Chandra Skrevet 30. juli 2016 Forfatter #441 Del Skrevet 30. juli 2016 Tusen takk for hyggelig innlegg @Rainbow Støvsuging var lurt! Vår har jo kort stri pels, men mister uansett ganske mye. Men hangar kanskje ikke underull? Litt usikker på hvordan det fungerer. Nå sitter jeg hjemme hos foreldrene mine på verandaen under varmelampa. Jeg og søster på 27 har vært på pokemonjakt og kost oss som to små unger! Siden jeg har holdt sengen i nesten hele sag var jeg endelig i god form på kvelden. Det er jeg glad i for. Koselig med familietid. Nå er det snart 4 dager til termin! Kanskje noe skjer i natt? Tviler men. Nå blir det snart augustbaby og det er jeg glad for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 30. juli 2016 #442 Del Skrevet 30. juli 2016 Oh, jeg som nesten trodde du hadde føda nå siden du ikke hadde skrevet på noen timer! Er jo så spennende! Moro at dere fikk dere en Pokemon-runde og at du slapper av. Din rase har ikke underull, nei, men kan tenke meg at det er nok av pels likevel! Min er jo veldig pelsete, en skikkelig tjukk ull på innsiden og så lang overpels oppå. Så han har det veldig varmt. Spenningen stiger, det kaaaan fortsatt bli juli-baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 30. juli 2016 Forfatter #443 Del Skrevet 30. juli 2016 Dårlig med fødsel desverre. Eller heldigvis. Vil ikke at fødselen skal starte hos foreldrene mine. Kanskje baby bestemmer seg for å komme ut når jeg kommer hjem og legger meg! Mannen er hos en kamerat og skal hente meg på vei hjem så dette kan bli sent. Men det gjør jo ingen ting siden jeg ikke sover om natta uansett. Da skjønner jeg at hunden din blir varm! Min elsker å bade i sol og har ikke pels under magen på sommeren nesten. Men han sliter om vinteren da! @Rainbow (fikk ikke til å tagge deg lenger opp). Jeg har hørt at det er masse Pokémons på sykehuset, men får prøve å begrense meg vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 31. juli 2016 Forfatter #444 Del Skrevet 31. juli 2016 God morgen! Aner ikke hva som skjedde men jeg våknet klokken 11 og har sovet i nesten hele natt! Det var fantastisk det. Ikke noe fødsel da. Jeg har jo gjettet at jeg starter å føde 31. Juli og at ungen blir født 1. August. Det er i dag så vi får se. Nå er det uke 39+6 og 4 dager til termin. Snart er jeg faktisk ferdig selv om det ikke føles slik ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charmisss Skrevet 31. juli 2016 #445 Del Skrevet 31. juli 2016 1.august er en kjempefin dag å ha bursdag på da! Heier på at hun kommer ila morgendagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 31. juli 2016 Forfatter #446 Del Skrevet 31. juli 2016 35 minutter siden, charmisss skrev: 1.august er en kjempefin dag å ha bursdag på da! Heier på at hun kommer ila morgendagen Ja og det er bryllupsdagen til foreldrene mine. Det hadde blitt en fin gave! Men jeg tviler altså. Men det kan jo hende litt heiing hjelper! I morgen har jeg siste jordmortime. Er veldig spent om hun da sjekker noe mer eller bare gjør det vanlige. Nå må jeg stå opp. Frokost på verandaen tenkte jeg. Etterpå skal jeg nok få unna litt i huset tilfelle det blir baby allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 31. juli 2016 Forfatter #447 Del Skrevet 31. juli 2016 Syntes dagene bare flyr jeg nå! Hett en veldig fin dag i dag. Frokost og boklesing på verandaen før jeg etter en stund gikk og la meg litt igjen. Det er helt vilt hvor trøtt jeg har blitt nå. Jeg gir kroppen den hvilen den vil ha nå for å si det sånn! Etter middagslur ble jeg rimelig opplagt så jeg og mannen tok med hunden i skogen. Gikk en time og formen min var kjempebra. Været var fint og det var så pent i skogen. Storkoste meg. Vi tok med en pizza på vei tilbake, noe som har blitt en søndagsvane nå... Tok en dusj og etter dusjen fikk jeg menssmerter i magen som strålte ned i beina. De var litt annerledes enn de har pleid i det siste men nå er de vekk igjen. Jeg fikk i alle fall fart på meg og støvsuget, tørket litt støv og ryddet litt så det kom jo noe godt ut av det! Nå er jeg rimelig trøtt IGJEN så nå dupper jeg vel av snart. Fikk brått et stort behov for å shoppe litt til meg selv så nå skal jeg bestille meg hårolje (avhengig), en ny ansiktsrens og ansiktskrem og kanskje en ny mascara? Nå har jeg holdt på å rydde opp ved å bruke vareprøver og rester og nå er det på tide med noe ordentlig igjen altså. Tror ikke huden liker det jeg driver med om dagen. Fremover blir det færre men bedre produkter som gjelder. Jeg har søren meg fortjent å unne meg å føle meg litt fresh i tiden som kommer. Jeg vet veldig godt med meg selv at jeg er mye gladere og får gjort mye mer om jeg er fornøyd med hud og hår og hvordan jeg ser ut - selv om jeg går rundt med joggebukse store deler av tiden nå. Bare det at håret er rettet ut og huden er pen holder - så jeg føler ikke at jeg ber om så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 31. juli 2016 #448 Del Skrevet 31. juli 2016 Det hørtes ut som en fin dag! Synes bare du har en haug med fine dager Fortell gjerne hvilke produkter du ender opp med! Jeg liker å eksperimentere med hår og hud, nysgjerrig på hva alle andre driver på med! Jeg er faktisk ganske nøye med rens selv om det ikke synes akkurat nå pga. disse forbaska kvisene! Heldigvis ser det ut som det begynner å gi seg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 31. juli 2016 Forfatter #449 Del Skrevet 31. juli 2016 22 minutter siden, Weebs skrev: Det hørtes ut som en fin dag! Synes bare du har en haug med fine dager Fortell gjerne hvilke produkter du ender opp med! Jeg liker å eksperimentere med hår og hud, nysgjerrig på hva alle andre driver på med! Jeg er faktisk ganske nøye med rens selv om det ikke synes akkurat nå pga. disse forbaska kvisene! Heldigvis ser det ut som det begynner å gi seg nå Egentlig kan jeg vel ikke klage på dagene. De går veldig fort og jeg er jo som regel i godt humør. Spesielt de siste dagene har vært supre! Nesten så jeg glemmer å være utålmodig. Når jeg har en dårlig dag pleier mannen som regel å snakke meg glad igjen. La akkurat inn ene bestilling på blivakker nå. Kendi Bamboo hårolje: https://www.blivakker.no/product/3026660/alterna-bamboo-smooth-kendi-oil-dry-oil-mist-125ml Det er første gang jeg kjøper den, men frisøren bruker den alltid i håret mitt. Den er skikkelig god. Har hår som trenger mye fuktighet og som tåler mye fuktighet så er helt avhengig av å ta olje i håret etter dusj. Tidligere har jeg brukt Nashi argan olje i flere år og den er jeg knallfornøyd med. Men gøy å bytte på litt også. Mascara: https://www.blivakker.no/product/sminke/oyne/maskara/3057458/maybelline-volume-express-lash-sensational-mascara-black Valget var helt tilfeldig. Sminke er ikke min sterkeste side! Jeg må si at jeg gleder meg til å begynne med p-piller igjen! Sliter med huden på haka, ellers er resten av huden ganske bra. Nå er haka ekstra ille og jeg er lei! Er nok litt sløv med ansiktspleie. Typ bruker bare å vaske med vann og smøre med en eller annen krem og bruker skrubb i dusjen et par ganger i uka. Nå skal jeg bli flinkere til å rense ordentlig og ikke bruke dårlige produkter. Skal bestille produkter herfra: http://naturligvakker.no/ Det er et ganske ukjent merke i Norge som heter Minus 417. Før solgte de det på blivakker og i parfymeriet på shoppingsenteret her men nå må det bestilles via denne siden. Det er ganske irriterende siden prisene ikke stemmer når man kommer til kassen. Jeg har brukt krem herfra tidligere og produktene er veldig bra og milde. Har også en ansiktsskrubb jeg er veldig fornøyd med. Pluss for å ikke teste på dyr og for at de ikke inneholder mineraloljer og parabener. Det var en venninne som anbefalte dette merket og hun er produktfreak og bruker mye penger på dyr hudpleie. Har også en rabattkode her, men det hjelper jo ikke når prisene blir feil. Må sende de en mail slik at jeg får bestilt men det ble jo brått tiltak. Har bestilt derfra tidligere så jeg vet at siden er trygg og at man får produktene da. Hvilke hudpleieprodukter bruker du? Alltid greit med tips. Kanskje jeg finner noe annet jeg kan teste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 1. august 2016 #450 Del Skrevet 1. august 2016 Håret mitt trenger ikke fuktighet i det hele tatt nå som jeg ikke dreper det med bleikemiddel Jeg har så mykt babyhår at det er på grensen til irriterende. Eller faktisk er det ganske irriterende. Må ha hundre produkter i hvis jeg vil ha en annen form på det enn "rett ned". Åh, gleder meg til å skade det igjen Samme her, jeg gleder meg til p-piller og fin hud igjen! Mannen nevnte det faktisk i går, "kan du ikke bare gå på p-piller nå som du er gravid da?" "Nei, herregud!" Når vi ammer er det vel kun minipiller vi kan ta. Håper det har samme effekt på huden min altså! Før dette kvisehelvete hadde jeg en rutine som funket utmerket.Md Formulations skrubb (omtrent ukentlig)REN rensegeléVichy dagkrem Den siden som selger Minus 417 hørtes forferdelig tungvindt ut! Jeg backer ut med en gang noe sånt krever ekstra arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 1. august 2016 Forfatter #451 Del Skrevet 1. august 2016 (endret) 1 time siden, Weebs skrev: Håret mitt trenger ikke fuktighet i det hele tatt nå som jeg ikke dreper det med bleikemiddel Jeg har så mykt babyhår at det er på grensen til irriterende. Eller faktisk er det ganske irriterende. Må ha hundre produkter i hvis jeg vil ha en annen form på det enn "rett ned". Åh, gleder meg til å skade det igjen Samme her, jeg gleder meg til p-piller og fin hud igjen! Mannen nevnte det faktisk i går, "kan du ikke bare gå på p-piller nå som du er gravid da?" "Nei, herregud!" Når vi ammer er det vel kun minipiller vi kan ta. Håper det har samme effekt på huden min altså! Før dette kvisehelvete hadde jeg en rutine som funket utmerket.Md Formulations skrubb (omtrent ukentlig)REN rensegeléVichy dagkrem Den siden som selger Minus 417 hørtes forferdelig tungvindt ut! Jeg backer ut med en gang noe sånt krever ekstra arbeid Mitt trenger masse selv om det ikke er skadet eller slitt. Frisøren min sier det spiser fuktighet. Nå med lyse striper trenger det sikkert enda mer. Har hud også som er spnn så det henger vel sammen. Babyhår høres herlig ut da selv om det sikkert er irriterende når man skal style det. Ja alt som krever ekstra arbeid er teit! Tror jeg skal prøve å finne noe annet. Kanskje sende en Mail først men nekter å betale mer altså! Jeg viste ikke at man bare kunne gå på minipille når man ammet. Må spørre jordmor om dette etterpå! Bra du nevnte det! Gikk på jasmin før men byttet til jasminelle og var fornøyd med det egentlig. ---- Nå er det tid for siste jordmortime. Snart opp og tisse på glass for kanskje siste gang. uke 40+0 og 3 dager til termin!! Er skuffet over at det ikke skjedde noe i natt. Har seriøst tisset en gang i timen. Drømt masse rart også. Drømte at fetteren min på 40 kom innom med Bob Marley CD-er og skulle lære meg å bli skatebabe. Vi øvde på gårdsplassen til foreldrene mine der jeg hadde full fest i et boblebad mens de lå og solte seg selv om det var over 20 minusgrader. Fikk også SMS av søsteren min der hun skrev at hun var gravid og at jeg måtte hjelpe henne å fikse abort. Jeg lot være og svare og viste meldingen til mamma. Nei kan ikke si at jeg er ordentlig uthvilt! Endret 1. august 2016 av Chandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 1. august 2016 Forfatter #452 Del Skrevet 1. august 2016 Så distré! Satt med uringlasset i hånden og tisset i do. Godt jeg må tisse hele tiden men blir dårlig med morgenurin da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 1. august 2016 #453 Del Skrevet 1. august 2016 Lykke til hos jordmor! Skjønner godt du er distré tidlig om morran. Trøtt trøttesen her også. Tre ukers ferie gikk altfor fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 1. august 2016 #454 Del Skrevet 1. august 2016 Morgenurin er vanskelig! Både å huske på det og å gjennomføre det. Skjønner ikke hvordan vi liksom skal få tid til å gjøre oss så himla rene og pene først heller. Når jeg våkner så står jeg seriøst og hopper opp og ned, for jeg må tisse så forferdelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 1. august 2016 Forfatter #455 Del Skrevet 1. august 2016 2 timer siden, Weebs skrev: Morgenurin er vanskelig! Både å huske på det og å gjennomføre det. Skjønner ikke hvordan vi liksom skal få tid til å gjøre oss så himla rene og pene først heller. Når jeg våkner så står jeg seriøst og hopper opp og ned, for jeg må tisse så forferdelig! Ja, det er håpløst. Og jeg er så stolt for at jeg alltid husker å vaske meg først men i dag lærte jeg at man skal tisse bittelitt i do før man tisser i koppen. Hvorfor har ingen sagt det før?? Jeg har ikke problemet med å holde på å tisse på meg lenger siden jeg tisser hele natten lang om dagen. 2 timer siden, Rainbow skrev: Lykke til hos jordmor! Skjønner godt du er distré tidlig om morran. Trøtt trøttesen her også. Tre ukers ferie gikk altfor fort! Takk takk! Klokken var halv ti men det er tidlig om morgenen for meg akkurat nå. -- Jordmortimen gikk fint. Hun mente at jeg hadde hatt en del modningssymptomer og det er jo bra! Magen har flatet helt ut og ikke vokst siden sist. Nå er den igjen under kurven, men det var heldigvis ingen grunn til å sjekke noe mer siden jeg har hatt så mange ultralyder. Hadde gått opp 100 gram på 2 uker så fikk beskjed om å spise mer, men det er jo ikke så lett når matlysten er dalende og jeg til tider er småkvalm. Det er vist helt vanlig nærme fødsel pga mange hormoner. Har jo gått opp 14 kg så jeg føler det ikke er krise. Mest sannsynlig har jeg egentlig gått opp mer også siden jeg har mistet utrolig mye muskler! Jordmor er kjempenysgjerrig på hvor stor ungen som gjemmer seg inne i min lille mage er da. Det er forsåvidt jeg også og jeg gleder meg til å slippe gnålet om at magen min er så liten! Nesten så jeg håper det kommer ut en svær tykk baby. Jeg har vist veldig romslig bekken samtidig som jeg er høy og tynn og det skal love veldig godt for fødselen samtidig som det er en forklaring på at jeg ikke får så stor mage. Jeg blir glad om det stemmer for jeg vil jo gjerne ha enkel fødsel. Nå håper jeg bare at baby kommer snart så jeg slipper overtidskontroll neste uke. Om jeg ikke har født innen fredag må jeg ringe helsestasjonen og de kontakter sykehuset. Sykehuset vil da vente til onsdag neste uke med å ringe meg for å avtale kontroll dagen etter. De venter vist så lenge som mulig med å avtale time for å se om fødselen starter av seg selv innen det. Men jeg satser jo på at det skjer noe innen den tid, er jo tross alt ikke på termin en gang. --------- I dag har jeg hatt vanvittig med nedpress. Føler at baby presser nedover når jeg står og går og jeg må egentlig konstant tisse når jeg står. Nå ligger jeg i sofaen med sovende hund oppå meg og med iste, ferske rundstykker, kjeks og banan. Nå skal det spises! Må finne meg en ny netflix-serie også. Jeg setter forresten min lit til fullmånen i natt med tanke på fødsel. Kjærringråd sier at den setter i gang fødsler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 1. august 2016 #456 Del Skrevet 1. august 2016 Nå ble jeg også sykt nysgjerrig på hvor stor hun er! Håper fullmånen slår til Spurte du jordmor om minipillen? Jeg ser det er noen der ute på internettet som er heftig i mot hormonprevensjon i det hele tatt mens du ammer. Men altså! Jeg er ikke interessert i spiral! Og pessar minner meg bare om den filmen, "Se han snakker", og der ble hun jo gravid!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 1. august 2016 Forfatter #457 Del Skrevet 1. august 2016 5 minutter siden, Weebs skrev: Nå ble jeg også sykt nysgjerrig på hvor stor hun er! Håper fullmånen slår til Spurte du jordmor om minipillen? Jeg ser det er noen der ute på internettet som er heftig i mot hormonprevensjon i det hele tatt mens du ammer. Men altså! Jeg er ikke interessert i spiral! Og pessar minner meg bare om den filmen, "Se han snakker", og der ble hun jo gravid!!! Vi kan gjette! Jeg gjetter 3270gram! Ja jeg spurte og hun nevnte at man fint kunne gå på minipille, men ikke "vanlige" p-piller. Hvordan hjelper minipillen på huden mon tro? Må google. Det kunne man begynne med etter 6 uker mens spiral måtte man vente med til 8 uker i følge henne. Jeg går for pille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 1. august 2016 #458 Del Skrevet 1. august 2016 Jeg fant ikke så mange positive svar når jeg googlet kviser og minipillen, men det er vel helst de som får problemer som skriver Men jeg ser det står akne under vanlige bivirkninger til Cerazette. Fasiken altså. Jeg må vente lenge på den fine huden min, forstår jeg Har aldri gjettet vekt før! Skal vi see... Okei, jeg gjetter 3456 gram. Jeg kjenner faktisk en som fikk en sønn som veide det! True story Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja87 Skrevet 1. august 2016 #459 Del Skrevet 1. august 2016 Jeg har gått på minipillen cerazette i mange år. Vært kjempefornøyd. Har ikke vært plaget av kviser eller dårlig hud egentlig noen gang, så kan være tilfeldig altså.. Gått på de pga migrene og for at faren for blodpropp er lavere. Krever at man er litt nøye på å ta de til nokså likt tidspunkt. Har aldri blitt gravid på de (som en del sier de har på nettet), og når jeg sluttet ble jeg gravid på første forsøk.. Går nok tilbake på cerazette etter bebien er ute ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 1. august 2016 Forfatter #460 Del Skrevet 1. august 2016 1 time siden, Weebs skrev: Jeg fant ikke så mange positive svar når jeg googlet kviser og minipillen, men det er vel helst de som får problemer som skriver Men jeg ser det står akne under vanlige bivirkninger til Cerazette. Fasiken altså. Jeg må vente lenge på den fine huden min, forstår jeg Har aldri gjettet vekt før! Skal vi see... Okei, jeg gjetter 3456 gram. Jeg kjenner faktisk en som fikk en sønn som veide det! True story Det var en morsom vekt å bli født med! Leste det samme som deg om cerazette. Mange skriver om hudproblemer så da tviler jeg i alle fall på at det hjelper! Nå ble jeg litt deppa for jeg har ikke tenkt på at jeg ikke kan gå tilbake til de vanlige pillene! I-landsproblem! Prøvde å lese om spiral men der virket det som om folk slet enda mer. Får bare være tålmodig! 40 minutter siden, maja87 skrev: Jeg har gått på minipillen cerazette i mange år. Vært kjempefornøyd. Har ikke vært plaget av kviser eller dårlig hud egentlig noen gang, så kan være tilfeldig altså.. Gått på de pga migrene og for at faren for blodpropp er lavere. Krever at man er litt nøye på å ta de til nokså likt tidspunkt. Har aldri blitt gravid på de (som en del sier de har på nettet), og når jeg sluttet ble jeg gravid på første forsøk.. Går nok tilbake på cerazette etter bebien er ute ☺ Godt å høre at noen er fornøyde også! Jeg har mye bedre hud på vanlige p piller og ikke slitt med bivirkninger så for min del skulle jeg ønske at jeg kunne gå på det. Men det viktigste er jo at det er trygt for barnet! --- Nå har jeg sovet igjen. Vil egentlig sove mer men må skrive handleliste til mannen. Kjekt med handlelisteapp da! Det er helt villt hvor trøtt jeg har blitt de siste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå