AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #81 Skrevet 10. november 2015 Men lille hjertet, sånn skal du jo ikke ha det. De absolutt færreste menneskene er stygg, det er tankesettet og oppførselen deres som gjør dem stygge. Hvis det er en trøst, så lærer man å akseptere seg selv og sitt utseende etterhvert som man blir eldre. Men akkurat nå føles det sikkert veldig tungt og heller ikke spesielt trøstende - for det er jo nå! du vil være vakker! Pen! Skjønn! Drop dead gorgeous! Og jeg tror du faktisk er det, men du nekter deg selv å se det. Vil du være snill mot andre, så begynn med å være snill mot deg selv. Jeg var faktisk over tredve før jeg gikk inn i et seriøst forhold. Alt forut var strengt tatt tidsfordriv og erfaringssamling. Du har ingen hast. Nå skal du nyte livet, utforske det, utfordre det (og deg selv), leke og lære. Selvsagt tar det tid å slanke seg, men for å komme med et velkjent mantra - du angrer bare på den treningsøkta du ikke tok. Men hold ut! Du er på rett vei. Det kreves faktisk mye selvinnsikt og intellekt å si at man er dum og ikke har noen evner. Men jeg er sikker på at du ikke er dum, og at du har evner. Har du fullført VGS e.l.? Ja - studèr noe du interesserer deg for. Nei - ok, ta de fagene som behøves for å få generell studiekompetanse. Det finnes så mange muligheter, og ikke bare skal du gripe dem, du skal sågar ta balletak på dem. Filleriste dem. Si "Jeg er sjefen, jeg bestemmer!". For du er ei kvinne, og du skal være ei stolt kvinne. Bær deg selv med hevet hode (men ikke nesa i sky). Det er bare du som kan endre deg selv. Og ja, du vil ha dager som er like svarte som nettene. Og ja, det vil virke som alt er håpløst og bare elendighet. Og ja, du vil ramle på snørra. Men hva gjør stolte dronninger? Jo, de reiser seg igjen, retter på krona og fortsetter fremover. Og det er akkurat det du også skal gjøre. Du er fantastisk herlig og god, Lafemme! Anonymkode: 3019e...a04
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå