan vist være lang! Hadde ikke sett for meg at det skulle være så frustrerende da. Har fått sovet litt og slappet av og truet i meg mat. Lurer på om vi skal ta en liten tur med hunden nå. Kanskje det setter litt fart. Hvis det ikke tar seg opp innen i morgen tidlig skal jeg møte opp for igangsetting på sykehuset klokken 8. Håper jeg slipper det da! Men godt at de har en plan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 2. august 2016 #489 Del Skrevet 2. august 2016 Der var du jo! Jeg hadde håpet på mer action enn dette, men greeeit Neida! Her skjer det jo snart masse uansett. En plan er bra å ha Klokken 8, ålreit. Krysser fingrene for at ting starter av seg selv innen det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 2. august 2016 #490 Del Skrevet 2. august 2016 Bra de hjelper deg i morgen om det ikke skjer noe før det! Håper det gjør det, da! Skjønner godt du syns det er frustrerende! Håper mat og tur hjalp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 2. august 2016 Forfatter #491 Del Skrevet 2. august 2016 4 timer siden, Weebs skrev: Der var du jo! Jeg hadde håpet på mer action enn dette, men greeeit Neida! Her skjer det jo snart masse uansett. En plan er bra å ha Klokken 8, ålreit. Krysser fingrene for at ting starter av seg selv innen det Gud den ungen er sta!! Godt jeg har klokken åtte å se frem til selv om jeg håper det skjer noe før det. Har begynt å få noen veldig vonde tak nå igjen, det er bare så sjeldent! Har liksom ikke trua og hviler så godt jeg klarer. 1 time siden, Rainbow skrev: Bra de hjelper deg i morgen om det ikke skjer noe før det! Håper det gjør det, da! Skjønner godt du syns det er frustrerende! Håper mat og tur hjalp!! Vi fikk i alle fall gått en tur og formen er litt bedre. Sitter og ser krim med mannen nå. Han passer helt fantastisk godt på meg! Mater meg og passer på. Nå er det 25 timer siden vannet gikk. Blæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charmisss Skrevet 2. august 2016 #492 Del Skrevet 2. august 2016 Neimen, er du her enda? Trives vel der hun er lille jenta di. Har du noe særlig smerter da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 2. august 2016 Forfatter #493 Del Skrevet 2. august 2016 14 minutter siden, charmisss skrev: Neimen, er du her enda? Trives vel der hun er lille jenta di. Har du noe særlig smerter da? Ja hun vil vist være i mamma sin mage. Smertene kommer og går så det er ikke krise. Problemet er at jeg blir sliten og uvel av det egentlig. Det er også så fælt å ikke vite når jeg er ferdig og når det skal begynne skikkelig. De vil heller ikke sjekke åpning før de må siden vannet har gått og de ikke vil ha noen infeksjoner. Så jeg aner ikke hva dette døgnets smerter har ført til. *klage* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 2. august 2016 #494 Del Skrevet 2. august 2016 Tenk at dette sannsynligvis er siste kvelden dere er bare to...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 2. august 2016 #495 Del Skrevet 2. august 2016 Masse medfølelse herifra, hadde lang og slitsom åoningsfase selv, det er utmattende både fysisk og psykisk! Håper du enten sover eller føder i natt lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 3. august 2016 #496 Del Skrevet 3. august 2016 Nå er det forhåpentligvis en liten en som ligger i armene dine. Håper alt gikk greit og gleder meg til oppdatering når du kommer til overflaten igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 3. august 2016 Forfatter #497 Del Skrevet 3. august 2016 Hei dere! Nå er det overstått! Hun ble født 13:50 og fødselen var tøff med klipping, vakuum og sying med lystgass som smertestillende. Det var pokker meg vondt!! Jeg er utslitt og vi koser oss med vakre prinsessa vår som nå sover på pappas bryst. Helt fantastisk! Men gjør det ikke igjen med det samme! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 3. august 2016 #498 Del Skrevet 3. august 2016 Å herreminhatt, full pakke! Men GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 3. august 2016 #499 Del Skrevet 3. august 2016 Du er tøff du! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja87 Skrevet 3. august 2016 #500 Del Skrevet 3. august 2016 Gratulerer ☺ Endelig! Høres heftig ut, og uansett blir det noen måneder til en eventuell reprise 😉 Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå