AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #161 Del Skrevet 12. november 2015 De to første tingene du peker på gjelder jo for kristendommen som Norge egentlig skulle følge også, du vet det?Når det gjelder siste setning er jo selvfølgelig det grusomt, men du glemte ett viktig ord: "Bare i Pakistan og Afghanistan mener et flertall at kvinner som anses for å ha brakt skam over familien med sex eller utroskap, bør henrettes."De fleste som kommer hit er jo fra Afghanistan, så det synes vel du er helt topp. Hvorfor reiser du ikke bare ned til IS-territoriet og blir med dem, siden du synes de er så fantastiske? Vestlige sexslaver står høyt i kurs der. Anonymkode: 64c9e...461 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 12. november 2015 #162 Del Skrevet 12. november 2015 Egentlig skulle følge? Hva har det med saken? Vi følger det ikke lenger. Vi har til og med kvinnelige prester, appåtil homofile. Kristendommen er ikke engang statsreligion her i landet lenger.Bare i Pakistan og Afghanistan? Du er klar over at asylsøkere som feks har kommet over til Storskog så er afghanere i flertall?Anonymkode: 88703...bafJeg påpeker bare at islam ikke er alene om disse tingene. Forskjellen er bare at mange i Norge har gått bort fra regionen.Og disse asylsøkerne du nevner, dem har jeg skissert løsninger/håp for tidligere. Integrering, integrering, integrering. Jeg kan gjenta meg selv i det uendelige om du vil, du kommer ikke til å klare å ta fra meg medmenneskeligheten og troen på at flyktninger og innvandrere er en ressurs bare vi mottar og integrerer dem på en skikkelig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #163 Del Skrevet 12. november 2015 Jeg påpeker bare at islam ikke er alene om disse tingene. Forskjellen er bare at mange i Norge har gått bort fra regionen.Og disse asylsøkerne du nevner, dem har jeg skissert løsninger/håp for tidligere. Integrering, integrering, integrering. Jeg kan gjenta meg selv i det uendelige om du vil, du kommer ikke til å klare å ta fra meg medmenneskeligheten og troen på at flyktninger og innvandrere er en ressurs bare vi mottar og integrerer dem på en skikkelig måte.Integrering ja.. Når selv før denne migrantstrømmen kom, greide vi ikke integrere de som allerede er her. Har du følt på kroppen hvordan det er å skulle gå hånd i hånd som homofilt par gjennom Tøyen i Oslo? Ukvemsord, spytting og endatil fysiske krenkelser. Den integreringen du snakker om går mer og mer den andre veien. Vi skal følge muslimske krav. Anonymkode: 88703...baf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #164 Del Skrevet 12. november 2015 Tvertimot har det jo i lang tid vært segregeringspolitikk som har vært det viktigste for venstresiden. Ikke bare gjennom enorm innvandring som det er umulig for et knøttlite land som Norge å integrere og er en oppskrift på parallellsamfunn. Segregeringspolitikken har også gjort seg gjeldende ved massiv tilrettelegging for at alle skal "beholde sin kultur" med hundrevis av skattebetalerfinansierte innvandrerorganisasjoner for å fremme alt annet enn norske verdier, og en ekstrem konfliktskyhet til å ta tak i grotesk ukultur i innvandrermiljøer. Jeg kan ikke se en annen forklaring enn at det er segregeringspolitikken som er ønskelig politikk. Det kan være flere årsaker til dette, men en årsak kan være at venstresiden ser seg tjent med en stor underklasse på bidrag som er lojale velgere for venstresiden. Anonymkode: 89d2e...9d0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SD2018 Skrevet 12. november 2015 #165 Del Skrevet 12. november 2015 Men fortsatt enkelthendelser. Skal jeg for eksempel begynne å hate og frykte alle norske menn pga det ABB gjorde? Hvorfor synes du det er fornuftig? At vi basert på den kriminaliteten media slenger i ansiktet vårt skal fordømme og hate flere millioner mennesker, og nekte å hjelpe de få tusen av dem som kommer til Norge? Bare fordi de er vant til å leve på en helt annen måte enn oss? Breivik var èn mann, èn gang. Lykke til med å finne flere eksempler fra Norge og Sverige. Jeg hater ikke flere millioner mennesker. Du ville blitt overrasket hvis du visste hvor lite jeg hater mennesker fra andre steder i verden, og hvor mye omgang jeg har med forskjellige nasjonaliteter hver eneste dag. Jeg snakket med en Afghaner i går, og han var fortvilet fordi han ikke kunne finne jobb. Han vil ikke bare motta penger fra NAV. Det er ikke det som er saken. Det er massevis av flotte og spennende mennesker fra forskjellige land, med forskjellige kulturer. Alle disse menneskene tar med seg kulturen hit. Og her begynner problemene, for jeg liker norsk kultur akkurat som den er. Og jeg liker ikke den kulturen som de tar med seg noe særlig. Ja, det er god mat, og de kan danse. Men bortsett fra det, nei takk. Jeg liker at vi i Norge har tillit til hverandre, at jenter kan danse i sommerkjole i en park midt på lyse natta, at man hilser på hverandre når man møtes i fjellheimen, at man ikke trenger å låse døra, at man har de samme referansepunktene, at vi ikke er spesielt korrupte. Det er så nært, og kjært og kjent, og jeg vil ikke bytte det ut mot noe. Jeg synes vi skal hjelpe. Men er vi forpliktet til å oppgi hele vårt land, og vår kultur? Er vi forpliktet til å se at kriminaliteten øker og det blir større utrygghet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 12. november 2015 #166 Del Skrevet 12. november 2015 Jeg er egentlig ikke sikker på hvorfor, men når jeg leser her inne kommer jeg stadig til å tenke på TV2 -serien "Okkupert".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 12. november 2015 #167 Del Skrevet 12. november 2015 Integrering ja.. Når selv før denne migrantstrømmen kom, greide vi ikke integrere de som allerede er her. Har du følt på kroppen hvordan det er å skulle gå hånd i hånd som homofilt par gjennom Tøyen i Oslo? Ukvemsord, spytting og endatil fysiske krenkelser. Den integreringen du snakker om går mer og mer den andre veien. Vi skal følge muslimske krav.Anonymkode: 88703...bafDet er kanskje ikke så rart vi ikke klarer å integrere folk, hvis alle tenker som deg og andre her i tråden.Nei, jeg har ikke opplevd å bli krenket pga legning i Oslo, jeg har derimot blitt trakassert på uteplasser, bussen, på gata, på jobb og flere andre steder som regel alltid av hvite helt norske menn. Men jeg går ikke rundt og tror alle norske menn er potensielle voldtektsmenn av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 12. november 2015 #168 Del Skrevet 12. november 2015 "Statistikk over mørketall" er per definisjon en selvmotsigelse. Anonymkode: 5622c...911Ja,deden var god ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 12. november 2015 #169 Del Skrevet 12. november 2015 Går heller gjennom skauen i mørket enn der det ferdes folk,asylsøkere eller ei!Er noen tikkende bomber blant oss,men ikke så mange,og det vet fornuften min.Men etter å ha hørt,vært vitne til og selv opplevd,vil jeg ikke være i nærheten når noen eksploderer.Med tanke på traumer og psykisk tilstand forøvrig etter måned er på flukt og dårlige erfaringer,kan nok dessverre antall tikkende bomber være flere blant dem.Det er ikke rart om en blir litt urolig.Samtidig:-De aller fleste er ok Mennesker: -) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 12. november 2015 #170 Del Skrevet 12. november 2015 Breivik var èn mann, èn gang. Lykke til med å finne flere eksempler fra Norge og Sverige. Jeg hater ikke flere millioner mennesker. Du ville blitt overrasket hvis du visste hvor lite jeg hater mennesker fra andre steder i verden, og hvor mye omgang jeg har med forskjellige nasjonaliteter hver eneste dag. Jeg snakket med en Afghaner i går, og han var fortvilet fordi han ikke kunne finne jobb. Han vil ikke bare motta penger fra NAV. Det er ikke det som er saken. Det er massevis av flotte og spennende mennesker fra forskjellige land, med forskjellige kulturer. Alle disse menneskene tar med seg kulturen hit. Og her begynner problemene, for jeg liker norsk kultur akkurat som den er. Og jeg liker ikke den kulturen som de tar med seg noe særlig. Ja, det er god mat, og de kan danse. Men bortsett fra det, nei takk. Jeg liker at vi i Norge har tillit til hverandre, at jenter kan danse i sommerkjole i en park midt på lyse natta, at man hilser på hverandre når man møtes i fjellheimen, at man ikke trenger å låse døra, at man har de samme referansepunktene, at vi ikke er spesielt korrupte. Det er så nært, og kjært og kjent, og jeg vil ikke bytte det ut mot noe. Jeg synes vi skal hjelpe. Men er vi forpliktet til å oppgi hele vårt land, og vår kultur? Er vi forpliktet til å se at kriminaliteten øker og det blir større utrygghet?Hva med denne?http://www.dagbladet.no/2015/10/22/nyheter/utenriks/skyting/skyteepisode/drap/41621934/Og hvem har bedt deg om å fjerne deg fra din egen kultur? Det er jo nettopp du som nordmann som skal være med og sørge for at vår kultur består og kan gå hånd i hånd med andre kulturer. Det går fint an å introdusere en innvandrer for fjelltur og forklare at vi pleier å hilse. Alle forstår at man ikke skal stjele, og virkelig? Ulåst dør? Det sluttet vel de fleste med for noen generasjoner siden uansett (lykke til med å få forsikringen til å dekke innbrudd der døra er ulåst) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå